GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 165 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 65 115 155 163 164 165 166 167 175 215 265 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.921 - 4.950 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Paitaan timben logo ilman vuosilukua + maastopyöräily on perseestä ja väri on tietysti paskanruskea. Kevyt lyhythihainen ja kaatuilua kestävä pitkähihainen olis jees. Lycrapöksyt ei kiinnosta minua, mutta en tietenkään vastaankaan ole.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Paitaan timben logo ilman vuosilukua + maastopyöräily on perseestä ja väri on tietysti paskanruskea. Kevyt lyhythihainen ja kaatuilua kestävä pitkähihainen olis jees. Lycrapöksyt ei kiinnosta minua, mutta en tietenkään vastaankaan ole.
    Asiaa, olekko vielä selvinpäin

Et kai epäile tälläista nuorta urheilijalupausta alkoholin väärinkäytöstä!!½!? Pois se minusta. Olin paikallisen Prisma-keskuksen Hesburgerissa nauttimassa urheilullisesti kanasalaattia ed. viestiä kirjoittaessani. Heti kohta viestin lähettämisen jälkeen mieleeni juolahti logon yhtenäistäminen sloganin kanssa ja riensin tiskiltä kynän lainaksi taltioidakseni aivopieruni kuitin taustalle. Eli jotenkin näin:

Vaikka taidetta ei pitäisi selittää, se saattaa tässä tapauksessa olla tarpeen. Rakas vaimoni nimittäin luuli kuvan "kukkuloita" kivikkopusseiksi... Logon "M" yrittää olla - slogania myötäillen - karvainen perse, jonka vakoon silhuettimainen maastopyöräilijä on hurjaa vauhtia syöksymässä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    voishan tuota lähteä sompaileen, sopisko lauantaina klo 10 Ainolan portilta.
    Ainolan portti?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Asiaa, olekko vielä selvinpäin
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Seppo Nurminen Katso viesti
    Ainolan portti?
    Mukaan vaan Seppo. Ainola, Sibeliuksen kotitalo Ainola, sen sisäänkäynti = Ainolan portti.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Seppo Nurminen Katso viesti
    Ainolan portti?
    tossa

Vau mikä meno taas täällä! En tullut lenkillä kun tuossa etsin sisäistä pyöräiljää kotona tai jotain. Yritin kotona jooga liikkeitä opiskella ja tulos oli mitä mahtavin... Huomenna yhteislenkille vain...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tom1 Katso viesti
    Vau mikä meno taas täällä! En tullut lenkillä kun tuossa etsin sisäistä pyöräiljää kotona tai jotain. Yritin kotona jooga liikkeitä opiskella ja tulos oli mitä mahtavin... Huomenna yhteislenkille vain...

jos joogaopiskelun ansiosta normimaastopyöräily ei ole enää tarpeeksi haasteellista niin tässä (katso kuvat) vähän lisää haastetta, mistäs muualta kuin Suomen Turusta.

tämänpäiväistä dataa

Korrupted Guest
    Ketkä kaikki ovat lähdössä Skins MTB maralle? Onko mahdollista saada kyyti kisapaikalle, jos joku on lähdössä isommalla autolla? Olimme pikkuveljen kanssa tänään juoksemassa Helsinki Test Runissa, niin en päässyt lenkille. Juoksu meni yllättävän hyvin, sillä en ole koskaan aiemmin juossut kilpailuissa. Loppuaika oli 43.16. Huomenna luultavasti hiihtopäivä tiedossa....

Et kai epäile tälläista nuorta urheilijalupausta alkoholin väärinkäytöstä!!½!? Pois se minusta. Olin paikallisen Prisma-keskuksen Hesburgerissa nauttimassa urheilullisesti kanasalaattia ed. viestiä kirjoittaessani. Heti kohta viestin lähettämisen jälkeen mieleeni juolahti logon yhtenäistäminen sloganin kanssa ja riensin tiskiltä kynän lainaksi taltioidakseni aivopieruni kuitin taustalle. Eli jotenkin näin:

Vaikka taidetta ei pitäisi selittää, se saattaa tässä tapauksessa olla tarpeen. Rakas vaimoni nimittäin luuli kuvan "kukkuloita" kivikkopusseiksi... Logon "M" yrittää olla - slogania myötäillen - karvainen perse, jonka vakoon silhuettimainen maastopyöräilijä on hurjaa vauhtia syöksymässä.
    Tämä on jotain ennenkuulumatonta Jos tommonen logo lätkästään paitaan niin minä muutan pohjoiskoreaan tai ainakin vähin äänin kattelen jonkun muun pyöräilyporukan. Voi hyvä tavaton ertsi, en olisi moista edes sinulta osannut odottaa.

Huomenna ajetaan, polut on loistokunnossa. Kävin ajelemassa tuomaalassa. Huomasin, että joku porukka siellä oli runnonut menemään polokupyörillä ja rikkoneet paikoin hyvät polut

Tämä on jotain ennenkuulumatonta Jos tommonen logo lätkästään paitaan niin minä muutan pohjoiskoreaan tai ainakin vähin äänin kattelen jonkun muun pyöräilyporukan. Voi hyvä tavaton ertsi, en olisi moista edes sinulta osannut odottaa.

Huomenna ajetaan, polut on loistokunnossa. Kävin ajelemassa tuomaalassa. Huomasin, että joku porukka siellä oli runnonut menemään polokupyörillä ja rikkoneet paikoin hyvät polut
    Tänään runnoin kans järvenpäässä 30km. Polut oli kuin pyörätietä. Nyt on uusien kuskien hyvä aloittaa harrastus vaikka
    silllä hybridilla. Paidan kans tilaan, muttei oikein oo ideoita. Pitääkö siinä paidassa olla joku logo ? Varataan sponsoreille
    enemmän tilaa.

Jaa, no joo, taisi tosiaan mennä vähän hyvän maun tuolle puolelle. Pannaan roiman univelan piikkiin.

Olen melkolailla pahoillani, mutta kun oli pakko:

ertsi, tämähän on kaiken lisäksi tekijänoikeusrikos tahikka rikkomus, joten sananen vain ja poistan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juminy Katso viesti
    Olen melkolailla pahoillani, mutta kun oli pakko
    Toihan on selkee referenssi siitä miltä maastopyöräpaidan tulee näyttää...

Olen melkolailla pahoillani, mutta kun oli pakko:
    Älä ole. Kuvatus oli tarkoitettu vain pohjaksi, mutta sehän näyttää yllättävänkin hyvältä paidassa! Kyllä ARJ:n nyt täytyy muuttaa toiseen kylään tai siirtyä ajamaan maantielle muiden tosikoiden joukkoon.

ertsi, tämähän on kaiken lisäksi tekijänoikeusrikos tahikka rikkomus, joten sananen vain ja poistan.
    Minä olen teosten muokkaamisen puolesta (esim. näin), kunhan ketään ei loukata pahasti.

Mää lähden tossa puol yhdeksän pintaan pariksi tunniksi kurvailemaan kevyesti poluille ennen munankerjuukierrosta. Muita aikaisemmin starttaavia, jolle kelpaa huono seura?

Älä ole. Kuvatus oli tarkoitettu vain pohjaksi, mutta sehän näyttää yllättävänkin hyvältä paidassa!
    Yhteistyöllä hyvä tulee!

Minä olen teosten muokkaamisen puolesta (esim. näin), kunhan ketään ei loukata pahasti.
    Kiitos, aiheutit jo toiset makoisat naurut. Vaikka oliko tuota ääniraitaa edes peukaloitu? ABX-sokkotestissä en enää erottanut alkuperäisestä.

toi on HIENO

maastopyöräilijän paras ystävä (vasemmalla)

tämä mies tavattiin itse teossa

tää piti vielä laittaa

pari viteointiharjoitusta: ertsi ja ARJ

taivasviiva

heccu muokkasi tätä : 24.03.2013 at 21.27

Syöte 2013

Ertsi ja Tomi on lähdössä lisäkseni Syötteelle.
    Onko muita lähdössä?

Sillä minä vaan kyselen että sitä majoitusta sikäli mikäli yhteismajotukseen kaikki sopeutuu niin voisin kysellä. Onko majoituksella väliä?
    Myös kuljetus kuviot riippuu paljon lähtijöistä.
    Eli lähtö 19.7. heti aamusta ja paluu sunnuntaina 21.7. Ajomatka syötteelle on todella raju (n. 730 km)
    Lupasin hieman touhuilla tämän asian eteen ja touhuilu alkaa NYT.

Tämän päivän lenkki oli aivan loistava. Hyvä, että virallinen kuvaajakin oli mukana ikuistamassa hienoa lenkkiä ja maastopyöräilijän parasta kaveria.

Syöte 2013

Ertsi ja Tomi on lähdössä lisäkseni Syötteelle.
    Onko muita lähdössä?

Sillä minä vaan kyselen että sitä majoitusta sikäli mikäli yhteismajotukseen kaikki sopeutuu niin voisin kysellä. Onko majoituksella väliä?
    Myös kuljetus kuviot riippuu paljon lähtijöistä.
    Eli lähtö 19.7. heti aamusta ja paluu sunnuntaina 21.7. Ajomatka syötteelle on todella raju (n. 730 km)
    Lupasin hieman touhuilla tämän asian eteen ja touhuilu alkaa NYT.

Tämän päivän lenkki oli aivan loistava. Hyvä, että virallinen kuvaajakin oli mukana ikuistamassa hienoa lenkkiä ja maastopyöräilijän parasta kaveria.
    Lähdössä olen, mulla onkin edellisenä viikonloppuna pärinäkisat. Joten Kode listaan. PS varasin Tahkolle äsken majoituksen, eikä ollut paha hinta

Toi Ertsin logo on ihan perseestä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    toi on HIENO
    ja mikä parasta, se on heleppo hankkia!

Pääsiäislenkki

Miten ois perjantaina aamu kympiltä maalikaupalla?? Ajeltais lähimetsän polkuja ja opeteltais noita ajotekniikoita??? Sitten vielä tarvittais ne "jotkut" sinne opettamaan ja näyttämään. Elikkä rentoa ajelua hyvällä meiningillä

Miten ois perjantaina aamu kympiltä maalikaupalla?? Ajeltais lähimetsän polkuja ja opeteltais noita ajotekniikoita??? Sitten vielä tarvittais ne "jotkut" sinne opettamaan ja näyttämään. Elikkä rentoa ajelua hyvällä meiningillä
    Voisin lähtee mukaan harjottelemaan.

Eikö kannattaisi lähteä vaikka klo 8 tai 9 polut kantaisi paremmin.

^Kannattaisi. Minä todennäköisesti starttaan perjantaina tossa 8-9 aikoihin tekemään lyhyen tekniikkapelleilylenkin. Lauantaille lupaa pikkupakkasta koko aamupäiväksi, silloin voisi ehkä ajella vähän pidempäänkin. Sunnuntaina kiipeilemään ja pulkkamäkeenkin pitää jossain välissä ehtiä.

Lupa-anomuksia em. lenkeille ei ole haettu, joten suunnitelmat saattavat hyvinkin muuttua...

Mulle sopii mainiosti aikaisemminkin eli olisiko se sit kahdeksalta perjantaina?

Mulle sopii mainiosti aikaisemminkin eli olisiko se sit kahdeksalta perjantaina?
    Kasi käy mulle.

Selvä kasilta..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    Selvä kasilta..
    Minäkin aattelin tulla ajamaan, mutta erkaannun omille teilleni jos jäätte sinne harjoittelemaan ajotekniikoitanne.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •