Keskiviikkoehtoo - mää menee hakumettään. Samalla tulee skoutattua uusia polkujaAlkujaan tämän lähetti Kuntoilija
Keskiviikkoehtoo - mää menee hakumettään. Samalla tulee skoutattua uusia polkujaAlkujaan tämän lähetti Kuntoilija
Shimaani muokkasi tätä : 18.06.2013 at 19.19
Oliko tänään jotain ajoa jossain siis? Tiileriltä joskus millon?
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Sovitaanko vaikka kello 18:00, meikäläinen varauksin. Nilkka on ns uitun kipeä, käyn pari tuntia pyörittelemässä kevyesti ensin ja katson miten jalka jaksaa. Huomennahan on pyöräpark fatbike race kello 18:00 alkaen kivikossa, sinne kanssa.
Joo, mä meen myös pyörittelemään jo vähän aikasemminkin, mutta tähtään klo 18 Tiilerille.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Minä kuulema tähtään kaupan kala-, liha- ja vihannestiskille. En enää huuhtele täällä yhtään mitään, vaan seuraavan kerran saavun nöyrästi starttipaikalle hissun kissun, kun saan luvan.![]()
Ride harder - Ride a totally rigid.
Jalka jaksaa paremmin, mutta mä olin vaimon mielestä sitä mieltä, että tää talo pitää siivota just tänään. Toisaalta, huomenna ei olis aikaakaan, eli mä passaan i´llan ajelut. Mut jos satutte syväojan suuntaan, niin vahingossa vois tunniksi livahtaa![]()
Tänään succikset jalkaan ja vilauttelemaan sääriä muille samanhenkisille. Huomenna FatloBMX ja viikonloppuna vois maastoilla juuri huolletun iskarin koeajoa...
Ja nimenomaan willariosasta![]()
Löytyykös sieltä niveliin voitelua.
Ülästössä pörräiltiin ristiin ja rastiin. Maasto oli kuivaa.
Kmw:n mukaan olin jossain välissä luvanut Bud&Lou kombolla lähteä BMX-radalle..
@PaH: Malminkartanon hakkuun voi kiertää kivikkopolulle mennessä uuden polun kautta.
(tai vanha polku, joka nyt on vahvistunut)
^Eikä mtn rengashommia kun lisää painetta ja viivalla nähdään
Iso dänks @Marsu päivän Ylästövedosta. Tuli pari mulle ennennäkemätöntä pätkää ja oli kaikinpuolin hieno lenkki.
Mää vielä auringon laskuun asti palauttelin con 32/14 edes ja takaisin ja vielä kerran edes.. jne pitkin jokivartta ja Haltialan peltoteitä. Aika Zen.
Kiitoksia marsulle ja kmw:lle lenkkiseurasta. Oli hieno lenkki, melkeen 50 kilsaa tuli mulla mittariin.
Oliko kellään muulla mielessä ajella juhannuksen pyhinä?
Oli kyllä ajot mielessä, se että millon mä saan lähteä on vielä hieman hämärän peitossa.
Mulla on vapaus sunnuntaihin klo 16.00 asti.![]()
Mää maantienlaitaa jossakin Loviisan ja Jaalan välillä suhailen.
Ohops. Vastoin ennakkohihkumisiani olenkin teleportannut itseni Juankoskelle jo nyt. F-BMX jää siis osaltani väliin. Kovaa ajoo sinne Kivikkoon ja lystiä juhannusta pitkin Suomea harrastajille.
Alustavasti puhuttiin tänään F@BMX tapahtumassa että jos yriittäis lavvantaina lenkille, jätetään pieni Kreivi Krapula pelivara niin että olisi iltapäivä lenkki.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Ai meinataanko me harrastaa juhannustaikoja kun ei ajella perjantaina? Ei huono vaihtoehto sekään :grin:
Mä käynhuomenna ajamassa kaikki syväojan polkuset kartalle. Lähtöaika epäselvä, mutta aamupäivästä kuitenkin.
Voin mä huomennakin ajaa jossain vaiheessa, saa soittaa jos haluaa seuraa.
PE vois ajella kylläkin jos seikkailuretkeä olisi tarjolla
Lähtö syväojalta olis kello 12:00. Pari tuntia hissuksiin etenemistä. Mahdollisesti yhden shoren rakentaminen.
Larstai näyttäis olevan paras päivä mulle, ainakin minun tiedoillani. Suntaaki on lasten päivä ja huomenna on kuulemma joku juttu miks ei saa ajella, ehkä mä keksin syyn karata.
Toi iskari pitäs koeajaa, joten ehkä huomenna päivällä joku maks parituntinen paikallislenkki Kivikko/Hallainvuori...
On juu. lähden nyt ranen kanssa puolen tunnin lenkille ja valmistaudun henkisesti maastoiluun.
Mä aattelin lähtee ajaa espoon keskuspuistoon
Tarviiko juustoa vai pärjääkö paksuttimella?Alkujaan tämän lähetti mutanaama
Tuu Mii
Muok:Tarviiko herra KenGuru helistämällä saatavaa kyytiä?Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
Shimaani muokkasi tätä : 21.06.2013 at 11.00
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Tää ainakin meinas juustoilla.
Meinaako Sakke ajaa lavvantaina?
Kirjanmerkit