GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 20 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 18 19 20 21 22 30 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 571 - 600 / 1987

Aihe: 29" kiekot ja vanteet - kokemuksia ja kysymyksiä

  1. #571
    Liittynyt
    11/2008
    Paikkakunta
    Porvoo
    Viestit
    955

    29" kiekot ja vanteet - kokemuksia ja kysymyksiä

    ^^ Itsellä paino sen 100 ja hyvin on Arch:it kestänyt. Eilen kävin vanhoilla Arch:eilla räppäämäässä poluilla ja aikamoisia kivikkolaskuja laskettelin 100mm täpärillä. Hyvin on kestänyt ja litkut pysynyt sisällä.
    ________

    Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy

  2. #572
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    52
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mike Katso viesti
    ^^ Itsellä paino sen 100 ja hyvin on Arch:it kestänyt. Eilen kävin vanhoilla Arch:eilla räppäämäässä poluilla ja aikamoisia kivikkolaskuja laskettelin 100mm täpärillä. Hyvin on kestänyt ja litkut pysynyt sisällä.
    Hyvä homma, eiköhän valinta silloin ole tuo Arch EX. En usko että tulen käyttämään hirveästi yli 2,2" renkaita, vaikkakin tällä hetkellä on 2,4" Mountain Kingit.

  3. #573
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kusari Katso viesti
    Hyvä homma, eiköhän valinta silloin ole tuo Arch EX. En usko että tulen käyttämään hirveästi yli 2,2" renkaita, vaikkakin tällä hetkellä on 2,4" Mountain Kingit.
    Hämmennetään nyt vielä vähäsen

    Ajelin tänään ensimmäisen lenkin uutukaisilla Hope / Flow EX -kiekoilla. Renkaiksi kiekoille väänsin sisärenkaattomat 2.25" Racing Ralphin & Rocket Ronin. Painetta molempiin kumeihin pumppasin 2 baria, eli saman verran kuin aiempiinkin kiekkoihini (Mavic CrossRide).

    Ajossa ero vanhaan on aika huomattava. Tarjoilin niille niin kovaa menoa kuin vain suinkin osasin ja 0.1 tonnin massallani sain aikaiseksi. Kiekot ovat huomattavan jäykät, niinkuin tietysti odottaa sopii. Enää eivät pinnat soi kunnon monttuun jysäytettäessä. Ajotuntumaan kuitenkin vaikutti vähintään yhtä paljon se, että nyt rengas ei tuntunut muljuavan ollenkaan vanteella. Tuon luulen johtuvan siitä, että kehän profiili on 5mm leveämpi. Kahden barin paine ja tubeless-kumin vakaa pysyminen kehällä on aika mukava yhdistelmä. Kapeammalla kehällä ei välttämättä pääse samaan. Parisataa grammaa lisää painoa on aika pieni hinta tuosta "muljuamattomuudesta".

    Lenkkikeskariennätykseen tuli reilu kilsa lisää

    Summa summarum: Jos haluat kevennyskiekot, osta Archit. Jos sen sijaan haluat kovennuskiekot, osta Flowt. (Ei nuo Flowtkaan mitkään ankkurit ole...) Kestävyydestä tuskin tulee ongelmia kummassakaan.

  4. #574
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    52
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keskiäkäinen lohjalainen Katso viesti
    Hämmennetään nyt vielä vähäsen

    Ajelin tänään ensimmäisen lenkin uutukaisilla Hope / Flow EX -kiekoilla. Renkaiksi kiekoille väänsin sisärenkaattomat 2.25" Racing Ralphin & Rocket Ronin. Painetta molempiin kumeihin pumppasin 2 baria, eli saman verran kuin aiempiinkin kiekkoihini (Mavic CrossRide).

    Ajossa ero vanhaan on aika huomattava. Tarjoilin niille niin kovaa menoa kuin vain suinkin osasin ja 0.1 tonnin massallani sain aikaiseksi. Kiekot ovat huomattavan jäykät, niinkuin tietysti odottaa sopii. Enää eivät pinnat soi kunnon monttuun jysäytettäessä. Ajotuntumaan kuitenkin vaikutti vähintään yhtä paljon se, että nyt rengas ei tuntunut muljuavan ollenkaan vanteella. Tuon luulen johtuvan siitä, että kehän profiili on 5mm leveämpi. Kahden barin paine ja tubeless-kumin vakaa pysyminen kehällä on aika mukava yhdistelmä. Kapeammalla kehällä ei välttämättä pääse samaan. Parisataa grammaa lisää painoa on aika pieni hinta tuosta "muljuamattomuudesta".

    Lenkkikeskariennätykseen tuli reilu kilsa lisää

    Summa summarum: Jos haluat kevennyskiekot, osta Archit. Jos sen sijaan haluat kovennuskiekot, osta Flowt. (Ei nuo Flowtkaan mitkään ankkurit ole...) Kestävyydestä tuskin tulee ongelmia kummassakaan.
    Kiitos hyvästä mielipiteestä, tämähän on tottakai se kolikon kääntöpuoli. Tällä hetkellä kuitenkin uskon että nuo Archit ovat lähempänä sitä oikeata, tosin Archille lienee ihan turha laittaa sitä 2.4" Mountain Kingiä joka ainakin täysjäykässä sinkulassa on ollut ihan ok. Tosin kyllä sen huomaa että rengas juuri "muljahtelee" vanteella, mikä ei kyllä ole aivan optimaalinen asia.

    Tilaus lähtee kuitenkin aikaisintaan vasta viikon kuluttua niin on tässä vielä mahdolisuus käydä hieman kokeilemassa kaverin pyörää jossa on kiekkoina Chris Kingit ja Flowt (ne vanhat), saa nähdä jos sitten mieli muuttuu.

  5. #575
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    209
    Onnistuin eilen kaatumaan alamäessä Trek X-Caliberini kanssa sillä seurauksella, että etukiekko on ihan mutkalla. Kun saan itseni siihen kuntoon, että pääsen pyöräliikkeeseen asti nin käyn kysymässä saako siitä kuntoon. Korjasuhommista en mitään ymmärrä, mutta pahoin epäilen, että on entinen.

    Mitä siis suosittelisitte tilalle vanhan Bontrager Mustang Disc Rimin tilalle? Saisi olla mahdollisimman halpa, mutta mielellään hieman vahvempaa tekoa. Sisureilla ajan nyt, mutta tulevaisuutta ajatellen tubeless vaihtoehto olisi mukava, jos ei tuo paljon lisää hintaa.

  6. #576
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.058
    Mahdollisimman halpa ja tubeless ei sovi samaan lauseeseen.
    Holokki auki ku H. Moilane.

  7. #577
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    209
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Mahdollisimman halpa ja tubeless ei sovi samaan lauseeseen.
    No mikä olisi edullinen mutta toimiva ja luotettava, jos ei tarvi olla tubeless?

    Entä, mikä olisi edullisemman pään tubeless?

    Kiitos!

  8. #578
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    2.520
    Kenties kannattaisi tsekkailla käytettyjä eli esim http://www.fillaritori.com/index.php...e-29er-kiekot/ tai http://www.fillaritori.com/index.php...ite-29-kiekot/, joista nuo jälkimmäiset ihan ok tubeless valmiit keikot imho. Itse en kummassakaan myyjänä, kunhan vain huomioin moisenkin mahdollisuuden..
    Krossikommuuni / Syöte MTB

  9. #579
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    209
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mika K Katso viesti
    Kenties kannattaisi tsekkailla käytettyjä eli esim http://www.fillaritori.com/index.php...e-29er-kiekot/ tai http://www.fillaritori.com/index.php...ite-29-kiekot/, joista nuo jälkimmäiset ihan ok tubeless valmiit keikot imho. Itse en kummassakaan myyjänä, kunhan vain huomioin moisenkin mahdollisuuden..
    Kiitos! Nuo Bontragerin Rhytm Elitet vaikuttavat mielenkiintoisilta. Hinta on vaan kova edullisesti saatuun fillariin suhteutettuna. Täytyy vielä selvittää saako tuon vanhan suoraksi tai onko mahdollista saada uutta takuuvaihtona, koska pyörä on kuukauden vanha.

    Osaako joku sanoa mikä on todennäköinen syy vanteen vääntymiseen? Ajoin siis Helsingissä Paloheinässä olevalta mäeltä alas. Kolmannella laskulla kaaduin yllättäen. Kiviä tai muita esteitä mäessä ei ole, joten onko vanne voinut vääntyä laskun aikana ja aiheuttaa kaatumisen vai onko vanne vääntynyt pyörän lentäessä ja pomppiessa uuseamman metrin?

  10. #580
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Espoo, Tapiola
    Viestit
    217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hokku Katso viesti

    Osaako joku sanoa mikä on todennäköinen syy vanteen vääntymiseen? Ajoin siis Helsingissä Paloheinässä olevalta mäeltä alas. Kolmannella laskulla kaaduin yllättäen. Kiviä tai muita esteitä mäessä ei ole, joten onko vanne voinut vääntyä laskun aikana ja aiheuttaa kaatumisen vai onko vanne vääntynyt pyörän lentäessä ja pomppiessa uuseamman metrin?
    Pistäisin rahani vedonlyönnissä tuolle viimeiselle vaihtoehdolle. Harvemmin vanne itekseen antautuu, varsinkin jos pinnoja ei ole poikki. Kysyminen ei tietysti maksa mitään muuta kuin vaivan.

  11. #581
    Etukiekko vääntyy nätisti, kun se pääsee pikkuisen haukkaamaan poikittain ja ajajan massa tulee alamäessä siihen päälle. Mutta uudet tubeless yhteensopivat kehät vain ja puolaa vanhalle navalle. Noita Bontragereita saattaisi jopa löytyä jostain napavammaisinakin, ettei tarvitsisi, kuin yhdistää ehjät osat kahdesta kiekosta.

  12. #582
    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    92
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keskiäkäinen lohjalainen Katso viesti
    Ajelin tänään ensimmäisen lenkin uutukaisilla Hope / Flow EX -kiekoilla. Renkaiksi kiekoille väänsin sisärenkaattomat 2.25" Racing Ralphin & Rocket Ronin. Painetta molempiin kumeihin pumppasin 2 baria, eli saman verran kuin aiempiinkin kiekkoihini (Mavic CrossRide).

    Ajossa ero vanhaan on aika huomattava.

    Lenkkikeskariennätykseen tuli reilu kilsa lisää
    Tämähän on mielenkiintoista. Varsinkin kun kiekot lienevät keskenään aika samanpainoiset? Siis mielenkiintoista on se, että vaihtamalla kiekot toisiin samanpainoisiin saa merkittävää eroa aikaan.

    Mistä tilasit nuo kiekot? Olen itse huomannut kalliimpienkin Mavicien notkuvan ja tekisi mieli kokoeilla jäykempiä. Kiinnostaa myös tuo leveämmän kehän vaikutus, Maviceissahan kehä on varsin kapea.

  13. #583
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.172
    ^rullaavuus lisääntyy kuin heivaa sisurit uittuun? Oletan siis, että nuo lohjalaisen CrossRidet oli sisureilla alla

    ---
    Asiaakin: Olen nyt ajellut HopeHoopseilla (Crest) täysjäykällä 29erilla sellaiset 1300km. Lenkkimaastoina pääasiassa Keskuspuisto & EKP. Kumeina 2.35 RalliRanet litkuilla. Kiekkojen kanssa ei mitään ongelmia. Mä ainakin nyt uskon Hoopsien laatuun.

    Pitäisi varmaan viedä jälkikiristykseenkin johonkin vihdoin, mutta kun on suorat ja tiukat.


  14. #584
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hokku Katso viesti
    No mikä olisi edullinen mutta toimiva ja luotettava, jos ei tarvi olla tubeless?

    Entä, mikä olisi edullisemman pään tubeless?

    Kiitos!
    Stanin vannekehät on suht järkevän hintaisia jos korjautat vanhan kiekon.

  15. #585
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.777
    Rullavuus lisääntyy senkin takia, että leveämmällä vanteella renkaan profiilin muutos on hillitympää, kun rengas painuu kasaan. Lisäksi erityisesti sivuttaispito paranee.

    En ihmettelisi, vaikka keskinopeus tietyssä maastossa lisääntyisi kun kehät vaihdetaan painavampiin, esim. Crest -> Flow EX.

  16. #586
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ealex Katso viesti
    Rullavuus lisääntyy senkin takia, että leveämmällä vanteella renkaan profiilin muutos on hillitympää, kun rengas painuu kasaan. Lisäksi erityisesti sivuttaispito paranee.

    En ihmettelisi, vaikka keskinopeus tietyssä maastossa lisääntyisi kun kehät vaihdetaan painavampiin, esim. Crest -> Flow EX.
    Oma veikkaukseni on, että nimenomaan profiilin vähäisemmällä muutoksella ja parantuneella sivuttaispidolla, yhdessä kiekon paremman jäykkyyden kanssa, on suurin vaikutus rullaavuuteen ja ajotuntuman jämäköitymiseen. Siitä taas seuraa himo runtata lujempaa :-) Sitä vauhtia mennään kuin mitä pääsee ja uskaltaa.

    Kehän painolla en usko olevan niin suurta merkitystä, varsinkaan kun sitä painoeroa Archeihin on vain about 100 grammaa per kiekko.

  17. #587
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eeppa Katso viesti
    Mistä tilasit nuo kiekot? Olen itse huomannut kalliimpienkin Mavicien notkuvan ja tekisi mieli kokoeilla jäykempiä. Kiinnostaa myös tuo leveämmän kehän vaikutus, Maviceissahan kehä on varsin kapea.
    http://www.winstanleysbikes.co.uk/ca...pe_29er_Wheels

    Tuo taitaa olla tämän hetken huokein mesta. Toimittivat varsin rivakasti, vaikka etukiekkoa ei ollut varastossa valmiina.

  18. #588
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Etelä-Pohojanmaa
    Viestit
    171
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keskiäkäinen lohjalainen Katso viesti
    http://www.winstanleysbikes.co.uk/ca...pe_29er_Wheels

    Tuo taitaa olla tämän hetken huokein mesta. Toimittivat varsin rivakasti, vaikka etukiekkoa ei ollut varastossa valmiina.
    Noh jossitä ittekki ostais noi.. Mitkä noista kannattaa tilata 29" kuitukanjoniin? Pitääkö olla kiinnitysadapterit ym?

    tämäkö: http://www.winstanleysbikes.co.uk/pr...9er_Rear_Wheel

    ja tämä eteen: http://www.winstanleysbikes.co.uk/pr...er_Front_Wheel

    Ilmeisesti 20mm kiinnikkeet ainaki etukiekos..

    Ja tarvii teipin pinnojen reikiin?
    Born to lose - Live to win

  19. #589
    Liittynyt
    11/2008
    Paikkakunta
    Porvoo
    Viestit
    955

    29" kiekot ja vanteet - kokemuksia ja kysymyksiä

    ^^ Huomioi että noi linkatut on suoravetopinnoilla. Itse ottaisin tavallisilla pinnoilla olevat.
    ________

    Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy

  20. #590
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Etelä-Pohojanmaa
    Viestit
    171
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mike Katso viesti
    ^^ Huomioi että noi linkatut on suoravetopinnoilla. Itse ottaisin tavallisilla pinnoilla olevat.
    On joo. Oon käsityksessä että ne on paremmat? Ei oo vai?
    Born to lose - Live to win

  21. #591
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Espoo, Tapiola
    Viestit
    217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vellu80 Katso viesti
    On joo. Oon käsityksessä että ne on paremmat? Ei oo vai?
    Suoravetopinnojen kanssa saattaa ilmetä ongelmia pinnojen saatavuudessa, kun niitä alkaa menemään poikki. Perinteisiä pinnoja taas on joka nyrkkipajassa hyllyssä. Ehjänä ollessaan en osaa paremmuudesta sanoa mitään.

  22. #592
    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    222
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arhipoff Katso viesti
    Kova arpominen kiekkojen suhteen käynnissä. Vaihtoehtoina Crest, Arch ja Flow. Easton Havenit ois ollu hyvässä tarjouksessa, mutta ongelmat napojen suhteen poistivat nämä pelistä vaikkakin päivityskittiä perästä ilmaiseksi saisi. Kuskilla painoa 88kg ja ajelu suht rauhallista/tavanomaista poluilla cruisailua. Juurakoissa ja kivikoissakin viihdytään, kun niitä vastaan tulee. Crestien kestävyys epäilyttää. Flow:ssa taas paino haraa vastaan, ainakin omassa päässä. Ajossa tuskin valitusta syntyy. Arch voisi olla kompromissi. Onko renkaiden väännössä vanteille Arch:n ja Flown suhteen eroa? Meneekö leveämmälle helpommin?
    Päädyin tilaamaan Arch ex:t Winstanleyltä. Alkuperäinen toimituspäivä 5.8., tämän jälkeen viivästysviesti että 12.8. uusi lähetyspäivä. Onko tuolta tullut joku maili vielä uudemman kerran kun lähtevät liikkeelle? Malttamatonta odottelua kun muut osat kasattavaan pyörään löytyy jo...

  23. #593
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    590
    ¨Ilmottaavat vielä kun postittaavat kiekot..odottavan aika on pitkä

  24. #594
    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    92
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keskiäkäinen lohjalainen Katso viesti
    http://www.winstanleysbikes.co.uk/ca...pe_29er_Wheels

    Tuo taitaa olla tämän hetken huokein mesta. Toimittivat varsin rivakasti, vaikka etukiekkoa ei ollut varastossa valmiina.
    Jokos olet saanut kiekot kieroiksi?

    Katsoitko yhtään mitä mahtoivat painaa? Ja otitko itse normaaleilla vai suoravetopinnoilla?

    Noita adaptereita, 15mm eteen yms heillä näytti olevankin valikoimissa. Tubeless-settiä (ilmeisesti vain se venttiili tarvitaan?) en löytänyt mutta kaipa niitäkin samassa putiikissa on kun kaivaa vain lisää.

  25. #595
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eeppa Katso viesti
    Jokos olet saanut kiekot kieroiksi?

    Katsoitko yhtään mitä mahtoivat painaa? Ja otitko itse normaaleilla vai suoravetopinnoilla?

    Noita adaptereita, 15mm eteen yms heillä näytti olevankin valikoimissa. Tubeless-settiä (ilmeisesti vain se venttiili tarvitaan?) en löytänyt mutta kaipa niitäkin samassa putiikissa on kun kaivaa vain lisää.
    Eipä ole vielä solmuun mennyt, vaikka pieni määrä yritystäkin on ollut :-) Otin suoravetopinnat aivan tunnesyistä. Paketissa tuli mukana yksi (1) varapinna per kiekko. Painoa en punninnut.

    Samasta kaubasta löytyy myös Stan's tubeless-setti (litku, teippi, rimstrip), jolla konversio tuubittomaksi onnistuu varsin kivuttomasti.

  26. #596
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Pannaan nyt tännekin vähän raportin tynkää. Muutin keväällä ralliranet ghetto-tubeless asennukselle, takana siis aiheenkin mukainen DT-Swiss XM-490 vanne. Hyvin pelitti.

    Sitten tuossa kesäloman aikana sain hommattua raivoreetut joten pitihän ne heivata tilalle. Muuten onnistui hyvin mutta edessä kun on 26" vastaava vanne (XR-400) niin toista kertaa kun etunen blurppasi niin palo käämit ja piti alkaa pohtimaan miten saadaan matalapaineinen (1.15 ekalla blurpilla -> 1.35 bar jolla toinen) FF pysymään vanteella.

    Muistin että eka kiekkosetti tässä vekottimessa omasi WTB LaserDisc XC ja 29er Trail vanteet, ja muistin syövereistä selvisi että siinähän on kumin reunalle hylly ennen keskellä olevaa rotkoa. Aika moisella tuunaamisella sain Stans:n teipit venytettyä sileästi rotkon yli ja ei kun reetut päälle. Eteen tuo 1.15 bar ja taakse 2.17. Tähän asti on pysynyt paineet ja litkut sisällä.

    Kumma kyllä tuo DT-Swiss-vanteella oleva 29er takakiekko piti rihtata kun oli ottanut itseensä kesän rynkytyksissä. Silti reetu on pysynyt mallikkaasti vanteella. Etukiekko oli ihan suora mutta selkeästi ongelmallisempi, ghetto rallirane 57-559 pysyi siinä mallikkaasti 0.9 bar paineilla kun taas 50-559 reetu on taipuvainen blurppailemaan.

    Itselle opiksi että näköjään pitää jatkossa hommata TL-Ready renkaille UST tai ainakin tuolla hyllyllä varustettuja vanteita. WTB:n olivat joka suhteessa positiivinen yllätys, laadukkaamman oloisemmat kuin DT-Swiss:n, helpompi rihtata ja tähän asti on kumitkin pysyny vanteella.

    Eihän nämä mitään erityisen laadukkaita tai keveitä ole, puolattukin 2.0/1.8 pinnoilla 3-ristiin...
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  27. #597
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    77
    Ovatkohan Fun works N-light evo-navat laadultaan ja kestävyydeltään hyviä? Esim. verrattavissa hope pro 2 evo napoihin vai huonompia. Kevyet ainakin näyttävät olevan. Nyt olisi tarjouksessa 29" arch-ex setti Fun works N-light evo-navoilla ja Sapim cx-ray pinnoilla. Kohtuullisen kevyt setti pitäisi olla ja jämäkkyyskerroin pitäisi olla itselle riittävä. Ainoa mikä mietityttää, on nuo navat kun itselle hieman vieraampi malli/merkki. Dt Swiss 240 on luottokalustoani mutta toki hieman arvokkaampi. Näistä nyt ihan ok-tarjous. 449e paketti. Toki voihan navatkin joskus vaihtaa mutta turha ostaa valmiiksi kehnoja tietty. Kommentteja käyttäjiltä/huhupuheita!?

  28. #598
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.058
    Fun Worksin navat ovat epävirallisen tiedon mukaan Novatechin tekele. Eli sama putka, joka tekee mm. Switch:n navat. Teknisistä samankaltaisuuksista en osaa sanoa, mutta tämän tiedon valossa jättäisin kauppaan.
    Holokki auki ku H. Moilane.

  29. #599
    Liittynyt
    07/2002
    Viestit
    3.006
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti fob Katso viesti

    Ai näinkö? Kolmas vapaaratas tohjona...

    paljon en pyytäisi:
    1. Holkitetut vanteet
    2. Standardipinnat
    3. Messinkinipat
    4. 5000 - 10000 km kestoa
    5. Painoluokka 2 kg per pari
    6. Hintaluokassa alle 200 euroa
    7. Pikalinkut molemmissa keikoissa

    mahdottomiako kuvittelen?
    Kaikesta menneestä huolimatta tilasin Simpan MT66 -kiekot. Tuossa ne vielä odottelevat lattialla...
    Painot (kiekot, tubeless-venttiilit, vannenauhat, pikalinkut) 958g ja 1180g. Edellisten painot olivat 1064g ja 1228g, joten kevenihän se...
    fob muokkasi tätä : 17.08.2013 at 00.17
    Kyllä se on ihan ajettava polku...

  30. #600
    Menipä tuossa fillarin mukana tulleet shimanon hinnat alkaen navat aivan holtittomiksi ja tilailin tuommoisen DT Swiss x 1900 takavanteen.
    Nyt pari viikkoa tuolla ajelin ja eräs hypyn alastulo meni hieman päin veetä. Takavanne tuli hieman sivuttaissuunnassa alas ja eiköhän koko vanne mennyt tästä mutkalle.
    Vanne heiluu puolelta toiselle niin, ettei tiedä mistä tuota uskaltaisi itse edes yrittää suoristaa.
    Pohdin tässä nyt vain, että viitsiikö tuota viedä mihinkään suoristettavaksi vain odottaakseen koska se on mutkalla taas?
    Vai ostaisinko nyt ihan tarkoitukseen sopivan kestävän 32h vanteen? Kyseinen DT kun on 28h, väärä paikka ilmeisesti säästää painossa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •