Itsestäni en ole niin varma.
Itsestäni en ole niin varma.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Eeeei se mahdotonta ole. Vieläkö hän on kiinnostunut tesmaamaan sitä pitkäjuustoista titamiinijäykkäperää?Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija
Ton täytyy olla janne, se kun on ainoo ruotsinkielen taitoinen.
Ej *piip* mettään mtn muovia vaan raakaa rautaa. Ja halavalla.Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija @ tesmaus
Möyk:
ei se tuo sukellusvenemateriaalista värkättykään hinnankiroissa ole, 799£.
Shimaani muokkasi tätä : 05.08.2013 at 17.14
Juu, raakaa on ja painavaa. Muoviin vesijohtoputkesta vaihtaneet 456 kuskit ovat olleet todella tyytyväisiä. Musta steel is not real ja mulla sentään yksi Reynolds 853 raami roikkuu seinällä.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Huomenna reipasta ajelua hitaasti madellen kello 18:00 alkaen tiileriltä, jos vain herroille näin sopii. Retken henkeen kuuluu 15min "vapaaehtoista" polkujen raivausta, ihan vaan risukoita pienemmäksi linjojen alla.
Illan päivystänyt sikoja katselemassa eikä täällä ole näkynyt ketään oikeita pööräilijöitä. Vanhan P:n ruuat olis houkuttelevia muuten mutta vähän epäilyttää tuo ruokien säilytys auringossa.
Huominen varattu mutta täytyy käydä siivouskierroksella salaa joskus toiste.
Herroista en tiiä mut mulle kyllä passaa. Saha, sakset ja ölöppää repun täytteeksi![]()
Mulla on huomenna illalla RekkuPaksuilua™ Kuusijärvellä, joten mä en nyt pääse.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Janne, ta det lungnt. Nästä gång du kan cycla till toppen,det är säkert. Behöver du en hjälm ?
Kävin tänään salatreeneissä yksin ja jos kerkiän niin tulen huomenna paksulla mestoille. Jos mua ei näy oikeaan aikaan, niin ei tarvitse ootella.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Mikä on suuntana tiileriltä? Voisin yrittää mukaan, mutta tulin väärällä fillarilla töihin niin pitää käydä hakemassa maastofillari kämpältä.
E telä tai ylästö
Dämmit, aikataulut tökkii, suattaapi olla etten ehdi tänään ollenkaan, alkaa aikaikkuna olemaan olematon. Mut mä soittelen sulle S kuuden korvilla ja kerron missä mennään.
Sadetanssikin taisi onstua tai sit se oli tuo äskeinen nurmikoin nujerrus.
Nimim.
Tühjät Ja Lat
Juu, en ehdi, liikaa hommia yhdelle päivälle.
Jos jollain tarvetta lasten pyörälle niin laitoin tollasen torille myyntiin. 50/60 jengillä tietysti etuosto-oikeus
![]()
Fatless biker
^ shimanskille tosta bemaksi
ZUP... Olisko Larstaina tai sundaina ajopuuhia
^On. Mutta pitää tänään illalla testailla noita uusia voimansiirron palikoita ensin, sitten tietää minne uskaltaa lähteä ja pitääkö vaihtaa välitykset.![]()
Joutuu skippaamaan Laren GoEastExtremen koska kotiintuloaika. 09:30 munkkis - etelälänsipohjoinen tai jotain - mun on oltava ~14:00 himapömpylässä joten sen mukaan. Mukaan sanomalla hjep täällä ennen aamuseiskaa, muuten starttaan jo varhemmin.
Edit: ao. huomautukseen pohjautuen ; wtf - näemmä mun sisäinen kalenteri on rikki. Jos nyt olis huominen, niin tänään olis eilinen. Taidan ottaa vielä yhden.
PaH muokkasi tätä : 09.08.2013 at 21.30
GoEast oli tänään.
Idea hyvä. Juuvaan nytsittänään ja ajetaan joskus.Alkujaan tämän lähetti PaH
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
En tänään sitten kerennyt testaamaan tuota kötöstystä (9,5v. systeemi) joten en lähde jarruksi huomenna. Parkkipaikalla ok mutta ei ole vielä täyttä luottoa.
Pitää vissin minunkin tehä noita alumiinispacereita lisää niinku muutkin. Raks.
juu tämä yötyömyyrä ei kykenennä nyt aamuvarhain liikenteeseen.
Kolmen tunnin testailun jälkeen kötöstys toimii, 6mm on oikea määrä jolloin pakan keskellä on yksi huono vaihto, muuten toimii hyvin. Saattaa toki johtua kuluneesta vivustakin tuo yksi huono väli.
Jos ei ole tuommoista 9v Srammaria valmiina niin silloin tietysti 10v suoraan ilman kötöstystä, Varjo+ takavaihtaja onhyvä.
Kirjanmerkit