Olihan noita kokkareita joku kahteen paikkaan pudottanut väylälle, jostain syystä siihen pyöränuraan, ei ollut kelvannut urien välissä kasvava heinikkokaan.
Mua tuli sitten tuollaisella hiekkapätkällä vastaan sellainen turvesoilla näkyvä levikepyörin varustettu traktori, katselin vähän kun pientareelta pientareelle oli sitä rengasta, että kuinkahan tässä käy, nostin pyörän ojaan ja itse ojanpenkalle, niin mahtui se sitten ohi menemään.
Toisaalla vielä pienemmällä tiellä vastaan tuli henkilöauto, ajelin siinä ojanpenkalla sitten heinikossa ja mahduttiin siitäkin menemään juuri ja juuri, muitapa ei sitten koko 35km matkalla näkynytkään, itse ajelin kyllä välillä vasemmassa reunassa, välillä oikeassa, mutta usein myös aika keskelläkin ja vain palokärki esitti protestin, kun ajoin ihan vierestä ohi, meinasi että hänen reviirilleen joku tunkeutunut 
Jaa, mutta oli noita metsäkanalintuja myös, jotka lähti muutaman metrin päästä karkuun, yksi ainakin ruikki sitten kakkaa ajo-uralle.
Kakka suussa on ikävää, mutta hiekka silmässäkään ei kivaa, mun on kai vakavasti harkittava MTB varustautumista pikkuhiljaa.
Trek 3700 Disc 2014 SLX osilla
Renault Eclaireur hybridi 2005
Jupiter mummis 80-luku
Champion mummis 50-luku ja 60-luku
Joku pappis 50-luku
Kirjanmerkit