GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 127 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 77 117 125 126 127 128 129 137 177 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.781 - 3.810 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Huominen kuulostaa hyvältä. Mä ajan aina täysillä, mutta en lujaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Onko jarruteltu liian varovasti ja palojen pinta lasittunut?
    Tämänköhän takian mun jarrut on siedettävän hiljaiset, vaikka foorumin joidenkin kommenttien mukaan ne on niin halvat ja paskat, että niillä ei voi ajaa ilman kuulosuojaimia. Nimittäin mun jarrutteluista on ainakin työmatkan alikulkutunnelipujotteluissa liiallinen varovaisuus usein kaukana. No asian kääntöpuolena mun tarvii varmaan ostaa noita paloja useammin kuin joka kevät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kari kangassalo Katso viesti
    Jarrut vinkuu kuivana yhtä kovaa kuin kosteana.
    Kannattaisko koittaa putsata levy ja palat ratillä ja jarrukliinerillä esim. CRC bräkleen ja sen jälkeen kunnon jarrutuksia muutama. Vaikka mahdollisimman isoon alamäkeen 50 km/h vauhtia ja siitä nopeus alas kohtuu tehokkaan jarrutuksen aikana 1 jarru kerrallaan lämpöiseksi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kari kangassalo
    jarrut on shimano deore XT. Pyörä osineen on 1,5 v vanha.
    Mikäköhän malliversio XT:stä? Centerlock vai kuuspulttilevyt?
    Mulla oli 08-mallin pyörässä XT-jarrut, joista takasatula vuosi pakkasilla ja takalevyn (Centerlock) spiderin niittaus oli löysä. Kumpikin vika yksinään olisi riittänyt kakofoniaan, yhdistelmänä tuo oli melkolailla voittamaton... Nämä olivat takuun piirissä.
    t. Pave, Ullan lomakoneelta
    mtbturku.net
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Tuli sitten käytyä katsomassa poroja, mutta en nähnyt mitään. Jotain 6 tuntia ja 64 km. Lähtö Riihisalosta ja ensin Poronpolku ja sitten Melkutin. Vauhdin huumassa Tammelan Kaitajärven jälkeen se viivottimella vedetty tie aiheutti karkean suunnistusvirheen (en tajunnut kartalta, että se on tie) ja pieni rantapolku vaihtui ajopolulla rullailuksi. Helppoa polkuahan tuolla oli kaikkinensa. Yksikseni siis ajelin. Nyt kun reitti osataan jo ulkoa, niin voitaisiin tehdä sama porukalla.

Reitti: http://goo.gl/maps/UJodr

Kuvia: http://kotisivu.dnainternet.net/tjok...ronpolku_2013/

Eipä näy poroja, mutta on komeat maisemat ilmankin.

Tuli sitten käytyä katsomassa poroja, mutta en nähnyt mitään. Jotain 6 tuntia ja 64 km. Lähtö Riihisalosta ja ensin Poronpolku ja sitten Melkutin. Vauhdin huumassa Tammelan Kaitajärven jälkeen se viivottimella vedetty tie aiheutti karkean suunnistusvirheen (en tajunnut kartalta, että se on tie) ja pieni rantapolku vaihtui ajopolulla rullailuksi. Helppoa polkuahan tuolla oli kaikkinensa. Yksikseni siis ajelin. Nyt kun reitti osataan jo ulkoa, niin voitaisiin tehdä sama porukalla.

Reitti: http://goo.gl/maps/UJodr

Kuvia: http://kotisivu.dnainternet.net/tjok...ronpolku_2013/
    Tästä kuuluu varmaan innostua, ja niin mä teinkin.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Lainaus Alkujaan tämän lähetti timppi Katso viesti
    Ajatteko lujaa?
    Ajellaan sopivaa vauhtia kuten aina.

Poronpolku näyttää mahtavalta, porukkalenkkiä odotellessa.

SA-kuva-arkistoa selaillessa löytyy kaikenlaisia helmiä. Pyöriä ja pitkoksia jatkosodan ajalta.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Tuli sitten käytyä katsomassa poroja --- Nyt kun reitti osataan jo ulkoa, niin voitaisiin tehdä sama porukalla.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti H Katso viesti
    Tästä kuuluu varmaan innostua, ja niin mä teinkin.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti peippo Katso viesti
    Poronpolku näyttää mahtavalta, porukkalenkkiä odotellessa.
    Upean näköistä. Tahtoo kans.

Oliko kaikki polut oikeasti tuollaista mukavaa neulasränniä, vai kuvasitko vain parhaat palat?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bomba Katso viesti
    Upean näköistä. Tahtoo kans.

Oliko kaikki polut oikeasti tuollaista mukavaa neulasränniä, vai kuvasitko vain parhaat palat?
    Joo, kaikki oli samaa paskaa ja välillä vielä helpompaa kärrytietä. Ainoat haasteet oli muutama hieman loivaa jyrkempi nousu ja paikoin aika tiukat mutkat ja kapeat puiden välit yhdistettynä erittäin nopeavauhtiseen polkuun.

Poronpolut hienoja, pari kertaa on oltu ja yritin silloin kehua niitä täällä. Riihisalossa on myös hyvää ruokaa ja hieno savusauna.

Oi ja voi niin on hienoja retkiä taas sakki vedelly että oikee ......aa!
    Lentsu taitaa vesittää haaveet kauden toisesta torstailenkistä, ihme parantumiseen edelleen uskoen.
    Ajattelin ilalla kokeilla kolmen v.n parantavaa vaikutusta, viina, vihta ja valkosipuli.
    Kuinkahan noita tulisi käyttää, kaikkiko blenderiin ja stobellinen kiduksiin vai jotenkin yksitellen?

Annas ku isi näyttää?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ulla Katso viesti
    Poronpolut hienoja, pari kertaa on oltu ja yritin silloin kehua niitä täällä.
    Kyllä ne kehut varmasti tuli rekisteröityä, koska kohde oli ollut munkin käyntilistalla jo useamman vuoden, kuten oli ollut viime vuonna valloitettu Teijokin. Ja onhan Arzikin ajanut läpi lähes kaikki reitit Suomen niemeltä.

Ajellaan sopivaa vauhtia kuten aina.
    Kuolema tuli Vauhti tappoi jo kolmenvartin jälkeen..

Jos jotain hyvää, niin keuhkot taisin saada auki..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti timppi Katso viesti
    Kuolema tuli Vauhti tappoi jo kolmenvartin jälkeen..

Jos jotain hyvää, niin keuhkot taisin saada auki..
    Meinasin tulla torstailenkkille, mutta jos vauhti on tommosta, niin tuun ehkä 2016- lenkeille...(alamäki-pyöräilijän paska kunto)
    "The fear of death is the most unjustified of all fears, for there's no risk of accident for someone who's dead."
    -Albert Einstein

Ei torstaisin ole tommosta menoa. Itelläkin meinas usko loppua mut sinnittelin loppuun asti. Ehdottomasti tolpalle torstaina!

Olihan se rapsakkaa menoa. Onneksi aina helpottaa tunnin jälkeen, kaikki väsyvät ja tauot venyvät.

Kaksi säkillistä vettä sain menemään kahdessa tunnissa, ei auttanut menoon se toinen pussillinen vaikka oli oikein siunattua vettä

Vihkivettä suoraan hanasta

Ja täällä vaan jeesustellaan, vaikka ei pyöräilty edes Aurajoen yli, vaikka haaveiltiin.

Ensi kerralla näin siitä "kampiförin" kohdilta:
    http://www.youtube.com/watch?v=9Naxl...ature=youtu.be
    HAK muokkasi tätä : 29.05.2013 at 06.24

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mika.t Katso viesti
    Ei torstaisin ole tommosta menoa. Itelläkin meinas usko loppua mut sinnittelin loppuun asti. Ehdottomasti tolpalle torstaina!
    Juu ei torstailenkillä vauhtia kannata pelätä. Siellä mennään sen mukaan, mitä hitaimmat haluaa. Ihan viimevuoden referenssinä ajoin aloittelijana kaikki torstailenkit loppuun saakka pl. Yksi otb:n aikaansaaman kalustorikon aiheuttama keskeytys. Näillä ei erikseen hitaiksi mainostetuilla tais jäädä kaikki kesken viimeistään 2 tunnin kohdalla. Tänävuonna roikuin mukana jo pidemmänkin lenkin. Ei olis ilman noita viimevuotisia torstailenkkejä onnistunut

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Juu ei torstailenkillä vauhtia kannata pelätä. Siellä mennään sen mukaan, mitä hitaimmat haluaa. Ihan viimevuoden referenssinä ajoin aloittelijana kaikki torstailenkit loppuun saakka pl. Yksi otb:n aikaansaaman kalustorikon aiheuttama keskeytys. Näillä ei erikseen hitaiksi mainostetuilla tais jäädä kaikki kesken viimeistään 2 tunnin kohdalla. Tänävuonna roikuin mukana jo pidemmänkin lenkin. Ei olis ilman noita viimevuotisia torstailenkkejä onnistunut
    Komppaan marmar:ia täysin! Torstailenkeille mukaan vaan, terveisin nimimerkillä ei todellakaan se nopein ja paraskuntoisin kuski :-)

Muuten itsekkin olen jo muutaman kesän kokemuksella lenkit loppuun asti kunnialla ajanut, paitsi että viime elokuun alussa sitten tein Kaarinassa legendaarisen OTB:n ja mursin käteni ;-)

Torstaisin mennään ihan oikeasti hitaampien ehdoilla, eli mukaan vaan joukkoon "kirjavaan"!!!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti makkeli Katso viesti
    Olihan se rapsakkaa menoa. Onneksi aina helpottaa tunnin jälkeen, kaikki väsyvät ja tauot venyvät.
    No harmi, kun en ehtinyt eilen mukaan, jos vauhti oli noin rapsakkaa. Itse olin kiertämässä Kupittaan mustaa ovaalia ratapyörällä Aleucupin merkeissä.

Kuka vastasi eilisen lenkin vauhdinpidosta, Peippo, HAK, Krisse vai peräti Henkka? No yritetään itse sitten pitää sunnuntaina Korsossa vauhtia numerolappu pyörässä ihan koko rahan (96 km) edestä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lehisj Katso viesti
    No harmi, kun en ehtinyt eilen mukaan, jos vauhti oli noin rapsakkaa. Itse olin kiertämässä Kupittaan mustaa ovaalia ratapyörällä Aleucupin merkeissä.

Kuka vastasi eilisen lenkin vauhdinpidosta, Peippo, HAK, Krisse vai peräti Henkka? No yritetään itse sitten pitää sunnuntaina Korsossa vauhtia numerolappu pyörässä ihan koko rahan (96 km) edestä.
    Peippo ja HAK vetivät lenkin pienellä alueella tyyliin ylämäkeen reippaasti ja alamäkeen täysiä, tasaisella piti yrittää palautua.

Vauhti yritettiin pitää leppoisana siihen asti kunnes kolmas kuski oli poistunut letkasta, sitten mentiin vähän reippaammin. Poistumisten syynä oli kai enemmän sairastelujen jälkeiset fiilikset ja maastoajoon soveltumaton (notkui ihan miten sattuu) pyörä kuin vauhti? Neljäs kuski jäi kyydistä sitten vähän myöhemmin, oltuaan mukana n. 50 metriä.
    peippo muokkasi tätä : 29.05.2013 at 10.44

Vauhti yritettiin pitää leppoisana siihen asti kunnes kolmas kuski oli poistunut letkasta...
    Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, että minkälainen tämä leppoisa vauhti oli verrattuna vaikka verrattuna Atrzin pidempään lenkkiin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lehisj Katso viesti

Kuka vastasi eilisen lenkin vauhdinpidosta, Peippo, HAK, Krisse vai peräti Henkka?
    IT wasn't me! Eilen vetoja maantiellä, oli mukava pikku tuuli.

Torstaina aattelin tulla jos ei sada hirveesti. Tulin allergiseks lumelle, rännälle ja sateelle tuolla Ranskassa.

Onko jollain ylimääräisenä tankoa? 31.8mm ja 740mm tai leveempää. Ostaisin, jos ei löydy menen Tommille =)
    Mika.t muokkasi tätä : 29.05.2013 at 16.42 Syy: teksiä puuttui

Ymmärrän kyllä leppoisan sanailun ja hauskojen juttujen merkityksen kavereiden kesken, mutta edeltävä Peipon viesti ei erityisemmin kannusta osallistumaan yhteislenkeille, mitä varten olin yksinäni siellä Orikedon kuntoradan maastossa kokemusta ja ennen kaikkea uskallusta hankkimassa.

Se neljäs vauhdista pudonnut

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Se neljäs pudonnut Katso viesti
    Ymmärrän kyllä leppoisan sanailun ja hauskojen juttujen merkityksen kavereiden kesken, mutta edeltävä Peipon viesti ei erityisemmin kannusta osallistumaan yhteislenkeille, mitä varten olin yksinäni siellä Orikedon kuntoradan maastossa kokemusta ja ennen kaikkea uskallusta hankkimassa.

Se neljäs vauhdista pudonnut
    Kannattaa mennä niille ns. virallisille torstailenkeille. Ne pari kertaa, mitä itse olen ollut mukana, vauhti on ollut _hyvin_ maltillinen.
    http://www.hhcmb.fi
    https://www.facebook.com/hhcmb

Turha niitä torstailenkkejä on "pelätä" koska siellä mennään oikeesti hitaimman mukaan.. OlliR taisi lauantaina mainita että aloitti oman maastopyöräilyn juurikin torstailenkeillä, korjatkoon itse jos muistan väärin..
    The end of the road is just the beginning...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •