ElectrobikeFillariHephaGiant
Sivu 168 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 68 118 158 166 167 168 169 170 178 218 268 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.011 - 5.040 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Arj:n kanssa tehtiin tuommoinen pyörittely. Tasan 12 olin kotona joten putkeen meni siltäkin osin.Kiitoksia seurasta.
    Keravalta yhytettiin lenkiltään Heccu ja parit Jarit. Hyvin meni polut ristiin kun 3 kertaa kohdattiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antsu Katso viesti
    Rukalta vielä. Eli poitsu näytti iskälle. Perheessä on sitten taas uusi SM mitallisti. Poitsu laski paipissa ronssille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Lähtöajasta: mä kannatan lähtöajan aikaistusta ihan vakituisemmin, jos lähtis vaikka kompromissina yhdeksältä, jäis paljon enemmän aikaa tehdä muuta ja narina kotona vähenisi.
    Ei kyllä noin myöhään viitsi odotella, mä lähden nyt Kolmen Kierroksen Kaahailu -lenkille.

Monen aikaa se lenkki nyt alkoikaan?? Maalikaupalla ei näy ketään. Käyn hakee vauhtia poluilta pyörähdän kympin aikaa uudestaan paikalle :-)
    Tom1 muokkasi tätä : 07.04.2013 at 10.00

Vakioaikoja ei kai olla muutettu vielä mihinkään suuntaan. Muutama on kannattanut sunnuntain vakioajan siirtoa aikaisemmaksi eikä kukaan ole vastustanut. Pitäiskö vaikka äänestää tms?

Mä en päässyt viikonloppuna mihinkään aikaan lenkille kun olen kipeä Toivottavasti huomenna sitten.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Ei kyllä noin myöhään viitsi odotella, mä lähden nyt Kolmen Kierroksen Kaahailu -lenkille.
    Eiku siis Kolme Kierrosta Kutakin -lenkille Ihan sen kunniaksi, että Korsossa voi tänä vuonna ajaa kolme kierrosta, päätin ajella lenkin niin, että kurvailen kaikki hauskat pätkät kolmeen kertaan Lemmenlaaksossa törmäsin ARJ:hin. Todettiin, että Korsossa ajetaan täysi matka, maastopyöräily on perseestä ja että jatketaan eri suuntiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tom1 Katso viesti
    Monen aikaa se lenkki nyt alkoikaan?? Maalikaupalla ei näy ketään. Käyn hakee vauhtia poluilta pyörähdän kympin aikaa uudestaan paikalle :-)
    Tähän vuodenaikaan kannattanee huudella foorumilla, jos haluaa ajaa jossain porukassa johonkin aikaan... Välillä kannattaa myös ajaa ihan yksin.

Eihän tuo jos yksin kurvailee välillä. Mulle sopii kumpikin ajankohta sunnuntaille ei niin väliä. Kaivoin äsken toisen trekin vintiltä, kun maastopyöräily on niin perseestä, että pitää alkaa maantielle siirtyä. Tuollainen tänään http://connect.garmin.com/activity/294379366

Vakioaikoja ei kai olla muutettu vielä mihinkään suuntaan. Muutama on kannattanut sunnuntain vakioajan siirtoa aikaisemmaksi eikä kukaan ole vastustanut. Pitäiskö vaikka äänestää tms?

Mä en päässyt viikonloppuna mihinkään aikaan lenkille kun olen kipeä Toivottavasti huomenna sitten.

Eikö se vähän ollut sovittu. Että sunnuntaina klo 8:00 enemistö tuuntuu kannattavan tätä aikaa..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    Eikö se vähän ollut sovittu. Että sunnuntaina klo 8:00 enemistö tuuntuu kannattavan tätä aikaa..
    Minä en kannata. Yhdeksän on ok jos niin halutaan.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

[QUOTE=ertsi;2004335]Lemmenlaaksossa törmäsin ARJ:hin. Todettiin, että Korsossa ajetaan täysi matka, maastopyöräily on perseestä ja että jatketaan eri suuntiin.

Siis sinä totesit, minä kuuntelin sujuvasti. Katsotaan nyt mitä ajetaan vaiko ajetaanko mitään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Siis sinä totesit, minä kuuntelin sujuvasti. Katsotaan nyt mitä ajetaan vaiko ajetaanko mitään.
    kun savolainen kuuntelee, vastuu on puhujalla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Minä en kannata. Yhdeksän on ok jos niin halutaan.
    Eikun halutaan kahdeksan Siis uusi aika klo 8:00

Sattuuko kellään lojumaan ylimääräisenä sopivalla hinnalla noin 10 cm normikoon stemmiä yli 10 asteen taivutuksella? Mitat eivät siis ole mitenkään tarkkoja vaan suuntaa-antavia (OS stemmikin periaatteessa kävisi). Mä tarttisin (tai oikeastaan vaimo tarttis) kun vaihdoin vaimon hyrpiidin kierteellisen elastomeerikeulan tilalle normaalin jäykän keulan ja meni siten samalla stemmi vaihtoon.

Sattuuko kellään lojumaan ylimääräisenä sopivalla hinnalla noin 10 cm normikoon stemmiä yli 10 asteen taivutuksella? Mitat eivät siis ole mitenkään tarkkoja vaan suuntaa-antavia (OS stemmikin periaatteessa kävisi). Mä tarttisin (tai oikeastaan vaimo tarttis) kun vaihdoin vaimon hyrpiidin kierteellisen elastomeerikeulan tilalle normaalin jäykän keulan ja meni siten samalla stemmi vaihtoon.
    Minulla olisi käyttämättömänä lähes uusi ja virheetön 90mm ja 6asteen nousulla oleva Syntace F149 stemmi, tosin 31,8 oversize. Jos kelpaa, niin noudettavissa pientä korvausta vastaa.
    Palis79 muokkasi tätä : 12.04.2013 at 10.13 Syy: Tarkkana niitten asteitten kanssa....

Tämä viesti on erityisesti ARJ:lle, mutta samalla myös muille.
    Lupasin suunnitella paitaa ideoiden mukaan. Ideoita ei ole tullut paitsi Ertsiltä, niin että ei mulla tässä sen kummempaa ole kuin nämä. Ajattelin, että sloganin päällekäyvyyttä voi vähän pehmentää tuollaisella pehmeällä fontilla.
    iso logo sloganilla selkään,
    Sama ilman slogania eteen ja hihoihin.
    Kylkiin tuo alempi vaakalogo pystyyn.
    Jos housuja tilataan, niin niihin voisi perseeseen laittaa ison logon ja lahkeisiin vaakalogon pystyssä.
    Paitaan voisi se firma suunnitella punaista, mustaa ja valkoista tai keltaista pohjaväriä jonkinlaisina paloina. Logon väri sitten niin, että erottuu pohjaväristä.

En mä nyt sen kummenpia jaksa suunnitella, kun siltä paitafirmalta pitäisi oikeastaan saada joku pohja, johon voi erivärisiä kangaspintoja puuhailla.

Kuka tällaisen paidan (ja housut) haluaa jos tehdään? Ilmoittautumiset ARJ:lle. Tämän voin ARJ vaikka samantien toimittaa ai-tiedostona.

Iso logo:

Pieni vaakalogo:
    Timbe(r)man muokkasi tätä : 12.04.2013 at 18.03 Syy: lukihäiriö
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Ei saakeli. Ootteko te nyt oikeesti tosissanne ??? Vai sieniäkö sitä on taas syöty?
    Kim Jong -Un lähetti meiliä että rajat on auki ARJ:lle.

^Ajopaita on sen verran vakava asia, ettei sen kanssa vitsailla.

Ei taida olla polut ajokunnossa tänä viikonloppuna. Tänään menen iltapäivällä boulderoimaan tai narun jatkeeksi, mukaan mahtuu jos kiinnostaa. Huomenna ajattelin ajella maanteitä rauhakseen, oisko moiseen kellään kiinnostusta? En ehkä uskalla mennä keppisille aamulla, katsovat kuitenkin kieroon, jos ilmestyn viivalle lökäsortseissa...

Timber: hyvännäköinen design, mulle mieluummin ilman sinänsä todenmukaista slogania

Palis: tilasin sittenkin muiden tarvikkeiden mukana uuden stemmin

Kävin keskiviikkona ostamassa tämmösen kun halvalla (730 €) sain: http://www.fillaritori.com/index.php...-1885-kilpuri/ Osat Velocea ja Chorusta ja Zonda kiekot. Tuntuu aika lailla erilaiselta maantiellä kuin teräsrunkoinen Salsa La Cruz.
    Tulisin Ertsi mielelläni seuraksi, mutta taidan vielä huomenna levätä. Olin viime viikonloppuna flunssassa, sitten innostuin maanantaina ja tiistaina repimään enkä sen jälkeen ole oikein toipunut. Toki eilen kävin testaamassa uutta fillaria, eikä sekään näin jälkikäteen parantumisen kannalta ollut kovin fiksu veto....

^Ajopaita on sen verran vakava asia, ettei sen kanssa vitsailla.

Ei taida olla polut ajokunnossa tänä viikonloppuna. Tänään menen iltapäivällä boulderoimaan tai narun jatkeeksi, mukaan mahtuu jos kiinnostaa. Huomenna ajattelin ajella maanteitä rauhakseen, oisko moiseen kellään kiinnostusta? En ehkä uskalla mennä keppisille aamulla, katsovat kuitenkin kieroon, jos ilmestyn viivalle lökäsortseissa...
    Minäkin menen tod. näk. huomenna Keppisen porukkaan klo 9. Ei siellä kenenkään housuja katella kierosti. Sinne vaan mukaan.

Kuinka pitkää ja kovaa lenksua epäilet siellä ajettavan? Tänään on ollut niin väsynyt ja turpaansa saanut olo, että täytyy pohtia tohtiiko sinne tulla vai onko parempi pyöritellä ihan issekseen...

Näköjään kun tarpeeksi kauan tätä paskaa lajia harrastaa. Niin nurkkiin kertyy sen verran rojua. Että saa niistä helposti kasattua asemapyörän. Joka sekin ihan kohtuu osilla, mutta eihän niillä kehtaa ajella

Kuinka pitkää ja kovaa lenksua epäilet siellä ajettavan? Tänään on ollut niin väsynyt ja turpaansa saanut olo, että täytyy pohtia tohtiiko sinne tulla vai onko parempi pyöritellä ihan issekseen...
    Viikko sitten ajettiin aika rauhallisesti n. 80 km.

Monelta ja mistä noita lenkkejä menee teillä? Esim viikolla lähtee mistä ja mihin aikaan sekä viikonloppuisin?

Vakiolenkit ovat keskiviikkona ja sunnuntaina ja lähtö aina maalikaupalta (Pohjoisväylän ja Jäppilänkadun kulma). Keskiviikkoisin lähtöaika on 17:30, sunnuntain lähtöaika on perinteisesti ollut klo 10, mutta ilmeisesti saattaa olla ehkä siten että lähtöaika kenties aikaistuu klo 8:00 tai 9:00. Nyt on (tavallaan onneksi) kelirikkoaika eikä poluille ole viikkoon - kahteen oikein asiaa ja keritään foorumilla vatuloimaan mihin aikaan lähdetään sunnuntaisin.

Tervetuloa mukaan.

Vakiolenkit ovat keskiviikkona ja sunnuntaina ja lähtö aina maalikaupalta (Pohjoisväylän ja Jäppilänkadun kulma). Keskiviikkoisin lähtöaika on 17:30, sunnuntain lähtöaika on perinteisesti ollut klo 10, mutta ilmeisesti saattaa olla ehkä siten että lähtöaika kenties aikaistuu klo 8:00 tai 9:00. Nyt on (tavallaan onneksi) kelirikkoaika eikä poluille ole viikkoon - kahteen oikein asiaa ja keritään foorumilla vatuloimaan mihin aikaan lähdetään sunnuntaisin.

Tervetuloa mukaan.
    Eilen oli olis ollu ihan helmijääpintaa metsässä. Ajelin sitten kuitenkin kesärenkailla maantielenkin. Maalikaupalla ei ole pariin keskiviikkoon
    ketään näkynyt, mutta onhan se totta että kelirikkoaika ja metsässä pehmeetä.

Eilisen lenkin sykähdyttävin osuus oli heti peltolan k-kaupan jälkeen. Väistin vastaantulijaa pikkuisen pientareelle ja seuraavassa oli iso löysä
    dog shit vaakaputken päällä. Yritin kaivaa sport-trackeriä varten puhelinta, mutta se kasa ehti tipahtaa takas tielle...En usko että enää saan
    nousemaan koiran pas...vaakaputken päälle vaikka yrittäisinkin

Asia pihvi. Ensiviikolla sitten ilmestyy yksi konekeli silloin tällöin messiin, aikataulujen mukaan ^_^

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Madone 4.9 Katso viesti
    Monelta ja mistä noita lenkkejä menee teillä? Esim viikolla lähtee mistä ja mihin aikaan sekä viikonloppuisin?
    Mitä ! Mitä ! Oletko lopettanut maantiepyöräilyn ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xamnala Katso viesti
    Mitä ! Mitä ! Oletko lopettanut maantiepyöräilyn ?
    En ole. Piti vaan tehdä uusi aluevaltaus pyöräilyssä

Huomenna lenkillä nähdään maantiellä ja jos tuuri käy niin sunnuntaina myös

Tervetuloa

Huokaus ja helpotus ! Vetomiehiä aina kaivataan !

Tän päivän maastot oli tällaiset: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=pwrdjxoysoycjgaf
    Nousua kivat 2400 metriä.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •