ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 47 / 220 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37 45 46 47 48 49 57 97 147 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.381 - 1.410 / 6586

Aihe: Pahoja Tubeless ongelmia!

  1. #1381
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.264
    Noh!Tipauta sen puolen mistä irroittelet rengasta alas keskelle vannetta ja sitten aloita irroittelu jos esim:sisuria asennat väliaikaisesti vai mistä kyse,ihan tälläisillä reumaisilla sormillakin lähtee irti.

    13 vuoden kokemuksella UST ja LUST renkaita ollu.

    Tosin muovit auttaa oikein tiukoissa tilanteissa kumin ottoa,saahan apuvälineitä käyttää kun varovainen on.
    ehkä ajoin,ehkä en....

    Pahat sedät 50/60

  2. #1382
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    104




    Ei varsinaisia tubeless ongelmia, mutta onko vastaavia "halkeamis-ongelmia" sattunut muille? Renkaat Schwalben Nobby nic ja Racing ralph 2.25" Gatestarit.
    Renkaat 3kk vanhat ja ajettu pikkupakkasilla tässä talven mittaan max 10h.

  3. #1383
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.264
    Kyllä useissa eri merkeissä ollut tuota mutta litkut on pysyneet hyvin sisällä,ei kannata huolestua.
    ehkä ajoin,ehkä en....

    Pahat sedät 50/60

  4. #1384
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Mun noin kaksi tonnia ajetut, syksyllä alle laitetut ralliranet näyttää vielä pahemmin halkelleilta. Kun päätin litkuttaa. Etunen ei vuotanu mistään, takanen yhdestä kohtaa kulutuspinnan kohdalta. Meni tukkoon ekan puolen minuutin aikana.

    Johtunee Schwalben kolmen eri kumityypin käytöstä tuossa pinnassa. Tai ainakin toivon niin...
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  5. #1385
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    104
    Ilmat kyllä pysyi litkuilla ihan nätisti renkaassa, ei ongelmaa sen suhteen.
    Semmonen ajatus oli että jos nuo vielä enemmän hilseilee, niin alkaako sivunappulat elämään omaa elämäänsä ja taittumaan ajossa alle tai jotain muuta vastaavaa?
    Contin ja Maxxiksen renkaissa en ole koskaan moiseen törmännyt.

  6. #1386
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.264
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HanttaHoo Katso viesti
    Ilmat kyllä pysyi litkuilla ihan nätisti renkaassa, ei ongelmaa sen suhteen.
    Semmonen ajatus oli että jos nuo vielä enemmän hilseilee, niin alkaako sivunappulat elämään omaa elämäänsä ja taittumaan ajossa alle tai jotain muuta vastaavaa?
    Contin ja Maxxiksen renkaissa en ole koskaan moiseen törmännyt.
    Mulla esim:Hans Dampit tossa kunnossa ajettu pienilläkin paineilla ja vähän isommillakin eikä mitään taittumista tai muutakaan paitsi törkeen näköiset tietenkin..
    ehkä ajoin,ehkä en....

    Pahat sedät 50/60

  7. #1387
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    104
    Kiitokset tiedosta. Se on siis ominaisuus ei vika.

  8. #1388
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Useemmin ominaisuus (2 tai 3kerros kumista halkeaa se pintakerros) kun vika (halkeama ulottuu syvemmälle kun pintakerrokseen) - kumpiakin on. Viimeisten vuosien aika mulla ollu vastaavia halkeamia kai viidessä eri Schwalben kumissa, noista kaksi revenny sit kokonaan ajossa. Vastaavaa löytyy myös satunnaisesti muiden valmistajien kumeista, mut Schwalbe tuossa tilaston kärjessä.

  9. #1389
    Liittynyt
    10/2000
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    797
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timppa H Katso viesti
    No nyt mä vasta sen hokasin: Foami ensin vanteelle, niin sitten kumi ylettyy
    Nyt tuntuu toimivan. Eihän tässä taudin kourissa ole kunnolla päässyt testaamaan, mutta käväisin kuitenkin "takapihakalliolla". Edessä 0,16 ja takana 0,35, eikä minkäänlaista vuotoa, vaikka kuinka yritin Klv:lläkin voi noilla paineilla ajaa, mutta eteen ehkä nostan 0,2:een, on nyt niin hienot polut.

  10. #1390
    Ehkä huonoin ja kaikkein huonoiten valmisteltu ensilitkuttelu tuli tehtyä tuossa äsken. Kävin kellarista hakemassa jonkun renkaan ja aloin litkuttamaan rengasta UST vanteelle. Tässä sitten hajoilin jo totaalisesti siinä vaiheessa kun piti saada ilmaa renkaaseen... ei vaan saanut. Lopulta sain punttailtua kummatkin reunat kivasti vanteelle ja kokeilin pumpata ilmaa, onnistui ihan kivasti. Sit toinen reuna vanteelta ja litkut sisään, siitä alkoi sota renkaan laittamisesta reunalle. Lopulta tuokin onnistui ja sain pumppailtua ilmat sisään, kunnes alkoi falskata reunoista. Annoin hieman litkujen vaikuttaa ja hölskyttelin koko settiä ja siitä se sitten rauhoittui.

    Tutkiessani sitten toista identtistä rengasta huomasin mistä kenties vaikeudet johtuivat. Kyseessä oli Maxxis Ignitor 29 renkaat vaijeriversiona, enkä tietenkään hionut valusaumoja... Muutenkin reuna tuntui todella kovalta eikä pehmeän kumiselta.

    Summa summarum: Rengas litkutettu onnistuneesti kaiken säädön jälkeen. Takarenkaan litkutus tulee olemaan hieman paremmin suunniteltu.

    Btw kun tubeleksen hyötynä on pienemmät paineet, niin minkälaisia paineita uskaltaa pitää 29x2.1" renkaassa kun valmistajan suositus on minimiksi 2.5bar? Nyt pidän kahden pinnassa.

  11. #1391
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Kyllähän niitä voi koittaa laskea vaikka alle 1bar, lähinnä rajoituksensa asettaa vanteelle lyöminen sekä renkaan/kylkien käytös alhaisilla paineilla. Kokeilemalla selviää, ota minipumppu mukaan metsään. Ite oon joskus koittanut ajella pienillä paineilla mutta paras tuntuma 2,2" leveällä xc-renkaalla on mielestäni ollut noin 2bar paineilla, taakse vähän pienempi paine kuin eteen. Ymmärrykseni mukaan erittäin subjektiivinen juttu.

    -Lauri
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  12. #1392
    Minkä takia laitat taakse vähemmän? Edessä suhteessa painoa vähemmän.. sinne siis skidisti vähemmän!

  13. #1393
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Jäykkiksessä on keula joka joustaa, takana joustaa renkaan lisäksi vain runko + satulatolppa yms., ja tietty oma ahteri. Oon virittänyt sen vähän kisakireäksi että pakko yrittää pahimman maastopomputuksen nielemiseksi (eli myös mukavuussyistä) laskea painetta takaa.

    -Lauri
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  14. #1394
    Täh? Eka kerta kun kuulen et joku pitää takana vähemmän. Mut ei se mitään, kuhan tuntuu hyvältä!
    Michael L. muokkasi tätä : 04.04.2013 at 09.15 Syy: typo korjattu

  15. #1395
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Kaarina
    Viestit
    4.543
    kyl itel on ainaki edessä ollu aina se 0.2bar vähemmän painetta ku takana et on suht "tasapainossa" oli takana joustoa tai ei kun pyörän päällä se paino jakauma menee kummiskin aavistuksen enemmän takarenkaalle..
    The end of the road is just the beginning...

  16. #1396
    Liittynyt
    10/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    613
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Jäykkiksessä on keula joka joustaa, takana joustaa renkaan lisäksi vain runko + satulatolppa yms., ja tietty oma ahteri. Oon virittänyt sen vähän kisakireäksi että pakko yrittää pahimman maastopomputuksen nielemiseksi (eli myös mukavuussyistä) laskea painetta takaa.

    -Lauri
    En ymmärrä. Teet päin vastoin kuin muu maailma ja epäloogisesti, eikä siinä ole mitään subjektiivista. Renkaissa pidetään painetta, joka on paras yhdistelmä rullaavuutta maastossa, rullaavuutta tasaisella, läpilyömisen välttämistä ja alle taittumisen estämistä. Se paine on edessä alempi kuin takana, oli joustoa tai ei.

    Edit: Ehkäpä pitäisi lisätä listaan vielä sellainen juttu kuin pito...
    Kare_Eskola muokkasi tätä : 04.04.2013 at 10.26

  17. #1397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kare_Eskola Katso viesti
    En ymmärrä. Teet päin vastoin kuin muu maailma ja epäloogisesti, eikä siinä ole mitään subjektiivista. Renkaissa pidetään painetta, joka on paras yhdistelmä rullaavuutta maastossa, rullaavuutta tasaisella, läpilyömisen välttämistä ja alle taittumisen estämistä. Se paine on edessä alempi kuin takana, oli joustoa tai ei.
    Näin juuri. Muutama muukin juttu LJL:llä mitä en täysin ymmärrä, mut ei sillä väliä. Jokainen tekee mitä lystää ja hyvä niin! Hienon täpärin oli kyllä rakentanu..

  18. #1398
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Michael L. Katso viesti
    Täh? Eka kerta kun kuulen et joku pitää takana vähemmän. Mut ei se mitään, kuhan tuntuu hyvältä!
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti miku80 Katso viesti
    kyl itel on ainaki edessä ollu aina se 0.2bar vähemmän painetta ku takana et on suht "tasapainossa" oli takana joustoa tai ei kun pyörän päällä se paino jakauma menee kummiskin aavistuksen enemmän takarenkaalle..
    No tämä on minunkin käsitykseni. Varsinkin jos on joustokeula niin kestää pitää vähän vähemmän paineita edessä kuin takana.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kare_Eskola Katso viesti
    En ymmärrä. Teet päin vastoin kuin muu maailma ja epäloogisesti, eikä siinä ole mitään subjektiivista. Renkaissa pidetään painetta, joka on paras yhdistelmä rullaavuutta maastossa, rullaavuutta tasaisella, läpilyömisen välttämistä ja alle taittumisen estämistä. Se paine on edessä alempi kuin takana, oli joustoa tai ei.

    Edit: Ehkäpä pitäisi lisätä listaan vielä sellainen juttu kuin pito...
    Takana tuon muljuamisen takia tuli jäykässä pidettyä vähän kovempaa painetta mukavuuden ja pidon kustannuksella.

    Nyt kun on täpäri niin vielä on vähän hakusessa sopivat paineet eteen ja taakse. Joilla välttää muljuaminen, kuitenkin saada pitoa riittävästi vaikeisiin paikkoihin ja säilyttää rullaavuus kohtuullisena.

    Aikaisemmin menin mutulla, nyt on tarkka painemittari ja litkutetut renkaat. Pitäis olla helpompaa hakea se toimiva kompromissi kunhan metsään pääsee.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  19. #1399
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kare_Eskola Katso viesti
    En ymmärrä. Teet päin vastoin kuin muu maailma ja epäloogisesti, eikä siinä ole mitään subjektiivista. Renkaissa pidetään painetta, joka on paras yhdistelmä rullaavuutta maastossa, rullaavuutta tasaisella, läpilyömisen välttämistä ja alle taittumisen estämistä. Se paine on edessä alempi kuin takana, oli joustoa tai ei.

    Edit: Ehkäpä pitäisi lisätä listaan vielä sellainen juttu kuin pito...
    Todella hyviä pointteja Kare, kiitos niistä. Kirjoitin tarkalleen ottaen, että (hyvin vajavaisen) ymmärrykseni mukaan on subjektiivista, minkälaisilla paineilla tykkää ajella (no joo, stating the obvious). Mutta oon harrastanut maastopyöräilyä vasta 4 vuotta, josta viimeset pari vuotta xc-jäykkiksellä. Jotenkin olen virheellisesti ajatunut vähentämään painetta takaa, mutta kiitos, aion nyt kokeilla heti toisinpäin. Mun mielestä on tosi hienoa, kun voi tällä tavalla keskustelun kautta viisastua.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Michael L. Katso viesti
    Hyvä LJL sait yhden viestin lisää, kohta niitä on tooooosi paljon!
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Michael L. Katso viesti
    Muutama muukin juttu LJL:llä mitä en täysin ymmärrä, mut ei sillä väliä.
    Olet sinä kyllä ihme jätkä, heität ihan sairaan ärsyttävää juttua mulle henkilökohtaisesti. Tuntuu paskalta, mitä pahaa mä oon sulle tehnyt? Voitko ilmoittaa avoimesti mikä on ongelmana, tai ihan vaan lopettaa?

    -Lauri
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  20. #1400
    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    1.735
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Todella hyviä pointteja Kare, kiitos niistä. Kirjoitin tarkalleen ottaen, että (hyvin vajavaisen) ymmärrykseni mukaan on subjektiivista, minkälaisilla paineilla tykkää ajella (no joo, stating the obvious). Mutta oon harrastanut maastopyöräilyä vasta 4 vuotta, josta viimeset pari vuotta xc-jäykkiksellä. Jotenkin olen virheellisesti ajatunut vähentämään painetta takaa, mutta kiitos, aion nyt kokeilla heti toisinpäin. Mun mielestä on tosi hienoa, kun voi tällä tavalla keskustelun kautta viisastua.

    -Lauri
    Mulla on vasta yksi vajaa kausi takana nykyaikaisilla renkailla. Kare kirjoitti hyvin ja mhelanderin tarkka painemittari on hyvä apu. Rengaspaineet on niin monisyinen juttu, että niiden kanssa pelaamiseen kannattaa käyttää aikaa. Näin tein viime kesänä ja se avasi aika paljon silmiä sille mitä kaikkea paineilla saa aikaan. Noita Karen listaamia asioita kokeilin yksi kerrallaan ensin rullaavuuden vakiopaikassa, sitten kaarreajot asfaltilla ja vetopidon ja märässä paikassa pinnallapysymisen metsässä. Ja juurakossa sekä kivikossa pohjaamiset. Näistä valoikoitui mulle täpäriin sellainen kompromissi, että edessä oli 0,5 bar vähemmän kuin takana. Samoilla paineilla päästelin sitten maastossa ja maantiellä. Mullä käytössä olleilla renkailla rullaavuusero isoilla ja pienillä paineilla oli niin pieni, että en katsonut tarpeelliseksi muutella paineita juurikaan. Käytännössä juurakko, kivikko ja kaarreajo määräsi matalimmat mahdolliset paineet, jotka rullaavuuden puolesta kelpasi myös Saariston rengastien kiertoon (200 km) maantiellä. Edellisen kerran harrastin maastopyöräilyä 80/90 luvun taitteessa ja nyt uudelleen 20 vuoden tauon jälkeen. Kyllä rengastekniikka on mennyt hurjasti siitä eteenpäin.

    Yksi mikä noissa testeissä tuli aika hyvin esille oli jonkinlainen näkemys miltä minkäkinlainen väärä paine tuntuu ajossa. Sitten jos joku juttu alkoi harmittamaan, niin oli helppo yrittää korjata asiaa, kun osasi muuttaa oikean renkaan paineita.

  21. #1401
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Edellisen kerran harrastin maastopyöräilyä 80/90 luvun taitteessa ja nyt uudelleen 20 vuoden tauon jälkeen. Kyllä rengastekniikka on mennyt hurjasti siitä eteenpäin.

    Yksi mikä noissa testeissä tuli aika hyvin esille oli jonkinlainen näkemys miltä minkäkinlainen väärä paine tuntuu ajossa. Sitten jos joku juttu alkoi harmittamaan, niin oli helppo yrittää korjata asiaa, kun osasi muuttaa oikean renkaan paineita.
    Sama täällä, tai siis itse yrittelin ajaa maastossa vähän kilpaa kuntosarjassa 90-luvun puolivälissä.

    Aivan valtava ero Kuwaharan tehdas-gummien ja ralliranen välillä. Ja että miten laajalla skaalalla rengas toimii. Eikä paina juuri mitään. Ja mikä ero kevyt-sisureista kun siirty litkuihin.

    Itse en koskaan ehtiny/jaksanu/ymmärtäny testata paineiden merkitystä rengastukseen. Jäykkäperään piti vaan laittaa painetta ettei olis paukuttanu vanteille koko aikaa. Pito oli mitä oli, sitä korjattiin sitten rämäpäisyydellä ja luotettiin vähän tuuriinkin.

    Sama vaiva maantiellä, tuubeihin niin paljon painetta kuin parhaalla mahdollisella runkopumpulla hauis kesti. Mukavuudesta viis, eikös kivikova rullaa paremmin kuin löysä ?

    Tänä keväänä varaan reippaasti aikaa, ihan oman treenin muodossa, sopivien rengaspaineiden hakemiseen maastoon. Virpiniemi, here I come...

    Ja sama maantielle, rullaustestien muodossa. Tuleepahan samalla testattua toistona eri maantie nojakkien nousukykyä ja eroa ilmanvastuksessa.

    Ei noihin mene kuin päivän harjoitus per ajoalusta. Ellei sitten halua erilaatuista alustaa tai keliä testata. Ei varmaan merkityksellistä kaikille mutta jos on tarkoitus ottaa kaikki irti itsestä ja renkaista niin pitäähän tietää missä mennään.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  22. #1402
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Mulla saattaa olla edessä enemmän kuin takana painetta, riippuen renkaasta/asennuksesta, jotkut ohutkylkiset renkaat näet alkaa taittumaan alle jos painetta on liian vähän varsinkin tubeleksena, ohjaus kärsii kun nuljuaa mutkissa.

  23. #1403
    Liittynyt
    10/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    613
    Tuossa on järkeä. Minullakin ensi kauden kisoihin tulossa taakse paksukylkinen aito-tubeless ja eteen ohut tubeless-ready. Optimipaineet saattavat olla varsin lähellä toisiaan.

  24. #1404
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Suomen Turku
    Viestit
    1.560
    Kai tota paineiden tesmailua täytyy ruveta sit harrastamaan kesällä. Tällä hetkellä on eteen ja taakse ollu 2bar sisällä bilteman lattiapumpulla mitattuna ja sit on menty ulos lämpötilaan akselilla 0/-20C
    Jos on renkaat pysyny burpaamatta siellä -20 ni on mahdollista että voisin mennä aika matalillakin paineilla. Toisaalta lumi alustana kurveissa on todella anteeksantavaa renkaalle. Pitoa on tosi vähän, joten rengas ei haukkaa kunnolla eikä pääse sitä kautta taittumaan ja burppaamaan. Jos lumessa haukkaa ni sit mennään melkeen bermin kaltaisessa kurvimuodostelmassa.

    Tämän hetkinen lähtökohta on ollu se, että painetta on tarpeeks vähän sit ku pieni tärinä katoaa tiestä ja on muutenkin mukava ajella.

  25. #1405
    Tänään oli tubeless kokeilun toinen osio: takarengas...

    Ajattelin että eilisen Maxxis Ignitorin jälkeen Schwalben Racing Ralph TL kumi olis helppo nakki, paskat! Taistelin pitkään rengasta vanteelle, mutta kun ei mennyt niin ei mennyt. Hain toisen Ignitorin yläkerrasta ja väänsin sen vanteelle suht pienellä sotimisella.

    OT: Seuraavaks olikin keulan vaihto takas joustokeulaan joka oli oma säätönsä myös, mutta nyt pelittää.

    Luultavasti pieni lenkki oli ajonautinnoltaan jo suuremmoinen uusien kiekkojen takia, ja tubeless häröilyt tuli siinä sivussa sit kokeiltua.

    Taidan hankkia paremman lattiapumpun jossa olisi parempi tilavuus, tai sitten suoraan noita paineilmakapseleita tjsp.

    Lattiapumppu myös näyttää painetta hieman alakanttiin, kun pumppasin 2 bar niin swchalben digimittari näytti melkein 2,3 bar.

    Eteen jätin 2, taakse 2,3. Pitänee testailla pienempiä paineita keväämmällä. Ainakin nuo Ignitorit käyttäytyivät hyvin jäällä.

  26. #1406
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Oäivän päätteeksi litkutin Contin uudet 26x2,2" Speedking Racesportit Stanin kehille. Helpompaa asennusta ei olisi voinut kuvitella, teipit kehille, 2 kuppia litkua sisään, hellä pumppaus, naps nousi vanteelle ja heti tiivistyi ravistelemalla ja pyörittelemällä. Hämmentävän hyvin toimii tuo Racesport-seos litkuilla, ottaen huomioon ettei se ole tubeless-ready (linkki kuvaan toisessa ketjussa: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...78#post2002878). Katsotaan olisiko noista koko ensi kesän jäykkiskumeiksi.

    -Lauri
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  27. #1407
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    127
    Sain uuden Spessun 29'' Control SL Carbon kehän hajonneen tilalle, mutta varaosassa ei tullut tubeless-vannenauhaa mukana. Millähän sen saisi tiivistettyä ilman Notubesin tapaista ylipainoista kumilätkää? Tiivistyyköhän se pelkällä Notubes-teipillä?

  28. #1408
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juskola Katso viesti
    Tiivistyyköhän se pelkällä Notubes-teipillä?
    Kyllä, miksi siihen tartteis vielä jotain muuta?

  29. #1409
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    127
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti juho_u Katso viesti
    Kyllä, miksi siihen tartteis vielä jotain muuta?

    Kiitokset. Hyvä tietää. Kuvittelin, että Notubesin kamat tarvitsevat yleensä myös sen kumisen vannenauhan, eli tämän. http://www.hi5bikes.fi/~doZPx0000001...PIF&Y104=NT-RS

    Oln käyttänyt ainoastaan Spessun nauhoja, ja niitä ei kuulemma enää saa.

  30. #1410
    Tossa hyvät ohjeet teippaamiseen. http://www.youtube.com/watch?v=xckq32K2MPk

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •