ElectrobikeFillariHephaGiant
Sivu 177 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 77 127 167 175 176 177 178 179 187 227 277 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.281 - 5.310 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti FillaRilla Katso viesti
    Onkosse nykyään ysiltä lähtö? Siis pyhäaamuna. Jaksaako Timbekin niin aikaisin? Ittee kyllä epäilyttää.
    No ei jaksaiskaan, mutta pakkohan se on, kun muut halusi. Mutta FillaRilla, kyllä jaksat huomenna sinäkin, kun nyt ja tässä päätetään etukäteen, että lenkin jälkeen oluelle.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Toi olut -juttu toimii, mäkin tuun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Tämä kuulostaa hyvälle, mutta katsotaan tarkemmin ensiviikolla. Alustavasti mukana.

Huomenna ysiltä, maalikaupalla
    Hyvähyvä, tarkennellaan myöhemmin. Tuon perusteella väh. kohtuukeliä, kun(jos) perjantaikin jo sateeton.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    No uskotaan sitten, eli vuoristoa on ollu. Olen katsonut kuvat, mutta eihän niissä korkeusmetrit näy. Teknisesti näytti helpolta. Lähtee voisi, mutta oli näemmä ihan hinnakas reissu. Milläs laitteella gpx-viivaa seurasit? Itselläni on se Garmin Oregon juuri sitä varten.
    Entä olisko Suomessa mitään retkisuunnitelmia heinäkuulle?
    sorry että vastaus on viipynyt. seurasin reittiä Asuksen Anroid -kännykällä, muilla taisi olla juuri Garmin Oregonit. jos usein reittejä seurailee kannattaa olla joku Garminin tapainen laite joissa akun kesto on paljon parempi kuin kännykässä.

retken hinta taisi olla n 2350 ajoissa maksu -alennuksen kanssa. siihen sisältyi kaikki Madridin kentältä Lissabonin kentälle eli 16 hotelliyötä ja kaikki ruuat ja tavaroiden kuskaukset hotellilta hotellille joka päivä. sekä tietysti noi rettiviivat jotka mahdollistivat ajamisen vaikka yksin omaan tahtiin. rahaa paloi tuon lisäksi 160,- lähinnä virvokkeiden kuten kaakaon nauttimiseen. (päivällisellä muuten kaljat ja viinit sisältyivät tuohon 2350 summaan)

apropoo, missä olit 11.09.2001 kun kuulit päivän uutisen. se missä minä olin selviää tuolta. (en ollut Saloisten seurantalon vessassa.)

jk onkos lauantaina sellainen vauhti että voi pysyä perässä, siis lähietäisyydellä. kiinnostais lähtee.

jk2 lennot tietysti lisää tohon yllämainittuun
    heccu muokkasi tätä : 07.07.2013 at 20.28

Täältä löytyis kans lähtijä ens vkl pidemmälle lenkille. Päivä spelar ingen roll. Eihän se vesisadekaan nyt maailmaa kaada, jos elohopea pysyttelee 20 asteen päällä.

Tänään oli hyvä flunssasta palautumislenkki ja tiedänpähän nyt hyvän reitin Keravalta Mätikselle. Suuntavaisto ei mulla ole aivan viimeisintä huutoa nimittäin.

Ensi vkl:n pidempi lenkki myös kiinnostaa, jos a: heikkoja ei tapeta, b: saan kotoo luvan, ja tärkeimpänä c: saan konkelin kuntoon (rokkarin sid porsi tahkolla).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    jk onkos lauantaina sellainen vauhti että voi pysyä perässä, siis lähietäisyydellä. kiinnostais lähtee.
    Kylläkyllä,perässä pysyy helposti.. vauhti sellainen et kaikki viihtyy. Saishan siitäkin pienen sulan hattuun JOS löytyis sulle ajamaton polku eteläsuomesta. Pientä tsäänssiä on Kalajärven itä-ja p-puolella jos et keväällä kaikkee ajellu ja jos sinne keritään. Ja tuli mieleen yks toinenkin.

Useampiakin kiinnostuneita- hyvä. Saadaan oikeen jono aikaseks.
    Jukka H muokkasi tätä : 07.07.2013 at 22.08 Syy: Innokasta väkeä

No ei jaksaiskaan, mutta pakkohan se on, kun muut halusi. Mutta FillaRilla, kyllä jaksat huomenna sinäkin, kun nyt ja tässä päätetään etukäteen, että lenkin jälkeen oluelle.
    No nythän kävi niin, että eksyin oluelle jo eilen, eli ennen lenkkiä ja nyt ei sitten kyennyt/ herännyt Mtb-lenkille, ennenkuin iltapäivällä pojan kanssa. Käytiin Mannissa ja hiihtomajalla. Olipa Manni melko raiskiolla. Ja majan mettäkin mukavasti kaventunut uuden asutusalueen tieltä. Poika oli muuten pari vuotta sitten 11-vuotiaana pari kertaa porukkalenkillä mun vanhalla jäykkäperä GF:llä ja taidettiin hämmästellä kaverin menoa. Samalla pelillä ajo nytkin ja täytyy sanoa, että iskä jää nyt ihan kohta peesimieheksi. Ikäeroa 44 vuotta ja käytännössä samoilla sykkeillä mentiin. Paitsi palautuksessa; nousujen jälkeen jätkällä syke samantien n. 100-110:ssä, kun meikäläisellä paukutteli vielä 140:n tietämissä. No, eilinen ennakkoon nautittu runsas lenkkiolutannos varmaan vaikutti 10-15 lyöntiä, mutta kumminkin... Näin fillaristina ahistaa, että Suomessa jääkiekko vie kaikki lahjakkaimmat urheilijanalut, niinkuin juniorinikin. Niin, siis joukkueensa nopein 30m:n nopeustissä(juosten), aikaa en muista, ja kestävin kestävyystestissä, 3000m aikaan 11.50. Aika erikoinen yhdistelmä fyysissä ominaisuuksissa.
    Oli muuten maastoilu pitkästä aikaa melko mukavaa. Tiedä vaikka innostuis taas... Keskiviikkona 17.30 edelleen?
    onks pakko, jos ei haluu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Palis79 Katso viesti
    Ensi vkl:n pidempi lenkki myös kiinnostaa, jos a: heikkoja ei tapeta, b: saan kotoo luvan, ja tärkeimpänä c: saan konkelin kuntoon (rokkarin sid porsi tahkolla).
    Tuosta konkeli kuntoon kerralla..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti FillaRilla Katso viesti
    Oli muuten maastoilu pitkästä aikaa melko mukavaa. Tiedä vaikka innostuis taas... Keskiviikkona 17.30 edelleen?
    On se mukavaa jos on mukavaa. Keskiviikkona juurikin tuohon aikaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Tuosta konkeli kuntoon kerralla..
    Siinähän se olisi.

Jääpä sitten haaveeksi minun osalta vkl:n pidempi lenkki. Sain huoltoajan keulalle vasta heinäkuunlopulle. Spessulla ei viitsi lähteä rytyyttämään, joten kihnutan maantienlaitaa loppukuun.

Jääpä sitten haaveeksi minun osalta vkl:n pidempi lenkki. Sain huoltoajan keulalle vasta heinäkuunlopulle. Spessulla ei viitsi lähteä rytyyttämään, joten kihnutan maantienlaitaa loppukuun.
    Mikäs se sinun ajopeli oikein olikaan 26" vai 29"?? En nyt muista.

Mulla olisi lainata sinulle 26":een sopiva Foxin 120 mm joustava keppi. Normaalilla 1 1/8" laakerilla. Se ei ole myynnissä, mutta lainata voin.
    Siinä on ohuet öljyt sisällä kun se on tarkoitettu vain pakkaskeleille, mutta varmaan se toimii jotenkuten näillä pikkuhelteilläkin?
    Se on tuossa irtaallaan joten voin se sinulle näppärästi ojentaa suoraan käteen vaikka keittiön ikkunasta

Mikäs se sinun ajopeli oikein olikaan 26" vai 29"?? En nyt muista.

Mulla olisi lainata sinulle 26":een sopiva Foxin 120 mm joustava keppi. Normaalilla 1 1/8" laakerilla. Se ei ole myynnissä, mutta lainata voin.
    Siinä on ohuet öljyt sisällä kun se on tarkoitettu vain pakkaskeleille, mutta varmaan se toimii jotenkuten näillä pikkuhelteilläkin?
    Se on tuossa irtaallaan joten voin se sinulle näppärästi ojentaa suoraan käteen vaikka keittiön ikkunasta
    Kiitoksia tarjouksesta, mutta en taida uskaltaa ottaa, koska saan varmaan senkin sanomaan poks!

Kiitoksia tarjouksesta, mutta en taida uskaltaa ottaa, koska saan varmaan senkin sanomaan poks!
    HöpöHöpö, se ei mene rikki. Toki valinta on sinun. Mutta jos ajamaan haluat päästä niin ratkaisu on tässä.

HöpöHöpö, se ei mene rikki. Toki valinta on sinun. Mutta jos ajamaan haluat päästä niin ratkaisu on tässä.
    No, voisin minä ottaa sen lainaan. Laitaisitko vaikka yv:nä osoite ja aika milloinka sen voisi tulla noutamaan?

No hyvä jos keulaonkelma ratkeaa.Jos tuo nyt ei kuitenskaan käy siihen tai jtn, niin soita, jos kokeilis Sidin sit purkaa ja kattoo mitä se on syöny. Heculla ainakin tiivistesarja tarvittaessa,mulla öljyjä ym. Muutaman rokspoksin oon purkanu ja jotkut saanu jopa kasaankin..

Just tulin ajelemasta lenkin eteläosiota(Nybyg.tieltä et), kuivaa ja hyvää settiä siellä. Huomisen sateet jos parissa päivässä kuivuis niin avot.
    Reitti siis hahmottunut ja mielessä-yks uus kallioinen polkukin löyty sopivasti . Tuo 5h ei kyllä taida riittää, 6 taitaa kuitenskin(ainaskin) mennä.

Jokos lähtöpäivää uskaltas lyyvä lukkoon? Olisko se Lauantai klo 9 Länsitien P-paikalta? Pidetään toi sunnuntai vielä varavara päivänä.

Reitti siis reilusti polkuvoittoinen, matkaa joku 60 km, vauhti sopiva, aakkoskahvit tms Vuosaaressa, patukkataukoja tarvittaessa, mut "jatkuvan liikkeen taktiikalla" yritetään mennä. Iloista mieltä vielä säkillinen matkaan niin eiköhän sitten pärjää.
    Jukka H muokkasi tätä : 09.07.2013 at 21.09 Syy: linkkivika

Häh? Eihän toi lähtö ookaan maalikaupalla. Just ja just sinne osannu tää uuskeravalainen suunnistaa niin sitten tulee jo uutta koordinaattia. No kaipa toi Lumia osaa sinne onneks mun puolesta navigoida Vai lähteekö Järvenpäästä joku peloton tuonne suunnistamaan?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ErnoNykanen Katso viesti
    Häh? Eihän toi lähtö ookaan maalikaupalla. Just ja just sinne osannu tää uuskeravalainen suunnistaa niin sitten tulee jo uutta koordinaattia. No kaipa toi Lumia osaa sinne onneks mun puolesta navigoida Vai lähteekö Järvenpäästä joku peloton tuonne suunnistamaan?
    aattelin lähteä Jäkestä pyörällä Koukkukallion ja Bölebergetin kautta. jos haluut messiin niin klo 07.30 vois treffata tossa. osannet suunnistaa tonne

jos haluut messiin niin klo 07.30 vois treffata tossa. osannet suunnistaa tonne
    Joo tuohon ehkä just ja just löydän Näillä näkymin siis 0730 siellä!

Nyt Antsu lankesi pahemman kerran

Eli nuorimman poitsun kanssa vietettiin eilen hissipyöräilyä.
    Ensimmäinen kerta elämässä täysjoustoa kokeilemassa. Alle pistettiin Trekin Session ja paikkana Sappee. Pari tuntia meni totutellessa ja takajousta säädellessä. Kaikkiaan ajettiin 5h lippu yhden pysähdyksen taktiikalla. Nyt on molemmat kädet hapoilla sormenpäistä olkapäähän saakka.
    Ikinä en olisi uskonut, että ajaisin pyörällä sellaista paikoista. Kaikki reitit mentiin sinisitä mustiin saakka ja hyppyrit myös. Mulla tuli hypyt normisti pöydälle ja parikertaa vahingossa meni alastuloon saakka. Poitsulla tietysti karkas ja veti lopuksi ison hyppyrin alastulon yli ja etupainoisena. Mahallaan tuli OTB:n jälkeen ainakin 5 metriä. Pyyhki pahimmat pölyt vermeistä ja sano että eikös taas jatketa. Mulle olis kyllä saanut soittaa medihelin.
    Mulle maistu parhaiten ne metsä freeride rynkytykset. Loppua kohden vauhti vaan kiihty ja onneksi lippu loppu ajoissa, ennen kun puristusvoimat olisi totaalisesti loppuneet käsistä.
    Tohon vois jäädä koukkuun ja varmaan kokeilen vielä toistekin.
    Antsu muokkasi tätä : 10.07.2013 at 16.43 Syy: puuttuva kuva
    Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen

aattelin lähteä Jäkestä pyörällä Koukkukallion ja Bölebergetin kautta. jos haluut messiin niin klo 07.30 vois treffata tossa. osannet suunnistaa tonne
    Minäkin ajattelin tulla mukaan retkelle ja vieläpä ajella pyörälla tapaamispaikalle, keveitä reittejä pitkin. Mutta kuinka Heccu noin aikaisin, 1½ tuntia ennen tapaamista?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    No hyvä jos keulaonkelma ratkeaa.Jos tuo nyt ei kuitenskaan käy siihen tai jtn, niin soita, jos kokeilis Sidin sit purkaa ja kattoo mitä se on syöny. Heculla ainakin tiivistesarja tarvittaessa,mulla öljyjä ym. Muutaman rokspoksin oon purkanu ja jotkut saanu jopa kasaankin...
    Eipä sopinut paikoilleen keula ei. :[ Kiitoksia tästäkin tarjouksesta, mutta toivon että keulassa on jotain takuunalaista (jota vahvasti epäilen) joten jään odottelemaan huoltoaikaa. Kiitoksia kuitenkin ARJ:lle ja Jukalle hienoista avuntarjouksista! Oikkeen syräntä lämmittää.

Meen lauantaina autolla lähtöpaikalle. 1 eturivin paikka vapaana.

Minäkin ajattelin tulla mukaan retkelle ja vieläpä ajella pyörälla tapaamispaikalle, keveitä reittejä pitkin. Mutta kuinka Heccu noin aikaisin, 1½ tuntia ennen tapaamista?
    onhan se ehkä aikaisin mutta voipi sitten ajella rauhassa. ja tarkoitus olisi vielä ajella sieltä poiskin. sitten voidaan tulla minkä kintuista lähtee.

onhan se ehkä aikaisin mutta voipi sitten ajella rauhassa. ja tarkoitus olisi vielä ajella sieltä poiskin. sitten voidaan tulla minkä kintuista lähtee.
    Ok. Siinä tapauksessa ajelan lähtöpaikalle omaa tahtiani. Paluuta voi katsoa jaksamisen mukaan.

Ok. Siinä tapauksessa ajelan lähtöpaikalle omaa tahtiani. Paluuta voi katsoa jaksamisen mukaan.

Heccu ja Timbe. Jos meette ajamalla lähden mukaan pyörittelemään superrullaavilla Ardenteilla, jos passaa?

pikkasen taas aikataulurajoitteinen mutta nisukaffeet kyllä maistuis. Ajattelin jos tulis autolla, sitten kaffeelle polkuja pitkin ja
    takasin jotain maantietä tms. kärrypolkua. Voisko tässä setissa sitten mennä vaikka 4h ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    pikkasen taas aikataulurajoitteinen mutta nisukaffeet kyllä maistuis. Ajattelin jos tulis autolla, sitten kaffeelle polkuja pitkin ja
    takasin jotain maantietä tms. kärrypolkua. Voisko tässä setissa sitten mennä vaikka 4h ?
    Pitäsköhän sitten viiä sun auto vaik Kuusjärvelle johon ehkä helpompi/lyhyempi suunnistaa takas tullessa? Tuossa risteyksessä ollaan n 40min kahvin jälkeen, josta ehkä helpoin K-järvelle jos ei jo aikasemmin oo/tuu kiire. Reilu 2,5h menee joka tapauksessa alas menoon
    Jos siis Kuusiksella 8:30 niin mennään sit mun autolla sieltä lähtöpaikalle, miltäs kuullostais?

Heccu ja Timbe. Jos meette ajamalla lähden mukaan pyörittelemään superrullaavilla Ardenteilla, jos passaa?
    Passaa tietenkin. Heccu kylläkin siis lähtenee n. tunnin minua aiemmin. Minä ajan rauhallisesti suoraa ja helppoa reittiä, asvalttia ja hiekkateitä, n. 19 km tapaamispaikalle. Lähtö Jpään ABC:ltä klo 7.55. Mukaan saa tulla muutkin halukkaat erikseen ilmoittautumatta.
    Timbe(r)man muokkasi tätä : 11.07.2013 at 22.24

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •