Ride harder - Ride a totally rigid.
Lihot kuitenkin ennen kesää, sulla on se hatullinen paskaakin vielä syömättä.
En varmasti liho. Liikuntakärpänen on nääs nyt puraissut niin pahasti.
Ja mitä tulee tuohon hatulliseen, niin muistini mukaan en sitä ihan 100 % luvannut, vaan se oli jotenkin ehdollinen tai sitten puhdas humoristinen heitto tai jotakin sinne päin.Pääsiäisenä söin kerralla tuokkosen mämmiä kermalla, joka mielestäni kompeisoi vähintäänkin tuon vuosia sitten (hätä)päissäni heitetyn jutun.
Se mikä on suljetussa säikeessä säilyy ikuisesti. Toisin kuin raamattu, niin tuota ei muuteta enää kenenkään mieliksi. Mutta olkoot tuon mämmin ansiosta.
Pyöriikö jollakin 140mm keulaa 9mm akselilla jossain nurkissa ylimääräisenä?
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Täältä on ylimääräiset keulat hävinnü jonnennii ja kumitavarakin hupenoo huisaa vauhtia...![]()
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
1. Jos jotakuta sedistä vähänkin hotsittaa, niin MTBCF:n Tukholman turneella 23.-27.5.ois yks peruutuspaikka vapaana; 4 yötä, 3 päivää takuhubaa huippupoluilla ja muuallakin. Ajoryhmiä joka makuun. Lisätietoja klubin palstalla. Ei oo pakko olla mun mielestä edes jäsen. Itse lähden tänä vuonna koittamaan läskillä.
2. Kellään joutilasta Hadleyn 10/135mm akselia nurkissa? Tai muuta vastaavaa 9/10mm pikalinkku- tai helppoirrotteista läpipulttiakselia. Fatty tarttis vähän lisäjämäkkyyttä keulansa, ja varastin tarkoitukseen alustavasti toisen pyörän Hadleynavasta yhden ja se siis nyt ilman.
God is my co-pilot; Buttocks are my parachute
@HerkkoPee - mulla on jossain yks Hadley aineskin ja pari muutakin vastaavaa. Teen varastoinventaarin ehtoolla.
[QUOTE=HerkkoPeres;2009791]1. Jos jotakuta sedistä vähänkin hotsittaa, niin MTBCF:n Tukholman turneella 23.-27.5.ois yks peruutuspaikka vapaana; 4 yötä, 3 päivää takuhubaa huippupoluilla ja muuallakin. Ajoryhmiä joka makuun. Lisätietoja klubin palstalla. Ei oo pakko olla mun mielestä edes jäsen. Itse lähden tänä vuonna koittamaan läskillä.
/QUOTE]
Sitä mää vähän ounastelin että läskillä varmaan lähtee,olis pitäny lotota kun noin arvasin.No satamassa nähhään.
ehkä ajoin,ehkä en....
Pahat sedät 50/60
Shit happens.
![]()
Isompia kuvia, isompia kuvia.!! Tai siis fillarista kokonaisia.. Mut kuvia kumminski.
Onk toi niinq Optimus? Kuvia!
joo joo. Tiiseri osui ja upposi. Lisää kuveja, plz.
Joku ruotsalainen. Vassokuu, tak jaa.
"Amerikkalaista" vesijohtoputkea ja muovikeulaa märän kissan geometrialla ja vain yhdllä vaihteella. Oisit vaan ottanut nyrkkitappelun ja siihen kippuratangon sekä ohkaset katurenkaat ja suuntana horisontti valkoista viivaan seuraten.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Kiiltää niin kovasti, jotta 5 c vetoa, jotta on meltorautaa ja maali päällä. Titaani ei peilaa, tai no kiillotettu voi peilata.
Video sentään. Sehän on viskikeulalla oleva titaaniraami. Sinne meni sekin 5 c. Rahamiesten raami.![]()
Hans Dumpf, stanin Flow-kehällä.
muok: kuntsari saa käyttää sen 5c:n vaikka nallekarkkeihin, ei oo titanaalia härveli
Mites tuo keulan valinta, painorajaan pelivaraa kuskilla vaan vajaa 3x...
Täytyypä kokeilla ajamista vaihteeksi, lylyt ja kalhut on laitettu kesäkuntoon harvinaisen aikaisin. Olikos jollain kokemusta Madshusin capin paikkaamisesta, peukalonpään kokoinen palanen pintaa puuttuu kyljestä... Sorakelin kalustoa mutta silti harmi.
Mikä on madshusin cap???
Madshus cap -> hullukenkä hiihtäin? (eli niitä vempaimia, mitä fiksummat valitsee lumelle, toiset höhläthän koittaa rymytä siellä pyörällä)
Race Facen x-type keskiössä on lysti rakenneratkaisu, joka takaa sen että vettä jää pikkutippanen makaamaan laakerin tiivistettä vasten. Siitä sillä on mahdollisuus haihtua hittoon tai sit hiiviskellä moikkaamaan pikkuruisia teräspalleroisia. No eipähän tarvii koko vuotta ajella samoilla vanhoilla rojuilla, hih.
pÄdillä tuli kIriotusvihreitä ja suksiasiaa. En korjaa kiusallanikaan.
Paitsi sen suksen.
Jos sen voi korjata hiilikuidulla, niin mulla on materiaalia kotitarpeiksi.
Hiiiiiii!
Suntaiaamuks uhkaavat pikkupakkasella, josko vaikka nuille leveille urille piikkikumeilla?
Täällä ei ole itellä mettä ajot ollu mieles. Kaksi viikkoo jo siitku viimeks kävi ajamassa. Salil ny jotain välil käyny, mut siin se. Elka huoltoon Fillariosaan seuraavana Maanantaina. Taas hyvä syy olla menemättä tonne sohjo lumi poluilleTaitaa joutua ostamaan kaverille sielt bashin. Ei se muuten sitä hanki
Sama kaveri kenelle myin sen mun oman jäykkäperän.
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=teilBW9qQ3U
St0neyNut1 muokkasi tätä : 19.04.2013 at 20.08 Syy: Känninen lisäys
Entinen suksi veikkaa tää.
Ittellä sivu murtu niistä ekoista nanosoniceista, pari lenkkiä ja runko katki. Toisista (ei omat) meni cappi särki telineessä, kai liikaa painetta siklissä - poikki ekalla lenkillä.
btw, metsät hassunhauskassa ajokunnossa - suosittelen tutustumaan.
Kirjanmerkit