GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 109 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 59 99 107 108 109 110 111 119 159 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.241 - 3.270 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juice Katso viesti
    ...
    Paljon on pitkiä matkoja. onko yltiöpositiivista porukkaa vai julmetun kovakuntosta.
    ...
    Huonomuistinen ja ylioptimistinen. Aika onneton yhdistelmä.

www.yetirides.com
    www.instagram.com/yetinylund

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mijura Katso viesti
    Tahko ilmo hoidettu eilen. 60km tuli näin ekakertalaisena otettua. Oliko jotain MTB Turku porukkamökkisuunnitelmaa olemassa? Halua riittäis ajaa myös yöllä, mut ajatus vähistä yöunista ennen starttia ei vielä
    Tahkon taika kyllä huolehtii huonoista yöunista, on vaan plussaa jos on jotakin
    tekemistä kun ei nukuta

Annas ku isi näyttää?

Tultiin Kuopiosta, Paavo lähti vielä lenkille. Kuulemma huomenna saa levätä. ?!?
    mtbturku.net
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ulla Katso viesti
    Tultiin Kuopiosta, Paavo lähti vielä lenkille. Kuulemma huomenna saa levätä. ?!?
    Äkkiäkös sitä puuttuvan 80 heittää... tuolla aikaisemmin ict kyseli loppukilsoja. Mun osalta homma valmis.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viesti
    Äkkiäkös sitä puuttuvan 80 heittää... tuolla aikaisemmin ict kyseli loppukilsoja. Mun osalta homma valmis.
    Viimeiset kilsat kirjattu. Ei herunnut kahtasataa kilsaa viimeisenä ajopäivänä, vaikka tuli luvattua. No sentään yli 150 km jos se ei riitä niin ei sitten. Viimeinen kisaviikko oli melkein 900 km, vaikka ei niitä oikeita pakkas- ja lumikilsoja, niin kuitenkin kovassa tuulessa ja yksin väännettyinä nuokin tuntuvat vanhan äijän jaloissa. Nyt otetaan ... ja huomenna levätään tuli sitten voitto tai kakkostila.

Niin ja Juice: kyllä varmaan 3 x Lehikoinenkin kuuluisi Tahkossa MTB-Turun alle, vaikka nyt mennäänkin TVC:n nimissä. Anttia yritin houkutella ajamaan 45 km, niin teidän Leevikin olisi saanut ajoseuraa. No poika halusi kuitenkin vielä ajaa vain 25 km. Pia oli rohkea ja ilmottautui 60 km:lle.

Terkut Mallorcalta koko MTB-Turun talvikilometrikisatiimille!
    T. Vielä normaaliakin "väsyneempi" Lehisj

Lainaus Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viesti
    Kuittaan omalta osaltani leikin leikityksi, ajot ajetuksi ja kilsat merkityksi. Uhottu 3. Satanen tälle viikolle ajettu 106 km mitaisena, jotta sai 1700 täyteen.

Meillä 1 henkilön kirjaukset puuttuvat ja yhdestä ei ole tietoa. Ei-tietoa on luultavasti vähän tai ei ollenkaan (ennakkoilmoitus, tiimikannustusta harrastettu). Toinen puuttuva on 336km. Järjestelmä ei salli kirjauksia tällä hetkellä
    Eli tilanne kesken.

Hienoja vääntöjä Talvikilometrikisassa! Onnittelut kaikille.
    Varsinkin MTB-Turulle, on loppusijoitus mikä tahansa sekä myös "MTB-Turku kakkosjoukkueelle" FinnHEMS-tiimille

Multa jäi eliseltä kirjaamatta muutama hassu kilsa.

Hauskaa oli vaikka ei ihan hirveästi normaalia enempiä tullut ajettua.
    Suo, kalja ja läski.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lehisj Katso viesti

Niin ja Juice: kyllä varmaan 3 x Lehikoinenkin kuuluisi Tahkossa MTB-Turun alle, vaikka nyt mennäänkin TVC:n nimissä. Anttia yritin houkutella ajamaan 45 km, niin teidän Leevikin olisi saanut ajoseuraa. No poika halusi kuitenkin vielä ajaa vain 25 km. Pia oli rohkea ja ilmottautui 60 km:lle.

Terkut Mallorcalta koko MTB-Turun talvikilometrikisatiimille!
    T. Vielä normaaliakin "väsyneempi" Lehisj
    Kyllä se TVC mulle käy yhtäläisesti, tuli vaan haku tehtyä MTB-Turkusen nimissä lainkaan ajattelematta niitä joilla on keltainen paita. Hienoa hienoa lisää porukkaa mukaan, menkää ja imoittautukaa vielä ehtii. Nip.. Nap?
    Mahtavaa kun on taas jotakin mitä odottaa.

Annas ku isi näyttää?

180 listalta löytyy myös b00t seuran nimellä tuttu nimi. Heija heija
    Suo, kalja ja läski.

Peukalo ylös

Vuoro/kuukauden vaihtuessa oli kasassa vasta 51 kpl jumiin jääneitä kisakilometrejä, joten jos ja kun tuo kirjausbugi/aprillipila (?) korjataan, niin loppukirjaukset keikkauttanevat tilanteen vielä toisin päin. Soli se mun viiden päivän flunssa, pärk...

No joka tapauksessa kiitokset tiimikavereille hienosta saavutuksesta, eiköhän tuota MTB-Turun linkkiä ole taas klikkailtu ja maine kasvanut, kunniasta nyt niin väliä...
    Pave muokkasi tätä : 01.04.2013 at 12.23
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Olette te ajaneet hurjia määriä!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti H Katso viesti
    Olette te ajaneet hurjia määriä!
    Mattia lainaten ja itsekseni ihmetellen, löytyykö Turun seudulta edes noin monta kilometriä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pave Katso viesti
    Vuoro/kuukauden vaihtuessa oli kasassa vasta 51 kpl jumiin jääneitä kisakilometrejä, joten jos ja kun tuo kirjausbugi/aprillipila (?) korjataan, niin loppukirjaukset keikkauttanevat tilanteen vielä toisin päin. Soli se mun viiden päivän flunssa, pärk...
    Tai, mun käden hajoaminen, tai Bomban selän rikkoutuminen...

Onnitelut Pavelle 3000 ylityksestä. Hurja luku talvikilsoja. Viiden kärki tais jäädä juuri alle 2000. Aika kova tulos mielestäni.

Oli kyse sitten aprillipilasta tai taktikoinnista kirjauksien kanssa, niin jäipähän vähäksi aikaa keikkumaan meidän nimi keulille kun kurvasin varttia vaille kotiin ja pistin omat kilsat sisään.

Laskeskelin välityksiä Sheldonin kalkulaattorilla http://sheldonbrown.com/gears/

Ymmärtäisin 29" sinkulan 32/19-välityksen vastaavan 26 tuumaisen 32/17 -settiä. Muistaakseni JiiH ajaa tuolla välityksellä? Ilmeisesti tässä on otettu kaikki huomioon, kun kammen pituuksiakin kysytään?
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Kirjaukset toimivat taas. Viimeinen mohikaanimme on selvityksessä, laitoin tekstarinkin. Paljoa ei tule ACT:lle lisää. Jos mitään.
    Kiitos joka tapauksessa kisasta! Ei näin paljoa ole koskaan tullut talvella ajettua, kiitos teidän!
    T. Juha

Ymmärtäisin 29" sinkulan 32/19-välityksen vastaavan 26 tuumaisen 32/17 -settiä. Muistaakseni JiiH ajaa tuolla välityksellä? Ilmeisesti tässä on otettu kaikki huomioon, kun kammen pituuksiakin kysytään?
    Ei, mulla on 32/20, vastaa aika tarkkaan 26-tuumaisen 32/18.

Kypärän nosto ja kumarrus km-kisaajille, huikeita talvikilsoja!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JiiH Katso viesti
    Ei, mulla on 32/20, vastaa aika tarkkaan !
    Ei mikään siirtymävälitys siis. Mutta joo, jäljillä siis olen.

Mike Shermannin laskurin avustuksella huomasin, että mullahan on itse asissa aivan liian piiiiitkiä välityksiä 26" maastosinkuloissani (34-18, 36-19), kun vertaa yleisesti käyttämiäni polkuajonopeuksia vs. sopivat kadenssit. Ilmankos niillä on pystynyt ajelemaan mm. noita pakkosatasia talviteillä sekä työmatkoja.

Toisaalta 'oikeat' maastovälitykset söisivät tuota pyörän yleiskäyttöisyyttä (työmatkasinkulassa 'talvivälitys' 34-16)...
    Pave muokkasi tätä : 01.04.2013 at 17.08

Juu ei ole siirtymävälitys. Vaikka onhan sillä yksi talvitriatlonin pyöräilyosuus väännetty sohjossa ja jäässä...

Tämä pohdiskelu liittyy siihen, että 32/17 on ollut hyvä Tahkopykälä. Tekisi mieli rakentaa koirapyöräilysalsasta kesäksi ripeä sinkula.

Mä olen laittamassa uuteen terästakajäykkä 29-sinkulaani 34 x 22 ja kammet vain 175 mm. No enpä ole koskaan ennen ajanut sinkulalla metsässä, niin en tiedä kuinka metsään menen! Heh, heh olipas "hauska" sanaleikki!

Mulla on Karate Monkeyssä 34-16 sunnuntaicyclovälitys, 42 mm nastoilla. Kesällä 29-kumeilla välitys 34-18, jolla meni viimevuoden Tahko.
    Suo, kalja ja läski.

Metsäsinkulointi on yksinkertaista. Mennään tasaista välityksen suomaa nopeutta ja kun jerkku reisistä loppuu, tunkataan maksimivauhdilla.

Ainakin näin heikkojalkaisen näkökulmasta välitys on aina kompromissi. Kokeilemalla selviää. Lehisj selvinnee hiukan pidemmilläkin tuumilla.

Voisin kuvitella myös. Ainakin mitä velolla tullut miehen välityksiä taivasteltua. Pääasia, että aate leviää...
    Suo, kalja ja läski.

Tahko 2013

Tahkon spekulaatiot ovat kovassa vauhdissa. Mökkipaikat alkavat olla täynnä (15/16). Mulla on listoilla alla olevat nimet. Suuri osa listasta näkyykin jo ilmoittautuneen Tahkolle. Onko listalla joku joka tietää jo tässä vaiheessa, että ei pääse lähtemään ja siten vapauttaa paikkansa?

Lisäksi multa puuttuu muutama s-postiosoite. Laittakaahan mulle.

Listassa on toivottavasti kaikki nimet jotka mulle on ilmoittautunut???

1 Jarkko Holopainen
    2 Aki Korhonen
    3 Matti Hallikainen
    4 Ville väre
    5 Jari Korelin
    6 Janne Rosama
    7 Tommi Jansson
    8 Peter Nylund
    9 Paavo Pietilä
    10 Teemu Saranpää s-posti uupuu
    11 Ville Peltoniemi
    12 Janne peippo
    13 Juhani Tomminen s-posti uupuu
    14 Mika lehtonen
    15 mijura s-posti (ja oikeanelämän koko nimi) uupuu

Suo, kalja ja läski.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Yeti Katso viesti
    Olisiko tällä kertaa kiinnostusta pienimuotoiseen kaljahiihtoon puolentoista viikon kuluttua, joko pe-la tai la-su. Sääennusteen mukaan lunta on vielä riittävästi silloin. Kaksi vuotta sitten meillä oli JJ:n kanssa samantyyppinen retki 8-9.4, ja nyt on varmasti enemmän lunta.

Vai lähdenkö yksin taas?
    Sääennuste lupaa hyvää hiihtokeliä ensi viikonlopuksi. Pe-la välinen yö taitaa olla hippasen parempi. Onko suunnitelma tarkentunut?
    Olisi mukavaa jos saataisiin taas vähän reilumpi porukka nuotiolle. Nuotiopaikka voidaan valita niinkin, että paikalle pääsee myös pyörällä.

Samaten kevätleirille on ollut taas kovin vähän kiinnostusta. Vain 6 henkeä on edes kyselly jotain ja heistä puolet aikeissa tulla ehkä osaksi aikaa. Kertokaapa onko suunnitelmissa vikaa vai pitäisikö olla naamakirjassa, että pääsee piireihin?

Tulin viime vuonna pois naamakirjasta, älä hyvä mies sinne mene. Leirissä ei ole mitään vikaa, päinvastoin! Mutta liukkaat, risat pitkokset ja olematon kunto, en edes kuvittele pärjääväni kyydissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Samaten kevätleirille on ollut taas kovin vähän kiinnostusta. Vain 6 henkeä on edes kyselly jotain ja heistä puolet aikeissa tulla ehkä osaksi aikaa. Kertokaapa onko suunnitelmissa vikaa vai pitäisikö olla naamakirjassa, että pääsee piireihin?
    Jossain kohtaa kerroin että olen kiinnostunut leiristä. Huomasin kuitenkin että Liedossa on xc kisat lauantaina ja menen sinne itseäni kurjuuttamaan. Tulen mielelläni sunnuntaina kalliobaanalle. Arvostan sitä että porukka jaksaa järjestää yhteistä kivaa ja jatkossa yritän tulla mukaan! Naamakirjassa en ole itsekään, joten en ole piireissä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •