Sehän se.
X0 muuten paitsi etuvaihtaja. Piti tehdä itselle eka täysin ABS*-fillari, mutta XT on etuvaihtaja... niin ja onhan kasettikinMinkäslaista nappulaa tohon tulee kiinni?
Jäykällä hiilarikeulalla? Muutenhan voi olla haasteellista.Itsellä suunnitteillä SIR9. Speksannu jo alle 11kg medium rungolla. ... XT osasarja ehkä jopa jarruineen. ...
Mä itse asiassa punnitsin** joka palikan*** ja tietysti aika harva painoi vähemmän kuin ilmoitettu. Aikamoinen yllätys tosin oli toinen 2.35 RalliRane (ilm. 620g): vain 560g kun toinen oli 609. Ja nuo X0-kammet kaikkine kilkkeineen 737g.
Noh, tänään vielä muutama juttu... vaihdevaijerit kiinni + säädöt. Hopen expanderi ei pidä teräsputkessaja pitää vaihtaa käpyyn ja nyt sisureilla asettumassa olevat renkaat tubelesseiksi... Ja toki jarruletkua on metritolkulla ylimääräistä... jokohan vihdoin opettelisi ilmailemaan vai veiskö johonkin
Valmiin näköinen möhkö se jo on, mutta innoissani askarrellessa en muistanut eilen ottaa herutuskuvia lisää... mutta jospa tänään parkkihallissa koeajolla "vakuutuskuvat".
*Anything But Shimano
** miksi ihmeessä, määhän olin jo parantunut
*** runkoa en huomannut punnita ennen ruostesuojausta enkä keulaa enkä ketjuja katkaisun jälkeen kaikessa tohinassa
Kirjanmerkit