Keskiölaakeri oli sökö. Larun pyörässä laakerin vaihto sujui sutjakkaasti. Itse toimeksianto kirjattiin huoltomääräimelle selkeästi. Pyörää hakiessa näytettiin seikkaperäisesti vanha laakeri sekä selvitettiin muut esille tulleet kysymykset.

Huoltotilat ja niiden järjestys näyttivät myös asianmukaisilta.

En vielä tiedä onko kysymyksessä Larunpyörän yleinen toimintamalli vai vain tämän englantia puhuvan (Ian ?) huoltomiehen hyvä asenne. Nämä asiat selvinnee kun seuraavan kerran huoltotarvetta ilmenee.


Vähän aiheen vierestä

Miksi tällaisen myynti/huolto/asiakaspalvelu toiminnan perusasioiden hoitaminen kunnollisesti onnistuu vain harvoin. Näiden asioiden hoitaminen ei useinkaan vaadi erityisiä investointeja, enneminkin selkeiden toimitatapojen omaksumista.