HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 6 7
Näyttää tulokset 181 - 200 / 200

Aihe: Pyörähuolto (siis kauppa Lauttasaaressa)

Huolellisesta ensihuollosta 30 euroa on huomattava alennushinta. Tällaisen alennuksen yhteydessä on luonnollista, että sille annetaan myös aikaraja.

Veikkaan että kuluttajaviranomaiset ymmärtävät lukemaansa paremmin kuin asiakkaat, jotka eivät ymmärrä työn hintaa.

Kokonaan eri asia on, mistä saa huolellisen ensihuollon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pekkarik Katso viesti

Fillarin ensihuolto kesti 10 minuuttia ja maksoin siitä 30€. Palvelu oli täysin ala-arvoista. Liikkeen ainoa kommentti, oli että "se on voi, voi"..
    Kuinkahan hyvin työ tuossa ajassa tehdään ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kare_Eskola Katso viesti
    Huolellisesta ensihuollosta 30 euroa on huomattava alennushinta...
    Haluiaisitko itse "huolellisen" 10min ensihuollon ? "30e kiitos"
    Pysähdy välillä katsomaan maisemia... voit oppia jotain.

Harvinaista herkkua, olen kuullut.

pekkarik Guest
    Huolellisesta ensihuollosta 30 euroa on huomattava alennushinta. Tällaisen alennuksen yhteydessä on luonnollista, että sille annetaan myös aikaraja.

Veikkaan että kuluttajaviranomaiset ymmärtävät lukemaansa paremmin kuin asiakkaat, jotka eivät ymmärrä työn hintaa.

Ostaessani pyörää tingin ensihuollon mukaan hintaan. Liike on oletettavasti laskenut pyörän katteen kohdalleen joten tällä "ilmaisella" ensihuollolla he vain saavat kaupat maaliin. Kaikissa pyörähuolto.com:sta ostetuissa fillareissa on ensi"huolto" 30€ ja näen edelleen, että liike ei pysynyt sopimuksessamme.

Ymmärrän myös hyvin työn hinnan ja tuon työn hinta on 180€/tunti. Tämä on suurin piirtein lakimiehen tuntipalkka mikäli sellaisen joudut itsellesi palkkaamaan.

Kysymys on kuitenkin enemmän liikkeen asiakaspalveluasenteesta. Heidän meininki on nyt se, että kun pyörä on myyty niin palvelu loppuu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pekkarik Katso viesti
    Kysymys on kuitenkin enemmän liikkeen asiakaspalveluasenteesta. Heidän meininki on nyt se, että kun pyörä on myyty niin palvelu loppuu.
    Täysin samaa mieltä. Yhden pyörän kyseisestä puljusta ostanut. Kaupan teon jälkeen palvelu oli luokatonta.

Onneksi Pk-seudulla on myös hyvin palvelevia pyöräliikkeitä useampikin

Minulla vain hyvää sanottavaa Pyörähuollosta, muutama viikko sitten heräsi idea että fillarointi voisi olla mukavaa, pääsisin niille poluille minne ei moottoripyörällä kehtaa mennä. Vähän kavereilta kyselin vinkkejä millä kannattaisi aloittaa ja päädyin Cube ltd race 2012:sta. Alusta asti palvelu moitteetonta lähtien siitä kun aivan Nöösinä aloin pyörästä kyselemään. Edellinen fillari oli peruskouluajoilta joista kulunut nyt noin 25 vuotta..eli tyhmää kysyttävää riitti, Okka vastaili kaikkeen osaavasti sekä pyörää noutaessani sama asiallinen linja jatkui. Kiitoksia tähänastisesta, vaikka vähän kauempana asunkin niin kyllä tulee liikkeeseen palattua pääkaupunkiseudulla käydessäni.

Fofe4 Guest
    Käydessäni pari viikkoa sitten sain ihan asiallista palvelua. Haluamaani pyörää ei ollut sopivassa koossa koeajettavaksi joten ajoin sitten kalliimmalla versiolla pienen lenkin.

Sinällään ei ole yllätys että pyöriä ei ole heti valmiina kun liike on niinkin pieni. Jos jotain tiettyä mallia ja kokoa hakee niin luulisin että kannattaa soittaa etukäteen ja sopia että on valmiina odottamassa.

Ompas tää hautautunu kauas... Taas kerran pikkusälää hakemassa, siis käytännössä lyhyitä pultteja rattaiden kiinnittämiseen. Varsinainen myymälä oli kinni ku olivat syömässä mutta vanhaan kellarimyymälään pääsi. Ei ollu suoraan hyllyssä, mutta sitten löytyi jotku vanhat kammet joissa yksi ratas... Niistä "pöllittiin" pultit ja saatiin asiakas tyytyväiseks. Asiallista kivijalkaliikkeen toimintaa. Minä tykkään.
    Ride and Smile!

Nyt pitää myöntää etten voi antaa ihan ruusuja. Kävin tammikuussa valkkaamassa uuden Focuksen maantiefillarin ja tässä on erinäistä viivästystä kertynyt matkan aikana. Kyllähän tuo pisti sydämistyttämään aika paljon, mutta viimein tänään sain varmistuksen että huomenna on tsygä pihassa.

Toki jätkillä on varmasti ollut kiirettä mutta silti on mun veekäyrää koeteltu tämän fillarin hankinnan kanssa.
    Kadenssi - onko se jotain syötävää?

On-One Inbred 29er SS
    Motobecane Fantom Cross Outlaw Disc

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Slim_Jim Katso viesti
    ...Kävin tammikuussa valkkaamassa uuden Focuksen maantiefillarin....
    Pyörähuolto.comista

Vähän viittaisi toiseen larun kauppaan..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Human Traffic Katso viesti
    Vähän viittaisi toiseen larun kauppaan..
    No perkele eikö tämä oikean kaupan ketju ollutkaan.
    Kadenssi - onko se jotain syötävää?

On-One Inbred 29er SS
    Motobecane Fantom Cross Outlaw Disc

Kaksi edellistä käyntikertaa:

1) Maastopyörä
    Etuvaihtajan vaijeri katkesi juuri kun olin lähdössä maastolenkille. Päätin ajaa pyorahuolto.com:iin kysymään uutta. Kaveri (vakityöntekijä) laittaa vaijerin paikalleen ja toteaa, että vaihdevipu on rikki. Kun hyllyssä ei ollut uutta, laitettiin tilaukseen ja lähdin pyörän kanssa kotia. Kotona epäillys kuitenkin kasvoi ja katsoin vaijeria itse. Pyöärähuollon kaveri oli työntänyt vaijeria vain väärään koloon, vaihdevipu oli kunnossa.

2) Maantiepyörä

Vien maantiepyörän huollettavaksi tammikuun alkupuolella. Tarkoitus on vaihtaa eturatas isompaan, vaihtaa ketjut, uusia jarrupalat ja uusia ulkokumit. Sovimme pyörän noudon perjantaiksi. Saavun paikalle iltapäivällä kuullakseni, että pyörä ei ole valmis, koska pitää tilata osia. Kaverit EIVÄT viitsineet soittaa, vaan joudun rahtautumaan paikalle turhaan. Jätän pyörän liikkeeseen. Helmikuussa soitan tiedustellakseni tilannetta. Kaveri ei löydä pyörää ja lupaa palata asiaan 10 minuutin kuluttua. Ei palaa. Maaliskuun alussa soitan uudestaan. Kaveri ei ole liikkeessä ja lupaa palata asiaan saman päivän aikana. Ei palaa. Muutaman päivän kuluttua soitan uudestaan. Nyt pyörä löytyy, ja osat ovat kuulemma juuri saapuneet. Sovimme pyörän noudon pääsiäisen jälkeiselle tiistaille. Pääsiäistä edellisenä viikkona saan tekstarin, että pyörä on valmis, ja että se pitäisi noutaa välittömästi -- siis ennen sovittua aikaa -- lisäsäilytyspäivistä veloittavat kuulemma 5€/päivä.

Pyörän noudon yhteydessä eivät sentään veloittaneet lisäpäivistä. Tänään ajoin sitten ensimmäistä kertaa huolletulla pyörällä. Vaihteita eivät olleet edes yrittäneet säätää -- takana yksikään vaihde ei pysynyt rattaalla ja eturatas ei edes mennyt paikalleen! Jarrujen liikkumamatka on edessä ja takana dramaattisesti erilainen. Ketjuja ei oltu öljytty.

Huollan pyöräni jatkossa taas itse.

Minä olen käynyt täällä vain kerran, kun lähiliikkeissä tulee useimmiten asioitua, mutta käyntikerta oli oikein mukava. Etsin tietynlaista sisuria ja sieltähän löytyikin semmoinen. Totesin vain, että hinta näyttäisi olevan hieman kalliimpi kuin olin ajatellut. No, eihän se ollut ongelma, laskettiin hinta sopivaksi. peukut sille
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Meininki on vissiin muuttunut kun Okka ei ole enää huollon puolella. Ei kuitenkaan ole minun vakiohuolto enää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Roope Tervo Katso viesti
    Kaksi edellistä käyntikertaa:

1) Maastopyörä
    Etuvaihtajan vaijeri katkesi juuri kun olin lähdössä maastolenkille. Päätin ajaa pyorahuolto.com:iin kysymään uutta. Kaveri (vakityöntekijä) laittaa vaijerin paikalleen ja toteaa, että vaihdevipu on rikki. Kun hyllyssä ei ollut uutta, laitettiin tilaukseen ja lähdin pyörän kanssa kotia. Kotona epäillys kuitenkin kasvoi ja katsoin vaijeria itse. Pyöärähuollon kaveri oli työntänyt vaijeria vain väärään koloon, vaihdevipu oli kunnossa.

2) Maantiepyörä

Vien maantiepyörän huollettavaksi tammikuun alkupuolella. Tarkoitus on vaihtaa eturatas isompaan, vaihtaa ketjut, uusia jarrupalat ja uusia ulkokumit. Sovimme pyörän noudon perjantaiksi. Saavun paikalle iltapäivällä kuullakseni, että pyörä ei ole valmis, koska pitää tilata osia. Kaverit EIVÄT viitsineet soittaa, vaan joudun rahtautumaan paikalle turhaan. Jätän pyörän liikkeeseen. Helmikuussa soitan tiedustellakseni tilannetta. Kaveri ei löydä pyörää ja lupaa palata asiaan 10 minuutin kuluttua. Ei palaa. Maaliskuun alussa soitan uudestaan. Kaveri ei ole liikkeessä ja lupaa palata asiaan saman päivän aikana. Ei palaa. Muutaman päivän kuluttua soitan uudestaan. Nyt pyörä löytyy, ja osat ovat kuulemma juuri saapuneet. Sovimme pyörän noudon pääsiäisen jälkeiselle tiistaille. Pääsiäistä edellisenä viikkona saan tekstarin, että pyörä on valmis, ja että se pitäisi noutaa välittömästi -- siis ennen sovittua aikaa -- lisäsäilytyspäivistä veloittavat kuulemma 5€/päivä.

Pyörän noudon yhteydessä eivät sentään veloittaneet lisäpäivistä. Tänään ajoin sitten ensimmäistä kertaa huolletulla pyörällä. Vaihteita eivät olleet edes yrittäneet säätää -- takana yksikään vaihde ei pysynyt rattaalla ja eturatas ei edes mennyt paikalleen! Jarrujen liikkumamatka on edessä ja takana dramaattisesti erilainen. Ketjuja ei oltu öljytty.

Huollan pyöräni jatkossa taas itse.
    Tuo Pyorahuolto.com on kylla ollut ihan surkea. Pari kertaa olen asioinut. Viimeksi yritin asentaa BB30 keskiön ja kasauttaa fillarin. En halunut ostaa BB30 asennustyökaluja itseleni. Tulos: Yritys yritti hankkia keskiötä, ei saatu 2 viikkoon.Tankoteippi oli asennettu ennen kahvoja. Osat hukattiin kertalleen jonne sinne vein. Hakiessa pyörää takaisin sanottiin että mun keskiössä on vikaa joka on joku eri standardi mitä maailmassa oli, kuulemma soikea. Ihmeteltiin että miks et ostanu heiltä mitään. Koko veivaukseen meni joku 2kk yhteensä. Naurettava paikka. Ostin BB30 työkalun ja keskiön netistä ja toimitus kesti 4 arkipäivää. Viikonloppuna oli jo pyörä ajossa.

En suosittele kyseistä paikkaa kenellekkään.
    Chuck Norris’ hand is the only hand that can beat a Royal Flush.

Olen asioinut Lauttasaarentiellä olevassa liikkeessä useasti. Siellä on keskitytty pääasiassa maastopyöriin. Mielestäni paikassa on mukavan rento meininki ja homma on toiminut hyvin pyörää hankittaessa ja niitä huollettaessa. Valikoima on hieman rajallinen, mutta yleensä tarpeelliset tuotteet on löytynyt. Myymälän (ainoan?) myyjän kanssa tulee helposti juttuun.

Meripuistotien liikkeeseen eksyin kerran tuttavani kanssa, joka halusi itselleen työmatkapyörää. Se oli erikoinen kokemus. Ei tullut kauppoja ja tuttava haki pyörän muualta.

Jotenkin nuo kaksi liikettä ovat aivan eri planeetalta fiilikseltään.

Eikö se olekin niin, että Okka itse on nykyään Lauttasaarentiellä myymässä pyöriä? Toivottavasti hän vielä edes konsultoi sen Meripuistotien kavereita tarvittaessa korjaushommissa sekä varaosissa. Okka on se mies, jolla on taitavan korjaajan ja asialleen omistautuneen miehen maine.
    Muija nalkuttaa ja appi heristelee!

Ei ole veljekset ilveksiä... vaikka kyllä minä olen molempien kanssa tullut toimeen. Onhan tuo kasvanut siitä Okkan yhdenmiehen firmasta, olin ensimmäisiä kanta-asiakkaita.

Kopsaan tänne Googlelle antamani arvion.

Eräs huonoimmista asiakaskokemuksista ikinä. Välttäkää paikkaa, sillä kun pyörän huollossa tulee mutkia matkaan, asiakas saa haukut ja maksaa lystin.

Sovimme pyöräni jarruremontista, jossa vanhat jarrut korvataan hydraulisilla shimano xt-jarruilla. Tälle tuli työn kanssa hintaa 240 euroa. Työ tehtiin nopeasti, mutta takajarruletkua ei viety rungossa olevan sisäisen läpiviennin kautta. Tämän sijasta jarruletku vedettiin amatöörimäisesti nippusiteillä kiinni rungon alaputkeen. Tämän huomattuani vein pyörän takaisin liikeeseen ja vaadin että letku vedetään asianmukaisesti sisäisen läpiviennin kautta. Kävi ilmi, että xt-jarruletku on sen verran paksu ettei sitä suoraan saa läpiviennin kautta. Minulla oli kiire, joten sanoin luottavani heihin että keksivät jonkun ratkaisun asiaan, oli se sitten vähän huonommat jarrut (kuitenkin paremmat kuin alkup. jarrut) tai joku muu ratkaisu. Tämä oli selkeästi virheeni, minun olisi pitänyt tarkalleen määritellä mitä tehtäisiin sillä tämä porukka ei paljon asiakkaan näkökulmasta ajattele.

Tänään pyörää hakiessa kävi ilmi että mekaanikko oli vaihtanut täysin samanmalliset kuin alkuperäiset jarrut XT-jarrujen tilalle, ja tehnyt jarruletkun läpiviennin asianmukaisesti. Minulle ilmoitettiin että tästä lystistä en joutuisi sentään enää maksamaan lisää. 240 eurolla saisin siis noin 70eur arvoiset jarrut töineen. Sain neuvoteltua hinnan 190euroon, jolloin siis maksoin töistä 120 euroa.

Syytä pieleen menneestä operaatiosta yritettiin vierittää minulle hinnalla millä hyvänsä monin eri verukkein. Matsin sanoin "emme voi hyvittää sinulle tästä euroissa mitään, sillä muuten myöntäisimme olleemme väärässä". Tämä siitä huolimatta että myöntyivät kuitenkin 50e hyvitykseen. Virheitä tekevät kaikki - miksei voida myöntää niitä ja mennä eteenpäin? Uskomatonta asiakaspalvelua.

He eivät suostuneet näkemään kantaani mitenkään - halusinhan vain paremmat jarrut pyörääni ja homman tehtyä huolella. Lopputuloksena maksoin siis heikkolaatuisista jarruista selvästi ylihintaa puhumattakaan ajasta joka minulla on mennyt tämän asian selvittelyyn.

Jos lähdetään siitä liikkeelle, missä mentiin pieleen, niin listahan on pitkä. Koko tämä hässäkkä oltaisiin kuitenkin voitu välttää. Puhelinsoitto olisi riittänyt siinä vaiheessa kun mekaanikko huomasi XT-letkun olevan liian paksu. Tästä olisimme varmasti keksineet jonkin ratkaisun. Tämän sijaan työ tehtiin hutiloiden ja asiakkaalla maksatettiin omat virheet liiketoiminnassa.

Kaiken tämän jälkeen en tule enää koskaan viemään pyörääni tänne huoltoon enkä missään nimessä suosittele paikkaa kenellekään.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •