ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 176 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 76 126 166 174 175 176 177 178 186 226 276 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.251 - 5.280 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Peukalo ylös

ONNITTELUT ARJ:lle kolmen kierroksen koitoksen selättämisestä! Voip olla kovaa valuuttaa Leipäkoneäänestyksessä.
    HIANO SUORITUS!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Nousun määrää olen mielessäni ihmetellyt (lue: epäillyt). Se tarkoittaisi yli 2000 m jokaista sataa kilometriä kohden. Se olisi jatkuvaa vuoristoajoa ylös ja alas, melkein kokonaan ilman tasankoja. Maantiepyörälläkin 3500 metrin nousu 220 km:n lenkillä oli kova homma. Samoin 2900 metrin nousu 150 km:n lenkillä.
    painappa STn DataView -näppäintä tuon retken harjoituksissa niin sieltä tulee korkeusprofiilit esiin. STn noususummat on mitä on eikä niihin voi luottaa.
    ne noususummat mitä harjoitusten otsikoissa olen kirjoittanut, ovat retken järjestäjän Garminilla mittaamia enkä tiedä Garminin luotettavuudesta.

ja jos kiinnostaa kannattaa vähän selailla niitä kuvia niin näkee millaisessa maastossa liikuttiin sekä kannattaa tietysti lähteä ensi vuonna ajamaan toi, ei se niin vaikea ole jos tämmöinen puolikuntoinen vanhuskin sen selvittää .

tämmöiset lappuset saatiin joka päivästä ennen retkeä, joista selviää vesipaikat, kylät ja lounaan sijainti.(kannattaa huomioda toi mittakaava vasemmassa reunassa, pienikin nypäys ylös on useita kymmeniä metrejä)
    day 2 nousua 1850 m

day 9 nousua 2600 m

lisäksi saatiin omat GXP (vai oliko se GPX) -viivat joilla pystyi hyvin ajamaan vaikkei karttaa alla ollutkaan. tämä mahdollisti sen että saattoi ajella yksin omaa vauhtia.
    kun ei karttaa ollut alla niin ei etukäteen tiennyt yhtään millaista uraa oli tulossa. muutaman kerran vähän epäilytti kun edessä oli umpipusikkoa tai täysin koskematon heinäpelto josta piti mennä yli. viivaan vain piti luottaa.

jk retken järjestäjä on portugalilainen ja tekee tätä ihan ammatikseen, patikkarekiä ja pyöräretkiä. pääasiassa Portugalissa mutta myös ainakin Espanjassa sekä Algeriassa. idea tähän Madrid - Lissabon retkeen tuli hänen vaimoltaan joskus 5 v sitten. vaimo opettaa matkailua LIssabonin yliopistossa. Antoniolta meni vuoden verran aikaa kun hän tämän Madrid - Lissabon -reitin rakensi. tämä taisi olla 3. kerta kun retki järjestettiin ja kait toinen kerta ihan tässä muodossa. järjestelyistä täytyy antaa arvosanaksi 10 ja vielä ehkä + perään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    ONNITTELUT ARJ:lle kolmen kierroksen koitoksen selättämisestä! Voip olla kovaa valuuttaa Leipäkoneäänestyksessä.
    HIANO SUORITUS!
    Artolle pitää hommata leipomo, leipäkone ei enää riitä
    heccu muokkasi tätä : 30.06.2013 at 11.38

Onnittelut Artolle täältäkin! On se vuan melekone seppä, varsinkin kun keli oli raju. Itseäni jäi vähän harmittamaan, kun ajoin alun vähän liiankin hiljaa ja maalissa tuntui, että jäi paukkuja vähän vielä varastoon. No, vartti sinne tänne, jääpähän ensi vuodelle parannettavaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fourtour Katso viesti
    Mä olen taas kunnossa, toistaiseksi yksin varastomaalilla, ja ajan kohta hissukseen raikkaassa kelissä... Jonnekin.
    Pöh, johan kävi ikävästi. Pahoittelen viime hetken vetäytymistä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ErnoNykanen Katso viesti
    Pöh, johan kävi ikävästi. Pahoittelen viime hetken vetäytymistä
    Eipä mitään, kunnon mukaan pitää mennä - niin, ja enhän mä yksin joutunut ajamaan, vaan Javal tuli juuri viestin laiton jälkeen paikalle. Tällainen, oikein mukava ja rauhallinen retki tehtiin:
    http://www.sports-tracker.com/#/work...e6flk3jed8kn13

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fourtour Katso viesti
    Eipä mitään, kunnon mukaan pitää mennä - niin, ja enhän mä yksin joutunut ajamaan, vaan Javal tuli juuri viestin laiton jälkeen paikalle. Tällainen, oikein mukava ja rauhallinen retki tehtiin:
    http://www.sports-tracker.com/#/work...e6flk3jed8kn13
    Oli hieno lenkki, tästä on taas hyvä jatkaa !

Onnittelut Artolle, 15. ja juhlatahko varmaan jo kiikarissa.

Palis, häh, paukkuja jäi varastoon !! On mies kyllä kovassa kunnossa. Tästä voi kai päätellä että El Grandekin on menty loikkavaihteella ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    Palis, häh, paukkuja jäi varastoon !! On mies kyllä kovassa kunnossa. Tästä voi kai päätellä että El Grandekin on menty loikkavaihteella ylös
    Kyllä se minun kunto on aika paperia. Näkeehän sen loppuajastakin. Mutta, kuntooni nähden tosiaan olisi voinut hiukan kovempaakin mennä, jos olisi vaan uskaltanut.

Keskeytinpä sitten n. 95 kilsan kohdalla toista kertaa Kalkkiruukilla ollessani, kun en enää meinannut pysyä polulla. Oli tarpeettoman lämmin meikäläisen lämmönsiedolle.

Voisi koittaa muistaa ettei yli 20 asteen mene kuin pikamatkoille.

Edit: ja siis vauhtia oli n. 8 tunnin loppuaikaan, eli vauhtiahan tässä lähinnä oli lämpötilaan nähden liikaa.
    Riding straight ahead in a forward fashion.

HIANO SUORITUS!

Kiitos, Kiitos

Koitos oli raju ja olen itseeni todella tyytyväinen. Tunne oli aivan sanoinkuvaamaton kun loppulaskun jälkeen pääsi maaliin.
    Kannustus reitillä oli mahtavaa. Palaan tähän aiheesen vielä myöhemmin.

Tahko 180 km

Tavoite saavutettu. Matka jäi hieman kesken pari vuotta sitten joten nyt oli enemmän yritystä vaikkakin keli oli kova. Keskilämpötila oli tasan 24 astetta. Ensimmäinen kierros oli oikeaa maastopyöräilyä. Helppoa ja hauskaa. Ja mikä tärkeintä reitin vaikein kohta minulle oli se loppulasku jota jännitin pirusti, mutta kolme kertaa se tuli suhattua alas (ajamalla). Ertsin kannustava ääni oli jäännyt juhannuslenkiltä soimaan korvamatona, joten kiitos kuuluu Ertsille

Ensimmäisen kierroksen väliaika: 3,37 joka on hyvä.

Toinen kierros meni helposti, mutta ei niin hauskasti. Lämpötila nousi rajusti. Paarmat pörräsi ympärillä. 120:n väliaika 7.44 mikä on ainakin meikäläisen mittapuulla ihan semihyvä. Hyvä viire päällä. Kolmannelle kierrokselle keräsin voimia reilulla jutustelulla huoltohenkilöstön ja katselijoiden kanssa. Se auttoi todella paljon ja henkinen latinki oli kova viimeiselle kierrokselle. Kuten arvata saattaa oli kolmannella kierroksella hauskuus ja helppous kaukana. Pyörä ei totellut käskijää joten meno oli kulmikasta sekä voimia kuluttavaa raastamista. Kinahmin hiekkatiepätkä meni ajamalla. Pysähdyin siihen kohtaan missä parivuotta sitten keskeytin. Hiljainen hetki ja tarpeiden heitto vesakkoon riitti ja eikun menoksi. Kinahmille kiipesin kävellen mutta Kinahmin päällä sain ajorytmin jotenkuten päälle. Kinahmi alas ajamalla puhtaasti ja hiekkatiepätkällä palautelleen se kolmisenkilometriä valmistautuen siihen seinänousuun. Tämä on se kohta missä loputkin voimat alkoi olla lopussa joten ensimmäistä kertaa mieleeni pälkähti että mitenkähän tästä rimpuillaan maaliin. No se oli nyt vain pienen pieni ajatus joten hammasta purren seinänousun jälkeen kuuluisaan Tahkon palauttavaan laskuun. Lasku oli yhtä helvettiä kun paikat oli jumissa ja tuska raastoi turkin eikun savon poikaa. Viimeinen pätkä eli Tuulivaara-Rahasmäki-Tahko meni no se meni miten meni, mutta hyvä olo valtasi synkän mieleni kun loppunousu oli takana ja loppulasku enään laskematta. Loppuhan oli yhtä rullailua maaliin. Maalissa oli hieno tunne vaikka ei se sijoitus nyt hääppönen ollut, mutta on todettava että en pystynyt parempaan suoritukseen. En vaikka mitenkä olen miettininyt ajamistani ja treenaamistani.

Kalustona Nicolai Helius RC 2011 (26":n kiekoilla). Joustoa edessä 120 mm takana 100 mm
    Renkaat Maxxiksen ikonit 2,25. (1,8 bar paineilla) Litkutettuna tiätty. (nolla rengasrikkoa)
    Voimansiirto Sram XX1, eturieska 34 piikkinen.

Että tämmönen pika analyysi kaikille MTB Järvenpääläisille ja muillekkin maastopyöräilyn ystäville.

Loppuun vielä pieni mutta tärkeä lause jota olen joskus käyttänyt:

En erityisesti nauti maastopyöräilystä vaan sen tuomasta surkeuden tunteesta joka auttaa minua jaksamaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Maalissa oli hieno tunne vaikka ei se sijoitus nyt hääppönen ollut, mutta on todettava että en pystynyt parempaan suoritukseen. En vaikka mitenkä olen miettininyt ajamistani ja treenaamistani.

En erityisesti nauti maastopyöräilystä vaan sen tuomasta surkeuden tunteesta joka auttaa minua jaksamaan.
    Onnittelut Savolainen. Minusta aikasi on mieletön. Olet vain 2,39 Suomen huippujen takana ja itse en olisi ajanut kierrostakaan tuolla vauhdilla. Miten vielä treenata? Huomioni kiinnittyy siihen, että 2. ja 3. sijalla ovat miehet, joiden kanssa keväällä ajelin maanteitä mallorcalla. Tai siis matelin nousuja, joiden huipulla he odottelivat aikaa tappamassa. Menivät myös serppa-alamäkiäkin reikä päässä.
    Toi loppulauseesi sopisi sloganiksi myös MTB Järvenpään paitaan:

En erityisesti nauti maastopyöräilystä,
    vaan sen tuomasta surkeuden tunteesta,
    joka auttaa minua jaksamaan
    MTB JÄRVENPÄÄ

Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Hyvä Arto. Kova suoritus. Samat Hecculle. Kypärän nostelua. Tuon sloganinkin olen valmis allekirjoittamaan...

Siskoonpoika ajoi ensimmäisenä tahkonaan 120km ajalla 7.38. kaveri on kolmekymppinen mutta osti maastopyörän viime vuonna. Takana speedweytä ja enduroa. Ei ole
    perkele enoonsa tullu yhtää.

... mutta on todettava että en pystynyt parempaan suoritukseen. En vaikka mitenkä olen miettininyt ajamistani ja treenaamistani.
    Jos miehestä ei saa enempää irti niin mitenkä olisi kalusto? 29"?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    ne noususummat mitä harjoitusten otsikoissa olen kirjoittanut, ovat retken järjestäjän Garminilla mittaamia enkä tiedä Garminin luotettavuudesta.

ja jos kiinnostaa kannattaa vähän selailla niitä kuvia niin näkee millaisessa maastossa liikuttiin sekä kannattaa tietysti lähteä ensi vuonna ajamaan toi, ei se niin vaikea ole jos tämmöinen puolikuntoinen vanhuskin sen selvittää .

lisäksi saatiin omat GXP (vai oliko se GPX) -viivat joilla pystyi hyvin ajamaan vaikkei karttaa alla ollutkaan.
    No uskotaan sitten, eli vuoristoa on ollu. Olen katsonut kuvat, mutta eihän niissä korkeusmetrit näy. Teknisesti näytti helpolta. Lähtee voisi, mutta oli näemmä ihan hinnakas reissu. Milläs laitteella gpx-viivaa seurasit? Itselläni on se Garmin Oregon juuri sitä varten.
    Entä olisko Suomessa mitään retkisuunnitelmia heinäkuulle?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Meridisti Katso viesti
    Jos miehestä ei saa enempää irti niin mitenkä olisi kalusto? 29"?
    Toi on hyvä pointti. Olen tuota miettinyt. Tahkolla oli hypisteltävänä pari mielenkiintoista Pivottia kaksiysinä senä yksi 650B SantaCrutsi.
    29" vaikuttaa hevoselle mutta 650B... niin sitä pitää vielä miettiä, mutta se vaikutti ihan hyvälle. Tarkennuksena pitää sanoa että 29:stä kokemusta ei ole olenkaan joten olisi mukava päästä kokeilemaan Pivot 429 Carbonia tai LESiä kunnon maastossa vaikka parintunnin lenkillä.

^Niin, kalustoonhan kannattaa satsata muutama tonni lisää ja sitä kehittää jos ei itseä pysty. Tai sitten treenaat ja harrastat vielä 30 vuotta kunnon nykyisellään pito tavoitteena ja toivot, että olisi silloin Tahkolla 70v-sarja. Sen voisit sitten voittaa, päätellen siitä, että Pogostan hiihdossa olisit 7-kymppisten sarjan voittanut muistaaksen kolmella minuutilla. Itse olisin ollut muutama vuosi sitten Pogostan ko. sarjassa vapaalla toiseksi viimeinen.
    Itsekkin aikanaan crossia ajaessani reilu 3-kymppisenä B-luokassa ollenkaan pärjäämättä, ajattelin, että täytyy jaksaa veteraani-ikään asti, niin alkaa pärjätä. Vauhtini kun oli tuloslistoja selatessa suunnilleen veteraanien kärkiporukan tasoa. No, onneksi tajusin lopettaa ajoissa. Tai sitten kyllästyin. Ja kun en koskaan satsannut kalustoon sen enempää, (kuin mihin oli varaa) jäi ajasta ja ajamisesta hyvä muisto: Voi jossitella, että jos olis ollu kunnon vehkeet, niin kyllä mä olisin...
    P.S. Tuo slogan kuvaa lajia mainiosti; vähän niinkuin avantouinti. Se tuntuu niin hyvälle jälkeenpäin. Eli avannosta poispäästyä Rauhallisemmin otettuna se on mukavaa jo ajellessa.
    FillaRilla muokkasi tätä : 03.07.2013 at 22.27
    onks pakko, jos ei haluu

Onneksi olkoon Arto
    löysin yhden kuvankin
    Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antsu Katso viesti
    Onneksi olkoon Arto
    löysin yhden kuvankin
    toinen kuva

...29" vaikuttaa hevoselle mutta 650B... niin sitä pitää vielä miettiä, mutta se vaikutti ihan hyvälle.
    DH: 26"
    Enska: 26 tai 650b ja 29" ehkä
    XC yms: 29"

Musta alkaa tuntumaan että pitkille matkoille ei ole vaihtoehtoa jos ajalla ja sijoituksella on merkitystä => eli vain 29". Eikä se 29 välttämättä junalta tunnu jos runko ja tuunaus on kohdillaan (näin ainakin minusta tuntuu lyhyellä 29 kokemuksella).

Ite ajanut nyt vuoden tuolla 29. Voin suositella, enää ei paluuta ole vanhoihin kuvioihin. Arto milloin haluat koeajaa ton 29 Focuksen?

^Älkääs ny kaverit hourailko. Kaluston vaihto tässä tapauksessa, kun on jo melko hyvää muutenkin, voisi vaikuttaa Tahkon aikaan vaikka 5%, mutta ei vaikuttaisi sijoitukseen listalla edes yhtä pykälää. Tai jos vaikuttaisi 10% (mitä ei varmasti tee), niin niin tekis sitten kait n. 10 sijaa, ja mitä sitten....? Kuitenkin jäis kärjelle 1½h. Ex-moottoriurheilun (se on oikeesti välinelaji) sisäpiiriläisenä tiedän, että - jos ei täysin lekalla kalustolla aja- kaluston parantamisella voi parantaa sijoitusta vain omalla tasollaan.
    Arton suoritus oli joka tapauksessa vallan mainio ja yhtä hyvä tai parempi se on ens vuonnakin ja samalla samalla pyörällä. Ne fiilis jutut sillä "nopeemmalla" fillarilla on sitten eri juttu, mutta ei se kovin paljon aikaa tai sijoitusta paranna. Ihan yx paskan maku. Ainakin sijoitettuun rahaan nähden. Vanhat pyöräthän fillaristella tunnetusti jää kokoelmiin, eli myyntiarvo ei kustannuksia pienennä.
    Timben- ja munkin- lenkkikaveri mallorcan kevätleiriltä- käsittääkseni- kirjoittaa omasta Tahkostaan tässä: http://fillarillalepikkoon.blogspot.fi/ Ihan kirjoittaja takana lähtökuvassa on muuten ARJ:kin.
    onks pakko, jos ei haluu

Ertsi ja Tom1.

Laitoin tulemaan yksityisviestin liittyen Syöte MTB 2013 tapahtumaan.
    Viesti on tärkeä!!!! Jos se ei tullut perille niin soita. Jos et jostainsyystä ymmärtänyt viestiä niin soita

Kaikki puhelut käsittelen luottamuksella ja teen niistä yhteenvedon tietysti fillarin foorumille

Lainaus Alkujaan tämän lähetti FillaRilla Katso viesti
    ^Älkääs ny kaverit hourailko..... vaikuttaisi 10% .....
    ...niin jos fat bikella ajetaan 180km kärkeen ei pyörä ole määräävä tekijä, mutta mielestäni kalusto ja sen rakentaminen on tämän lajin suola. Itse en ole koskaan ostanut kokonaista polkupyörää ja mielestäni osien speksaaminen on mukavaa ja kuuluu osaksi harrastukseen. Olen itsekkin omistanut kone enskan kilpailulisenssin muutaman vuoden ja tiedän, että sillä puolella ei ole menestys niin kalustosta kiinni. Moottoriurheilussakin (erityisesti rallissa) suomalainen menestys on johtunut siitä, että täällä porukka itse speksaa ja osaa säätää kalustonsa eikä ajeta pelkällä rahalla. Maastopyöräily ei ole kallista verrattuna mihinkään moottorikäyttöiseen versioon vaikka kalusto jää käsiin. PS. vaimo epäilee, että pyörät parittelee tallissa kun ne koko ajan lisääntyy

edit:
    no oli mulla 80-90-luvun vaihteessa muutama maantiekilpapyörä ostettu kokonaisena
    Meridisti muokkasi tätä : 05.07.2013 at 22.02

[QUOTE=Meridisti;2056455]...niin jos fat bikella ajetaan 180km kärkeen ei pyörä ole määräävä tekijäQUOTE]

[QUOTE=Meridisti;Musta alkaa tuntumaan että pitkille matkoille ei ole vaihtoehtoa jos ajalla ja sijoituksella on merkitystä => eli vain 29".QUOTE]
    Siis onko merkitystä, vai ei? Se Fatbikella ajanut on kyllä aika sälli. Mahtoiko saada tänä vuonna "Pöljän Pojan"-palkinnon, niinkuin joku vuosi sitten sai Kari Veikkolanen ajettuaan sinkulalla 240:llä kakkoseksi.
    Onhan se rakentelu ihan kivaa, jos sattuu tykkäämään, mutta rahaa kuluu kyllä fillarihommissakin ihan tarpeeksi. Vai kuulostaako 3-6Kilo€:n vehkeet halvoilta? Ei mun mielestä. Ja sen ruuvaamisajankin kun käyttää treenaamiseen, niin...
    Vielä motukkahommin vertausta: Vielä 70- luvulla elettiin sankariaikaa, kuten http://www.youtube.com/watch?v=poO8V...eature=related kertoo.Kun kaveri tuli mopokisan viivalle täyspaskalla pelillä ja voitti, se oli sankari. ( Ei kylläkään linkin kaveri ajanut paskoilla, mutta oli sankareitten sankari, rakensi niistä laitteistaan ihan omalla työllään MM:teen vieneen laitteen) Mites nykyään on. Tämä koskee myös MTB-kisoja. Kisan viimeisellä saattaa olla yhtä hyvä, tai parempi peli jalkojen välissä, kuin voittajalla. Ei ole kovin sankarillista enään, sanoisin. Paitsi mainutut puksuttelija ja sinkuloija ovat kyllä sankareita molemmat tyynni.
    FillaRilla muokkasi tätä : 05.07.2013 at 23.30 Syy: sankariaika
    onks pakko, jos ei haluu

Onko huomenna lähtijöitä maastoon? Ja jos on niin moneltako? Varmaan maalikaupalta.

Kroppa on vielä Tahkon könyämisen jälkeen sen verran tuskainen että niskaan/lapaluiden väliin pistää ajoittain siten että pitkänmatkan jyystäminen ei
    nyt kiinnosta. Lisäksi juoksukaan ei onnistu kun vasen akilesjänne vi....lee. Josko semmoisen kolomentuntisen nautiskelisi josta pualtuntia istuisi jossain mukavassa kuppilassa kahvilla ja samalla nauttien puolenmetrin mittaisen viinerin Näin tekee vain tosipyöräilijät.

Nyt on isännät aloittaneet keskustelemaan kalustosta ja rakentelusta. Hienoa. Ramikin on herännyt horroksesta eli hyvää huometa Rami En ota kantaa rengaskokoon muuta kuin sen että pikkupyöräiset alkaa olla historiaa. Suuntaus on isompiin rengaskokoihin ilman muuta mutta mikä vienee pitkässä juoksussa voiton, sen näkee. Toki kuljettajan koko (pituus) ja maasturin käyttötarkoitus määrää rengaskoon.

Tässä kuitenkin pari (2) 650B rintamalta varsin hyviä vaihtoehtoja:http://www.santacruzbicycles.com/bronson-carbon/

ja tässä toinen:http://www.ibiscycles.com/bikes/mojo_hdr650b/

No huomenna ajetaan jos ei muut niin ainakin minä

Kyllähän minä ainakin maalikaupalle ysiltä aion ilmaantua. Löydän ne polut sieltä vähän paremmin paikallisten opastuksella, vaikka eilen aika hyvin tuli jo suunnistettua keinukallion nurkilla pieni iltalenkki. Mulla on vähän flunnsa painanu tällä viikolla mutta kyllähän toi henki alkaa jo kulkea siihen malliin, että pysyy varmaan jonon perässä.

Kalustokeskusteluun liittyen, seuraavan fillarin keulakulma tulee olemaan kyllä asteen tai pari loivempi kuin nykyinen pikkusen vajaa 70 :P Tai sitten vaan pidempi keppi tohon nykyiseen, mutta se taitaa vähän muuttaa ohjattuvuutta ennalta arvaamattomaan suuntaan.

Pitempi kahvilenkki ens viikonloppuna? Vois käydä esim Vuosaaressa aakkoskahveilla, lähtö ja paluu S-korven pohjoispäässä. Aikaa saa menemään 5-6h(helppo säädellä,polkuja riittää).Siirtymiä ei hirveesti oo joten vääntämistä riittää. Sateeton päivä kuitenkin, lauantai mulle parempi näillä näkymin. Olisko kiinnostuneita.

Huomenna en pääse, niinpä aamusella kävin s-korpea tutkimassa 3,5 h. Ja viime su 2 ja ti 4h. Jotain uutta jäi mieleen Bisa-Kalaj. pohjoispuolelta.

Pitempi kahvilenkki ens viikonloppuna? Vois käydä esim Vuosaaressa aakkoskahveilla, lähtö ja paluu S-korven pohjoispäässä. Aikaa saa menemään 5-6h(helppo säädellä,polkuja riittää).Siirtymiä ei hirveesti oo joten vääntämistä riittää. Sateeton päivä kuitenkin, lauantai mulle parempi näillä näkymin. Olisko kiinnostuneita.

Huomenna en pääse, niinpä aamusella kävin s-korpea tutkimassa 3,5 h. Ja viime su 2 ja ti 4h. Jotain uutta jäi mieleen Bisa-Kalaj. pohjoispuolelta.
    Tämä kuulostaa hyvälle, mutta katsotaan tarkemmin ensiviikolla. Alustavasti mukana.

Huomenna ysiltä, maalikaupalla

Kiinnostaa kovasti, mutta ei varmaa olenko maisemissa. Huomenna sen sijaan olisin tulossa.

Onkosse nykyään ysiltä lähtö? Siis pyhäaamuna. Jaksaako Timbekin niin aikaisin? Ittee kyllä epäilyttää.
    onks pakko, jos ei haluu

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •