Miten olis vaikka Lipeällä lähteeAlkujaan tämän lähetti mutanaama
Juu, se kun on mun koiranhihnan toisessa päässäAlkujaan tämän lähetti dirtyrider @ Kassipuro
![]()
Miten olis vaikka Lipeällä lähteeAlkujaan tämän lähetti mutanaama
Juu, se kun on mun koiranhihnan toisessa päässäAlkujaan tämän lähetti dirtyrider @ Kassipuro
![]()
Shimaani muokkasi tätä : 16.03.2013 at 21.44 Syy: puronkunnostelu
Mä en ollu kattomassa kun muija roplas HC:n stemmiä. Saa kertoo ihan ite.
Mut lipeää on, ja saa tulla kylään vaikka koko rungon kanssa. Kellarin tiskipöyvällä on kyllä tilaa.
Stemmi keitettiin muovisessa jugurtti purkissa, siinä kävi melkoinen kuplinta, siinä oli kemiaa ilmassa
![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
^Senhän voi viedä mutikselle lipeä kylpyyn, eikä kerrota pahikselle mitään.
Onk kellään mtn intoa lähteä tänään myöhemmälti iltapäivällä jnnkn villaroimaan tai vaan munkkikaffelle? Kovin aikainen lähtö ei-onstuu kun pitää ensin haukkuilla.
Minä voisin lähteä haahuilemaan joksikin aikaa, onkos tuo sitten yks vai kaks kellossa?
Mää luulen etten ennen viittätoista pääse satulaan mutta tuota luonnonvaloahan riittää vielä myöhään, saa helistää.![]()
Mää ajelen ihan täällä kotinurkilla aloittaen 1400
Vartin yli kolme puomilta sitten?
Komiat oli idän polut. Hyvä että oli vähän kapeampaakin että minäkin joskus oppisin ajamaan...
![]()
kolistelija muokkasi tätä : 17.03.2013 at 13.58
Jep, hienoa oli. Kiitokset ajoseurasta, täytyy yrittää raahautua kimppalenkeille useammin. Kehittää toisten kanssa ajaminen, tai sitten ei, hauskempaa se ainakin on.
Syvän Idän Fat Biker - vikise, sika, vikise
Idän polut oli parasta pitkään aikaan, joutu ihan oikeesti ajamaan. Koneella oli pieniä kylmäkäynnistys ongelmia mutta kun se lämpes niin alko taas tehoja löytymään. Ahmalle kiitos hyvästä vedosta ja muille tasapuolisesti mukavasta ajoseurasta.
Uilskettä ja uilinää™ oli takapihallakin mutta ei onstunut edes otb, hirrmumäärä väkeä poluilla :blink:
Persanan aurinko qu ihan nassuwa kuumottaa,tullu liikaa ulukoilimaa nautittuwa.![]()
ehkä ajoin,ehkä en....
Pahat sedät 50/60
Tän päiväinen lenkki syväojalla, kelkkauraa ja koirankusetuspolkuja. Ei mitään keskuspuiston pikabaanaa, mutta pääasiassa etenemiskelpoista pikkuteknistä ja pumppiträkkiä. 15km polkuja löytyi helposti, ja lisääkin olis ollut, mutta ei jaksanut yksin taapertaa. Mä kun olen aika tylsää seuraa, samat jutut kiertää kehää ja naurankin aina väärässä paikassa. Mut seurasta huolimatta hyvin vietettyä aikaa.
Eiköhän se karma katoa kun vaihdan penkin ja syön vähän enempi hernekeittova... Jumaleissön että tuo TiFlö on kaukana mulle sopivasta penkistä.
Naapurin kanssa ajeltiin sopiva kiekura komiassa kelissä, ei mun kunto ihan niin huono ole kuin vetomies epäili- ajotuntumaa vaan ei oo yhtään.
Ach kuinka onkaan yksivaihdepyörä vapauttava. Senkun vaan polkee (ja yrittää muistaa pitää etusen keskellä uraa).
Oli paljon tuttuja ja vielä enempi tuntemattomia pyöräilijöitä tänään Ylästö-Maunula välillä.
Less is more. Ymmärrän kyllä yhden eturattaan autuuden, mutta matkaa on vielä yhteen takarattaaseen. Pitäis olla reisilihakset ja kaikkee. Taidan tyytyä siihen että minut on luotu kierroskoneeksi ja leveille poluille.
Voisi kyllä joskus kokeilla ajaa lenkin niin etten koske vaihtajan vipuun...
Uskalsin pitkästä aikaa laajentaa ajoreviiriä ja kävin Mätiksellä ja Vierumäelle tutustumassa sikäläisiin polkuihin, joita sillä
tuntui riittävän ihan mukavasti. Mätiksellä oli polulla solmukohta, kun samalle kohtaa tupsahti Ellmeri ja Korson betonireisiä
kaksi kappaletta Eskon johdolla. Lisäksi vielä luontopolulla tuli vastaan ilmeisesti "kisamies" Zeuksen paita päällä. Oli siis lähimetsässä pientä ruuhkaa, kun tänä talvenä olen ainoastaan kerran törmännut toiseen pyöräilijään yksin retkeillessä.
Kyllä muuten pitää helkkarin hyvin jäällä nuo reilummat renkaat pois lukien ihan peilijää. Piti muutamalla mummolle ja papalle
näyttää miten Pulska eteneen jään peittämällä klv:llä ja loppumatkan saikin sitten ajaa perse märkänä kotiin.Illalla voisi
laittaa lokasuojan suojattamaan pahimmat vesiroiskeet pois.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Juu, huomasin saman ilmiön, kun lähdin kotoa liikenteeseen ja ensimmäisessä mutkassa siirsin hallitusti painon kyynärpäälle ja lonkalle takarenkaa lipsahtaessa alta pois. Ihan oma moka, ajatuksissani mietin minne suuntaisi, enkä keskittynyt siihen, että ajelin peilijäällä.
Talvi kuulema jatkuu vielä tovin ja jos Setiä kiinnostaa näillä lumilla lenkki Kuntoilijan lähimetsässä niin olen valmis mikä ilta vaan toimimaan jarrullisena vetäjänä. Tämä tietysti edellyttää siirtymistä joillain keinoin Ilolan ABC:lle. Aikaa ilman pausseja ja munkkin syöntiä saa varata 2-3 h. Ensi viikolla mahdollista jopa aamu-,iltapäivä- tai iltalenkkiin.
ps. mä en kaatunut, mutta 4" rengas siirtää vettä ilmaan aika runsaasti. Peilijäältä muutaman kerran annoin mennä ihan vaan reilusti lumipenkkaa kun alkoi pystyssä pysyminen arveluttamaan ja flipperimäisesti kimposin sieltä takaisin reitille.
Kuntoilija muokkasi tätä : 18.03.2013 at 09.24
Kohta alkaa tarvita nastoja poluillakin, alkaa aurinko sulattaa pintaa ja se jäätyy yön aikana uusiks.
Viime lauantaina ajettiin Zipon parkkis - Ilola ABC - Savio. Osallistujina olivat minä, zippo, make(eka pitempi lenkki), kybällä stygäilijä ja kyprok. Kilometrejä kertyi ~50km. Zippo jatkoi vielä mettiä pitkin Saviolta eteenpäin. Muut käytiin kaupasta ostamassa muutama kalja ja mentiin aurinkoon juomaan ne. Oli taas aivan mahtava keli ja seuraPääsin yhen ylämäenkin ekaa kertaa ylös asti \o/
Tai sitten kumin missä on riittävästi tartunta pintaa (>3,8") jäistä polun pintaa vasten.
Kvan kollit, kun seuraavan kerran kun teette moisen retken, niin laittakaa tänne etukäteen postaus niin panen harkintaan, jos ajaisi siirtymän klv:ä pitkin Zipolle ja tekisi yhden suuntaisen matkan metsiä pitkin takaisin ABC:lle.
Kirjanmerkit