FillariGiantElectrobikeHepha
Sivu 135 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35 85 125 133 134 135 136 137 145 185 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.021 - 4.050 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Osalla on muita majoituksia. Ja osa kai arpoo vielä, vai arpooko? Joko varaan mökin?

Varattu, mutta yhdelle on vielä tilaa.
    Ulla muokkasi tätä : 03.07.2013 at 12.39
    mtbturku.net
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ulla Katso viesti
    Syötteelle tehdään muuten joukkueet *kops päätetty*. Ilmeisesti bombakin voit 120 km:ltä osallistua yhden kierroksen ajalla joukkueeseen, joten nyt olisi kaksi joukkueellista MTB-Turkua jo koossa + alku kolmannelle.
    Jep, 120km matkalaisten eka kiekka lasketaan mukaan joukkueen aikaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bomba Katso viesti
    Joo joukkue käy mulle. Pitääkö itse tehdä jotain toimenpiteitä jotta pääsee mukaan joukkueeseen?
    Meijän puolesta riittää, että joku ilmoittaa joukkueen kokoonpanon meille sähköpostitse, ja että jokaisen joukkueen jäsenen normaali osallistumismaksu on maksettu.

Tervetuloa!
    T. Pekka / Syöte MTB
    px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi

Varsin ystävällistä palvelua, Syöte-MTB tulee Kuusenoksaan vastaamaan kysymyksiin.

Osalla on muita majoituksia. Ja osa kai arpoo vielä, vai arpooko? Joko varaan mökin?

Varattu, mutta yhdelle on vielä tilaa.
    Mä voisin olla se yksi kunhan saan kyydin sinne ja takas joltain. Eli onko tilaa yhdelle miehelle ja pyörälle jossain kyydissä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kijas Katso viesti
    Mä voisin olla se yksi kunhan saan kyydin sinne ja takas joltain. Eli onko tilaa yhdelle miehelle ja pyörälle jossain kyydissä?
    Kaippa tuohon OlliR:n autoon vielä mahtuu, meitä on siinä vasta kaksi. Pyöriä Ollin telineeseen ei tainnut mennä kuin kaksi (?) joten se voi olla ongelma. Mulla on kyllä nuo aiemmassa viestissä mainitsemani epämääräiset telineet olemassa, jos ne saadaan autoon kiinni ja todetaan sellaisiksi että uskalletaan käyttää.

On tilaa miehelle ja pyörällekin kun saadaan sellainen teline jossa fillari varmasti katolla pysyy. Kahden fillarin teline on koukussa. Bomballa oli ehdokkaita kattotelineiksi. Jos ei muuta saada, niin pitää etukäteen tarkastaa ne bomban telineet jotta sellaisen uskaltaa katolle laittaa.

Varsin ystävällistä palvelua, Syöte-MTB tulee Kuusenoksaan vastaamaan kysymyksiin.
    Todellakin. Toiset ei vastaa edes oman kisansa topikissa ja toiset vastaa ihan missä vaan. Kannattaa siis lähteä tsekkaamaan että onko siellä kaikki muukin paremmin kuin kilpailevalla tuotteella - näin jotkut väittävät.

Mutta joo. Totta mooses joukkuekisaan joukkueita sen verran kuin kasaan saadaan. Huonokin mainos lasketaan aina eduksi. Meikäläisen saa vapaasti sijoittaa mihin joukkueeseen tahansa. Ulla ja Pave hoitaa ilmoittamisen - kops, päätetty. En sit vaan tiedä että mistä siihen ns. nopeampaan joukkueeseen saadaan ketään muuta Paven lisäksi. Pitäisikö keksiä muita lajittelukriteerejä.
    EDIT: Ai niin - kijas taitaa olla tulossa mukaan. Nopeammasta tiimistä ei puutu kuin yksi. Voitais kyllä ottaa toi Henkka. Skinssillä on niin kova remmi, että ei ne yhtä aloittelijalenkkikuskia sinne tarvii.
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Voihan syöte minkä näköstä polkua. Polttelis lähteä, mutta matka on pitkä, ei lomaa jäljellä ja Karjurock samana viikonloppuna.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korhonen Katso viesti
    En sit vaan tiedä että mistä siihen ns. nopeampaan joukkueeseen saadaan ketään muuta Paven lisäksi. Pitäisikö keksiä muita lajittelukriteerejä.
    EDIT: Ai niin - kijas taitaa olla tulossa mukaan. Nopeammasta tiimistä ei puutu kuin yksi. Voitais kyllä ottaa toi Henkka. Skinssillä on niin kova remmi, että ei ne yhtä aloittelijalenkkikuskia sinne tarvii.
    Jos Henkkaa ei saada, niin metsän nopein eläin Peippo muistaakseni vilahti osanottajalistassa...

Mut voi kohta laittaa johonkin vajaakuntoisten tiimiin jahka jaksan laittaa ilmon sisään. Tää lomailu on niin kiireistä aikaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OlliR Katso viesti
    On tilaa miehelle ja pyörällekin kun saadaan sellainen teline jossa fillari varmasti katolla pysyy. Kahden fillarin teline on koukussa. Bomballa oli ehdokkaita kattotelineiksi. Jos ei muuta saada, niin pitää etukäteen tarkastaa ne bomban telineet jotta sellaisen uskaltaa katolle laittaa.
    Eiköhän me jotenkin saada kaikki mahtumaan. Voidaan mennä meidän autolla jos se on isompi (octavia). Niin mikä päivä ajattelitte sinne ajella?

Kuuden hengen paritalomökin toinen puoli on nyt sitten täynnä ja maksettu ajalle 19.7.-21.7. Saapuminen on siis perjantaina. Toinen puoli paritalosta näyttäisi olevan vieläkin vapaana. Jos myöhäisheränneitä kimppamajoituksesta kiinnostuneita ilmaantuu muutamia, niin kannattaisi ottaa se toinenkin puoli ja jakaa porukka väljemmin kahteen.

Tuletkos kijas MTB-Turun Fast-tiimiin Paven ja Peipon kaveriksi? Sitten on vielä jäljellä Mika, Ari, Aki, OlliR, bomba ja minä, jotka muodostavat ryhmät Medium ja Slow. Minä olen Slowssa, aion olla reitillä vähintään 5 tuntia 15 min. Ketkä kokevat itsensä M:ksi tai S:ksi?
    Ulla muokkasi tätä : 04.07.2013 at 11.29
    mtbturku.net
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Mulle on ihan sama oonko slow tai medium. Äsken lähti ilmo sisään ja varasin mökin perheelleni.
    Paripäivää varmaan kestää ennenkuin mä oon tuolla listoilla. Oli eri pankki minne maksoin...
    Mika.t muokkasi tätä : 04.07.2013 at 11.55 Syy: Lisäystä

Eiköhän me jotenkin saada kaikki mahtumaan. Voidaan mennä meidän autolla jos se on isompi (octavia). Niin mikä päivä ajattelitte sinne ajella?
    Juu, paikka autostani varattu kijakselle. Nyt on mun auto täynnä. Laitan kijakselle yv:llä yhteystiedot yms.

Niin ja Ullalle tiedoksi, ettei ole väliä missä joukkueessa ajan, hienoa jokatapauksessa että jossain saa ajaa!
    OlliR muokkasi tätä : 04.07.2013 at 11.42 Syy: Joukkuelisäys

Tuletkos kijas MTB-Turun Fast-tiimiin Paven ja Peipon kaveriksi? Sitten on vielä jäljellä Mika, Ari, Aki, OlliR, bomba ja minä, jotka muodostavat ryhmät Medium ja Slow. Minä olen Slowssa, aion olla reitillä vähintään 5 tuntia 15 min. Ketkä kokevat itsensä M:ksi tai S:ksi?
    Joo voin olla Fast-teamissä - jos Tahkon ennätyshuonon tuloksen jälkeen vielä uskotte muhun.. Tosin eilisen 5,5h Henrin rankaisulenkin jälkeen olo on heti vahvempi!
    Täytyy vaan viel ilmoittautua Syötteelle ni kaiken pitäis olla reilassa.

Retkeilyryhmään voin osallistua. Vauhti alkaa olla sen verran hidasta etten tänäänkään ehtinyt edes torstailenkin lähtöpaikalle ajoissa. Samapa se, hetkeä ennen ilmaamastani jarrusta hävisi kaikki teho puolen tunnin ajelun jälkeen...?

Jopas outoa. Kaupasta hakee lisää asennuskaljaa ja uutta yritystä.
    Torstai lenkillä käytiin kullaavuoren suunnalla. Ajettiin pääasiassa polkuja Jäikö jollain jotain dataa paljonko tuli kilsoja?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mika.t Katso viesti
    Jopas outoa. Kaupasta hakee lisää asennuskaljaa ja uutta yritystä.
    Torstai lenkillä käytiin kullaavuoren suunnalla. Ajettiin pääasiassa polkuja Jäikö jollain jotain dataa paljonko tuli kilsoja?
    Mun tracker sanoo 21.3 km, mutta siihen on huono verrata kun mä olin se joka erkani letkasta sinne Maskun suuntaan siinä parin tunnin ajelun jälkeen. Houkutus kääntyä kotiin oli liian suuri kun kotinurkilla pyörittiin. Kiitos vetäjälle ja porukalle, kivaa kuitenkin taas oli. Viime kerrasta olikin melkein vuosi jo aikaa...

Tuli nippa nappa 30 km täyteen. Letkasta kuului välillä, missä me ollaan ja että ajellaan epäpolkuja. Yksi kuski sitten sai tarpeekseen epäpoluista ja hyppäsi pää edellä nokkospuskaan. Ei kuulemma tuntunut missään, koska kertoman mukaan hänen nuoruudessaan hiihtoliitolta saamansa vahva lääkitys on vielä voimissaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti makkeli Katso viesti
    Tuli nippa nappa 30 km täyteen. Letkasta kuului välillä, missä me ollaan ja että ajellaan epäpolkuja. Yksi kuski sitten sai tarpeekseen epäpoluista ja hyppäsi pää edellä nokkospuskaan. Ei kuulemma tuntunut missään, koska kertoman mukaan hänen nuoruudessaan hiihtoliitolta saamansa vahva lääkitys on vielä voimissaan.
    Joo, kiitoksia vaan lenkistä.. Harvoin lenkillä polte näin paljon voimistuu. Ei siellä ollut edes märkää, kosteaa jossain kohtaa

Oma lomailu vei maastopyörän ja miehen Nauvoon. Onko kukaan ajellut maastopolkuja täälläpäin tai viereisillä saarilla - mistä kannattaa lähteä etsimään ajettavaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nelson Katso viesti
    Oma lomailu vei maastopyörän ja miehen Nauvoon. Onko kukaan ajellut maastopolkuja täälläpäin tai viereisillä saarilla - mistä kannattaa lähteä etsimään ajettavaa?
    Hyppyrimäen kallioilla oli mahtibaanaa, vähän vain oli huono pito kallioilla alastullesa kun yritti 23 millisillä maantierenkailla harrastaa maastoajoa. Paikakassahan on ihan merkityt reititkin, Kaasivuori on paikan nimi

Ja vielä lisäyksenä. Kannattaa tsekata huippuhienot Sattmarkin polut. Oli hyvin merkitty kun porukalla viime syksynä ajettiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti peippo Katso viesti
    hetkeä ennen ilmaamastani jarrusta hävisi kaikki teho puolen tunnin ajelun jälkeen...?
    jos et jo kokeillut niin naputtele jarrusatulaa samalla kun imet ilmaa sieltä niin pitäis pienimmätkin kuplat tulla pois..
    The end of the road is just the beginning...

Jos ette ole vielä saaneet propagandaa riittävästi niin: https://picasaweb.google.com/1080371...Ir57MHSw5KFdg#
    mtbturku.net

Lainaus Alkujaan tämän lähetti makkeli Katso viesti
    Hyppyrimäen kallioilla oli mahtibaanaa, vähän vain oli huono pito kallioilla alastullesa kun yritti 23 millisillä maantierenkailla harrastaa maastoajoa. Paikakassahan on ihan merkityt reititkin, Kaasivuori on paikan nimi
    Tuolla Kaasivuorella on ilmeisesti valaistu latu talvella, jos oikein muistan?
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Pakkosyöte?

Onko tulossa normisunnuntai?

Olen töissä sunnuntai-iltana. Seuraava tais sopia. Petestä en tiedä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hullukoira Katso viesti
    Onko tulossa normisunnuntai?
    Rohkeutta kerätty ehkä jopa riittävästi, mutta työt estää

Olis lauantailenkkiä tarjolla itäharjun prisman tolpalta 10.00 ja rauhillisella vauhdilla edettäis..
    The end of the road is just the beginning...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •