GiantElectrobikeHephaGarmin
Sivu 63 / 171 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 53 61 62 63 64 65 73 113 163 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.861 - 1.890 / 5111

Aihe: Hämeenlinna

Tilannepäivitys hattulan suunnalta. Aulangontie harjattu hattulaan asti ainakin ulkoilumajan risteyksestä asti. Pekolan tunnelista ei ole varmuutta, ei nähnyt katsoa ite hattulassa parolantie näyttää olevan harjattu, merventie/teollisuustie tiedot myöhemmin

Kassu juurikin tälläinen omistautuminen harrastukselle on tärkeää

Olisiko kukaan viikonloppuna menossa pyörritelee rauhallisesti konkkelia? Maasturilla voisin lähtee jarruksi mukaan.

Teepu, tän siitä saa kun ajelee sielläpäin pitkin poikin koko päivän töiden puolesta
    Mutta Parolan tilanne oli että Teollisuustie+Merventie hiekat maassa edelleen, autotienlaitaa pääsee kyllä. Uskoisin että pekolan tunnelikin olisi puhdas, ainakin Vethausin luona oleva oli putsattu tunnelistakin. Pohjoseenpäin Hauholle olisi hyvätkin mahdollisuudet mennä, tien laidoilla/paikoittain ajourien keskellä hiekkaa, mutta noin 95% hiekatonta Hauhontaustasta ei ole havaintoa, parolannummesta ei havaintoa, ei tullut käytyä sielläpäin.

Turenki-HML kelvi (Harvialantie) on pääsääntöisesti harjattu (Valtion hoitama tie: ei kunta kiistaa, kumpi harjaa). Muutamissa kohdissa voi olla hiekkaa, kun harjaukset aloitettiin, niin paikoin olivat vielä jäässä. Samasta syystä tunnelit, pohjoisen puoleiset mäet, risteykset ja varjo kohdat on harjaamatta.

Huomenna paistattelemaan pyörällä auringon alle?

Huomenna on tarkoitus pyöräillä! Olen suunnitellut oman pääni menoksi kahta lenkkiä, jotta viikon laiskottelu tästä tasoittuu.

1.) Aamulla tarjolla "kunto ylös"-lenkki. Tämähän tarkoittaa sitä, että suuntaamme Rastilaan ja olemme siellä klo 10:15. Rastilassa ajetaan viisi kierrosta teemalla: verrakierros, 90% täysii -kierros, verrakierros, 95% täysii -kierros, verrakierros. Tämän jälkeen kotiutuminen.

2.) Alkuillasta tarjolla maantielenkki klo 17 alkaen. Tuolloin pyöritellään maltilla pari tuntia (n. 55km) maantiepyörillä.

Tervetuloa mukaan!
    http://ollimiettinen.blogspot.com/
    Tarinaa urheilijan elämästä, kisoista, harjoittelusta ja tietenkin fillareista.

Mulla tosin maantie härveli on palasin joten maasturia siis voisi suunnistaa tuonne päivän ajoille....

Katsotaan josko tuohon jälkimmäiseen pääsisi mukaan. Rastila jää pakostakin väliin, kun pitäs hammaslääkärissäkin välillä käydä

Hämeenlinna

Minulla on ohjelmassa Pariisin pyöräkauppoihin tutustumista On täällä joku pellistä kyhätty tornikin.....

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Olmi Katso viesti
    Huomenna on tarkoitus pyöräillä! Olen suunnitellut oman pääni menoksi kahta lenkkiä, jotta viikon laiskottelu tästä tasoittuu.

1.) Aamulla tarjolla "kunto ylös"-lenkki. Tämähän tarkoittaa sitä, että ...
    Huomenta, rupean vetämään trikoota ylle, vaikka ajatuskin tuntuu julmalta tuntuukin viikon laiskottelun jälkeen.

Hyvin näytti olleen ero suurtumpelon ja olmin menossa. Ei niin vauhdillisesti vaan pyörittämisen osalta

Huh, mikä aamu! Omaan mittariin kertyi matkaa 77km ja ajoaika vajaa 2,5h. Rastilassa tuli suunnitellut viisi kierrosta, joskin olin ensimmäisen ajanut jo ennen klo 10:15 - en ollut bongannut tumpelon viestiä mukaan tulemisesta, sori! Pari kierrosta mentiin kuitenkin kelloa (ja tuulta) vastaan. Omat kierros-statistiikat: 16:39/avg 167, kadenssi 104, keskiwatit 333. Toinen kierros: 16:27/avg 168, kadenssi 105, keskiwatit 336.

Illalla sitten pk-lenkkiä! Mistä lähdetään ja monelta? Toivottavasti emme starttaa kauheasti ennen klo 17.. muuten tämä ukko ei palaudu!

Mä lähden klo17 mukaan. Pari tuntia kuulostaa hyvältä tavoitteelta, oon kanssa 'hieman' laiskotellut viimeaikoina

Re: Hämeenlinna

Minä en pääse illalla, pidetään poistun kanssa seiniä pystyssä.

..lenkki ideana teille, ajakaa myötätuuleen niin kauan ku jatksatte, ja sit paluumatkalle :P
    jartsuli muokkasi tätä : 20.04.2013 at 15.12
    "Ainoa treeni mitä kadut on se, jota et tehnyt." -Michael Jordan

Lähdetäänkö Aulangon tenniskenttien kieppeiltä klo 17?

Voitais ajaa pyöräteitä pitkin Hattulaan ja sieltä pääsisi mukavasti kääntymään Petäykseen. Petäyksen jälkeen olisi tarjolla myötätuulta oikein kunnolla. Tyrvännöntien etuja on myös se, että siellä porukassa ajo on rennompaa kuin 10-tien reunamilla. Itse taidan lähteä tälle iltalenkille crossarilla.

Mukana ollaan klo 17 lähdössä tenniskentiltä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti suurtumpelo Katso viesti
    Mukana ollaan klo 17 lähdössä tenniskentiltä.
    Tämä sopii hyvin.

Krossarilla mäkin vielä ajattelin tulla, vaihdoin just sliksit alle. Ei kai enää lunta ja jäätä tuu

edit:
    Reittoehdotus toimii hyvin 8 m/s luoteistuulen kanssa.
    edu muokkasi tätä : 20.04.2013 at 16.07
    that's life, tough but unfair
    https://www.tawastcc.com
    https://twitter.com/evarjus

Itse sen verran sammuin aamulenkin paluu matkalla jotta päädyin lopulta sauvakävelylle aulangon metsiin. Varsin toimiva palautus ol kyl

Jeps. Porukkalenkki jäi tulematta kun päädyin yllätysrääkkäyskierrokselle. Hauhontaustantie mahtavassa kunnossa! suuntana siis oli Idänpää-Rahkoila-Hauhontausta-Hauho-Eteläinen-Idänpää

Kävin ajamassa ekan lenkin maantiepyörällä. Mukavaa.

Rastilan aika pettymys, aika kova tuuli kyllä. Etenkään myötätuuleen en saanut sykettä nousemaan ja keskisyke jäi muutenkin alhaiseksi. Mutta olihan mahtava ajaa myötätuuleen yli 50 mittarissa! Onneksi en omista aika-ajopyörää, jos olis tuolla kelillä sellaisella ajanut niin virkavalta olisi saattanut jo kysellä lentolupakirjaa.

Niin se aika oli 16:16. Voi tehdä tiukkaa aika-ajotangon kanssakin se 15:30 alitus. Mutta sehän nähdään sitten myöhemmin...

Me käytiin iltalenkillä Petäyksessä. Tyrvännöntie on todella hyvässä kunnossa, ei mitään routaongelmia. Takaisin päin oli mukava pistellä tulemaan tässä tuulessa.

Kassu: Hauhontaustantie on tosiaan hyvässä maantiepyöräkunnossa - mukava tie muutoinkin! Olen ajanut muutaman kerran kyseisen lenkin tänä keväänä ja se on ollut maantiekunnossa parin viikon ajan.

Monroe: Yleisesti pyöräpiireissä käy niin, että kymppitempon huhtikuun aikoja parannetaan 1-2min kesällä. Maastotempoissa ero on vielä suurempi! Mä luulen, että lisätankojen kanssa sä tykität joskus elokuun puolivälissä (viimeistään) alle 15min Rastilassa.

Maastotempojen ajaminen on muuten todella hyvää treeniä! Pitäisi miettiä hyvä kierros (noin 4-5km) johonkin, jota voitaisiin viikoittain kellotella. Esim. tiistai tai torstai kävisi hyvin, jolloin Rastilan kanssa saisi hyvin painetta jaloille keskellä viikkoa. Ahveniston XC-rataa olen käynyt ajelemassa, mutta siellä on paljon ulkoilijoita arki-iltaisin. Muistaakseni yhtään "jarrutonta" kierrosta ei ole tuossa suhteessa onnistunut, vaikka kierroksia on alla päälle 20..

Huomenna aamulenkille lähtijöitä? Lähtöpaikaksi käy puomi, Aulanko tai mikä vaan siltä väliltä. Suoritusvälineeksi ajattelin maantiepyörää mutta paikalle saa tulla vaikka minisuksilla.

Ainiin! Teepu: oliko maasto sulanut aulangolla?

Tuomas: Vois lähteä! Sopiiko klo 9:30 puomilla? Tulen itse hattelmalan kautta ja lähden ysiltä kukostensyrjästä.

Laitetaanpa tännekin, TCC:n porukalla funtsittiin tuota yhteislenkkipäivää.
    Nythän on vuosia ollut keskiviikkona MTB-lenkki ja torstaina maantien vuoro. Keskiviikkona kuitenkin HML Tarmo järjestää perinteistä 10-tempoa Rastilassa, joten onko harrastajilla mielipiteitä, että pitäisikö yhteislenkkiä ajaakin keskiviikkona maantiellä ja torstaina maastossa?
    Tuollatavoin maantietä kihnuttavat voisivat tempon jälkeen ajaa yhteislenkkiä, ja yön yli nukuttuaan ja tultuaan järkiinsä pääsisivät vielä torstaina maastoon. Lähtöajat tietysti täytyy sovittaa tempon kanssa keskiviikkona, jos ei tempoon osallistu niin yhteislähtö puomilta ja ajelu Rastilan kautta poimimaan tempoajajat mukaan.

Iltalenkki oli mainio, kiitos vetovuorossa olleille!
    edu muokkasi tätä : 20.04.2013 at 23.05
    that's life, tough but unfair
    https://www.tawastcc.com
    https://twitter.com/evarjus

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Olmi Katso viesti
    Sopiiko klo 9:30 puomilla?
    Sopii!

Koitan saada itteni maasturilla puomille oikeaan aikaan. En välttis kyl lähde teidän mukaan kumminkaan yrittää, jos kiitureilla olette menossa maantielle. Olmi kyl tuo Aulanko melkoisen luminen viel on ladun osalta sekä sulat paikat varsin reikäisiä.

Saavun myös puomille 9:30.

[QUOTE=edu;2012304]Laitetaanpa tännekin, TCC:n porukalla funtsittiin tuota yhteislenkkipäivää.
    Nythän on vuosia ollut keskiviikkona MTB-lenkki ja torstaina maantien vuoro....

Niin... ei... Usein muutenkin on ajettu lenkkiä temmon perään. Se idea jolla lähestyin tcc:tä (jos siitä on tämä lähtöisin) oli maasto lenkin siirtäminen ma/ti/pe jolloin voisi ajaa kolme lenkkiä per vko maasto, tempo, maantie jos sitä joku haluaa. Ja taas tulee pulma ajaako kohinooria vai maastoa kun tähän mennessä on kohinoor korvannut maantielenkin. Mun mielestä edelleen pääsee vain kahteen lenkkiin per vko tällä ratkaisulla.

Tiistai maastopäivä. Olisi mun ehdotus. Voisi tiistain maastoon jälkeen keskiviikkona tempoo ja to tyhjentää ittensä tielle lopullisesti. Näin sitten voisi viikonlopun aikana ain palautella...

Oli muuten varmsin mukava kierrelle Lehijärvee. Kiitoksia vetureille
    tee_pu muokkasi tätä : 21.04.2013 at 14.24

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •