FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 110 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 60 100 108 109 110 111 112 120 160 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.271 - 3.300 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Sääennuste lupaa hyvää hiihtokeliä ensi viikonlopuksi. Pe-la välinen yö taitaa olla hippasen parempi. Onko suunnitelma tarkentunut?
    Olisi mukavaa jos saataisiin taas vähän reilumpi porukka nuotiolle. Nuotiopaikka voidaan valita niinkin, että paikalle pääsee myös pyörällä.
    ...
    Juu, enemmän porukka mukaan vaan. Tämä on leppoisa retki ja mitkä tahansa sukset käy (paitsi ei ehkä ihan parhaat kilpasukset). Lauantai sopisi minulle paremmin, mutta perjantaikin käy.

Kävin ajamassa paksupyörällä Kurjenrahkalla eilen ja tänään (retkiraportti tulee huomenna). Laturetki-latu on ihan ok kunnossa avoimissa paikoissa, mutta metsässä on roska jo pilannut ladut.

www.yetirides.com
    www.instagram.com/yetinylund

mikäs faceryhmän osoite?
    “A boo is a lot louder than a cheer.”
    - Lance Armstrong

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eros Katso viesti
    mikäs faceryhmän osoite?
    Mikäli viittaat leiriin, niin sillä ei ole mitään tekemistä facebookin kanssa. Info löytyy tämän foorumin säikeestä. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...inais-Suomessa

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eros Katso viesti
    mikäs faceryhmän osoite?
    MTB-Turku. https://www.facebook.com/groups/6625202066/

Fb on tämänpäivän netti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HAK Katso viesti
    MTB-Turku. https://www.facebook.com/groups/6625202066/

Fb on tämänpäivän netti.
    Fb on kuin kouluruokaa. Näyttää ruualle, mutta on aina samaa paskaa ja kaikki syö, vaikka keittäjää ei ole kukaan nähnyt.

Vapaa netti, urrraaa!

Fb on kuin kouluruokaa. Näyttää ruualle, mutta on aina samaa paskaa ja kaikki syö, vaikka keittäjää ei ole kukaan nähnyt.

Vapaa netti, urrraaa!
    mä haluun kalapuikkoja

Vapaa netti, urrraaa!
    Minäkään en siellä ole, enkä aio mennä. Joillekkin myös työ estää olemasta missään tekemisissä FB:n kanssa.

Mun mielestä tuo vertaus on kouluruuan halventamista. Tämä aprillipila sopisi kouluruokaa paremmin FB vertaukseksi.

Jokaisella lienee syynsä käyttää/olla käyttämättä tarkoitukseen soveltuvia medioita, mutta erilaisista asioista tiedottamiseen - ihan vaikka vaan käyttäjämäärillä mitattuna - FB saattaisi olla harkinnan arvoinen. Vaikka huutaisi aivan täpöjä sieltä kotiovelta niin yhden miehen ääni ei kantaudu kovin kauas.

10 sekunnin googlauksella kaivettua dataa:

"Facebook says it now has 1.06 billion people using the site each month, slightly more than the 1.01 billion reported three months earlier." -
    December 2012.
    ---
    Fillari-lehden foorumi tilastot
    Aiheet 13.047 Viestit 950.728 Jäseniä 16.295 - huhtikuu 2013

Leirille en usko osallistuvani koska plänätyt ajotunnit per päivä tuntuu kovalta omaan kuntoon nähden
    www.pyörätarvike.com

FB on kätevä yhteydenpitoväline kaikenlaisessa porukkatoiminnassa. Ittellä ainakin samassa paikassa käsillä koiraurheilureeniporukka, koirayhdistys ja tietty tämä MTB-Turkukin. Ja aikasta paljon kaikesta muustakin pysyy kiireinen kärryillä.

Jos joku epämääräinen taho kerää dataa mun reeneistä, niin siitä vaan. Vähän menee kovalevytilaa.

Ei noi leirin ajosuoritteet mitään ylimaallisia ole. Isommalla sakilla vauhti putoaa aina. Ei tuolla suolla kovaa pysty etenemään kuin yksinäinen pyöräilijä tai maksimissaan taistelupari.

Mukaan vaan rohkeasti, nämä reissut kehittää maastopyöräilijän!

Matti kirjoittaa asiaa. Tuo leirin pisin 8 tunnin lenkki menee kuivalla säällä yksin ajaen ja vähän rutistamalla 4:ssä tunnissa. Ilmoitettu aika on sitä varten pitkä, ettei tarvi heti oikoa kun kumi puhkeaa jo toisen kerran ja ehtii tehdä tulet evästauolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti H Katso viesti
    FB on kätevä yhteydenpitoväline kaikenlaisessa porukkatoiminnassa. Ittellä ainakin samassa paikassa käsillä koiraurheilureeniporukka, koirayhdistys ja tietty tämä MTB-Turkukin. Ja aikasta paljon kaikesta muustakin pysyy kiireinen kärryillä.

Jos joku epämääräinen taho kerää dataa mun reeneistä, niin siitä vaan. Vähän menee kovalevytilaa.
    On varmasti monessa mielessä kätevä mutta mua ei houkuta ajatus, että epämääräisellä taholla on yhdessä helposti saavutettavassa paikassa käytettävissä liikaa dataa. Kyllä täällä olevilla tiedoilla ja googlella saa kaivettua esiin mun nimen, kuvat, ammatin, osoitteen, työpaikan, harrastukset, autot, jne, jos vaan tarpeeksi vaivaa näkee. Mielestäni sekin on turhan paljon. Jos nollasta voisin aloittaa, niin luultavasti vetäisin yksityisyyden suhteen tiukempaa linjaa. Nyt kun yksityisyys on jo ns. menetetty niin en asiaa isommin sure, mutta silti raja menee jossain ja se kulkee FB:n ja vastaavien palveluiden kohdalla.

Liikaa dataa yhdessä täysin kontrolloimattomassa paikassa. Valmiiksi sopivaan formaattiin jalostettuna koneellista analysointia ja käsittelyä varten. Ymmärrän kyllä, että suurin osa ei asiasta välitä mitään. Silti noilla FB:n käytön kieltävillä tahoilla on omat hyvin vahvat perusteensa kielloille, joita ei voi kiistää.

Kuka mitennii. Mää pidän FB:tä suurempana murheena kaupparekisteriä. On todella mukava olla reissussa ja saada uhkaustekstareita puhelimeen jonkin työmaalla tapahtuneen jutun takia. Tai parhaaassa tapauksessa joku mulkvisti on seissyt pihassa hakkaamassa ovea.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Kuka mitennii. Mää pidän FB:tä suurempana murheena kaupparekisteriä. On todella mukava olla reissussa ja saada uhkaustekstareita puhelimeen jonkin työmaalla tapahtuneen jutun takia. Tai parhaaassa tapauksessa joku mulkvisti on seissyt pihassa hakkaamassa ovea.
    Juu näin saattaa yksilön osalta olla päivittäisessä elämässä.

Mutta mm. ne jotka kieltää FB:n käytön kantaa huolta suuremman populaation turvallisuudesta. Silloin massiivinen tietomäärä yhdessä paikassa ei ole hyvä. Ja seurauksetkin on yleensä pahempia, kuin tekstarit tai oven hakkaus. Puhelinnumeron voi vaihtaa, nimen voi vaihtaa ja muuttokin on aika helppoa, mutta koko kaveripiirin vaihtaminen onkin sitten jo isompi juttu.

Juu teoreettisia juttuja ja mulla ei ole FB kieltoa päällä. Vastustus on omalla kohdalla enemmän periaatteellista ja kenties ylivarovaisuuttakin. Olen vain sattunut elämäni aikana väistämään monta ikävää asiaa varovaisuudella, jota moni on pitänyt turhana ylivarovaisuutena, mutta on joutunut vuosien päästä myöntämään että se oli kuitenkin perusteltua. Tämä maailma ei ole ihan niin hyvä, kuin miltä se näyttää.

Juu ei ole tarkoitus pelotella tai houkutella porukkaa pois naamakirjasta. Kunhan nyt raotan hiukan miksi en siellä ole, enkä aio harkita ainakan toistaiseksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Tämä maailma ei ole ihan niin hyvä, kuin miltä se näyttää.
    Älä *****.

Ei sitten tule mieleen, että jollain saattaa olla aika tiukat säännöt siitä, mitä ulos antaa itsestään tai läheisistään? Netissä tai siellä ihan oikeassa maailmassa.

Kannattaa joskus mennä ulos ja tavata ihmisiä ihan naamasta naamaan. Siellä ne oikeat hait ui.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

No Fb:ssä en ole minäkään enkä aiokaan olla, mutta ei se minussa mitään suuria intohimoja herätä suuntaan jos toiseen. Niin ja on ne mun vähäiset yhteislenkkitarpeet hoituneet ihan Fillarifooruminkin kautta vaikka ei täällä olekaan 1,1 biljoonaa (miljardia) kävijää/käyttäjää.

Ja sitten muuta, vaikkei sitä voittoa ihan tullutkaan MTB-Turun tiimille, niin jotain voittoja tiimijäsenille sateli ihan puskista. Eli meikäläinen, joka ei ole jo puolivuosisataa kestäneellä elämän taipaleella voittanut mitään missään arvonassa, nappasi nyt talvikilometrikisan arvonnassa päävoittona olleen Tunturin CX-pyörän.

Pyörä on kyllä ihan upea, mutta ylimääräinen minun varastossani, joten jos joku on aikeissa hankkia kesäksi cyclocrossaria, niin nyt olisi hyvällä alennuksella tarjolla upouusi peli ja koonkin varmaan pääsee valitsemaan ihan itse.

Ilmoitelkaa mahdollisesta kiinnostuksesta YV:llä.
    Lehisj muokkasi tätä : 03.04.2013 at 17.06

Onnittelut Jukalle.

Fb on ylivoimainen mm. omien kiinnostusten seurannassa, tapahtumien ja juttujen jakamisessa, viestittelyssä jne.., kunnes joku keksii jonkin muun systeemin.
    Nykyään ei enää paljon haittaa muiden jakama infoähkykään kun se juoksee omaa elämäänsä uutisnauhassa.

En ymmärrä lainkaan tuota yksityisyyshössötystä tai tiedonkeruuta.

MTB-Turunkaan osalta ei vaan ole enää paluuta "vanhaan hyvään aikaan ennen fb:tä".

Mutta jokainen tekee näissä jutuissa juuri kuten parhaaksi kokee.

Facebookissa(kaan) ei tarvitse esiintyä omalla nimellään eikä siellä tarvitse jakaa informaatiota itsestään jos ei näin halua.

Eiköhän tämä MTB-Turun elämä kulje ihan hyvin täällä syntymäkodissakin, jos vaan joku muistaa infota siellä toisaalla sovitut lenkit myös tänne.

Mistä tulikin mieleen, että Vappulenkki ajetaan 1.5. klo 11 alkaen Impivaaran palloiluhalleilta. Matin etkolenkit ja kaikki jatkot erittäin suotavia!
    mtbturku.net
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Kiinnostavat asiat herättävät keskustelua. Itsekin olin kauan ihan periaatteestakin FB:tä vastaan. Jossain vaiheessa alkoi kulkea enenevässä määrin harrastuksiin liittyviä kutsuja facebookin kautta ja päätin lopulta antaa palvelulle tilaisuuden. Lopputulos oli se että yllätyin positiivisesta enkä ole näillä näkymin lähtemässä pois. Facebookia voi käyttää niin monin eri tavoin, ettei sitä kannattaisi yleistäen kritisoida pahimman kauhuskenarion perusteella. Fakta on tällä hetkellä se, että facebookin kautta tarjotaan jonkinlaista lisäarvoa myös MTB-Turun touhuihin. Periaatteidensa tai mielipiteidensä takia on silti ihan oikeutettua ja suotavaakin olla kuulumatta facebookkiin - ei varmastikaan menetä kovin paljoa josko mitään. Ihan sama pätee tähän foorumiinkin.

Vähän tässä nyt ollaan vissiin sivuraiteilla. Juhalla oli ihan asiaakin ja kyseli auttaisiko facebookkiin kuuluminen jotenkin. Tuskinpa. Ellei sitten sieltä omista facebook-kontakteista löydy joku joka ei tietoa ole vielä fillarifoorumin tai MTB-Turun FB-ryhmän kautta saanut. Itse olin viime keväänä samaisella leirillä - voin suositella. Itse aloitin talvitauon jälkeen oikeastaan suoraan kevätleiriltä ja jaksoin ajella ihan kohtuullisesti. Riippuu tietysti osallistujien yleisestä tasosta ja reitin kunnosta, mutta ainakaan viime vuonna ei vaadittu erityisen hyvää kuntoa. Olisi kiva lähteä tänäkin vuonna leirille, mutta ei taida löytyä riittävästi vapaa-aikaa. Jos yksittäisten päivien osallistuminen on mahdollista, niin pyrin kyllä vähintäänkin yhdelle päivälle mukaan.

Kun tuossa jo off-topicciin kovasti pääsin, niin todetaan nyt vielä että Turku-rastien kausi alkaa tänään. TuS järjestää lähiaikoina myös aikuisten suunnistuskoulun, jos jota kuta sattuu kiinnostamaan.
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Juuh, pahoittelen mesoamistani. Alkaa kiristää pinnaa, kun viimeinen sisällä pysynyt ateria on nautittu viime perjantaina. Jaffa ja soffa kyllästyttää. Onneksi nyt ei ole eilisen tapaan 39 astetta kuumetta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korhonen Katso viesti
    Itse olin viime keväänä samaisella leirillä - voin suositella. Itse aloitin talvitauon jälkeen oikeastaan suoraan kevätleiriltä ja jaksoin ajella ihan kohtuullisesti. Riippuu tietysti osallistujien yleisestä tasosta ja reitin kunnosta, mutta ainakaan viime vuonna ei vaadittu erityisen hyvää kuntoa. Olisi kiva lähteä tänäkin vuonna leirille, mutta ei taida löytyä riittävästi vapaa-aikaa. Jos yksittäisten päivien osallistuminen on mahdollista, niin pyrin kyllä vähintäänkin yhdelle päivälle mukaan.
    Kaikki saavat osallistua kuten haluavat. Minä olen vain huolissani siitä, etten joudu maksamaan yksin 250 € mökkivuokraa, vaikka asun niin lähellä, että voin tulla vetämään lenkit yhtä hyvin kotoakin. Yhteis majoitus ja ruokailut luovat yleensä hyvää porukkahenkeä ja mahdollistaa vähän kauempaakin tuleville mukavat ja helpot olosuhteet.

Tunteeko Ulla tai joku muu noita Kuhiksen polkuja niin, että pystyisi tarjoamaan opastuksen hieman lyhyemmille reiteille?

Tai parhaaassa tapauksessa joku mulkvisti on seissyt pihassa hakkaamassa ovea.
    Viimeiksi näin taisi käydä kun spessuni rungosta kuului ääniä, enkä itse keksinyt äänen aiheuttajaa
    Minä ajan pääni jäädyksiin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TeKu Katso viesti
    Viimeiksi näin taisi käydä kun spessuni rungosta kuului ääniä, enkä itse keksinyt äänen aiheuttajaa

Huomenna on torstai! Olisko jo aika polkaista lenkit käyntiin kunnolla. Valoakin jo piisaa.

Onnea Lehikselle hienosta pyörästä. Harmittaa kohtuullisen vietävästi, että oma rampautuminen torpedoi koko tiimin suorituksen. Olis tullut vähän aiemmin niin ei olis jäänyt nuo parisataa kilsaa pyörimään tuonne riippakiveksi. Tietääkö joku mitä sarjojen parhaat tiimit saivat palkinnoksi?

Olin Kevätleirillä viime vuonna, ja pärjäsin mukana, vaikken osannut noviisina ajaa ollenkaan. Leirin jälkeen osasin jo vähän. Hyvällä peruskunnolla, mitä tästä porukasta löytyy suunnilleen kaikilta, selviää kyllä.

Tänäkin vuonna lähtisin mielelläni, mutta koska vammaisuus, niin en uskalla lupautua mihinkään. Syötteelle tosin olen jo ilmoittautunut ja Tahkollekin pitäis lähteä. Toivotaan että on siihen mennessä taas ehjänä mies. Kevätleiri on liian pian.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bomba Katso viesti
    Onnea Lehikselle hienosta pyörästä. Harmittaa kohtuullisen vietävästi, että oma rampautuminen torpedoi koko tiimin suorituksen. Olis tullut vähän aiemmin niin ei olis jäänyt nuo parisataa kilsaa pyörimään tuonne riippakiveksi. Tietääkö joku mitä sarjojen parhaat tiimit saivat palkinnoksi?
    .
    Emme ole vielä saaneet mitään tietoa. Ville ACT.
    Ville Ilves

www.yetirides.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Yeti Katso viesti
    Hieno retki ja raportti jälleen kerran! Teetkö reissuilla ruokaa tuoretarvikkeista vai onko sulla retkimuonapakkauksia? Mitä polttoainetta sulla on keittimessä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OlliR Katso viesti
    Hieno retki ja raportti jälleen kerran! Teetkö reissuilla ruokaa tuoretarvikkeista vai onko sulla retkimuonapakkauksia? Mitä polttoainetta sulla on keittimessä?
    Yleensä säästän painoa mahdollisimman paljon, ja silloin mukana on retkimuonapakkauksia, maun vuoksi lähinnä Real Turmat. Jos on mahdollista otan toki oikea ruoka mukaan, esimerkiksi pulkassa tai kajakissa. Keittimessä olen yleensä käyttänyt kaasua, mutta tällä kertaa polttoaineena oli bensa, joka kuitenkin talvisin toimii paremmin.

www.yetirides.com

OT.

Kaikki eivät kuulu eivätkä tule kuulumaan FB:iin. Syitä tähän on ties mitä, mutta yksin FB:ssä tiedottaminen ei kulje kaikille.

Yksityisyys on kohteliasta jättää jokaisen omaksi valinnaksi niin pitkälle kuin se on mahdollista ja välttää muiden nimien julkaisua myös tällä palstalla.
    ÖRM 2021

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •