Mihin aikaan huominen retki alkaa? 10 vai 11?
Mihin aikaan huominen retki alkaa? 10 vai 11?
Ennusteiden mukaan satelisivielä yön aikana...ehkä...eli olisiko 11 parempi niin kerkiää kuivahtaa?
Mihin aikaan MTBwb ehtisi mukaan? Täällä oli olevinaan aikataulupaineita lenkin päättymisestä, mutta niitä ei ehkä enää olekaan... Eli Hannan ja mun puolesta voitaisiin lähteä myöhemminkin, vaikka klo 12 tai 13.
en ole ihan varma koska pääsen huomenna lähtemään, mutta klo 13 on lähempänä mun starttia kuin 11. Ei kuitenkaan tehdä näistä mitään starttiaikoja, vaan mennään enemmistön mukaan. Mä koitan ehtiä mukaan poimimaan kyltit![]()
Musha rain dum a doo, dum a da
No otetaanko sitten startti Salelta klo 12?
Käytiin Hannan ja hapen kanssa Murronmäessä. Jätettiin välikirit väliin, kun hallitseva kylttikuningas ei uskaltanut lähteä lenkille mukaan.
Joo, cyklolla ja tietenkin toppahousut jalassa. Ehkä tosta 10 sekkaa tippuu kesäkamoissa maantiepyörällä, mutta 4 min jäänee meikäläiseltä tavoittamatta. Hape näytti tänään olevan iskussa!
Hape todellakin oli lyönnissä (myös kotimatkalla!), mikä aiheutti mulle jojoilua loppumatkasta. Mäessä miestä näkyi hetkittäin, kun tuplavauhtia ohi polki... On varmaan pakko jättää seuraava Murronmäkikeikka väliin. Porukalla alkaa vauhti kiihtyä sitä rataa, että mulla ei ole enää potkua pysyä perässä.![]()
Ennustavat komeeta säätä sunnuntaille. Minnes mennään? Maastoon ei liene vielä asiaa, joten olisko se 15 x Murronmäki?
Ajetaan niin pitkään, kunnes reisi ei enää jaksa nostaa fillaria mäen päälle. Voisin lähteä maantietykillä, niin saataisiin samalla kylttikuninkuudet ojennukseen.
Aukeavatko savuverhot klo 11 Salella?
Huh, huh... on niillä puheet. Mä lähden perää pitelemään Murronmäkeen. Onneks sentään lupailee lämmintä keliä. Otan vaikka arskaa sillä aikaa, kun te yritätte saada reitenne tyhjiksi. Mulle taittaa riittää 5-6 nousua.
En kerkiä tällä kertaa kun pitää hakea veljekset mummolasta mutta taidan kuitenkin hyödyntää menomatkan pyöräilyyn.
en ole ihan varma ehdinkö salelle ajoissa, mutta yritän parhaani. jos ei näy, ei liene tarpeellista odotella. Ps. Tein viikolla muutaman kylttitreenin![]()
Aktiivisuutta havaittavissa! Hienoa. En kyllä oikein tahdo uskoa, että ette vieläkään oo päässy Mmäkeä alle 4min. Silloiset vedot tuli kuitenkin tehtyä röörit ummessa koivuallergia-aikaan.
If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.
Koskin yhteislenkki oli tänään parisuhdeylämäkipyöräilyä Murronmäessä. Ja vaikka talvella säännöllisesti erinäisissä torneissä käytiinkin, tätä lenkkiä ei tehty MTBwb:n kanssa.
Murronmäen enkka, jota wanderer pitää hallussaan, on kova! Jos ajettaisiin pelkkä mäki Äimäläntien risteyksestä, jotain saumoja saattaisi pulkannarujaloilla ehkä ollakin. Mutta se loiva alkuosuus hevosaitaukselta Äimäläntien risteykseen vaatii niin paljon reittä, että meikäläinen jää jo siihen mennessä puoli minuuttia enkasta.Mutta kyllä sitä enkkaa vielä lähiviikkoina yritetään koetella! Tänään olin ekaa kertaa maantiepyörällä mäessä, mutta ajettiin pelkästään Äimäläntien risteyksestä mäen päälle.
Siinähän jää monta hyvää nousumetriä herkuttelematta![]()
If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.
Kävin mittaamassa "Valkeakoski tempon" "virallisen" 10km reitin. Lähtöpaikkana Eerolan risteys Kangasalantien suuntaan, siitä Kangasala -kyltin kohdalta
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...341229&lang=fi
Käännös Otontien kohdalta (5km)
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...343365&lang=fi
Matka siis 10km, ja kulkuneuvo vapaavalintainen. MUISTAKAA kuitenkin olla varovaisia, kun teette 180 asteen käännöksen Otontien kohdalla, ettei tarvitse lueskella ikäviä uutisia paikallislehdestä.
Niin, ja koska se heti tulee teille mieleen niin EN ajanut vielä tänään "pohjaaikoja", koska tein 2*20min treenin ja mittailin tuon sitten alkulämpöinä![]()
Lumet sulaneet jo osittain metsistä, joten ainakin jotain polkuja on jo ajettavina. Olisiko lauantaina halukkuutta käydä katselemassa miltä maastossa näyttää? Toki "temporeitti" pitää käydä kellottamassa. Sunnuntaina sitten Murronmäkeen ajamaan noususummaa.
Kirjanmerkit