ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 63 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 53 61 62 63 64 65 73 113 163 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.861 - 1.890 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama
    Mutiscarbonin uusi slogan: "Lipeä liuottaa häpeän pois"
    Miten olis vaikka Lipeällä lähtee
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti dirtyrider @ Kassipuro
    ... joku oli asetellut kivetyksiä sinne...
    Juu, se kun on mun koiranhihnan toisessa päässä
    Shimaani muokkasi tätä : 16.03.2013 at 21.44 Syy: puronkunnostelu

mutanaama Guest
    Mä en ollu kattomassa kun muija roplas HC:n stemmiä. Saa kertoo ihan ite.

Mut lipeää on, ja saa tulla kylään vaikka koko rungon kanssa. Kellarin tiskipöyvällä on kyllä tilaa.

Stemmi keitettiin muovisessa jugurtti purkissa, siinä kävi melkoinen kuplinta, siinä oli kemiaa ilmassa
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Specialized- leimattuja osia ei ajokeissa voi olla. Vaikka leiman liuottais lipeellä pois tai viilais veks, niin tietoisuus alkuperästä jo estää palikan jatkuvan käytön. Jos tosta poikkeaa, joutuu maailman tappiin jatkuvan ivan ja pilkan kohteeks. Vaikkei se mitenkään esiin tulis, on se leima painolastina aina olemassa. Kannattaa harkita...
    Ja mä ku ajattelin ostaa seuraavaksi maasturiksi Spessun...
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

^Senhän voi viedä mutikselle lipeä kylpyyn, eikä kerrota pahikselle mitään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    ^Senhän voi viedä mutikselle lipeä kylpyyn, eikä kerrota pahikselle mitään.
    Oliko tää piiloviittaus siihen että sulla on jo runko ilman maalia?

Onk kellään mtn intoa lähteä tänään myöhemmälti iltapäivällä jnnkn villaroimaan tai vaan munkkikaffelle? Kovin aikainen lähtö ei-onstuu kun pitää ensin haukkuilla.

Minä voisin lähteä haahuilemaan joksikin aikaa, onkos tuo sitten yks vai kaks kellossa?

Mää luulen etten ennen viittätoista pääse satulaan mutta tuota luonnonvaloahan riittää vielä myöhään, saa helistää.

mutanaama Guest
    Mää ajelen ihan täällä kotinurkilla aloittaen 1400

Vartin yli kolme puomilta sitten?

Komiat oli idän polut. Hyvä että oli vähän kapeampaakin että minäkin joskus oppisin ajamaan...

kolistelija muokkasi tätä : 17.03.2013 at 13.58

50/60 Tasajako

Jep, hienoa oli. Kiitokset ajoseurasta, täytyy yrittää raahautua kimppalenkeille useammin. Kehittää toisten kanssa ajaminen, tai sitten ei, hauskempaa se ainakin on.
    Syvän Idän Fat Biker - vikise, sika, vikise

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Mä en ollu kattomassa kun muija roplas HC:n stemmiä.
    Mulla olis kanssa aika siisti stemmi, siinä on jopa dynaamisesti muuttuva kulma

Idän polut oli parasta pitkään aikaan, joutu ihan oikeesti ajamaan. Koneella oli pieniä kylmäkäynnistys ongelmia mutta kun se lämpes niin alko taas tehoja löytymään. Ahmalle kiitos hyvästä vedosta ja muille tasapuolisesti mukavasta ajoseurasta.

Uilskettä ja uilinää™ oli takapihallakin mutta ei onstunut edes otb, hirrmumäärä väkeä poluilla :blink:

Persanan aurinko qu ihan nassuwa kuumottaa,tullu liikaa ulukoilimaa nautittuwa.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ahma Katso viesti
    Jep, hienoa oli. Kiitokset ajoseurasta, täytyy yrittää raahautua kimppalenkeille useammin. Kehittää toisten kanssa ajaminen, tai sitten ei, hauskempaa se ainakin on.
    Tnx Ahmalle &retkueelle! Hyvät oli polut enkä keliäkään moiti. Sinänsä harvinainen lenkura siitä et kokoajan tuntu olevan väärä vaihde, mentiin sit ylöspäin tai alas

mutanaama Guest
    Tän päiväinen lenkki syväojalla, kelkkauraa ja koirankusetuspolkuja. Ei mitään keskuspuiston pikabaanaa, mutta pääasiassa etenemiskelpoista pikkuteknistä ja pumppiträkkiä. 15km polkuja löytyi helposti, ja lisääkin olis ollut, mutta ei jaksanut yksin taapertaa. Mä kun olen aika tylsää seuraa, samat jutut kiertää kehää ja naurankin aina väärässä paikassa. Mut seurasta huolimatta hyvin vietettyä aikaa.

Peukku!
    Onks musta pyy vielä käyny manaajan käsittelyssä vai onko tarkoite vaan ajaa bad karma väsyksiin ja pois?
    Eiköhän se karma katoa kun vaihdan penkin ja syön vähän enempi hernekeittova... Jumaleissön että tuo TiFlö on kaukana mulle sopivasta penkistä.
    Naapurin kanssa ajeltiin sopiva kiekura komiassa kelissä, ei mun kunto ihan niin huono ole kuin vetomies epäili - ajotuntumaa vaan ei oo yhtään.

Tnx Ahmalle &retkueelle! Hyvät oli polut enkä keliäkään moiti. Sinänsä harvinainen lenkura siitä et kokoajan tuntu olevan väärä vaihde, mentiin sit ylöspäin tai alas
    Luulis että yhellä vaihteella se oikea osuis helpommin kohdalle, ajattele miten vaikeeta on kun on 18 vaihtoehtoa olla väärä vaihde silmässä.

Ach kuinka onkaan yksivaihdepyörä vapauttava. Senkun vaan polkee (ja yrittää muistaa pitää etusen keskellä uraa).

Oli paljon tuttuja ja vielä enempi tuntemattomia pyöräilijöitä tänään Ylästö-Maunula välillä.

Less is more. Ymmärrän kyllä yhden eturattaan autuuden, mutta matkaa on vielä yhteen takarattaaseen. Pitäis olla reisilihakset ja kaikkee. Taidan tyytyä siihen että minut on luotu kierroskoneeksi ja leveille poluille.

Voisi kyllä joskus kokeilla ajaa lenkin niin etten koske vaihtajan vipuun...

Uskalsin pitkästä aikaa laajentaa ajoreviiriä ja kävin Mätiksellä ja Vierumäelle tutustumassa sikäläisiin polkuihin, joita sillä
    tuntui riittävän ihan mukavasti. Mätiksellä oli polulla solmukohta, kun samalle kohtaa tupsahti Ellmeri ja Korson betonireisiä
    kaksi kappaletta Eskon johdolla. Lisäksi vielä luontopolulla tuli vastaan ilmeisesti "kisamies" Zeuksen paita päällä. Oli siis lähimetsässä pientä ruuhkaa, kun tänä talvenä olen ainoastaan kerran törmännut toiseen pyöräilijään yksin retkeillessä.

Kyllä muuten pitää helkkarin hyvin jäällä nuo reilummat renkaat pois lukien ihan peilijää. Piti muutamalla mummolle ja papalle
    näyttää miten Pulska eteneen jään peittämällä klv:llä ja loppumatkan saikin sitten ajaa perse märkänä kotiin. Illalla voisi
    laittaa lokasuojan suojattamaan pahimmat vesiroiskeet pois.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

mutanaama Guest
    Juu, huomasin saman ilmiön, kun lähdin kotoa liikenteeseen ja ensimmäisessä mutkassa siirsin hallitusti painon kyynärpäälle ja lonkalle takarenkaa lipsahtaessa alta pois. Ihan oma moka, ajatuksissani mietin minne suuntaisi, enkä keskittynyt siihen, että ajelin peilijäällä.

Talvi kuulema jatkuu vielä tovin ja jos Setiä kiinnostaa näillä lumilla lenkki Kuntoilijan lähimetsässä niin olen valmis mikä ilta vaan toimimaan jarrullisena vetäjänä. Tämä tietysti edellyttää siirtymistä joillain keinoin Ilolan ABC:lle. Aikaa ilman pausseja ja munkkin syöntiä saa varata 2-3 h. Ensi viikolla mahdollista jopa aamu-,iltapäivä- tai iltalenkkiin.

ps. mä en kaatunut, mutta 4" rengas siirtää vettä ilmaan aika runsaasti. Peilijäältä muutaman kerran annoin mennä ihan vaan reilusti lumipenkkaa kun alkoi pystyssä pysyminen arveluttamaan ja flipperimäisesti kimposin sieltä takaisin reitille.
    Kuntoilija muokkasi tätä : 18.03.2013 at 09.24

Kohta alkaa tarvita nastoja poluillakin, alkaa aurinko sulattaa pintaa ja se jäätyy yön aikana uusiks.

Viime lauantaina ajettiin Zipon parkkis - Ilola ABC - Savio. Osallistujina olivat minä, zippo, make(eka pitempi lenkki), kybällä stygäilijä ja kyprok. Kilometrejä kertyi ~50km. Zippo jatkoi vielä mettiä pitkin Saviolta eteenpäin. Muut käytiin kaupasta ostamassa muutama kalja ja mentiin aurinkoon juomaan ne. Oli taas aivan mahtava keli ja seura Pääsin yhen ylämäenkin ekaa kertaa ylös asti \o/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sakuvaan Katso viesti
    Kohta alkaa tarvita nastoja poluillakin, alkaa aurinko sulattaa pintaa ja se jäätyy yön aikana uusiks.
    Tai sitten kumin missä on riittävästi tartunta pintaa (>3,8") jäistä polun pintaa vasten.

Kvan kollit, kun seuraavan kerran kun teette moisen retken, niin laittakaa tänne etukäteen postaus niin panen harkintaan, jos ajaisi siirtymän klv:ä pitkin Zipolle ja tekisi yhden suuntaisen matkan metsiä pitkin takaisin ABC:lle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Tai sitten kumin missä on riittävästi tartunta pintaa (>3,8") jäistä polun pintaa vasten.

Kvan kollit, kun seuraavan kerran kun teette moisen retken, niin laittakaa tänne etukäteen postaus niin panen harkintaan, jos ajaisi siirtymän klv:ä pitkin Zipolle ja tekisi yhden suuntaisen matkan metsiä pitkin takaisin ABC:lle.
    Selvä homma. Mää laitan postausta kun taas vedetään redu ajo Ilolan ABC:lle.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •