Joku mustiin pukeutunut succissankari ei jaksanut kiertää vaan päätti vetää lasten leikkipaikan läpi Arabianrannassa tossa vähän ennen seitsemää illalla tänään. Kyllä siinä taas oli hyvää mainosta pyöräilijöille. Olen itsekin toki joskus rykässyt samasta paikasta läpi kun se on tyhjä. Nyt siellä oli ihan hyvä määrä lapsia leikkimässä.

Lainaa viestiä vastauksessa
(Eipä sillä, näiden yhteispihojen idea ei ole oikein minulle auennut. Toisaalta niiden pitäisi kai olla kaikille asukkaille avoimia oleskelu- ja virkistysalueita, mutta ilmeisesti suuri osa on varusteltu lasten leikkipaikoilla. Ja sitten kiistellään siitä, kuka niillä saa tehdä ja mitä. Jotain kollektiivisuutta ja kylähenkeä noilla on kai tavoiteltu, mutta ei taida toimia Suomessa sellainen konsepti..)
Surullinen olen. Toivottavasti teilaamansa saa oikeutta; uhattuhan jo on ja toivottavastii mahdollisessa aiheuttamassaan "onnettomuudesa" joku salapoliisi tämä uhkauksen onnistuu paikantamaan. "Kaikkia se Luoja elättää"...
Ouluhan kuuluisa siitä, että autot vetävät rumast päini punaisia, ei puhuta vanhoista keltaisista tai sekunneista. Itse en luota yksiinkään valoihin Oulussa, vaan aina saa varmistella!

Kirjanmerkit