Tämä arvostelu koskee pyorahuolto.com:in Lauttasaarentiellä olevaa liikettä. www.pyorahuolto.com
Ostin liikeestä noin 2000 euron arvoisen Specialized fillarin lokakuussa 2012. Kauppaa hieroessamme sovittiin, että 30 euron ensihuolto tehdään ilmaiseksi.
Pyörä vietiin ensihuoltoon 2013 puolella. Viedessäni pyörää huoltoon kerroin, että olemme sopineet ilmaisesta ensihuollosta. Pyörän vastaanotti oli ilmeisesti liikkeessä työskentelevä Mikko. Minulle sanottiin vielä, että fillari on haettavissa seuraavana päivänä. Kun lähdin liikeestä niin Okka soitti perääni ja kertoi erittäin epäkohteliaaseen tyyliin, että heillä ei ole mitään ilmaisia ensihuoltoja ilman mitään erillisiä sopimuksia. Jätin asian tähän koska kuitissani lukee, että ensihuolto tehdään ilmaiseksi.
Kun menin seuraavana päivänä hakemaan fillaria klo 13:30 maissa minulle kerrottiin, että pyörä on haettavissa vasta klo 16 jälkeen. Tätä asiaa ei oltu kuitenkaan kerottu pyörää viedessa eikä siitä lukenut mitään huoltokuitissakaan. Sanoin, että minulla ei ole aikaa odotella joten otan pyörän mukaani huoltamattomana. Siinä vaiheessa Okka meni alakertaan huoltamaan fillaria. Jatkoin keskustelua toisen myyjän (Mikon?) kanssa ja näytin hänelle ostokuittia missä mainittiin ensihuollosta.
Ostokuitissa luki "pyörään tehdään 30€ arvoinen ensihuolto 3kk sisällä ostopäivästä". Mikko sanoi, että siinähän lukee, että ensihuolto maksaa 30€. Sanoin, Mikolle, että ensihuolto maksaa heillä aina 30€ joten miksi se olisi sitten erikseen kirjoitettu kuittiin ja vielä aikarajalla. Joustoa asiaan ei liikkeen puoleta löytynyt. Liike siis huijasi minua jo myydessään pyörää!
Fillarin ensihuolto kesti 10 minuuttia ja maksoin siitä 30€. Palvelu oli täysin ala-arvoista. Liikkeen ainoa kommentti, oli että "se on voi, voi". En aio enää asioida kyseisessä liikkeessä enkä voi suositella liikettä myöskään muille.
Kirjanmerkit