ElectrobikeGiantHephaFillari
Sivu 173 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 73 123 163 171 172 173 174 175 183 223 273 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.161 - 5.190 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Mulle sopisi kanssa tuo sunnuntai hyvin, ajoissa myös mielellään. Siirtymät pyörällä?

http://www.sports-tracker.com/#/work...lciqnraq6o819v
    Tuollainen oli Hecun opastama retkemme 2 vuotta sitten. Nauhoitus loppuu tosin kesken kun akku loppui. Kai siihen joku 8-9 tuntia kaikkiaan meni, kahdella baaritauolla ja rauhallisesti ajaen, siirtymien kera.
    Pääsiskö Heccu mukaan?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

8-9 tuntia Härreguud! Lähtö siis kuudelta aamulla Siis asvalttia Nurmijärvelle, polkuja Hyvinkäälle ja sieltä asvalttia pitkin kotiin? Polkua tossa näyttäis olleen ~3-3,5 tuntia, vai oliko sulla joku auto-pause päällä? Olisko mielekkäämpää ajaa siirtymäättörillä jompaan kumpaan päähän ja ajaa reitti edes-takas (~6-7h)? Ei sillä, ei mulla nyt taidakaan olla aikaa (kuntoa) lähteä matkaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    8-9 tuntia Härreguud! Lähtö siis kuudelta aamulla Siis asvalttia Nurmijärvelle, polkuja Hyvinkäälle ja sieltä asvalttia pitkin kotiin? Polkua tossa näyttäis olleen ~3-3,5 tuntia, vai oliko sulla joku auto-pause päällä? Olisko mielekkäämpää ajaa siirtymäättörillä jompaan kumpaan päähän ja ajaa reitti edes-takas (~6-7h)? Ei sillä, ei mulla nyt taidakaan olla aikaa (kuntoa) lähteä matkaan.
    Kyllä ne ajat on ajonaikaisia aikoja, eli kaikki tauot päälle. Eiköhän sitä reittiä ollut n. 40 km. Voisihan Palojoen Myllykoskelle autollakin mennä, jos väki niin haluaa, siinä on jopa parkkipaikka. Jotain reittiä pitää sitten tulla samaan takaisin.
    Timbe(r)man muokkasi tätä : 05.06.2013 at 18.34 Syy: 40 km ei 50
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Katoin sitten jotenkin väärin tosta jäljestä. Mulla ei ole aikaa ​(kuntoa) noin pitkälle rykäisylle. Minä starttaan sunnuntaina viimeistään kasilta ja ajelen viime sunnuntain malliin 5-6 tuntia. Varmaan varuskunnan metsiin and beyond. Että sellaistakin settiä on halukkaille/aikataulurajoitteisille tarjolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    http://www.sports-tracker.com/#/work...lciqnraq6o819v
    Tuollainen oli Hecun opastama retkemme 2 vuotta sitten. Nauhoitus loppuu tosin kesken kun akku loppui. Kai siihen joku 8-9 tuntia kaikkiaan meni, kahdella baaritauolla ja rauhallisesti ajaen, siirtymien kera.
    Pääsiskö Heccu mukaan?
    harmitus harmitus , en ole paikkakunnalla ensi sunnuntaina (enkä seuraavanakaan).

Palojoelle mennessä ei kannattane polkuja kierrellä, palaa nimittäin aikaa tuhottomasti. Hyvinkäältä takaisin tullessa pystyy kyllä ajamaan polkuja Jäkeen jos vielä intoa riittää .

kaksi vuotta sitten ajettu reitti noudatti orjallisesti 7V -reittiä muuten paitsi tossa ajettiin Usminjärven lounaispuolelta lähtevää polkua Piilolammille ja sieltä koillisen suuntaan menevää polkua laavulle Kaksoislammille (joista eteläisempi näkyy tossa kartassa)

jospa JaSa sattuu lukemaan tätä niin varmasti mielellään lähtee oppaaksi jos on mahdollista. eiks Sepikin tunne Hyvinkään seutuja.

jk käytiin Jukan kanssa männäviikolla tutustumassa uusiin maisemiin
    heccu muokkasi tätä : 05.06.2013 at 20.32 Syy: maisemat

Ootko Heccu ajanut Palojoentieltä Myllykoskelle olevan pätkän? Kyllä mä olen tuon reitin ajellut useasti mutta pätkissä, eiköhän se jotenkin onnistuisi suunnistaa läpi. Tänään lenkillä tuli pyörään keskiö ongelmia jotka luultavasti onnistuin korjaamaan, täytyy vielä testailla ja toivoa että on kunnossa sunnuntaina, jos sinne 7-veljekseen on porukkaa lähdössä.

Enpä kerkee ajelee ensinkään vkl:na. Taitaa seuraava lenkki mihin kerkee olla vasta Jussin jälkeen.

Mulla olis intoa lähteä tonne 7 veljeksen reitille sunnuntaina, jos joku jaksaa uutta naamaa katella noin pitkän lenkin ajan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Seppo Nurminen Katso viesti
    Ootko Heccu ajanut Palojoentieltä Myllykoskelle olevan pätkän? Kyllä mä olen tuon reitin ajellut useasti mutta pätkissä, eiköhän se jotenkin onnistuisi suunnistaa läpi. Tänään lenkillä tuli pyörään keskiö ongelmia jotka luultavasti onnistuin korjaamaan, täytyy vielä testailla ja toivoa että on kunnossa sunnuntaina, jos sinne 7-veljekseen on porukkaa lähdössä.
    oon ton pari kertaa ajanut. jos Jäkestä lähtee pyörällä, ei tolle kannata aikaa uhrata.

ihanne varmaan olisi jos saisi pyörille ja kuskeille kyydin Myllykoskelle tai Palojoelle niin jäisi aikaa ja voimia ajaa vielä Hkäältä polkuja Jäkeen.

Olisi järkevää lähteä liikkeelle kasilta. Niin ei mene koko päivä lenkkiin. Muistaakseni viimeksi lähettiin liikkeelle klo 10 ja kotona olin 18 jälkeen.

7 veljeksen lenkki

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    Olisi järkevää lähteä liikkeelle kasilta. Niin ei mene koko päivä lenkkiin. Muistaakseni viimeksi lähettiin liikkeelle klo 10 ja kotona olin 18 jälkeen.
    Jotta tässä päästään eteenpäin, ehdotan, että lähdetään tälle lenkille sunnuntaina maalikaupalta klo 8 tai klo 9 ja säästetään aikaa ajamalla autolla/autoilla Myllykoskelle.
    Moniko olisi lähdössä? Mä voin tulla autolla, ottaa itseni lisäksi 3 tyyppiä pyörineen kyytiin (tilaihme Berlingo, 2 pyörää katolle, 2 sisään).
    Kun tullaan Hyvinkäältä Jäkeen päin, niin erkanen jossakin sopivassa kohdassa hakemaan autoa. Esimerkiksi Jokelasta on naurettavat 16,5 km Myllykoskelle. Muut saa ajaa suoraan Jäkeen. Jos tulijoita enemmän, niin sitten tietenkin tarvitaan lisää autoja.
    Nyt kommentit, lähtöaikatoive ja ilmoittautumiset, että tiedetään tarvittava autojen määrä.

Kuten jo mainitsinkin niin olisin halukas lähtemään. Lähtöaika vaikka klo 8. Autoa mulla ei valitettavasti ole käytössä ja jos ahdasta tulee niin voin kyllä jäädä pois, kun teillä ilmeisesti tuo vakiporukka kuitenkin on. Vinkkejä voi varusteista heittää, jos jotain erikoista on. Mulla ei näitä päiväretkiä vielä paljon takana ole. Työkalut, sisurit ja vettä nyt tietysti, sekä jotain pientä energianlähdettä. Vai oletteko retkikeittimellä tehneet ihan muonaa?

Näillä näkymin olen siis 2. vahvistettu osallistuja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Saisko, Palis, sen videon pätkän jotain kautta nähtäville. Olis kiva anylyseerata omaa suoritettaan näes...
    Toivottavasti näkyy...

http://www.youtube.com/watch?v=Hh_9JnDr8to

Minä olen tulossa, mun pitää tulla omalla autolla. Kasilta on ok mullekin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Palis79 Katso viesti
    Hyvin näkyy, kiitos. Se on flisbergetin hauskin paikka

Komee loikka Ertsillä!

Vaikka Lurcher onkin halvennuksessa puoleen hintaan, olen saanut ostoskoriin kerättyä 470 euron arvosta kamaa (runko, ohjainleekeri, keskiö, swap-outit, panta) ja vielä korista puuttuu i-beam tolppa ja keula. Rahaa menis noin 700 euroa rungonvaihtoon ja jos myis vastaavat kilkkeet nykyisestä niin sais ehkä 200. Täytyypä vielä harkita, ajelut täysjäykällä on kuitenkin kohtuullisen vähissä kesällä ja alu-Scandal on kaikin puolin hyvä runko...toisaalta tuli ajeltua koko talvi täysjäykällä...toisaalta tekis mieli läskiä talveksi...toisaalta olen ostanut jo maantiefillarin tänä vuonna...toisaalta runkoa ei lasketa fillariksi...toisaalta ei pitäis miettiä vaan toimia.........hmmm

Tiedän veljeslenkin kohtalon varmasti huomenna. Mutta jos lähden, niin minulle saa varata paikan tilaihmeestä.

Kannattaa ottaa ohvia mukaan. Usmissa ei tänään voinut pysähtyä nanosekunttia pidemmäksi aikaa. Jos hetkenkin joutui tunkkaamaan tai muuten pysähtymään, oli ilmavoimat kimpussa.
    Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com

Tähän mennessä mukana huomenna ovat siis minä, Seppo, ErnoNykanen ja todennäköisesti Kode. Tavataan Maalikaupalla aamulla klo 8. Tulkaa nyt muutkin mukaan, ketkä pääsee, tämähän on alkukesän kohokohta. Autossa vapaita paikkojakin vielä.
    Tietenkin saa tulle suoraan Myllykoskellekin, varmaankin n. klo 8.30. Jos ei Jpää-väkeä ole paljoa liikkeellä, niin sopii tulla lähiseutujenkin maastoporukoista, mitäs 50/60-väki tekee huomenna?

Nyt kyllä vetäydyn lenkistä. Pakko mennä ajamaan tota crossia. Niin pääsee sitten mahdollisesti kauden tavoitteeseen Olisi kyllä veljeslenkki maistunut, mutta asiat tärkeysjärjestykseen..

Minähän voisin lähteä 7 Veljestä ajelemaan. Viime sunnuntain lenkki kipeytti kyllä jossain vammautunutta polvea jonkin verran, mutta eiköhän se taas huomenna kestä varovasti.
    Vieläkö mahdun Timben auton kyytiin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fourtour Katso viesti
    Minähän voisin lähteä 7 Veljestä ajelemaan. Viime sunnuntain lenkki kipeytti kyllä jossain vammautunutta polvea jonkin verran, mutta eiköhän se taas huomenna kestä varovasti.
    Vieläkö mahdun Timben auton kyytiin?
    Mahdut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Komee loikka Ertsillä!

Vaikka Lurcher onkin halvennuksessa puoleen hintaan, olen saanut ostoskoriin kerättyä 470 euron arvosta kamaa (runko, ohjainleekeri, keskiö, swap-outit, panta) ja vielä korista puuttuu i-beam tolppa ja keula. Rahaa menis noin 700 euroa rungonvaihtoon ja jos myis vastaavat kilkkeet nykyisestä niin sais ehkä 200. Täytyypä vielä harkita, ajelut täysjäykällä on kuitenkin kohtuullisen vähissä kesällä ja alu-Scandal on kaikin puolin hyvä runko...toisaalta tuli ajeltua koko talvi täysjäykällä...toisaalta tekis mieli läskiä talveksi...toisaalta olen ostanut jo maantiefillarin tänä vuonna...toisaalta runkoa ei lasketa fillariksi...toisaalta ei pitäis miettiä vaan toimia.........hmmm
    Minä tilasin sen, kun huomasin, että "stockissa" olevien runkojen määrä vähenee. Muuta en siihen ottanutkaan, kun en ehtinyt alkaa hintavertailuihin. Mulla on selkeä ajatus, että jos ei täysjäykällä huvitakaan maastossa ajaa, siitä tulee yleispyörä mm. talviseen työmatkapyöräilyyn tai sitten hankin siihen joustokeulan. Kun nyt ensin saisi edes sen jäykän.

Minä tulen huomenna Myllykoskelle 8:30.

7 veljestä

Aika mahtava lenkki tuo 7 veljestä. Nelistään ajeltiin Hyvinkään sairaalalle asti yhdessä, ja sitten jakaannuttiin kahteen siirtymäosastoon - vai ajelitteko Seppo ja Timbe vielä maastossa autoille?
    Jälki:
    http://www.sports-tracker.com/#/work...3b01gk59l47kte

Melko rankka reissu oli, ja aikaa kului hurjasti, mutta ainahan sitä pitää vähän teknistä olla, ja Aleksis Kiveä kunnioitettiin myös riehaantumalla ottamaan oikein senkkaa nenästä!

"Papat ja raihnaiset" -jaos haki Jokelasta vauhtia ja rullaili leppoisasti Tuusulanjärven ympäri näin. Selkä-/pakarajumi hieman häiritsi alkumatkaa, mutta loppumatkasta sattui niin tasaisesti joka paikkaan, ettei selkä vaivannut enää yhtään Tämä oli jo toinen lenkki Ralli Raneilla, yllättävän hyvät gumekset RIPissä tuollaiseen peruskurvailuun.

Melko rankka reissu oli
    Melko vähättelyä näin aloittelijan näkökulmasta 95 km tuli loppujen lopuksi mittariin reissulla ja oli kyllä takki niin tyhjä kotipihaan päästessä, että ei tarvinnut kahdesti miettiä, että lähtisikö vielä sen 5 km ajamaan.
    Äärettömän mainio lenkki oli kyllä! Ja vaikka alaselkä vähän menikin jumiin niin tennispallot-sukassa-temppu auttoi kyllä aika hyvin ensihätään.

vai ajelitteko Seppo ja Timbe vielä maastossa autoille?
    Ajeltiin loppuun vielä pari polku pätkää alas Vantaanjoelle ja siitä maantienlaitaa autoille. Hyvä ja tekninen reissu tosiaan, mulla keskiö rutisi kokoajan kovemmin mutta loppuun asti silti kesti.

Aika mahtava lenkki tuo 7 veljestä. Nelistään ajeltiin Hyvinkään sairaalalle asti yhdessä, ja sitten jakaannuttiin kahteen siirtymäosastoon - vai ajelitteko Seppo ja Timbe vielä maastossa autoille?
    Jälki:
    http://www.sports-tracker.com/#/work...3b01gk59l47kte

Melko rankka reissu oli, ja aikaa kului hurjasti, mutta ainahan sitä pitää vähän teknistä olla, ja Aleksis Kiveä kunnioitettiin myös riehaantumalla ottamaan oikein senkkaa nenästä!
    Ajeltiinhan siinä vielä aluksi komeita polkuja mm. Vantaanjoen rantaa, mutta sitten Hämeenlinnan vanhaa tietä takaisin Myllykoskelle. Muistelin kahden vuoden takaa, ettei tämä niin kovin kova lenkki ole. Koska oli vähästä kilometrimäärästä huolimatta, on johtopäätös selvä: pska kunto ja maastopöräily on persestä. Pitää nuorten miesten perässä puuskuttaa nenä verta valuen.
    ^Tää tarkoittaa suomeksi siis että kivaa oli.
    Timbe(r)man muokkasi tätä : 10.06.2013 at 13.00

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •