FillariHephaGiantElectrobike
Sivu 169 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 69 119 159 167 168 169 170 171 179 219 269 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.041 - 5.070 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Ajattelin tänään iltapäivällä käydä kihnuttamassa pari-kolme tuntia maantien laitaa. Lähtöaika on vielä vähän avoin, tossa kun on koirakin vaihteeksi hoidettavana yms. mutta että jos jollekulle maistuu rauhallinen vauhti ja huono seura, niin kahtellaan tarkemmin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Tän päivän maastot oli tällaiset: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=pwrdjxoysoycjgaf
    Nousua kivat 2400 metriä.
    Hirmu pitkät siirtymät sielläpäin

Tän päivän maastot oli tällaiset: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=pwrdjxoysoycjgaf
    Nousua kivat 2400 metriä.
    tän päivän maastot oli tällaiset nousua varmaan kivat 240 m

älä luulekaan että oltais kateellisia, kyllä täälläkin saa D-vitamiinia yllin kyllin
    olihan muuten vesi kylmää kun muutama sata metriä kahlas.
    yöllä oli ollut pakkasta ja paikoin ohutta jääriitettä

Heccu se on näköjään päättänyt saada Leipäkoneen takanreunustaansa koristamaan

Toivottavasti Salossa on ensi viikonloppuna edes vähän kuivempaa. Siellä näet ajetaan enskaa. Oisko kukaan lähdössä? Mun kyytiin mahtuu varmasti ainakin yksi, ehkä kaksikin halukasta. Ja kyseessä on sitä sellaista "suomienskaa" eli ei hissejä eikä mitään deehoota. Ovat kuulemma jopa jotain nousujakin pätkille löytäneet Ennakkoilmoittautua ehtii vielä huomennakin, mutta jo ylihuomenna joutuu maksamaan ylihintaa.

Lisätietoja foorumilta ja kilpailukutsusta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Toivottavasti Salossa on ensi viikonloppuna edes vähän kuivempaa. Siellä näet ajetaan enskaa. Oisko kukaan lähdössä?
    Hiljaista on.. Lukekaas tää: http://www.imbikemag.com/issue23/?page=51

Ja miettikää uudestaan. Perus xc-täpärilläkin pääsee ihan hyvin eikä kunnon tartte olla huipussaan. Minä valmistauduin ajamalla aamulla RIPillä tämän vuoden tokan lenkin reilun neljän kuukauden tauon jälkeen

Heippatirallaa Järvenpään metsänkävijät!* Nyt lähtee tasan 20e kotiin tuotuna ajopaidat. Koodi on FIT2013 tuo ne kotiin ilman erillisiä monetäärisiä instrumentteja.
    http://hefebaix.spreadshirt.fi/

*) been there done that

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juminy Katso viesti
    Heippatirallaa Järvenpään metsänkävijät!* Nyt lähtee tasan 20e kotiin tuotuna ajopaidat. Koodi on FIT2013 tuo ne kotiin ilman erillisiä monetäärisiä instrumentteja.
    http://hefebaix.spreadshirt.fi/

*) been there done that
    Thanks! Siellähän on paitoja myös oikealla kuosilla!

Noni! Kiitos Juminy! Viritelläänkö jotain kimppatilausta vai kukin omineen? Minä otan heti kaksi: musta valkoisella tekstillä ja punainen mustalla tekstillä.

Joutuu vielä tän viikon odottamaan pyörää...bläääh

Noni! Kiitos Juminy! Viritelläänkö jotain kimppatilausta vai kukin omineen? Minä otan heti kaksi: musta valkoisella tekstillä ja punainen mustalla tekstillä.
    Eipä kestä! Kiva, jos on iloa. Tuo postaritarjous (koodi FIT2013) taitaa olla voimassa 30.4. asti eikä väliä montako tilaa, eli yksin vai kimpassa, postarit aina nolla kun korissa tommonen "breathable"-paita. Jos on erikoistoiveita painatuksen värin tai muun suhteen, niin kannattaa kertoa, saatan tehdäkin. Eikä tarvi murehtia, että rikastuisin noilla, ei ole rahan takia lainkaan tekemisen väärtiä puuhaa, (ellette ala tilata useampia satoja!) vaan ihan hupihommaa. Ertsin kuittiin taiteiltu kuva oli niin lähellä painovalmista, että sehän oli pakko viedä loppuun!

Paita on tilattu

Käväisin pari tuntia pyörimässä enimmäkseen Hiihtomajan poluilla. Siellä oli lutakoita, mutaa, kivikkoa, juurakkoa ja kaikkea sen sellaista Suosittelen

Paita on tilattu

Käväisin pari tuntia pyörimässä enimmäkseen Hiihtomajan poluilla. Siellä oli lutakoita, mutaa, kivikkoa, juurakkoa ja kaikkea sen sellaista Suosittelen
    kaks paitaa tilattu

mä taas käväsin Lemmenlaaksossa

onnex pysy uus kortonki ehjänä ja litkut sisällä oli muuten tiukassa.

Paita tilattu.
    Ja niitä toisiakin paitoja voin tilata, niitä maltillisemmalla logolla olevia. Saako lasten kokoja?

Huomenna itelle kesämaastokauden avaus. Aattelin jos 900 kaupalta joku 3h lähipolkuja. Vakiaika jos vaikka se 8, ainakin kesemmällä jos pidemmälle aikoo, mut nyt tuo 9.
    Saa koeponnistettua pyörän samalla leiriä varten. Liekö muita tulijoita?(taidan toisenkin lähtijän tietää)

Mä ehdin ajamaan pariksi tuntia. Nähdään kaupalla.

ps. jos löytyy 2 kpl 29er sopivia pinnoja+nippelit (black plussaa) niin voisin ostaa vaikka munkkikahvin hinnalla. Sain torstaina paikaltaan lähtiessä ranteenvahvuisen
    karahkan pinnojen väliin... ei oo vahvasti lähteny tää kesä kun ekalla kertaa repes kumi kyljestä ja tokalla meni pinna

^Pinnoja ei oo, kun oon teettäny ne hommat. Paita tuli tilattua kyllä.
    Kiitoksia vaan suunnittelijalle ja toteuttajalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Huomenna kesämaastokauden avaus.

tällaista tänään

Leppoisalla lenkillä 5 kuskin voimin. Ei pahaa rypemistäkään, osa paikoista ihmeen kuivia.
    Lumipolkuakin löydettiin vielä L-laaksosta.Vesitornilla lopuks nousuharjoituksia.
    Kiitoksia lenkkiseurasta kaikille.

^Hieno hyppy, hyvä kuva -kerralla purkkiin.
    Jukka H muokkasi tätä : 28.04.2013 at 13.23 Syy: Kehuja

^^ Komia loikka Jorilta. Täytyykin käydä joku päivä reenailemassa tolla montulla.

Minä käväisin eilen ihastelemassa neljää lyhyttä polun pätkää Salossa. Teknisesti tosi helppoja pätkiä. Tai no, kolmannella pätkällä oli vähän droppia, kivikkoa ja sen sellaista lystiä, mutta ei mitään kovin pahaa. Köykäisemmällä / paremmin rullaavalla renkaistuksella ja/tai paremmalla kunnolla olisi päässyt kovempaa. Tai sitten ei. Pätkiin tutustuminenkin olisi ehkä kannattanut suorittaa mieluummin vaikka edellisenä päivänä kuin samana aamuna. Eipä se (eikä kuukauden sairastelu skabojen alla) tosin näyttänyt Veikkolaisen Kariakaan hirveästi hidastaneen, jotta että tuota seli seli

Tajusin, että mulla on edelleen ensiasennus Ardentit all RIPissä Olen vain lisännyt litkua aina, kun en ole enää muistanut milloin olen viimeksi tullut lisänneeksi. Noissa on varmaan ½ kiloa Jämähtänyttä Mönjäätm per rengas. Mikä olis hyvä rengas mulle tohon konkeliin? RIGiin ostin Maxxis Ikonit kun halavalla Markukselta sain, että älkää ny ainakaan niitä ehdotelko. Sais rullaavuuden lisäksi olla ihan pitoakin ja kyljet sais olla kestävät...

Ensi lauantaina on Calpiksessa SM cupin warmup kahinat. Onko kukaan muu lähdössä?

Taitaa olla eka postaus foorumille olla ajankohtaista kun fillarikin tuli ostettua jo kolmisen kuukautta sitten, mahtaisikohan tämmönen aloittelija-tason fillaroitsija pysyä siellä teidän lenkeillä perässä jäykkäperäsellä msc:llä?
    On tullut jo näitä Mäntsälän nurkkia koluttua yksinään tässä, eikä oikein tahdo mukavia pidempiä metsäpolkuja löytyä. Tietty jos täältäpäin harrastajia löytyy lähden mieluusti paikalliset reitit katsastamaan!

Ensi lauantaina on Calpiksessa SM cupin warmup kahinat. Onko kukaan muu lähdössä?
    Ajtus on ollut tuonne lähteä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samppaa Katso viesti
    Taitaa olla eka postaus foorumille olla ajankohtaista kun fillarikin tuli ostettua jo kolmisen kuukautta sitten, mahtaisikohan tämmönen aloittelija-tason fillaroitsija pysyä siellä teidän lenkeillä perässä jäykkäperäsellä msc:llä?
    On tullut jo näitä Mäntsälän nurkkia koluttua yksinään tässä, eikä oikein tahdo mukavia pidempiä metsäpolkuja löytyä. Tietty jos täältäpäin harrastajia löytyy lähden mieluusti paikalliset reitit katsastamaan!
    Mukaan vaan! Ketään ei metsään ole jätetty. Ei edes minua. Yhteislenkit starttaa keskiviikkoisin 17.30 ja sunnuntaisin klo 8.00, vai miten se valiokunta nyt päättikään. Lähtöpaikana toimii Järvenpään varastomaali. klaara vappen!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rautapelto Katso viesti
    Ajtus on ollut tuonne lähteä
    Ei näy nimi vielä listalla... Pitäiskö se jotain kimppakyydin tapaista viritellä? Minä koeponnistin uutukaisen Thulen telineen sunnuntaina. Tukeva oli, kyllä siihen ainakin kaksi pyörää uskaltaa ripustaa, jos ei parempaa transportaattoria ole tarjolla?

Moro!

Onko kukaan tulossa maasto iltalenkille, vai suuntaanko suosiolla maantielle?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Palis79 Katso viesti
    Moro!

Onko kukaan tulossa maasto iltalenkille, vai suuntaanko suosiolla maantielle?
    Mä olen näillä näkymin tulossa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Seppo Nurminen Katso viesti
    Mä olen näillä näkymin tulossa.
    Ok!

VAV-retki, ihan pakko on jakaa tämä ilo muillekin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    VAV-retki, ihan pakko on jakaa tämä ilo muillekin
    No olihan aikamoinen retki taas kerran. Jännitys kohosi käsinkosketeltavaksi kuvia katsellessa. Jos yhtään juoksu kulkee niin tri-kisoihin vaan...

Mallorcan pyöräretki alkaa olla ohi. 11 ajopäivänä tuli ajettua hivenen vajaat 1300 km. Tämä pitkillä siirtymillä höystetty Mallorca Küstenklassiker oli matkan huipentuma. 11 tuntia oltiin lenkillä ja nousumetrejä tuli yli 3500.
    Täällä vallitsee nyt täydellinen sekatietoisuus su-lenkin kellonajasta? Onko se nyt klo 9 ensi sunnuntaina? Tässä nimittäin vähän jo kaipais muutakin kuin asvalttia renkaiden alle.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Mallorcan pyöräretki alkaa olla ohi. 11 ajopäivänä tuli ajettua hivenen vajaat 1300 km. Tämä pitkillä siirtymillä höystetty Mallorca Küstenklassiker oli matkan huipentuma. 11 tuntia oltiin lenkillä ja nousumetrejä tuli yli 3500.
    Täällä vallitsee nyt täydellinen sekatietoisuus su-lenkin kellonajasta? Onko se nyt klo 9 ensi sunnuntaina? Tässä nimittäin vähän jo kaipais muutakin kuin asvalttia renkaiden alle.
    Leipäkonemeininkiä.

Äijät vetää hirmuisia lenkkejä . Mä oon ollu viimeisen kuukauden flunssassa, tänään hain myrkyt lekurista, ehkä kohta paranen ja pääsen lenkille.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •