http://www.youtube.com/watch?v=3dJD21oErIk
En tiedä uskallanko maistaa.
http://www.youtube.com/watch?v=3dJD21oErIk
En tiedä uskallanko maistaa.
Ajattelin mennä Hannun aloittelijatunnille ja sitten kipinkapin kotiin juomaan tätä
www.pyörätarvike.com
Naureskelin, että eipäs mulle taida olla omaa olutmerkkiä, mutta mitä heepeliä!?
Toi on jo hyvä![]()
Suo, kalja ja läski.
Mahtaakohan kukaan ehtiä lenkille, kun kaikki vain googlaa juomia.
Alkais jo itseäkin vähän lenkkeily kiinnostaa. Onks siellä oikeesti jotain ajettavaakin illalla?
- Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.
No jotta päästään "pelkästä" kaljakeskustelusta hieman lähemmäksi maastopyöräilyä, niin laitan nyt tännekin talven pajapähkäilyjen tuotoksen.
Vielä varmaankin vaihtuu tolppa hissitolpaksi ja stemmi.
![]()
Ja lopputulos on huikea!
Annas ku isi näyttää?
Spämmäillään vielä hiihtojuttua, vaikka pitäisikin jo korrektisti pyöräillä.
![]()
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Ihan pakko vielä jatkaa juomapuolella
![]()
Nyt kyllä ottaa päähän. Torstailenkki ei onnistu, kun olen kipeä ja väärässä maassa, ja sitten vielä peruspertti vei mun kaljat. Täytyykö tässä turvautua toiseen ristimänimeen.
Itse olen oikeassa maassa, mutta muuten menee yhtä heikosti.
Suo, kalja ja läski.
Voi kekkuli, Olin juuri aamulla Janinan kanssa pyöräilemässä samalla ajatuksella. Kun olisin tiennyt tästä, niin olisin kyl laittanut hänet Hannun tunnille parempaan oppiin.
Tuleeko näitä lisää vielä tässä keväällä? Tai onko jollain innostusta vetää yleensäkin tekniikkaharjoittelua tietyissä Turun polkujen sopivissa kohdissa?
joskus on sovittu "kikkailulenkkejä" et mennään lepposammin ja harjotellaan jotain teknisiä kohtia ja vaihdeltu tietenkin ajatuksia ajotekniikoista..
The end of the road is just the beginning...
Toivotaan. Mullakin olis intoa osallistua, mutta nyt ei pysty. Kipsin poiston jälkeen ei uskalla ajaa senkään vertaa kuin kipsi kädessä, vaikka kädessä onkin irrotettava tuki/lasta. Lasikuidun sisään laminoituna oli varsin turvallinen olo. Lisäksi pekalon liikerataharjoitukset tekee käden niin kipuherkäksi, että ajaminen mahdotonta muulla tavalla kuin yhdellä kädellä tai aika-ajotangolla. Kumpikaan ei tapa ei sovellu maastoajoon, joten maastosta on pakko pysyä vielä toistaiseksi poissa. Vasta kuuden viikon päästä peukaloa saa käyttää huoletta sen mitä jaksaa. Voimaa tuskin on paljoa jäljellä 14 viikon paussin jälkeen. Fysioterapeutti ja kirurgi totesivat, että kaikki on mennyt hieman keskimääräistä paremmin ja jatkoi, että viimeistään kesällä 2014 käsi on lopullisesti kunnossa, jos jaksaa kuntouttaa ohjeiden mukaan. Tuleva kesä menee todennäköisesti enempi vähempi vajaakuntoisella kädellä, vaikka tekisi mitä.
Yllättävän pahaa jälkeä pieni harmiton muksahdus voi saada aikaan, jos peukalo sattuu olemaan väärässä asennossa. Mutta näillä mennään. Pääasia on, että pysyvää vammaa ei pitäisi olla.
Ööööö! Hannu kuka ja mikä aloittejaopastus missä!
Lapsille, aikuisille vai lapsenmielisille aikuisille.
Mulla olis kaksi tenavaa joita alan lenkittämään urakalla kunhan lumet metsästä sulaa. Ollaan pyöräteitä käyty muutamaanotteeseen sotkemassa.
Voisin yrittää saada aikaiseksi jotakin säännöllisen epäsäännöllistä lenkkeilyä jonakin viikonpäivänä.
Heikkoutena mulla vaan on ykstoikkoset polut ja hidas vauhti, joten joskus saatan tarvita myös vetureita.
Mutta kuitenkin vielä kevväämmällä.
Annas ku isi näyttää?
www.yetirides.com
www.instagram.com/yetinylund
Olisi mukavaa, jos Matti-haulla olisi löytynyt joku belgialaistyyppinen laatuolut, mutta ei. Näillä mennään sitten.
![]()
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Tuo on ilmeisesti sellainen hölmöilevä sidukkalaatu?![]()
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Tämäkin liittyy aiheeseen. Ihan hyvää muuten.
![]()
Suo, kalja ja läski.
Tässä kelpo kiituri kesäisille poluille. Ajoasennossa on vielä hiukan säädön tarvetta ja 2,4" takarengas ei mahdu pyörimään kunnolla. En malta odottaa kunnollista koeajoa.
![]()
Matti H muokkasi tätä : 11.04.2013 at 19.34
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Ilmoittelen asiasta näkyvästi kun alkaa toteutumaan.
Tahtoisin että junnulenkeistä tulisi samantapainen ilmiö kun on torstailenkit mutta tämä olisi
esim. "maanantailenkki".
Aloittelemme ehkä noin parinviikon kuluttua.
Annas ku isi näyttää?
Ehkä kuitenkin ikääni vedoten...
Bemax kuinka hupaisaa. Olkoon sitten "tiistailenkki"
Annas ku isi näyttää?
Ette sitten ole oppineet mitään noiden päivien kanssa vääntämisestä?![]()
www.pyörätarvike.com
Hienoja on.
Tuo keltamusta on sen verran pelottava laitos, että en sillä uskaltaisi polulle lähteä. Tämä ei tietetenkään tarkoita sitä, että pyörässä olisi vikaa. Kyllä tuo pelotus tulee ihan mun ajotaidottomuudesta.
Mun mielestä molemmat on mietitty kyllä viimeisen päälle. Matilla etupyörän ventiilinhattukin on tangon kanssa samaa väriä. Lisäksi ulkoasu korostaa pyörän luonnetta ja sointuu mun mielestä todella hyvin pyörän luonteeseen.
Kuulostaa hyvältä. Kai sinne Lapsi-aikuinen peräpyöräyhdistelmäkin voi ilmaantuaToisaalta haluttaessa voin vetää lenkin, jos toisenkin Kuusistossa. Mäkiä ja vaihtelevuutta täällä riittää, mutta ei nämä maastot teknisesti mitään tavattoman vaikeita ole.
Kirjanmerkit