Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
Onks toi Trek? Jos olisi foorumilla tykkään-namiskuukkeli niin nyt painaisin.

Ja tota..... mikä kohta pöörästä on rojektia? Melko valmiin näköinen noinniinku mun silmään. Vaihteet tietty voisi poistaa, mutta se nyt taitaa olla henk. koht. ongelmani
Trek Gary Fisher Collection Sawyer

Putkiosaa menee uusiksi ja renkaat ny ainakin. Sinänsä erinomiasen Bontrager Crivitz-tangon ympärille on ed. omistaja kierittänyt lätkäerkkaa. Sille on tehtävä jotakin. Salsan kaksbendiä tai Surlyn Open Baria tai jotakin semmosta tilalle. Tai sitten toi Crivitz tarvii putsia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti janne kuivakangas Katso viesti
Tank driver siistejä fillareita sulla..Jep uus trekin mallihan tuo..tosi makee..ja satula on varmaan tosi hyvä ..Et taida pitää lukkopolkimista..kun näkyy flätit..olevan nois ..
Satulahan on paras. Taisi löytää kodin tuosta fillarista, Pugsleyllä teknisemmässä maastossa löysät ajohousut tarttuvat kiinni painoa siirrellessä. Pidän minä lukoista, mutta vasemmasta polvesta on eturistiside poikki ja näin ollen en ole uskaltanut lukoilla mennä metsään. Tossa krossarissa on Wellgon puolilukkikset ja sellaiset taidan ostaa Soijjeriinkin, noi flätit tuli pyörän mukana. Soijjer siis tuli eilen kotiin ja kuvan ottohetkellä on ensimmäinen koepyrähdys suoritettu. Krossarin tankokin pitäisi suoristaa kun minä vaan en totu dropilla ajamaan.