GarminGiantElectrobike
Sivu 17 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 15 16 17 18 19 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 481 - 510 / 581

Aihe: http://www.evanscycles.com/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Kiitos, ja tarkennuksena, että en ole saanut yhtään rahaa, en edes sitä ensimmäistä varmasti luvattua puolikasta.
    Ikävä hommahan tämä, mutta kyllä nyt näyttäisi olevan asiakkaassakin vikaa. Tuosta meiliketjusta näyttäisi siltä että et ole hyväksynyt sitä 50% hyvitystä - todennäköisesti raha ei liiku ennen kuin selvästi ilmoitat niin.

Lisäksi näillä saarilla ollaan virallisissa yhteyksissä aika herkkiä epäasialliselle kielenkäytölle - "paskapuhetta" saattaa Suomessa asioidessa mennä läpi, mutta hyvin todennäköisesti täälläpäin saa aikaan vain penseyttä, josta arvatenkin seuraa asian tipahtaminen prioriteettilistalla.

Alunperinkin olisi tuon 29.3. 15:47 meilin jälkeen selkeesti pitänyt soittaa Fillariosaan, pistää korjaus jäihin ja hoitaa se kustannusarvio. Joo, toki olisivat voineet kustannusarvion tarpeellisuudesta heti siinä meilissä missä vaihtoehtoja tarjosivat mainita, mutta kun itse olen aikanaan asioinut (ihan Suomessa) sekä takuuasioissa maahantuojan että vahinkokuvioissa vakuutusyhtiön kanssa, niin ihan selkee kuvio ja omakin oletus on ollut että pitää ensin saada arvio ennen kuin korjauslupaa annetaan.

Sori
    "Lisää tätä samaa ja isommat kivet"

The MAD Finn

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wolfhound Katso viesti
    Ikävä hommahan tämä, mutta kyllä nyt näyttäisi olevan asiakkaassakin vikaa. Tuosta meiliketjusta näyttäisi siltä että et ole hyväksynyt sitä 50% hyvitystä - todennäköisesti raha ei liiku ennen kuin selvästi ilmoitat niin.

Lisäksi näillä saarilla ollaan virallisissa yhteyksissä aika herkkiä epäasialliselle kielenkäytölle - "paskapuhetta" saattaa Suomessa asioidessa mennä läpi, mutta hyvin todennäköisesti täälläpäin saa aikaan vain penseyttä, josta arvatenkin seuraa asian tipahtaminen prioriteettilistalla.

Alunperinkin olisi tuon 29.3. 15:47 meilin jälkeen selkeesti pitänyt soittaa Fillariosaan, pistää korjaus jäihin ja hoitaa se kustannusarvio.
    No kyllä mää soitin Fillariosaan ja pyysin tätä hinta-arviota. Seuraavan kerran kun sieltä soitettiin, niin takaiskari oli jo laitettu kuntoon ja keulan kasauksesessa kysyttiin lupaa vaihtaa myös väljät liukuholkit. Että kai sielläkin on ollut vähän yli-innokkuutta.

Tuosta 50 % hyvityksestä on ollut vaikea sanoa mitään, koska sitä ei ole ollut määriteltynä kuin vasta vähän aikaa. Mielestäni olen ollut maltillinen ja asiallinen monta kuukautta. Eikö mieltään saa osoittaa, vaikka homma siirtyisi maailman tappiin?

Ilmeisesti olet kuitenkin oikeassa siinä, että paskapuheista syyttäminen työnsi Evanssille herneet nenään, eikä sieltä vastata enää ollenkaan s-postiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Mielestäni olen ollut maltillinen ja asiallinen monta kuukautta. Eikö mieltään saa osoittaa, vaikka homma siirtyisi maailman tappiin?
    Totta kai saa, ja pitääkin. Tyytyväinen asiakas on kumminkin se, joka Evansin työntekijöille palkan maksaa.

Ikinä en ole Evansilta mitään ostanut, eikä tämä tapaus varsinaisesti rohkaise sitä kokeilemaan.

Aika pitkälti periaatekysymys näyttäisi olevan Evansin puolelta, koska ei tuo summa nyt tuon kokoiselle lafkalle mikään kynnyskysymys ole.
    Tympeä homma kyllä.

Pitkästä aikaa tilaus Evansilta ja yllätti tuo Royal Air Mail -toimitustavan hitaus, no eipä tässä ollut enää kiirettä ollut, kun reissussa oli. Kuvittelin vain tuon paketin tulevan jo ennen reissuun lähtöä. 8. pvä maanantaina postitettu ja 18. pvä postin mukana lappu isokokoisesta "kirjeestä". Pitkä matka on Briteistä joskus..
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

IncBuff Guest
    Tännekin tulossa paketti evansilta ja toivoin että olisin sen tällä viikolla saanut. Torstaina lähtenyt matkalle.

Viime viikon maanantaina tilattu Evansin paketti oli perillä jo torstaina, joten melkoinen varianssi toimitusnopeudessa. En mene ihan takuuseen toimitustavasta, mutta kun kyse oli noin 60 euron tilauksesta, niin ei kai se voinut olla muu kuin Royal Air Mail...?

Alle viikossa kannettiin tavarat ilmaispostilla (DHL) kotiovelle. Seurantakoodia en missään vaiheessa saanut, muuten meni niinku pitikin.

No sen piiiiitkän pyöräkeissin tiimoilta sain 200 punnan lahjakortin, ikäväkseni jouduin palauttamaan n. 100 egen arvosta tavaraa (koska kertoivat sopivuudesta vääriä faktoja), pyysin hyvityksen rahana mutta ei onnistunut koska kyseessä on lahjakortti, noh, luulin että raha jää sisälle mutta sieltä tulikin paketti joka sisälsi yli 300 egen arvosta tavaraa ....... mitä en ollut tilannut. Antaa olla, koitetaan pärjätä niitten kanssa.

Nyt tosin kaveri laahasi mulle syksyllä tuolta ostamani triathlonkisa-asun josta napsahti vetoketju auki ........ ja rattaissa ollaan taas ...... :-)
    I'm a member of a A(prilia) & A(udi) Club

Mites on Juhalla keissi edennyt. Onko kuulunut mitään uutta tai edes luvattu hyvitys tullut?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Mites on Juhalla keissi edennyt. Onko kuulunut mitään uutta tai edes luvattu hyvitys tullut?
    Evans pysyi kylmän viileänä loppuun asti, eikä reagoinut enää mihinkään s-posteihin. Kokeilin tuolla edellä saamaani neuvoa ja ilmoitin lyhyesti ja selvästi, että hyväksyn tarjotun 50 % korvauksen. Vastauksessa pyysivät soittamalla ilmoittamaan luottokorttinumeron, jonka sitten teinkin. Taustalla kuului sellainen kanalamainen puheen paapatus, joka isoissa call-centtereistä on tapana. Rahat, siis puolet huoltojen hinnasta olen saanut Evanssilta - ja sillä toisella puolikkaalla saivat mainostilaa tosta mun allekirjoituksesta.

Mutta jotain yllättävääkin tapahtui myöhemmin samana päivänä, kuin luovutin kamppailun Evanssin kanssa. Nimittäin kirjelmöinti Foxille johti toivomukseen, että soittaisin vielä kerran R-teckiin ja selvittäisin asiaa heidän kanssaan. Kerroin lyhyesti tapahtumien kulun ja sitten R-teck halusi hyvittää tapahtunutta tarjoamalla seuraavan huollon keulalle ja iskarille ilmaiseksi. Tämän arvo on huomattava ja olen tyytyväinen. Odotin korkeintaan Fox-kahvimukia hyvänä päivänä.

Mitä opimme tästä? Älä kerro Evanssille mitään ylimäräistä, ellei nimennomaan kysytä. Jos vastausta ei kuulu, niin sama viesti vaan uudelleen joka päivä, kyllä sieltä joku kana jyvän nappaa. Ja viestittely aina niin, että koko kirjeenvaihto kulkee mukana. Ei ne muuten pysy kärryillä asiasta, kun kuka milloinkin perseilee siellä.

^kuules JJ, en ole huomannut sun missään kertoneen fiiliksistä tuohon kaksysäritäpäriin siirtymisestä. Kerros nyt kummottis se on sujunut vaikka tässä se onkin aivan offtopic

Ookko kaivannut 26eria misään touhussa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Ookko kaivannut 26eria misään touhussa?
    En.

Vanhalla ykkös pyörällä Nicolai Helius FR:llä pystyi ajamaan penkistä kuoppaisempaa polkua, mutta uudella on niin kevyt ajella, ettei tarvetta penkissä lojumiselle ole tullut kuin Syöte maratonin jälkeisenä päivänä verrytellessä Kylmäluoman kivikoissa. Olen vähän itekkin ällikällä, kun ajattelin, että joulualesta napatusta Tallboystä tulee halvalla uusi varapyörä myymällä kaksi vanhaa varapyörää pois. Mutta sitä tulikin ykköspyörä, eikä enää niin halpakaan. Tässä harkitsen Nicolain myymistä läskikuumeen kourissa. Pitäisi vaan ensin saada läski alle koska ilman varapyörää ei ole hyvä jäädä.

Onko nyt niin että jos ko. firmasta tilaamansa tuotteen haluaa vaihtaa toisenlaiseen, todettuaan tilaamansa muuten vaan "ei passeliksi", niin palautuspostimaksu jää omalle kontolle.
    Vai meneekö tuollaset housut jollain edullisemmin ? No joo, kirjeenäkin siis menis, ilman seurantaa... Kukaan laitellu ?

Tuon hinnan housut saa jäädä noilla postimaksuilla hengariin - eiköhän nuo paikkansa löydä käytössäkin syksyn mittaan, pitänevät ainakin sitä vettä
    jarith70 muokkasi tätä : 21.08.2013 at 20.10

^ Mä vaihdoin housut toisiin Evansilla ja jouduin maksamaan itse postikulut. Evans lähetti uudet kuluitta. Paketin tulee olla kirjattu, joka nostaa maksua jonkun euron. Mulla maksoi shortsien lähetys Postilla jotain 10 euron luokkaa.

ECC:n mukaan Saksassa joutuvat korvaamaan postikulut palautuksissa, muissa maissa kuluttaja maksaa.
    ÄäriTeam

on se Juhalla katkeraa Evansia kohtaan, minulla ei paras kauppa tällä hetkellä ja postikulut tietysti 0 €

Palautus pitää maksaa itse mutta en minä ainakaan kirjattuna sitä ole tehnyt ja hyvin on rahat palautunut. Olen tilannut enempi tavaraa kerralla ja ottanut joistain kahta eri kokoakin niin sitten voi ne kaikki väärät koot ja muuten huonot palauttaa yhdellä kertaa. Tärkeintä on noudattaa kunkin nettikaupan omia ohjeita miten palautus tehdään (osoite, lomakkeet jne) niin silloin ei ole itsellä ainakaan vielä ongelmia tullut ja aika monesta kaupasta on jo kokemuksia.

nimenomaan sen kyseisen kaupan ohjeita (eikä olettaa että jonkun toisen kaupan ohjeet pätevät myös kyseissä), niin palautuksissa isot ja pienet kamat sekä erityisesti ne asiat josta reklamoi ja odottaa kaupan ohjeita, eikä tehdä ensin itse ja sitten ihmetellä, ettei asiat onnistu. Ja tehdä vain se mitä kauppias lupaa.

Juha taitaa olla katkera ja ihan heidän ansiostaan ........ keväällä mulla oli heidän kanssaan 'mielenkiintoinen' keissi pyöräni kanssa, nyt saan taas alkaa perseilemään kilpaa heidän kanssaan vai mitä itse sanoisitte oheisesta vastauksesta kun reklamoin heille kuvanäytteen kera tri-kisa-asusta josta helppas vetoketju 5 käyttökerran jälkeen ( heidän ostohistoriassaan näkyy SELVÄSTI että moisia on ostettu ja kaksin kappalein !):

Hello, thanks for the email.

Unfortunately we are unable to refund or exchange an item If it has been used and hasn’t been found with a fault yet. I recommend taking the damaged zipper suit into a store with proof of purchase in order for us to examine if it is a warranty issue.

Kind regards

James Reffold

Mihin *itun kauppaan se zipperi pitäisi HEIDÄN mielestään viedä tutkittavaksi ? Vai lähdenkö matkalle englantiin heidän storeensa ?

Oli miten oli, vaikka olis viimeinen tekoseni niin jatkan tuolla Juhan 'hyväksi' kokemalla tavalla lähettämällä näitä loppuvia kirjeenvaihtoja uudestaan ja uudestaan, niin se alko toimimaan se pyöräkeissikin ( eli kun jakso painaa ja taisi sitten olla kuudes tai seitsämäs kontaksi joka alkoi OIKEASTI hoitamaan asiaa).

PS. Oiskohan mulla epävirallinen eestakas perseilyennätys heidän kanssaan ? Cannondalen keulatakuukeissini kesti + 3 vuotta ........ mutta lopussa asiakkaan oikeus voitti ;-) .

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti maantienässä Katso viesti
    on se Juhalla katkeraa Evansia kohtaan, minulla ei paras kauppa tällä hetkellä ja postikulut tietysti 0 €
    Näyttävät pyytävän aika reilusti postareita esim. haarukan lähetyksestä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti steelmän Katso viesti
    Juha taitaa olla katkera ja ihan heidän ansiostaan ........ keväällä mulla oli heidän kanssaan 'mielenkiintoinen' keissi pyöräni kanssa, nyt saan taas alkaa perseilemään kilpaa heidän kanssaan vai mitä itse sanoisitte oheisesta vastauksesta kun reklamoin heille kuvanäytteen kera tri-kisa-asusta josta helppas vetoketju 5 käyttökerran jälkeen ( heidän ostohistoriassaan näkyy SELVÄSTI että moisia on ostettu ja kaksin kappalein !):

Hello, thanks for the email.

Unfortunately we are unable to refund or exchange an item If it has been used and hasn’t been found with a fault yet. I recommend taking the damaged zipper suit into a store with proof of purchase in order for us to examine if it is a warranty issue.

Kind regards

James Reffold

Mihin *itun kauppaan se zipperi pitäisi HEIDÄN mielestään viedä tutkittavaksi ? Vai lähdenkö matkalle englantiin heidän storeensa ?

Oli miten oli, vaikka olis viimeinen tekoseni niin jatkan tuolla Juhan 'hyväksi' kokemalla tavalla lähettämällä näitä loppuvia kirjeenvaihtoja uudestaan ja uudestaan, niin se alko toimimaan se pyöräkeissikin ( eli kun jakso painaa ja taisi sitten olla kuudes tai seitsämäs kontaksi joka alkoi OIKEASTI hoitamaan asiaa).

PS. Oiskohan mulla epävirallinen eestakas perseilyennätys heidän kanssaan ? Cannondalen keulatakuukeissini kesti + 3 vuotta ........ mutta lopussa asiakkaan oikeus voitti ;-) .
    Ei voi olla yksinkertaisen takuuasiavastauksen ymmärtäminen noin vaikeaa. Asioista voi tehdä itselleen niin vaikeita kun haluaa.

Ihan normaalia toimintaa sekä sulta että kaupalta toistaiseksi, pois lukien sun oletukset kaupan perseilystä asian hoitamisessa, mikä on jossain määrin ymmärrettävää. Pitääkö itsestäänselvyys ja se mitä kauppa vastauksessaan kehottaa sua tekemään asian eteenpäin saattamiseksi vielä kirjoittaa sulle: Lähetät sen asun heille tutkittavaksi takuukäytännön mukaisesti, pyydettyjen dokumenttien kera ja homma lähtee etenemään. Vai mitä oikein odotit?

Onko huonot kokemukset sumentaneet oman järjen käyttöä pahasti kun fyysistä kauppaliikettä tarkoittavan store sanan käytöstä alat miettimään että sun varmaan pitäs lähteä matkalle kiikuttamaan sitä asua, zipper suit, EI zipperi, ihan henk.koht. heille. Koska asian hoitamisesta on luettavissa vain kaupan vastaus, vaikea sanoa kumpi oikeasti perseilee, tosin vähän jo myönnätkin että moiseen ryhtynet.

Ja mitä tekemistä sillä on mahdollisen takuuasian kanssa, että asuja on ostettu kaksi kappaletta kun vaan toinen on rikki?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti scf_ Katso viesti

Ihan normaalia toimintaa sekä sulta että kaupalta toistaiseksi, pois lukien sun oletukset kaupan perseilystä asian hoitamisessa, mikä on jossain määrin ymmärrettävää. Pitääkö itsestäänselvyys ja se mitä kauppa vastauksessaan kehottaa sua tekemään asian eteenpäin saattamiseksi vielä kirjoittaa sulle: Lähetät sen asun heille tutkittavaksi takuukäytännön mukaisesti, pyydettyjen dokumenttien kera ja homma lähtee etenemään. Vai mitä oikein odotit?

Onko huonot kokemukset sumentaneet oman järjen käyttöä pahasti kun fyysistä kauppaliikettä tarkoittavan store sanan käytöstä alat miettimään että sun varmaan pitäs lähteä matkalle kiikuttamaan sitä asua, zipper suit, EI zipperi, ihan henk.koht. heille.
    Puhut asiaa, nyt kun luin tuon vastauksen PAREMMIN niin sehän on varsin relevanti, tosin sanamuoto näin ei englantilaisen vastaanottaessa olisi voinnut olla parempi.

Toinen puku mainitttu siksi että jos ne ovat enempi vähempi kaikki räjähdelleet niin sen vielä räjähtämättömän ( vain kerran n. tunnin pidetty) voisi palauttaa kait samantein ?

Jos toinen on vielä ihan ihan ehjä niin ei sun sitä kannata lähettää, jos on kuitenkin käytetty. He korjaavat/Lähettävät uuden/hyvittävät hinnan vain rikkinäisestä kappaleesta, kun saavat sen käsiinsä ja katsovat tapauksen kuten viestissään kirjoittivat. Sanovat siinä suoraan ettei ehjää käytettyä voi vaihtaa/hyvittää. Toki palautat sen sitten jos kohta hajoaa.

Edit: niin ja vaikka englantilaiset kaupat eivät tosin kuin suomalaiset ja monet saksalaiset tarjoa ilmaisia palautuspostikuluja suoraan, niin kyllä he viallisen tuotteen/ väärän tuotteen lähetettyään palautuskulut korvaa takaisin (takuukorjauksesta en ole varma). Siinä tapauksessa eivät siis korvaa, että vaihtaa tai palauttaa esim väärän koon takia palautettavia tuotteita (suomalainen "asiakaspalautus").

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    niin ja vaikka englantilaiset kaupat eivät tosin kuin suomalaiset ja monet saksalaiset tarjoa ilmaisia palautuspostikuluja suoraan, niin kyllä he viallisen tuotteen/ väärän tuotteen lähetettyään palautuskulut korvaa takaisin .
    Itse olen saannut noi takaisinlähetyksen osalta osalleni koituneet postikulut aina takaisin/ Evans.

No nyt tuli hieman asiakasystävällisempi vastaus uuteen kysymykseeni, se mikä näissä nyppii on se että yhteyshenkilö on melkein aina eri ......

Hi xxxx,

Thank you for your email

Could you please send us some photos of the damaged suit along with your order number. Once we have seen this we can advise if there is any coverage under the manufacturer’s warranty.

If you have any other questions please do not hesitate to contact us.

Kind Regards

Sam Bristow
    Evans Cycles

Ihmettelen miksi halusit vielä ns. toisen mielipiteen samaan asiaan? Ihmettelen myös jos he pelkkien kuvien perusteella toteavat kyseessä olevan takuunalainen juttu. Todennäköisesti saat jälleen pyynnön lähettää se asu heille. Oudosti vetoat "jos ne enemmän tai vähemmän kaikki räjähtelee" että saisit sen toisen ehjän käytetyn​ asun palauttaa. Sehän on ehjä asu, eihän homma niin toimi että varmuuden vuoksi aletaan palautella ostettuja ja käytettyjä tavaroita ja saadaan hyvityksiä tai rahoja takaisin kun yksi on hajonnut.

Evanssista vain hyviä kokemuksia tähän mennessä. Eipä tuolta ole tullut paljon mitään tilattua kyllä toisaalta, muutama tilaus vain, mutta ei valittamista. Takuuasioista ei ole kylläkään tarvinnut kiistellä, mutta miksipäs heillä ei olisi ihan vastaavat systeemit mitä millä tahansa webbikaupallakin miten takuuasioita hoidetaan.

Ainoana miinuksena että tuohon ilmaiseen rahtiin ei kuulu seurantakoodia. Mutta se tietysti ei ole EC:n vika, vaan Royal Mailin halvimman postitusluokan johon ei kuulu seurantaa. Ja sais kait näiltäkin rahalla postitusluokan, johon kuuluu seurantakin. Pihinä ihmisenä vain tuli nyt valkattua tuo ilmainen posti ja nyt sitten se on herran hallussa milloin mustaa patukkaa (jonka päästä tuleepi kirkasta valkeeta tavaraa ulos) tuuppaa postiluukusta sisään....

kyllä sieltä noin viikossa tavara tulee tuolla ilmaisella rahtihommalla, itse käytän sitä aina Evansilta. Mihinkäs minulla on kiire, kun kerran tavara tulee

Lainaus Alkujaan tämän lähetti scf_ Katso viesti
    Ihmettelen miksi halusit vielä ns. toisen mielipiteen samaan asiaan?
    Tämä kommentti vaikea kohdentaa mutta jos tarkoitat tuon heidän toisen vastauksen näytille laittoa niin onhan se jo n. 2 pykälää asiakasystävällisempi (?!), ja en siihen mielipidettä kysynyt vaan merkkinä siitä että sieltä voi saada ihan kuluttajaystävällisen vastauksenkin.

Ja toiseen räjähtämättömään pukuun vielä mennäkseni niin olet varmaankin kuullut joistakin vähän merkittävimmistä takaisinvetoprojekteista ? Joskus niistä saa oikein taistella, toisinaan ne julkaistaan ihan rehdisti, ajattelinpa vaan josko niitä olisi palautettu ja kovalla prosentilla aiemminkin.

Voisi olla esim. VAG-korsernillekin kokonaistaloudellisempaa vaihtaa niitä venyviä nokkaketjuja ennakkoon kuin vasta sitten kun moottorista on lauennut venymisen johdosta muutamia muitakin kohtia ......

Viidessä päivässä onneton pikku toimitus ilmaiseksi kotiin. En valita. Luottofirma.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •