Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kare_Eskola Katso viesti
En ymmärrä. Teet päin vastoin kuin muu maailma ja epäloogisesti, eikä siinä ole mitään subjektiivista. Renkaissa pidetään painetta, joka on paras yhdistelmä rullaavuutta maastossa, rullaavuutta tasaisella, läpilyömisen välttämistä ja alle taittumisen estämistä. Se paine on edessä alempi kuin takana, oli joustoa tai ei.

Edit: Ehkäpä pitäisi lisätä listaan vielä sellainen juttu kuin pito...
Todella hyviä pointteja Kare, kiitos niistä. Kirjoitin tarkalleen ottaen, että (hyvin vajavaisen) ymmärrykseni mukaan on subjektiivista, minkälaisilla paineilla tykkää ajella (no joo, stating the obvious). Mutta oon harrastanut maastopyöräilyä vasta 4 vuotta, josta viimeset pari vuotta xc-jäykkiksellä. Jotenkin olen virheellisesti ajatunut vähentämään painetta takaa, mutta kiitos, aion nyt kokeilla heti toisinpäin. Mun mielestä on tosi hienoa, kun voi tällä tavalla keskustelun kautta viisastua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Michael L. Katso viesti
Hyvä LJL sait yhden viestin lisää, kohta niitä on tooooosi paljon!
Lainaus Alkujaan tämän lähetti Michael L. Katso viesti
Muutama muukin juttu LJL:llä mitä en täysin ymmärrä, mut ei sillä väliä.
Olet sinä kyllä ihme jätkä, heität ihan sairaan ärsyttävää juttua mulle henkilökohtaisesti. Tuntuu paskalta, mitä pahaa mä oon sulle tehnyt? Voitko ilmoittaa avoimesti mikä on ongelmana, tai ihan vaan lopettaa?

-Lauri