FillariGiantHephaElectrobike
Sivu 114 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14 64 104 112 113 114 115 116 124 164 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.391 - 3.420 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

http://www.youtube.com/watch?v=3dJD21oErIk

En tiedä uskallanko maistaa.

Ajattelin mennä Hannun aloittelijatunnille ja sitten kipinkapin kotiin juomaan tätä
    www.pyörätarvike.com

Naureskelin, että eipäs mulle taida olla omaa olutmerkkiä, mutta mitä heepeliä!?

Toi on jo hyvä
    Suo, kalja ja läski.

Mahtaakohan kukaan ehtiä lenkille, kun kaikki vain googlaa juomia.
    Alkais jo itseäkin vähän lenkkeily kiinnostaa. Onks siellä oikeesti jotain ajettavaakin illalla?
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

No jotta päästään "pelkästä" kaljakeskustelusta hieman lähemmäksi maastopyöräilyä, niin laitan nyt tännekin talven pajapähkäilyjen tuotoksen.

Vielä varmaankin vaihtuu tolppa hissitolpaksi ja stemmi.

Ja lopputulos on huikea!

Annas ku isi näyttää?

Spämmäillään vielä hiihtojuttua, vaikka pitäisikin jo korrektisti pyöräillä.

Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Ihan pakko vielä jatkaa juomapuolella

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SuperD Katso viesti
    Ajattelin mennä Hannun aloittelijatunnille ja sitten kipinkapin kotiin juomaan tätä
    Mäkin ajattelin tulla ainakin Hannun lenkille pyörittelemään jalkoja auki.

Nyt kyllä ottaa päähän. Torstailenkki ei onnistu, kun olen kipeä ja väärässä maassa, ja sitten vielä peruspertti vei mun kaljat. Täytyykö tässä turvautua toiseen ristimänimeen.

Itse olen oikeassa maassa, mutta muuten menee yhtä heikosti.
    Suo, kalja ja läski.

Kymysys

Lainaus Alkujaan tämän lähetti peippo Katso viesti
    Tänään muuten kuulemma torstailenkkiä Impparista klo 18.00, ja Hannun vetämä aloittelijaopastus klo 17.00
    Voi kekkuli, Olin juuri aamulla Janinan kanssa pyöräilemässä samalla ajatuksella. Kun olisin tiennyt tästä, niin olisin kyl laittanut hänet Hannun tunnille parempaan oppiin.

Tuleeko näitä lisää vielä tässä keväällä? Tai onko jollain innostusta vetää yleensäkin tekniikkaharjoittelua tietyissä Turun polkujen sopivissa kohdissa?

joskus on sovittu "kikkailulenkkejä" et mennään lepposammin ja harjotellaan jotain teknisiä kohtia ja vaihdeltu tietenkin ajatuksia ajotekniikoista..
    The end of the road is just the beginning...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mijura Katso viesti
    Tuleeko näitä lisää vielä tässä keväällä? Tai onko jollain innostusta vetää yleensäkin tekniikkaharjoittelua tietyissä Turun polkujen sopivissa kohdissa?
    Toivotaan. Mullakin olis intoa osallistua, mutta nyt ei pysty. Kipsin poiston jälkeen ei uskalla ajaa senkään vertaa kuin kipsi kädessä, vaikka kädessä onkin irrotettava tuki/lasta. Lasikuidun sisään laminoituna oli varsin turvallinen olo. Lisäksi pekalon liikerataharjoitukset tekee käden niin kipuherkäksi, että ajaminen mahdotonta muulla tavalla kuin yhdellä kädellä tai aika-ajotangolla. Kumpikaan ei tapa ei sovellu maastoajoon, joten maastosta on pakko pysyä vielä toistaiseksi poissa. Vasta kuuden viikon päästä peukaloa saa käyttää huoletta sen mitä jaksaa. Voimaa tuskin on paljoa jäljellä 14 viikon paussin jälkeen. Fysioterapeutti ja kirurgi totesivat, että kaikki on mennyt hieman keskimääräistä paremmin ja jatkoi, että viimeistään kesällä 2014 käsi on lopullisesti kunnossa, jos jaksaa kuntouttaa ohjeiden mukaan. Tuleva kesä menee todennäköisesti enempi vähempi vajaakuntoisella kädellä, vaikka tekisi mitä.

Yllättävän pahaa jälkeä pieni harmiton muksahdus voi saada aikaan, jos peukalo sattuu olemaan väärässä asennossa. Mutta näillä mennään. Pääasia on, että pysyvää vammaa ei pitäisi olla.

Ööööö! Hannu kuka ja mikä aloittejaopastus missä!
    Lapsille, aikuisille vai lapsenmielisille aikuisille.

Mulla olis kaksi tenavaa joita alan lenkittämään urakalla kunhan lumet metsästä sulaa. Ollaan pyöräteitä käyty muutamaanotteeseen sotkemassa.
    Voisin yrittää saada aikaiseksi jotakin säännöllisen epäsäännöllistä lenkkeilyä jonakin viikonpäivänä.
    Heikkoutena mulla vaan on ykstoikkoset polut ja hidas vauhti, joten joskus saatan tarvita myös vetureita.
    Mutta kuitenkin vielä kevväämmällä.

Annas ku isi näyttää?

www.yetirides.com
    www.instagram.com/yetinylund

Olisi mukavaa, jos Matti-haulla olisi löytynyt joku belgialaistyyppinen laatuolut, mutta ei. Näillä mennään sitten.

Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Tuo on ilmeisesti sellainen hölmöilevä sidukkalaatu?
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Tämäkin liittyy aiheeseen. Ihan hyvää muuten.

Suo, kalja ja läski.

Tässä kelpo kiituri kesäisille poluille. Ajoasennossa on vielä hiukan säädön tarvetta ja 2,4" takarengas ei mahdu pyörimään kunnolla. En malta odottaa kunnollista koeajoa.

Matti H muokkasi tätä : 11.04.2013 at 19.34
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juice Katso viesti
    Ööööö! Hannu kuka ja mikä aloittejaopastus missä!
    Lapsille, aikuisille vai lapsenmielisille aikuisille.

Mulla olis kaksi tenavaa joita alan lenkittämään urakalla kunhan lumet metsästä sulaa. Ollaan pyöräteitä käyty muutamaanotteeseen sotkemassa.
    Voisin yrittää saada aikaiseksi jotakin säännöllisen epäsäännöllistä lenkkeilyä jonakin viikonpäivänä.
    Heikkoutena mulla vaan on ykstoikkoset polut ja hidas vauhti, joten joskus saatan tarvita myös vetureita.
    Tokavekara™ haluaa junnulenkeille/rauhallisille kikkailulenkeille sitten, kun metsä on sulanut. Mäkin varmaan raahaan ruhoni samoille lenkeille.
    crash-test-Pikke

Ilmoittelen asiasta näkyvästi kun alkaa toteutumaan.
    Tahtoisin että junnulenkeistä tulisi samantapainen ilmiö kun on torstailenkit mutta tämä olisi
    esim. "maanantailenkki".
    Aloittelemme ehkä noin parinviikon kuluttua.

Annas ku isi näyttää?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lehisj Katso viesti
    No jotta päästään "pelkästä" kaljakeskustelusta hieman lähemmäksi maastopyöräilyä, niin laitan nyt tännekin talven pajapähkäilyjen tuotoksen.

Vielä varmaankin vaihtuu tolppa hissitolpaksi ja stemmi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti H Katso viesti
    Tässä kelpo kiituri kesäisille poluille. Ajoasennossa on vielä hiukan säädön tarvetta ja 2,4" takarengas ei mahdu pyörimään kunnolla. En malta odottaa kunnollista koeajoa.
    Hienoja yksinkertaisia pyöriä. Aika ääripää toteutukset aiheesta tosin.
    Toinen on viimeisen pälle mietiity ja laitettu, toinen on karu ja pelottava. (no offence)
    Suo, kalja ja läski.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti H Katso viesti
    Olisi mukavaa, jos Matti-haulla olisi löytynyt joku belgialaistyyppinen laatuolut, mutta ei. Näillä mennään sitten.
    Jaa tämmöstä vai?

Taattua on etten moista tavaraa juo. Niinkuin en olutta ylipäänsäkään...

Ehkä kuitenkin ikääni vedoten...

Ilmoittelen asiasta näkyvästi kun alkaa toteutumaan.
    Tahtoisin että junnulenkeistä tulisi samantapainen ilmiö kun on torstailenkit mutta tämä olisi
    esim. "maanantailenkki".
    Aloittelemme ehkä noin parinviikon kuluttua.
    Jees, hyvä juttu. Maanantai tosin on varmaan tänäkin vuonna varattu bemaksille, mutta muuten juu vakiopäivä olisi hyvä.
    crash-test-Pikke

Bemax kuinka hupaisaa. Olkoon sitten "tiistailenkki"

Annas ku isi näyttää?

Ette sitten ole oppineet mitään noiden päivien kanssa vääntämisestä?
    www.pyörätarvike.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti greenman Katso viesti
    Hienoja yksinkertaisia pyöriä. Aika ääripää toteutukset aiheesta tosin.
    Toinen on viimeisen pälle mietiity ja laitettu, toinen on karu ja pelottava. (no offence)
    Hienoja on.

Tuo keltamusta on sen verran pelottava laitos, että en sillä uskaltaisi polulle lähteä. Tämä ei tietetenkään tarkoita sitä, että pyörässä olisi vikaa. Kyllä tuo pelotus tulee ihan mun ajotaidottomuudesta.

Mun mielestä molemmat on mietitty kyllä viimeisen päälle. Matilla etupyörän ventiilinhattukin on tangon kanssa samaa väriä. Lisäksi ulkoasu korostaa pyörän luonnetta ja sointuu mun mielestä todella hyvin pyörän luonteeseen.

Kuulostaa hyvältä. Kai sinne Lapsi-aikuinen peräpyöräyhdistelmäkin voi ilmaantua Toisaalta haluttaessa voin vetää lenkin, jos toisenkin Kuusistossa. Mäkiä ja vaihtelevuutta täällä riittää, mutta ei nämä maastot teknisesti mitään tavattoman vaikeita ole.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •