HephaGarminGiantElectrobike
Sivu 59 / 69 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 49 57 58 59 60 61 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.741 - 1.770 / 2043

Aihe: Kuopijon ilmasto - yhteislenkit & treenit

Kerta lähtijöitä alkoi löytymään niin miltä kuulostaisi alustavasti vaikka pitkäperjantain aamupäivä, lähtöpaikkana vaikka Neulamäen "kauppakeskus"? Aamulla ois pakkanen mitä parhain ja puolille päiville kerkiäis ajella ennen plussalle menemistä ennusteen mukaan. Siinä ajassa kerkiäisi hyvin nautiskella Neulamäki-Puijonlaakso-Rypysuo-Julkula-Päiväranta-Itkonniemi alueet . Lauantaina lähtee varmaankin sekalainen kööri torilta klo. 9.00. Sunnuntaille voisi myös aamulle mehtälenkin sijoittaa ja lähtekööt mukaan ketkä lähtee.

Kerta lähtijöitä alkoi löytymään niin miltä kuulostaisi alustavasti vaikka pitkäperjantain aamupäivä, lähtöpaikkana vaikka Neulamäen "kauppakeskus"? Aamulla ois pakkanen mitä parhain ja puolille päiville kerkiäis ajella ennen plussalle menemistä ennusteen mukaan. Siinä ajassa kerkiäisi hyvin nautiskella Neulamäki-Puijonlaakso-Rypysuo-Julkula-Päiväranta-Itkonniemi alueet . Lauantaina lähtee varmaankin sekalainen kööri torilta klo. 9.00. Sunnuntaille voisi myös aamulle mehtälenkin sijoittaa ja lähtekööt mukaan

olisko pe klo 9.30 siitä ostarilta?
    Team Lazy

Itsekkin mukana ajohommissa jos viime viikonlopun kolhut paranee ajoissa.

kai se 9.30 käy, vähä aikasta omaan makuun mut yritettään herätä! marko, mennään samaa matkaa ni minä en eksy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MarkoKoo Katso viesti
    Kerta lähtijöitä alkoi löytymään niin miltä kuulostaisi alustavasti vaikka pitkäperjantain aamupäivä, lähtöpaikkana vaikka Neulamäen "kauppakeskus"? Aamulla ois pakkanen mitä parhain ja puolille päiville kerkiäis ajella ennen plussalle menemistä ennusteen mukaan. Siinä ajassa kerkiäisi hyvin nautiskella Neulamäki-Puijonlaakso-Rypysuo-Julkula-Päiväranta-Itkonniemi alueet . Lauantaina lähtee varmaankin sekalainen kööri torilta klo. 9.00. Sunnuntaille voisi myös aamulle mehtälenkin sijoittaa ja lähtekööt mukaan

olisko pe klo 9.30 siitä ostarilta?
    Hieno homma että lähtijöitä löytyy! =) Aika ja paikka sopii minulle, nähdään pe aamuna! =)
    Olettekos muuten ajanut vielä kesärenkailla vai onko polut jo siinä kunnossa että pitäis olla nastat alla? Kotimaastoissa oon pärjännyt vielä ilman. Tosin, kevyen liik. väylät on paikoin tosi liukkaita, että jos niitä ajaa niin nastat alkaa olla pakolliset.
    juri78 muokkasi tätä : 27.03.2013 at 20.20

Nyt on jo suunnitelmat edennyt niin pitkälle et pitkäperjantaina ensimmäinen lähtö on torilta klo. 9.00 kaupungintalon edestä, joka sitten ajelee tuonne Neulamäkeen 9.30 mennessä. Joten keskustan suunnalta tulijat voi ängätä jo tuohon torin porukkaan matkaan niin löytää ainakin perille .

Ei taida kyllä olla asiaa pyörän selkään tänä pääsiäisenä. Pitääkäähän muut hauskaa metsässä.

Pärjääkö ilman nastoja? Toivottavasti.

Polut ei ole jäässä, siirtymillä on varmaan siellä täällä jäätikköä.

Ihan mukavat setit tuli tänään vedettyä vaikka alkuun vähän kangerteli. Seuraava juna lähtee huomenna klo. 9.00 torilta kaupungintalon edestä.

Kiitos tämän päivän lenkkiseurasta, hyvää settiä ja mukavata oli! La klo 9 lähtö saattaa tulla vähän turhan nopeesti ku pitäis vielä torillekin löytää ja keretä Neulamäestä..
    Olisko la ketään lähössä Neulamäestä esim. 9 tai 9.30, tai poikkeisko juna tänne suuntaan..?

Ite ajattelin huomenna lähtee Puijon suuntaan joskus 10 jälkeen. Kattoa sit jos siellä törmää johonki junaan tms.

Huomenna jälleen klo. 9.00 lähtö torilta, aikaisesta lähdöstä voitte kiittää Veijoa .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti olliii Katso viesti
    Ite ajattelin huomenna lähtee Puijon suuntaan joskus 10 jälkeen. Kattoa sit jos siellä törmää johonki junaan tms.
    Minä ajattelimn samoihin aikoihin ikorin suuntaan poljeskella leveiden baanojen toivossa.
    - Fear is a mindkiller -

Puijonsarven puolella oli polut tosi hyvässä kunnossa ja samaten myös siinä Puijolle vievän autotien vieressä. Konttilan kierto taasen ei ollu ajettavissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti telliv Katso viesti
    Huomenna jälleen klo. 9.00 lähtö torilta, aikaisesta lähdöstä voitte kiittää Veijoa .
    Pääsiskö Neulamäestä "hinaukseen" tuohon 9 lähtöön? : )

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juri78 Katso viesti
    Pääsiskö Neulamäestä "hinaukseen" tuohon 9 lähtöön? : )
    Minä oon varmaan siinä 8.40 aikoihin kauppakeskuksella ja siitä sitten torille.

Minä oon varmaan siinä 8.40 aikoihin kauppakeskuksella ja siitä sitten torille.
    Voi hitto, tarkastin foorumin klo7, kun kun silloin vielä ei ollut kukaan vastannut niin käänsin kylkeä.. : /
    Kiitos kuitenkin telliv! Ja toivottavasti et odotellut kauaa kaupalla. Seuraavaan kertaan!

Olevinani tulin ajoissa ilmoittelemaan, mutta meinasi hieman kiirus tulla kun tajusin et kaikki muut paitsi herätyskello oli oikeassa ajassa . Pyöräkin oli vielä palasina niin hätäseen ehdin tuohon ilmoittamaani aikaan, joten ei siinä pitempään tullut patsasteltua.

Kerta näin vauhtiin ollaan päästy niin huomennakin on vielä porukkaa lähdössä ajelemaan torilta klo. 8.00, joten tervetuloa vain kaikki joita kiinnostaa!

Oli muuten melkoisen hienoa settiä nuo pääsiäisen lenkit! Tattista vain kaikille. Asiasta toiseen, joko porukka on korkannut maantiekauden? Ajattelin käydän tänään ajamassa Pitkälahden ABC:ltä etelään päin.

Re: Kuopijon ilmasto - yhteislenkit & treenit

Prkl, jokohan sitä ens vkl tulia lähettyä mukaan. Onko se taas lauantaina startti ja monelta?

Se olis taas kohta Tour de Vehmerin aika eli tarkoitus oli ajaa Vehmersalmen kierros lauantaina 27.4, lähtö torilta klo 10.
    Matkaa tulee aika tarkalleen se 100 km ja aikaa menee varmaan jotain neljän viiden tunnin väliin. Kiirettä ei pidetä ja matkaan
    voi ja kannattaa lähteä myös maastopyörällä jos sopivampaa peliä ei ole tarjolla, tosin hyvin rullaavat renkaat kannattaa laittaa alle.
    -v- muokkasi tätä : 05.04.2013 at 19.58

parhaiten rullaavat renkaat taitaa tällä hetkellä olla high rollerit, mut luulen että se nimi on silkkaa mainosta.

Ei kai ne kaikki ole lähdössä maantiepölyä nielemään? Minä ainakin lähden lauantaiaamuna kivikoville poluille. Muita mukaan? Ysiltä torilta tai vaihtoehtoisesti Neulamäestä?

Kyllä minäkin ajattelin lähteä mehtään kun vielä aamupakkasista saa nauttia. Elikkäs huomenna klo. 09.00 torilta kaupungintalon edestä lähtö.

Metsään meniötä näyttis löytyvän, onko kukaan menossa huomen maantielle?

^^^ Tourihan oli tosiaan vasta 3 viikon päästä. Pitää käydä huomenna kokeilemassa pieni lenkki pyöräteillä ja katsoa miten jalka kestää.
    Jospa sitä pääsisi jo ensi viikolla ajamaan kunnolla.

Jaa niin jos noita päivämääriä tarkemmin katsoo niin tosiaan Huomenna siis torilla 9:00

Moro!

En ole varma tuleeko tämä oikeaan topicciin, mutta siirrelkää jos tuntuu siltä.
    Olen 18-vuotias nuori mies, muutin Kuopioon viikko sitten kotiseudultani Pohjanmaalta. Maastopyöräily on jo pitemmän aikaa kiinnostanut, ja ajattelin kysellä, olisiko täällä kenelläkään mahdollisuutta 1. myydä käytettyä pyörää tai 2. näyttää eri tasoisia reittejä (kunhan olen löytänyt pyörän). Kaupunki itsessäänkin on minulle käytännössä vielä täysin tuntematon, puhumattakaan maastoista.

Tämä topicci on ilmeisesti pyhitetty lähinnä ajoista sopimista varten, joten mikäli kenelläkään on tähän liittyen kiinnostusta jatkaa keskustelua kanssani, yksityisviesti taitaa olla paras keino jatkossa. Kiitos

no ainakin täältä ajoseuraa löytyy . käytettyjä pyöriä kannattaa kattella tuolta http://www.fillaritori.com/ ja http://mountainbike.fi/forum/viewforum.php?f=6 . ois mulla tietty mäkipyörä myytävänä, mutta ilmeisesti nyt haetaan jotain kevyempää :P.

niinno tietty kai jotain ylivuotisia tai alennuksessa olevia ihan uusiakin kantsii käydä kyselee sportiasta, leosportista ja iikan pyörävarikolta.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •