Me käytiin iltalenkillä Petäyksessä. Tyrvännöntie on todella hyvässä kunnossa, ei mitään routaongelmia. Takaisin päin oli mukava pistellä tulemaan tässä tuulessa.

Kassu: Hauhontaustantie on tosiaan hyvässä maantiepyöräkunnossa - mukava tie muutoinkin! Olen ajanut muutaman kerran kyseisen lenkin tänä keväänä ja se on ollut maantiekunnossa parin viikon ajan.

Monroe: Yleisesti pyöräpiireissä käy niin, että kymppitempon huhtikuun aikoja parannetaan 1-2min kesällä. Maastotempoissa ero on vielä suurempi! Mä luulen, että lisätankojen kanssa sä tykität joskus elokuun puolivälissä (viimeistään) alle 15min Rastilassa.

Maastotempojen ajaminen on muuten todella hyvää treeniä! Pitäisi miettiä hyvä kierros (noin 4-5km) johonkin, jota voitaisiin viikoittain kellotella. Esim. tiistai tai torstai kävisi hyvin, jolloin Rastilan kanssa saisi hyvin painetta jaloille keskellä viikkoa. Ahveniston XC-rataa olen käynyt ajelemassa, mutta siellä on paljon ulkoilijoita arki-iltaisin. Muistaakseni yhtään "jarrutonta" kierrosta ei ole tuossa suhteessa onnistunut, vaikka kierroksia on alla päälle 20..