HephaGiantElectrobikeFillari
Sivu 166 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 66 116 156 164 165 166 167 168 176 216 266 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.951 - 4.980 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

No niinhän ne suunnitelmat sitten muuttuivat... Minkäslaista settiä ARJ meinasit ajella? Foreca lupaa plusasteita jo klo 1100.

Mun suunnitelmat muutuivat niin, että ajelen perjantaina kolmisen tuntia sillai tasasen tappavahkosti. Lähtö varmaan kasilta, niin ehtii pois ennen kuin polut alkavat pahasti pettämään. Lauantaina en joudakaan ajamaan ollenkaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    No niinhän ne suunnitelmat sitten muuttuivat... Minkäslaista settiä ARJ meinasit ajella? Foreca lupaa plusasteita jo klo 1100.

Mun suunnitelmat muutuivat niin, että ajelen perjantaina kolmisen tuntia sillai tasasen tappavahkosti. Lähtö varmaan kasilta, niin ehtii pois ennen kuin polut alkavat pahasti pettämään. Lauantaina en joudakaan ajamaan ollenkaan.
    Jos tässä on oikkeen vara valkata, niin minäkin kallistun tasasen tappavaan. Voihan sitä suorittaa ne tekniikka lätinät ajon ohessa, niin saa koko porukan samaan kimppaan?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Minäkin aattelin tulla ajamaan, mutta erkaannun omille teilleni jos jäätte sinne harjoittelemaan ajotekniikoitanne.

Arto mä en harjoittele mitään! On niin paska laji

Kai ARJ tuut kasilta porukan matkaan koukkamaan maalikaupalta? Mennään porukalla ei täällä kenenkään tarvii yksin ajella

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tom1 Katso viesti
    Kai ARJ tuut kasilta porukan matkaan koukkamaan maalikaupalta? Mennään porukalla ei täällä kenenkään tarvii yksin ajella

Oli sen verran kiivastahtinen työviikko (sai painaa neljä päivää VK alueella ja vain 20 min palautuksella per päivä) että vitutti ja väsytti niin saakelisti. Minä starttaan tasan 9:ltä ja ajelen omatahtisen lenkin jotta taas pääsee suurinpiiretein normaaliin rytmiin kiinni. Sitä varmaan tulee vanhaksi kun ei jaksa.

Sääli, Tom1 olisi tarjonnut munaa sulle.

PonkalaJarno Guest
    Kuhan saan myytyä tuon classic enskan niin saan rahaa pyörään niin olen mukana aina kun mahollista, himottaa lähinnä toi 500 euron budjetin topikin sinkula

Sääli, Tom1 olisi tarjonnut munaa sulle.
    PPPPL sujui ihan perinteisesti muutenkin kuin munien osalta, yx luovutti jo ennen lähtöä ja yx jouduttiin jättämään krampin takia hankeen

keli oli ensteks vähän utuinen

mutta sitten rupesi aurinko porottamaan

Sitä varmaan tulee vanhaksi kun ei jaksa.
    joo mä oon huomannu saman asian jo näin nuorena
    heccu muokkasi tätä : 29.03.2013 at 16.24

Upea lenkki kiitos porukalle. Myös suurivaliokunta kokoontui 9 jäsentä. Tuli myös päätös, että uusi Sunnuntai lenkin aloitus aika on klo 08:00 maalikaupalta. Huom kesät ja talvet sama aika!

Joo, kiitoksia varsinkin Heculle reittiopastuksesta. Oli hauska ehtiä kerrankin mukaan vähän pidemmälle reissulle

Tekemisen meininkiä

Hyvät oli polut tänään, kiitoksia tasapuolisesti kaikille.

Huomenna tour de Jää, lähtö 800 Saunakallion Siwalta. Kolutaan Jään talvipolut.

Kiitoksia Heculle ja koko pumpulle antoisasta lenkistä!

Joo, koivet otti pienet krampit loppumetreillä, eipä ole ennen noin pahoja tullut vastaan! Tuntui hetken, kuin olisi ollut kaksi rautakankea jalkojen tilalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Hyvät oli polut tänään, kiitoksia tasapuolisesti kaikille.

Huomenna tour de Jää, lähtö 800 Saunakallion Siwalta. Kolutaan Jään talvipolut.
    Lähtö on niin liki kotia, että mukana..

Tänään oli kyllä tosi kiva lenkki. Kiitoksia hyvästä seurasta ja lenkin vetäjälle se suurin kiitos Norjan pojat näyttää vähän mallia tässä http://www.youtube.com/watch?v=dSxPzKdLy5s Tulevaa kesää odotellessa ja niitä mutakelejä . En tule huomenna mukaan etsi sisäistä pyöräilijää kotosalla.

Mahtava lenkki oli tänään ISO kiitos Hecculle Vauhtikin oli justiin hyvää. Eli mukava PK lenkki sykkeellä 128..

Hyvä oli Talvitour alkupaloineen ja jälkiruokineen. 6 hemmoa tänäänkin viivalla, naatiskeltiin helmipoluista joita Heccu tarjoili hyvällä sykkeellä.(Eilen kun tiisselin lämpimäksi sai niin tänään meno oli varsin vauhdikasta loppuun vielä kirraten, hyvin äijä vetää).
    Nyt palautusta ja huomenna taas ketjut kireelle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    Sunnuntai lenkin aloitus aika on klo 08:00 maalikaupalta.
    Oli puhetta jos joku pitkempi rauhallinen huomenna johonkin esim Ilola tms, itellä aikaa(kerrankin) riittävästi, kattellaan aamusta.

Oli puhetta jos joku pitkempi rauhallinen huomenna johonkin esim Ilola tms, itellä aikaa(kerrankin) riittävästi, kattellaan aamusta.
    Siis huomenna kaheksalta ja maalikaupaltako? Olen mukana jos jaksan herätä näin aikaisin.
    Huomenna ajetaan sillä polut on parhaimmillaan just nyt.

Huomenna juhlistetaan 5v-hääpäivää vaimon toivomuksesta Helsingin Kiipeilykeskuksessa <3. Mutta maanantaina voi varmaan taas ajella.?. Forecan 10 päivän ennusteen perusteella ensi viikonloppunakin voi ehkä vielä ajella

Siis huomenna kaheksalta ja maalikaupaltako? Olen mukana jos jaksan herätä näin aikaisin.
    Huomenna ajetaan sillä polut on parhaimmillaan just nyt.
    Jep, suuren valiokunnan päätöksen mukaisesti.
    Ja eikös kelloja käännellä ens yönä..
    Jukka H muokkasi tätä : 30.03.2013 at 15.38

Korrupted Guest
    Yritän päästä aamulla mukaan. Kuinka pitkän lenkin meinasitte ajaa? Täytyisi varmaan puolen päivän aikoihin lähteä kotiinpäin..

Jahas, ne olis tän vuoden ekat kisat aika tarkkaan neljän viikon ja yhden päivän päästä. Tarttee ruveta hommaamaan fillarinkuljetustelinettä. Ei ole kattotelineitä eikä koukkua autossa, joten takaluukkuun kiinnitettävä malli olis hakusessa. Ainut hatchbackiin sopiva malli, jonka olen löytänyt on Thule ClipOn 9103. Onkos kellään käsitystä, mistä sais Thulea edukkaasti?

Jahas, ne olis tän vuoden ekat kisat aika tarkkaan neljän viikon ja yhden päivän päästä. Tarttee ruveta hommaamaan fillarinkuljetustelinettä. Ei ole kattotelineitä eikä koukkua autossa, joten takaluukkuun kiinnitettävä malli olis hakusessa. Ainut hatchbackiin sopiva malli, jonka olen löytänyt on Thule ClipOn 9103. Onkos kellään käsitystä, mistä sais Thulea edukkaasti?
    Hommaa ertsi kunnon kattotelineet esimmäisenä. En tiedä minkälainen pirssi sinulla on mutta tässä ammattilaisen vinkki.

No tämän takia ei kannata välttämättä uutta autoa alkaa värkkäämään, mutta aivan loistava syyhän se olisi. Uudessa autossa matalat kattokaiteet johon käy kuin nyrkki silmään siihen tarkoitetut kattotelineet, ai kun se hivelisi silmää yhdessä kilpaa kauniisti paistavan kevätauringon kanssa. Niin ja vaimokin olisi varmaan samaa mieltä.

Ai niin se ammattilaisen vinkki, no se on tässä:

Thule Outride http://www.thule.com/fi-FI/FI/Produc...le-OutRide-561

Tähän saa adabterin myös 15 mm tai 20 mm etuaksilalle.
    ProRide on myös hyvä mutta fillari on tässä telineessä hieman levoton ja eturengas vapajaa aina hivenen.

Ja sitten tavaraa kauppaamaan

Jos sinulla on kattokaiteet (perinteinen, korkea malli) niin minulla on sinulle myydä siihen soveltuva kattoteline, ja edullisesti kotiin kannettuna.
    ProRidestäkin voisin luopua niin hommaan toiseksi kattotelineeksi heti Outriden.

Jos kiinnostaa niin soita.

Fillaria ei kannata laittaa auton perään roikkumaan. Se paskottuu ja pölyyntyy alle aikayksikön.

Fillari pitää kuljettaa mielellään auton sisällä ja jos se ei ole mahdollista niin katolla. Katolla tosin kesähelteillä hyttyset, kärpäset ym lentävät sontiaiset liiskottuu etuhaarukkaan ikävästi kiinni. Tähänkin on lääke olemassa >> jeesusteippi tai vaseliini.

Ja jos päädyt siihen auton vaihtoon niin autan siinäkin sinua mielelläni

Ertsi: Hessumobiilista olen ostanut omani (ClipOn 9104), oli ainakin pari vuotta sitten halvin. ClipOn on ihan hyvä teline mutta ei pärjää kunnolliselle vetokoukkuun asenettavalle helppoudessa ja tukevuudessa. Fillari ei väpäjä laisinkaan kun viitsii köyttää pyörän hyvin kiinni (liinalla etu- ja takapää kiinni). Jos harkitset koukkua muutenkin, laita koukku. Mua harmittaa vieläkin kun vaihdoin RideOnin ClipOniin pois edellisen autonvaihdon yhteydessä, sillä pari kuukautta vaihdon jälkeen laitoin koukun
    Katolle en laittaisi pyörää: paljon askartelua irrottamisessa ja kiinnittämisessä, lisää ilmanvastusta, kerää kaikki ötökät ja jää fillari jää kuitenkin ennemmin tai myöhemmin koristamaan autohallin sisäänkäyntiä tms.

Summa summarum: kaikille taitaisi olla parasta että ostat vetokoukullisen auton Artolta, vaikka sellainen jossa on integroitu pyöräteline.

Lähtöajasta: mä kannatan lähtöajan aikaistusta ihan vakituisemmin, jos lähtis vaikka kompromissina yhdeksältä, jäis paljon enemmän aikaa tehdä muuta ja narina kotona vähenisi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Korrupted Katso viesti
    Yritän päästä aamulla mukaan. Kuinka pitkän lenkin meinasitte ajaa? Täytyisi varmaan puolen päivän aikoihin lähteä kotiinpäin..
    Jos tuolla Ilolassa asti käyään niin taitaa siihen 6h mennä. Pääsee toki väliltä lähtemään sitten kesken pois kun on aika,neuvotaan kyllä klv reittiä tarpeen mukaan.

Jos sinulla on kattokaiteet
    Eijolee.
    Fillaria ei kannata laittaa auton perään roikkumaan. Se paskottuu ja pölyyntyy alle aikayksikön.
    Joo, minähän olen tunnetusti toooosi tarkka phillarin puhtaudesta

Fillari pitää kuljettaa mielellään auton sisällä
    Tätä ohjetta olen tähän asti noudattanut, mutta kun ne auton sisätilat
    paskottuu ja pölyyntyy alle aikayksikön.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Jos harkitset koukkua muutenkin, laita koukku.
    Summa summarum: kaikille taitaisi olla parasta että ostat vetokoukullisen auton Artolta, vaikka sellainen jossa on integroitu pyöräteline.
    Näin se on sitten varmaan tehtävä. Sitten kun keksin koukulle jotain käyttöä... Sitä odotellessa kyselen Hessumobiilista telineen perään, kiitos vinkistä!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Lähtöajasta: mä kannatan lähtöajan aikaistusta ihan vakituisemmin, jos lähtis vaikka kompromissina yhdeksältä, jäis paljon enemmän aikaa tehdä muuta ja narina kotona vähenisi.
    +1

Kävin tänään tekemässä vähän hyppyritreeniä

Huomenna uudestaan? Ehkä myötäpäivään kiertäen? Vaiko sittenkin vastapäivään Kumpi on parempi ja miksi?
    ertsi muokkasi tätä : 31.03.2013 at 08.38 Syy: suuntautuminen

Huomenna uudestaan? Ehkä myötäpäivään kiertäen? Vaiko sittenkin vastapäivään Kumpi on parempi ja miksi?
    Mihin aikaan? Ajattelin tänään illalla juoda yhden oluen

JukkaH, Oli loistava lenkki. Hienosti ja tasaisesti vedetty. Mene ja tiedä, huono kunto jäi metsään, mutta kipu jäi.
    Kyllä se taas tästä kesää kohti alkaa pitkät maastolenkit tuntua juhlalle.

^Oisko 0800? Vai vasta 0900 niin kerkeät nukkua krapulan pois?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •