GarminGiantElectrobike
Näyttää tulokset 1 - 30 / 840

Aihe: Kypäräkamerat

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti

Viesti

Minulla on Gopro hd hero 2. Olen todella tyytyväinen ja kamera ollut monessa mukana. Olen kuvannut sillä normi metsälenkkejä, alamäkipyöräilyä, vesihiihtoa, moottorikelkkailua, laskettelua, kalastusta ja ehkä jotain mitä en nyt muista. Lisäosiakin minulla alkaa olla enemmän kuin laki sallii. Minulla on iso läjä peruskiinnikkeitä, otsapanta, pyöräilykypäräkiinnike, tankokiinnike, rintavaljaat, silikonikotelo, sekä wifi backpack ja ohjain. Rahaa on kyllä palanut vähän liikaakin tähän... Mitään ongelmia kameran kanssa ei ole ollut toisin kuin eräässä halpiskamerassa joka minulla oli ennen tätä. Edellinen kamera oli semmonen tapaus, etten saanut ensin ehjää laisinkaan ja viimeinen kamera jonka huolin oli toimiva. Tämä toimi sitten peräti vartin yhdellä metsälenkillä ja levisi. Purin kaupan ja aloin säästämään goprota varten. Pari kuukautta myöhemmin opiskelijan budjetti antoi myöten ja ostin gopron. Sen jälkeen olen ostellut lisävarusteita vähitellen.

Syy miksi ostin gopron on se että serkku ja kaveri olivat omistaneet jo pitkään tällaiset ja kehuivat. Pitkään harkinnassa oli myös vastaava contour, mutta gopro vei voiton veden pitävällä kotelolla ja laajemmilla kiinnikemallistoilla. Minulle tuo kunnon vedenkestävyys on tärkeää koska harrastan vesihiihtoa ja muissakin lajeissa kotelosta on hyötyä site että jos kaadun rajusti, kamera säilyy ehjänä ja selviän pelkän kotelon uusimisella. Näin on käynyt yhdelle kaverilleni aiemmin.

Tuossa on gopro pätkää leviltä viime kesältä. Tuo oli ensimmäinen kerta alamäkiajoa. Ensikesänä lisää. :P
    http://youtu.be/EOBvMrQqD-E
    Erkko96 muokkasi tätä : 06.04.2013 at 20.07

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •