GarminElectrobikeGiant
Sivu 32 / 83 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22 30 31 32 33 34 42 82 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 931 - 960 / 2473

Aihe: Pyöräilyhousut

Vinkkejä löffler cross tyylisistä rennoista pyöräilyshortseista!?! Fjøråt on mielessä kyllä mutta niihin ei säämiskät vissiin kuulu mukaan..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juusoj Katso viesti
    Vinkkejä löffler cross tyylisistä rennoista pyöräilyshortseista!?! Fjøråt on mielessä kyllä mutta niihin ei säämiskät vissiin kuulu mukaan..
    Tuossa: http://www.vaude.com/en-NL/Products/...rts-black.html

Kevyet ja ilmavat shortsit strech kankaalla ja mukana tuleva sisähousu on minun pers... ahterin mukaan hyvä, pehmusteen pinta jotain hengittävää mikrokuitua. Olen käyttänyt shortseja paljon arkishortseina ilman sisähousua. XXL- ja 186/94kg on mulla ja ehkä hitusen liian isot vyötäröltä, housuissa on kyllä tarranauhoilla säätö jolla niitä saa jonkin verran kirrattua.

täytyy käydä kokeilee noita =) ja vastaavia saa ehdotella ;D

Jos hankkii vaipalla varustetut aluboxerit, niin päällä voi käyttää haluamiaan housuja kulloinkin vallitsevien kelien mukaan. Sopii normaalien, kaapista löytyvien, ulkohousujen / shortsien alle, jos eivät ole ihan slimfit -mitoituksella. Valmistajia varmaan monia (Löfler, Vaude...). Hinnat muistaakseni 40€ +- jotain. Nämä ostamalla ei tarvitse maksaa päälyhousuista pyöräilyvarustelisää
    - Vain polkupyöräily on tärkeää, eikä sekään ole kovin tärkeää -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Scott68 Katso viesti
    Jos hankkii vaipalla varustetut aluboxerit, niin päällä voi käyttää haluamiaan housuja kulloinkin vallitsevien kelien mukaan. Sopii normaalien, kaapista löytyvien, ulkohousujen / shortsien alle, jos eivät ole ihan slimfit -mitoituksella. Valmistajia varmaan monia (Löfler, Vaude...). Hinnat muistaakseni 40€ +- jotain. Nämä ostamalla ei tarvitse maksaa päälyhousuista pyöräilyvarustelisää
    Mistä boksereista on kokemuksia? Itseäni vaivaa takapuolen puutuminen viimeistään 10km jälkeen ja craftin vaippabokserit eivät asiaan auttaneet. Eivät tosin lidlin halpis vaippashortsitkaan, muita en ole koittanut. (Pyörä on mallia maasto joten ajoasento on pysty.)

Mistä boksereista löytyy hyvät kunnon säämiskät? Ainakin pearl izumit on tuntunu hyvältä omalle ahterille..

Enduran bokserit on ollu mulle ok, mutta ei ne laadukkaiden bibsien veroiset ole.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Scott68 Katso viesti
    Muuhun kuin pyöräilyyn tarkoitetuissa päälyhousuissa on vain semmoinen ongelma, että hieno tekninen materiaali kuluu äkkiä puhki, jos persauksia ei ole vahvistettu mitenkään. Itse onnistuin pilaamaan yhdessä talvessa Craftin Windstopper-ulkoiluhousut, jotka olisivat sopineet malliltaan, mutta eivät valitettavasti kestävyydeltään pyöräilyyn.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juusoj Katso viesti
    Mistä boksereista löytyy hyvät kunnon säämiskät? Ainakin pearl izumit on tuntunu hyvältä omalle ahterille..
    Itse olen tykännyt Foxin pyöräilyboksereista. Niiden säämiskä on aika ohut, mutta toimiva.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EemeIi Katso viesti
    Mistä boksereista on kokemuksia? Itseäni vaivaa takapuolen puutuminen viimeistään 10km jälkeen ja craftin vaippabokserit eivät asiaan auttaneet. Eivät tosin lidlin halpis vaippashortsitkaan, muita en ole koittanut. (Pyörä on mallia maasto joten ajoasento on pysty.)
    Näyttivät olevan Löflerit, kun kävin kaapista kaivamassa. Vaippa aika lailla samaa tasoa kuin Löflerin takavuosien ajohousuissa, eli ei mitkään superit, mutta ei huonoimmasta päästä. Itsellä ollut todella vähällä käytöllä, kun hankittu aikanaan pitkien housujen alle, joissa ei ole säämiskää. Tainnut viimeksi käyttää spinningissä, joka ei ole juuri minkäänlainen testialusta.

Jos hyvän yhdistelmän haluaisi ajettavuudeltaan, olisi varmaan kunnolliset ajohousut ja niiden päälle suojaavat housut. Tosin voi tulla hieman lämmin ja arvokas paketti? Hyvää ja halpaa ei varmaan tältäkään saralta löydy...
    - Vain polkupyöräily on tärkeää, eikä sekään ole kovin tärkeää -

US40 shortsit ollut käytössä kevään ja kesän, Gonson valmistetta. Mukana säämiskällä varustetut alushousut. Roselta nuo ostin ja olen ollut tyytyväinen, tosin tämätyyppistä settiä ei aikaisemmin käytössä ole ollut, niin vertailukohtaa ei ole.

Fjøråt meni tilaukseen eli jos yksillä shortseilla pärjäis ja sit vaan alle vaihtelis kotoa löytyviä alushousuja

Onko kaikki fillarimerkkien housut jotain geneeristä saman tehtaan kamaa erona vain värit ja logot?
    Cyclocrossarilla pitkin pääkaupunkiseudun metsiä ja maanteitä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Co-re Katso viesti
    Onko kaikki fillarimerkkien housut jotain geneeristä saman tehtaan kamaa erona vain värit ja logot?
    Ei. Säämiskän valmistajia on vähemmän kuin housumerkkejä mutta kyllä niissäkin on valinnanvaraa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EemeIi Katso viesti
    Löflerit ostin Sellon pyörästä samalla kuin Spessunkin keväällä 2010 muistaakseni viidelläkympillä ja ovat kerrassaan mainioiksi ja kestäviksi osoittautuneet. Samoja käytän kesät talvet ja päällä sitten milloin mitäkin housuja kelin mukaan ja hyvin toimivat. Muita varsinaisia pyöräilytekstiileitä mulla ei sitten olekaan
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    Löflerit ostin Sellon pyörästä samalla kuin Spessunkin keväällä 2010 muistaakseni viidelläkympillä ja ovat kerrassaan mainioiksi ja kestäviksi osoittautuneet. Samoja käytän kesät talvet ja päällä sitten milloin mitäkin housuja kelin mukaan ja hyvin toimivat. Muita varsinaisia pyöräilytekstiileitä mulla ei sitten olekaan
    Menin ostamaan Löflerin säämiskälliset bokserit ja jos niitä vertaa oikeisiin pyöräilyshortsien säämisköihin esim. Castellin Progetto -säämiskään tai edes Löflerin geeli säämiskään niin ero on kuin yöllä ja päivällä. Boksereissa on vain pala vaahtomuovia haarovälissä. Pari lenkkiä tuli ajettua ja todettua että parempi ilman.
    ÄäriTeam

Onko kellään tietoa minkälainen mitoitus on Specialized- pyöräilyshortseissa verrattuna esim. Löfflerin vastaaviin? Arvon tässä tilaanko XL vai L-kokoa kun Löfflerin housut ovat kokoa 54, eli XL ja ne voisivat olla ehkä pykälän tiukemmat.

Onko kukaan sattumoisin ostanut Assoksen Factory Outletista T_Pro Bib Short_s2 housuja? Oon nyt vähän kahden vaiheilla ostaisinko Unot S5 padilla vai nuo vanhan malliset "custom" S2.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TMS Katso viesti
    Menin ostamaan Löflerin säämiskälliset bokserit ja jos niitä vertaa oikeisiin pyöräilyshortsien säämisköihin esim. Castellin Progetto -säämiskään tai edes Löflerin geeli säämiskään niin ero on kuin yöllä ja päivällä. Boksereissa on vain pala vaahtomuovia haarovälissä. Pari lenkkiä tuli ajettua ja todettua että parempi ilman.
    Itse asiassa mä en tiedä, millä säämiskällä nuo Löflerin bokserini ovat, mutta mun ahterini anatomiaan ja fillarini satulaan toimivat. Unohdin tuossa edellisessä postauksessani, että ONHAN mulla yhdet ajohousutkin, mutta ne ovat niin kuraa kuin olla ja saattaa. Mainostekstissä sanottiin, että "Limarin laadukas ajohousu kunnollisella pehmusteella ja hyvin mietityillä yksityiskohdilla." On kyllä ainoat housut ikinä, joissa kulkee jotkut ihme ompeleet siten mielipuolisesti, että hankaavat perskankut kirjaimellisesti vereslihalle alle sadan kilsan. Vai onkos nämä tarkoitettukin vain näille vaseliinia käyttäville backdoor-miehille
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

hommasin castellit progetto2-säämiskällä ja ei tartte enää ajella nivuset verellä kuten skinsin puolentoistasadan euron pöksyillä. Nämä on ihan eri planeetalta säämiskän osalta. Olihan skins kestävä kaikki kolme-neljä vuotta, mutta mukava se ei ollut missään vaiheessa..
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    aloittelevatriathtleetti.blogspot.fi

Olisko antaa vinkkiä pitkistä ja 3/4 pituisista housuista? Oon 184/68 ja ei ole löytyny oikeen mitään sopivaa. Kaikki on joko lyhyitä taikka sitten sellasia pussihousuja. Craftin pitkät housut vaikutti suht sopivalle budget sportissa koossa m, sopivan napakat mutta hitusen lyhyet ja tietenkään ei l kokoa ollut. Muita kirahveja?

3/4 bib knicker

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ToniJ Katso viesti
    Olisko antaa vinkkiä pitkistä ja 3/4 pituisista housuista? Oon 184/68 ja ei ole löytyny oikeen mitään sopivaa. Kaikki on joko lyhyitä taikka sitten sellasia pussihousuja. Craftin pitkät housut vaikutti suht sopivalle budget sportissa koossa m, sopivan napakat mutta hitusen lyhyet ja tietenkään ei l kokoa ollut. Muita kirahveja?
    Mulla sama ongelma, kaikki tahtoo olla lyhyitä. Olen 180 cm , 70 kg ja inseam 92cm. Jos haluat lämpimät polvipituiset tarpeeksi pitkät niin nämä http://www.rapha.cc/-bib-shorts-1 , eivät täysin tuulenpitävät, mutta silti ns. thermokangas. Viileillä keleillä todella mukavat. Toiset hyvät on Italialaiset versiot http://www.bobshop.de/en/Brands/Sant...irPro-Gel.html , tarpeeksi pitkät muttei lämpimät. Käytän näitä lähinnä maastossa kesällä kun haluan hieman suojaa polville. Molemmista sulle koko on L

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ToniJ Katso viesti
    Ikävä kyllä koon suhteen en osaa auttaa, mutta hakusanalla bib knicker voi löytyä jotain. Tässä linkissä useampiakin, mutta oikeata kokoa en osaa sanoa.
    http://www.ribblecycles.co.uk/pp/roa...-knickers/zbbk

Yksi vaihtoehto on lähettää sähköposti muutamaan kauppaan ja annat heille mitat eli reiden ympäryksen ja jalan pituuden (inseamin). He saattavat tietää sopivan mallin.

Ja yksi vaihtoehto on ostaa irtolahkeet tai tarkemmin sanottuna polven lämmittimet, jos haluaa 3/4 pitkät.

Onko kellään kokemusta Assoksen tK.607_s5 knickerseistä? Mulla on Assoksen Uno S5 shortsit. Olen 78kg/175cm (keskiverto pyöräilijää lihaksikkaampi, mutta hieman keissiäkin on) ja M-koon Unoissa fit on mun mielestä liian löysä keskivartalosta kun on tottunut italialaiseen mitotukseen. Lahkeet on melkein polviin asti ja resori lahkeissa mielestäni myös liian löysä, vaikka kuvittelin että mulla on lihaksikkaat jalat. Pitäiskö suosiolla ottaa noista 3/4 housuista S-koko? Miten mitotus on verrattuna Unoihin? Unoissa vikana se, että ovat liian löysät, olkaimien pituus on hyvä, mutta en tykkää noin löysistä housuista.

Paikallisen liikkeen avulias myyjä oli muistanut minut, kun olin hakenut hyviä kompressiohousuja. Yhdet Löfflerin CTex housut on, jotka tuntuu tosi hyviltä. Niitä ei enään saa.

Näytti minulle BV Sportin housuja. Antoi sovitteille. Oli tosi hyvät. Voin lämpimästi suositella! Minulla koko M, Löfflerin housut 48. 182 cm, 75 kg. Ajoin yhden 50 km lenkin. Pehmuste hyvä, istui minulle erittäin hyvin!

http://www.bvsport.com/en/8-shorts/8...rocycling.html

Onko kellään kokemuksia Pearl Izumin housujen (lyhyet bibsit) kokomitoituksesta? Mulle sopii yläosaan PI:n Select-sarja loistavasti (lihasta enemmän kuin pro-vuorikauriilla.
    - Heavy Metal will never die!! -

Canyon Endurace CF custom

Ostin pyöräilyhousut, istuvat mukavasti, pehmuste asettuu hyvin haaroväliin. Mutta. Kun nousen satulan päältä pois, siten että satulan kärki siis osoittaa pyllyä, niin takaisin satulalle noustessa penkin kärki ottaa kiinni siihen kohtaan, mihin tavallaan se pyllypuolen pehmuste päättyy.

Olipas sekava selitys, mutta toivottavasti tajusitte mitä tarkoitan. Tyhmänä ja innokkaan revin laput pois housuista, joten en voi enää palauttaa. Ostinko siis vääränlaiset housut, vai onko tämä yleinen "tauti"?

Muutamat pöksyt on ollu joiden kanssa tuo ongelma tuli tutuksi. Sen jälkeen ostin muutamat laadukkaammat ja varsinkin itselleni sopivammat bibsit ja ongelma katosi. Omalla osalla auttoi, että housut ovat sopivan kokoisen eli riittävät pienet ja tiukat ja säämiskä on omalle takapuolelle sopivat. Ikävä kyllä niiden hintahaitari on ollut 80 EUR (dhb) - 1XX EUR (Assos, Rapha ja Castelli). Voi olla, että edullisemmistakin löytyisi sopivia, mutta ei ole tullut eteen. Sääkiskät liian isoja tai/ja töröttää takapuolesta ja satula ottaa kiinni siihen kun se töröttää sopivasta kuin häntä. Paremmissa säämiskä menee mukavasti takapuolen suuntaisesta ja on pyöreä ilman törötystä, jos tuosta kuvauksesta saa mitään selvää. Toisaalta kyllä siihen jotenkin tottuu kun oppii nousemaan satulaan niin ettei perse tai säämiskä osu satulaan.

Kiitos VeeVee vastauksesta. Kyllä se pyllypala törröttää sieltä, ja aika paljolta kuulostaa toi 80-1xxe. Jos nyt jumppailen takapuolta jonkin aikaa ja katson tottuuko siihen. Jos ei totu, niin katsastan noi sun suosittelemat merkit.

Hankin tuollaiset: Endura Singletrack II Trousers

On mukavat jalkaan ja kestävät jonkinmoisia roiskeitakin. Ylimääräisiä vaippoja tai pehmusteita ei ole...
    Näin "omaksi iloksi" liikkumisen pohjalla, täytyy sanoa että jos perse ei kestä polkemista, niin mennään lyhempiä lenkkiä.
    Eilen 50 km ja ei mitään ongelmaa... (paitsi kunnon puolella).

http://www.evanscycles.com/products/...users-ec040021

Niin ja kokeilin kerran jotain Lidlin pehmustettuja pyöräilyshortseja... Että meni sisäreidet verille, niin sopivasti hankas ne saumat...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •