Littoisten järven tuntumasta löytyi:
Uusi:
![]()
Littoisten järven tuntumasta löytyi:
Uusi:
![]()
TeKu muokkasi tätä : 31.03.2013 at 13.06
Minä ajan pääni jäädyksiin
Perjantaina ajoimme noiden kolmen viimeisen rastin ohi. Tämän viimeisen rastin mäen toisen pään hakkuuaukealla näin sen komean huuhkajan liitävän äänettömästi aivan auringonnousun aikaan viikko tai pari sitten. Aurinko valaisi huuhkajan, mutta ei vielä maastoa. Aavemainen hetki.
ÖRM 2021
Juu tämän uusimman rastin mäen alla tulin teitä vastaan, josta käänsin nokan kohti sitä linkkitornin pulkkamäkeä![]()
Helpottavia vihjeitä:
- Polku päättyy aika uudenkarhean leikkipuiston tuntumaan
- Kaarinan puolella
![]()
No nymmää hokasi!
Vanha
Uusi
![]()
Täällä oli siirrytty jo kesärenkaisiin.
Uusi:
![]()
Ja toiseen suuntaan on tämän näköistä. Eilinen porukkalenkki oli tainnut myös lasketella tätä mäkeä alas.
![]()
Onnenpyörä-ohjelmassa saattaisi olla seuraavanlainen tehtävä:
"KUV_R_STI SIJ_ITSEE VYYRYL_ISENM_ESS_ JA KUV_SS_ N_KYY OSTJ_KINK_DUN RIVIT_LOT "
Ei tuosta kyllä pysty vielä mitään arvaamaan. Ostaisin Ö:n.![]()
- Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.
Itseäni taasen harhauttaa tuo vihjeessä jo näkyvä A-kirjain. Koko lausetta ei vaan pysty arvaamaan, mutta eka sana lienee KUVAEVERSTI
www.pyörätarvike.com
Ai piru vieköön, kun olin tuon yhden A-kirjaimen unohtanut tuonne hämäämään. Luin tuon monta kertaa läpi ennen postausta, mutta vi**iksi meni
Eli nyt on kaikki vokaalit ostettu ja onnenpyörätyttö on kääntänyt kaikki aakkoset, niin vihje kuuluu näin:
KUVARASTI SIJAITSEE VYYRYLÄISENMÄESSÄ JA KUVASSA NÄKYY OSTJAKINKADUN RIVITALOT
TeKu muokkasi tätä : 09.04.2013 at 15.18
Luulin löytäneeni, vaikka vinkit olikin niin huonoja (vai vaikeita ilman teeveetä elävälle)... paikan päällä auringossa, kännyn ruudulla katsottuna näytti hyvältä... onkos tää kaukana oikeasta? Taustalla oikeat talot, luulisin?
![]()
![]()
Oikeat talot taitaa olla kyseessä, mutta tuon punaisen ympyrän sisällä kannattaa poiketa
Rastihan on siis mäen rinteessä, kuten ekassa lisävihjeessä kerrotaan, vaikka se ei tuosta kuvasta oikein välitykään.
![]()
^ jos voisit vielä tehdä GPS:n suoraan tökättävän koordinaattifilun niin ei tartteis arvailla![]()
www.pyörätarvike.com
Kyllä tämä rastin löytäminen menee nyt liian vaikeaksiOho. Joku oli superNopea.
![]()
Olin alunperin varma, että tämä olisi niiiiin helppo. No, eiköhän tuo kohta löydy ja päästään tuskailemaan seuraavan kanssa![]()
Jep, siellä rinteessähän se oli.
Seuraava, kuvan oikeassa reunassa on jotain mahdollisesti tunnistettavissa olevaa, heikosti näkyy tosin.
![]()
Seuraava vihje, ensimmäisessä kuvassa olevaa polkua kun jatkaa vähän eteenpäin näkyy tälläistä.
![]()
No nyt taisi tulla pieni aavistus paikasta. Käyn lauantaina tarkistamassa, jos joku ei ehdi ensin.
Vanha rasti:
Kävin jo viime keväänä kuvaamassa tässä samasa paikassa autiotalon uudeksi rastiksi, mutta joku olikin jo ehtinyt siirtää rastin toisaalle. Myöhästyin taas, sillä talon tilalla oli vain tyhjä savinen kumpu.
![]()
Ne on autiotalon kukat lakastuneet.
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
En kyllä vanno, että olin oikeassa paikassa, mutta yritetään
Eli Tuorlassa, jossa palokunta joku aika sitten harjoitusmielessä poltti autiotalon.
Ja sitten uusi ja annetaan heti vihje, että Kaarinan puolella mennään vieläkin.
![]()
Joskus kävi mielessä ajaa tuosta, mutta levä on liukasta ja vesi paskaista...![]()
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Sama vika, ei vaan uskaltanut
Myös noiden kivien pinta on liukas. Kuulin ainakin huhun, että kuvan ottamisen aikoihin joku olisi kastellut housun persustan tuolla kiipeillessään.
Linnuntietä 650m Kaarinan vesitornista.
Alkoi hieman kuumottaa, kun täällä alettiin jo vihjeitä jakelemaan, mutta taisin ehtiä ekana. Eli tässä, "sikalan" vieressä.
Uusi: Missä tervehtii kuvan mies käsi pystyssä?
![]()
"Jos rahaa jää säästöön, on väärät harrastukset"
Kirjanmerkit