Osalla on muita majoituksia. Ja osa kai arpoo vielä, vai arpooko? Joko varaan mökin?
Varattu, mutta yhdelle on vielä tilaa.
Osalla on muita majoituksia. Ja osa kai arpoo vielä, vai arpooko? Joko varaan mökin?
Varattu, mutta yhdelle on vielä tilaa.
Ulla muokkasi tätä : 03.07.2013 at 12.39
mtbturku.net
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Jep, 120km matkalaisten eka kiekka lasketaan mukaan joukkueen aikaan.
Meijän puolesta riittää, että joku ilmoittaa joukkueen kokoonpanon meille sähköpostitse, ja että jokaisen joukkueen jäsenen normaali osallistumismaksu on maksettu.
Tervetuloa!
T. Pekka / Syöte MTB
px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi
Varsin ystävällistä palvelua, Syöte-MTB tulee Kuusenoksaan vastaamaan kysymyksiin.![]()
Kaippa tuohon OlliR:n autoon vielä mahtuu, meitä on siinä vasta kaksi. Pyöriä Ollin telineeseen ei tainnut mennä kuin kaksi (?) joten se voi olla ongelma. Mulla on kyllä nuo aiemmassa viestissä mainitsemani epämääräiset telineet olemassa, jos ne saadaan autoon kiinni ja todetaan sellaisiksi että uskalletaan käyttää.
On tilaa miehelle ja pyörällekin kun saadaan sellainen teline jossa fillari varmasti katolla pysyy. Kahden fillarin teline on koukussa. Bomballa oli ehdokkaita kattotelineiksi. Jos ei muuta saada, niin pitää etukäteen tarkastaa ne bomban telineet jotta sellaisen uskaltaa katolle laittaa.
Todellakin. Toiset ei vastaa edes oman kisansa topikissa ja toiset vastaa ihan missä vaan.Kannattaa siis lähteä tsekkaamaan että onko siellä kaikki muukin paremmin kuin kilpailevalla tuotteella - näin jotkut väittävät.
Mutta joo. Totta mooses joukkuekisaan joukkueita sen verran kuin kasaan saadaan. Huonokin mainos lasketaan aina eduksi. Meikäläisen saa vapaasti sijoittaa mihin joukkueeseen tahansa. Ulla ja Pave hoitaa ilmoittamisen - kops, päätetty. En sit vaan tiedä että mistä siihen ns. nopeampaan joukkueeseen saadaan ketään muuta Paven lisäksi. Pitäisikö keksiä muita lajittelukriteerejä.
EDIT: Ai niin - kijas taitaa olla tulossa mukaan. Nopeammasta tiimistä ei puutu kuin yksi. Voitais kyllä ottaa toi Henkka. Skinssillä on niin kova remmi, että ei ne yhtä aloittelijalenkkikuskia sinne tarvii.
- Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.
Voihan syöte minkä näköstä polkua. Polttelis lähteä, mutta matka on pitkä, ei lomaa jäljellä ja Karjurock samana viikonloppuna.
Mut voi kohta laittaa johonkin vajaakuntoisten tiimiin jahka jaksan laittaa ilmon sisään. Tää lomailu on niin kiireistä aikaa.
Kuuden hengen paritalomökin toinen puoli on nyt sitten täynnä ja maksettu ajalle 19.7.-21.7. Saapuminen on siis perjantaina. Toinen puoli paritalosta näyttäisi olevan vieläkin vapaana. Jos myöhäisheränneitä kimppamajoituksesta kiinnostuneita ilmaantuu muutamia, niin kannattaisi ottaa se toinenkin puoli ja jakaa porukka väljemmin kahteen.
Tuletkos kijas MTB-Turun Fast-tiimiin Paven ja Peipon kaveriksi? Sitten on vielä jäljellä Mika, Ari, Aki, OlliR, bomba ja minä, jotka muodostavat ryhmät Medium ja Slow. Minä olen Slowssa, aion olla reitillä vähintään 5 tuntia 15 min. Ketkä kokevat itsensä M:ksi tai S:ksi?
Ulla muokkasi tätä : 04.07.2013 at 11.29
mtbturku.net
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Mulle on ihan sama oonko slow tai medium. Äsken lähti ilmo sisään ja varasin mökin perheelleni.
Paripäivää varmaan kestää ennenkuin mä oon tuolla listoilla. Oli eri pankki minne maksoin...
Mika.t muokkasi tätä : 04.07.2013 at 11.55 Syy: Lisäystä
OlliR muokkasi tätä : 04.07.2013 at 11.42 Syy: Joukkuelisäys
Retkeilyryhmään voin osallistua. Vauhti alkaa olla sen verran hidasta etten tänäänkään ehtinyt edes torstailenkin lähtöpaikalle ajoissa. Samapa se, hetkeä ennen ilmaamastani jarrusta hävisi kaikki teho puolen tunnin ajelun jälkeen...?
Jopas outoa. Kaupasta hakee lisää asennuskaljaa ja uutta yritystä.
Torstai lenkillä käytiin kullaavuoren suunnalla. Ajettiin pääasiassa polkujaJäikö jollain jotain dataa paljonko tuli kilsoja?
Mun tracker sanoo 21.3 km, mutta siihen on huono verrata kun mä olin se joka erkani letkasta sinne Maskun suuntaan siinä parin tunnin ajelun jälkeen. Houkutus kääntyä kotiin oli liian suuri kun kotinurkilla pyörittiin. Kiitos vetäjälle ja porukalle, kivaa kuitenkin taas oli. Viime kerrasta olikin melkein vuosi jo aikaa...
Tuli nippa nappa 30 km täyteen. Letkasta kuului välillä, missä me ollaan ja että ajellaan epäpolkuja. Yksi kuski sitten sai tarpeekseen epäpoluista ja hyppäsi pää edellä nokkospuskaan. Ei kuulemma tuntunut missään, koska kertoman mukaan hänen nuoruudessaan hiihtoliitolta saamansa vahva lääkitys on vielä voimissaan.
Oma lomailu vei maastopyörän ja miehen Nauvoon. Onko kukaan ajellut maastopolkuja täälläpäin tai viereisillä saarilla - mistä kannattaa lähteä etsimään ajettavaa?
Hyppyrimäen kallioilla oli mahtibaanaa, vähän vain oli huono pito kallioilla alastullesa kun yritti 23 millisillä maantierenkailla harrastaa maastoajoa. Paikakassahan on ihan merkityt reititkin, Kaasivuori on paikan nimi
Ja vielä lisäyksenä. Kannattaa tsekata huippuhienot Sattmarkin polut. Oli hyvin merkitty kun porukalla viime syksynä ajettiin.
Jos ette ole vielä saaneet propagandaa riittävästi niin: https://picasaweb.google.com/1080371...Ir57MHSw5KFdg#
mtbturku.net
Pakkosyöte?![]()
Onko tulossa normisunnuntai?
Olen töissä sunnuntai-iltana. Seuraava tais sopia. Petestä en tiedä.
Olis lauantailenkkiä tarjolla itäharjun prisman tolpalta 10.00 ja rauhillisella vauhdilla edettäis..
The end of the road is just the beginning...
Kirjanmerkit