Todella kuivaa. Jopa liian.
Todella kuivaa. Jopa liian.
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Torstaina vois ehkä harkita rauhallista aamulenkkiä.
Paikastahan tuo märkyys aika pitkälle kiinni on. Onnistuin tänäkin aamuna upottamaan 29 tuumaisen märkään aika syvälle. 26 tuumainen olisi tainnut upota napoja myöten. Artzin lenkillä vedin puolittaiset OTB:t, kun läskipyörän perässä ajaessa upotin etupyörän tarpeeksi syvälle saveen. Sen verran tiukkaa tavaraa oli, että pyörä pysähtyi kuin seinään, kun rengas meni pinnan läpi. Melkein 5 tuumaa leveällä renkaalla oleva läskipyörä kevyellä kuskilla kelluu aika eri tavalla, kuin 57 mm leveillä renkailla oleva 29 tuumainen painavalla kuskilla.
Huomisiin suunnitelmiin tulikin muutoksia, jäisi aamulenkki vähän turhan lyhyeksi normi-5:30 lähdöllä. Mutta torstaina siis Prisman tolpalta klo 5:30, kops.
Mainosta ylös.
Greenmanin kanssa päätettiin ajaa ittemme puhki. Jos kuka haluaa todistaa tummumisen, kannattaa hengata mukana. Retki muuttuu raa'aksi 8 tunnin kohdalla, siihen saakka kruisaillaan.
Perkeleellinen rengasongelma kyllä, mutta siitä myöhemmin lisää. Kunhan ei joudu vaihdepyöräilemään.
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Rengasongelma tosiaan. Mistäs tässä nyt ens viikonlopuksi Race King 2.2:ksi muuttuisi, kun ei osaa ajaa muilla kumeksilla.Eiköhän tuolta jemmasta joku käyttökelpoinen nakki löydy, mutta varsinainen ongelmahan on siinä että missä välissä ehtisi renkaan vaihtamaan. Tiedä vaikka joutuisi lähtemään vaimon pyörällä...
![]()
- Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.
Millaista lenkkiä oli kaavailtu torstaiaamulle? Kunto ei ole olympia-luokkaa, ja päivä pitäisi pystyä vielä tekemään töitä![]()
Rauhallisenahan tuota markkinoitiin joten etköhän pärjää, kunhan pidät itse huolen, että et aja liian loppuun itseäsi. Rauhallinen kun on kovin venyvä käsite. Toiselle rauhallinen on toiselle kierrokset tapissa. Voihan sieltä lenkiltä pois karata keskenkin, jos alkaa liian pitkältä tai rankalta tuntumaan.
Itse olen pitänyt sääntönä, että normaalilla kunnolla varustetun ei tarvitse pelätä osallistumista rauhalliseksi markkinoituihin lenkkeihin.
Juu, vauhti on torstaiaamuna jossain hitaan ja säälittävän välimaastossa. Kaikki on tervetulleita, kunnosta riippumatta. Ihmetellään aamuaurinkoa ja puhutaan tyhmiä tai ollaan hiljaa. Jos joku haluaa rehkiä niin voi ajaa ympyrää muiden taukoillessa. Lenkin kesto on aamulenkeillä ollut aika venyvä, ne jolla on suurempi kiire töihin tms lähtee matkan varrelta omille teilleen, nyt torstaina minulla on aikaa max n. klo kahdeksaan.
http://www.outsideonline.com/outdoor...g-Everest.html
Tämä mies vie tunkkaamisen uudelle tasolle. Sunnuntaicyclot kumartavat.![]()
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Noi nousukahvat auttavat varmaan pitkälle.
Mikäköhän välitys?
Suo, kalja ja läski.
Kiitos näidenkin naurujen aiheista...
Vaikka eihän tuossa suorituksessa mitään naurun aihetta ole, päinvastoin!
mtbturku.net
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Täytyy nostaa kyllä sinnikkyydelle kypärää.
Itse kun on niin mukavuudenhaluinen, että olen parina aamuna työmatkalla raivannut polkua leveämmäksi, ettei oksat raavi kun ajaa aamulla pienen virkistävän maastopätkän työmatkan alkuun. Polusta on tulossa mainio pikku tekniikkapätkä, jota olisi tarkoitus alkaa ajamaan joka aamu ja ilta. Unelmana parantunut ajotekniikka. (raivaukseen on tontin omistajan kirjallinen lupa).
Lauantain lenkura on vahvasti ohjelmassa (täysmittaisena), mutta tässä on nyt sen verran jatkuvasti muuttuvia tekijöitä, että osallistuminen varmistunee vasta lauantaiaamuna n. 7.30. Eipä tartte turhaa tankkailla tai valmistautua, vaan lähtö tapahtuu suoraan sängystä, jos tapahtuu.
Nyt, kun olisi maastosinkulakin tallissa, niin houkuttaisi maksimoida kurjuus ja lähteä fätin sijasta sillä liikkeelle.
Sinkulasurly on lauantain weapon of choice.
Nyt luvataan ukkosta. Thandö, na na naa na na naa...
Mahdollisesti osallistun myös lauantaina. Mutta remmiin pääsen vasta klo 10 jälkeen.
Pitääkö mun sitten lähteä pelkillä vanteilla Turun kiertoon, että maadotus toimii.
Pientä teknistä ongelmaa, mutta laite tullee kuntoon lauantaiksi. Porukan jatkoksi siis tulossa. Liittymispaikka vielä vähän auki. Joko alusta, tai jostain Uittamo Ilpoinen akselilta
Pientä teknistä ongelmaa laitteissa täälläkin, joidenka takia olen töissä koko lauantaipäivän...
Olisi niitä teknisiä ongelmia ratkaistavaksi toki noissa omissakin laitteissa, ei vaan ehdi...
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
HAK vai kuka lupaili viime syksynä ottaa Aluecupin Hirvensalon cx-kisan järjestämisen haltuun? 3.9. pärähtää ja minä en pysty. Pian pitää vastata joko joo tai ei kisan hoitamiselle.
Rauhallisen sitkeää ja sitkeän rauhallista menoa aamuauringossa marmarin ja Tupan kanssa. Yksi Lausteen metsiin ilmestynyt uusi polkukin mentiin, ja yksi polku jota siellä ei vielä ole. Kiitos seurasta!
Mä kävin poikkeuksellisesti myöhäislenkillä. Olipa "kesäinen" auringonlasku merellä pitkästäaikaa upea näky.
Onko tolpalla tänään toimintaa vai katsooko kaikki jääkiekkoa? Kyllä lenkille varmaan jonkinlainen otteluseuranta saadaan mukaan![]()
Kirjanmerkit