HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 10 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 9 10 11 12 20 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 271 - 300 / 712

Aihe: Tampereen seudun pyöräliikkeet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti perttime Katso viesti
    Koska Rtech on muuttamassa?
    Tänään näytti vanha paikka hiljaiselta, oli siis suljettu. Eipä ollut liikkeen ikkunassa mitään lappua uudesta paikasta, näytti ohikulkijan silmään vähän huonolta.

Web-sivuilla on tiedote uudesta paikasta: "Maanantaina 11.3 liike on suljettu. Verkkokaupan tilaukset toimitetaan normaalisti. Uusi liikkeemme aukeaa tiistaina 12.3, ja uuden liikkeen huolto aukeaa maanantaina 18.3. Uusi osoite on Aunankorvenkatu 2, 33840 Tampere. Liike sijaitsee n. 500 m Ikeasta itään päin samalla kadulla. Aukioloajat ovat jatkossakin tutut: arkisin 11-18 ja lauantaisin 10-14."

Pitää varmaan käydä lähiaikoina katsastamassa uudet tilat. Luulisi mainoksia jossain näkyvän uudesta osoitteesta lähiaikoina? Tai sitten luotetaan nettisivujen riittävään näkyvyyteen.

Itselle tuli Nippelinkin muuttaminen täytenä yllätyksenä, kun vanhan liikkeen oven takana kävin koputtelemassa. Muuttomatka toki melko pieni, eli lisämatkaa ei kovin paljoa tullut.

Laittaako Peloton bike'n'ski pillit pussiin ja luukut kiinni huhtikuussa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti _ava_ Katso viesti
    Laittaako Peloton bike'n'ski pillit pussiin ja luukut kiinni huhtikuussa?
    - Siltä kovasti näyttää, ainakin loppuunmyynti alkaa huhtikuussa:

Peloton Bike'n'Ski
    Laukontori 4
    33200 Tampere
    puh. 010 281 5600

Lomalla 16-31.3.2013:
    Kauppa Suljettu

Loppuunmyynti
    2.4.2013 alkaen

Ei ole Fujin pyörät käyneet kaupan?

"it IS possible that you are faster or slower than anybody else who is having at least as much if not more or less fun"

Alkaa RTechin uudet tilat olemaan jo hyvällä mallilla. Lauantaina oli kuumaa mehua tarjolla Ikean spoorin kiertäjille. Kaikinpuolin todella asialliset nuo uudet tilat. Tavaraa mahtuu paljon paremmin näytille ja maastofillaireitakin kuulemma pääsee ihan maastoon kokeilemaan. Kulkeminenkin on uuteen sijaintiin paljon helpompaa keskustan ulkopuolella asuville. Kuulemma varustevalikoimakin laajenisi vähän enemmän lökäpöksupuolelle, mikä on kanssa kaikinpuolin tervetullutta.
    Johannes
    "I want to ride my bicycle
    I want to ride it where I like"

-Queen

En ole aikaisemminkaan ollut varsinaisesti asiakas RTechille, nyt vielä vähemmän. En ole käynyt vielä sen koommin Ideaparkissa kuin Ikeassakaan. Ei innosta lähteä tutkimaan alueen kelvejä.

No, R-techin uudessa kaupassa käyty. Myyjiä näytti piisaavan, mutta ei niitä kiinnostanu mun rahat Mä en voi käsittää miten vaikeeta voi olla tulla kysymään tarviiko joku asiakas kenties jotain apua? Joo, tarkotuksena olis ollu ostaa vaikka ja mitä, mutta palvelun puuttumisen takia kannan kyllä mielelläni rahani jonnekin muualle..R-techistä sitten tie vei Sportaxiin, jossa ylikiva Jani tuli heti palvelemaan, ja esitteli kaiken mahollisen ja vaikkei siel nyt sovituskoppia ookkaan ni hyvin onnistu sovittaa ja mukaan lähti kaikkea kivaa, ja ei varmaan tarvi enää muihin kauppoihin mennä. Että näin.

R-Techistä en osaa sanoa muutakun vaihtelevaa asiakaspalvelua oon saanu, hyvää ja heikompaa. Mutta Sportaxiin plussat palvelusta ja muutenkin. Kävin poimimassa juomarepun talteen, ja palvelu oli ensiluokkaista. Ei tarvinnu huhuilla yksin nurkissa, vaan heti kysyttiin voidaanko auttaa. Palvelu oli hyvää ja asiakkaan huomioon ottavaa. Loistavaa palaan kyllä uudestaan!

Rtechistä ei ole kokemuksia, Pelottoman osalta lopetus on pieni harmitus ainakin itselleni. Sieltä kaksi pyörää (maantie ja rata) loistavalla hinta-laatusuhteella hommaneena olen ollut aina todella tyytyväinen palveluun. Huollon puoli siellä ainakin oli useiden kokemusten perusteella Tampereen "yläpäässä." Suurin ongelma heillä on mielestäni ollut se, että kilpailukykyistä ja hyvää tuotetta (Fuji-tsykät) tai koko puttiikkia ei ole lieemmin markkinoitu, verkkosivut (ja verkkokauppa) ovat kusseet aina ja raskaasti, sekä liikkeen aukioloajat ovat olleet ihan käsittämättömät (tyyliin 11-17 ja lauantaisin kiinni tms.). Mutta eipä täällä pk-seudulla sen herkumpaa ole, yleisesti ottaen Mansen liikkeet ainakin palvelun puolesta pesee nää pk-kivijalat.

myös omien kokemusteni mukaan sportax on valovuosia rtekkiä edellä palvelussa...
    Jotkut asiat ovat niin kalliita että minulla ei ole niihin varaa paitsi silloin kun olen veloissa.

Hienot tilat R-techillä. Kävin ulkopuolelta katsomassa, mutta sisään en mennyt. Ei uskalla. Näsilinnankadulta käytännössä huudettiin pihalle, kun erehdyin postimyyntispessun rungon hajoamisesta siellä raportoimaan. Koska paikalliseen edustajaan neuvottiin ottamaan yhteyttä. Sen koommin en ole siellä käynyt. Ei uskalla. Ihan ok firmahan se aikanaan oli ja onhan sieltäkin pyöriä tullut ostettua.

Kohta alkaa olemaan toisessa spessussa kilsat samoissa lukemissa, että eiköhän se pian napsahda. No, R-Techiä en asialla vaivaa. Ei uskalla.

Ite asioinu rtech:issä niin kauan ku se on ollu, ja sitä ennen freeheels:issä, ei mitään syytä vaihtaa. Muuallakin toki käyny, mutta en löytäny mitään sen kummempaa. Varmaan toki muutkin hyviä on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Miuhunen Katso viesti
    No, R-techin uudessa kaupassa käyty. Myyjiä näytti piisaavan, mutta ei niitä kiinnostanu mun rahat Mä en voi käsittää miten vaikeeta voi olla tulla kysymään tarviiko joku asiakas kenties jotain apua? Joo, tarkotuksena olis ollu ostaa vaikka ja mitä, mutta palvelun puuttumisen takia kannan kyllä mielelläni rahani jonnekin muualle..R-techistä sitten tie vei Sportaxiin, jossa ylikiva Jani tuli heti palvelemaan, ja esitteli kaiken mahollisen ja vaikkei siel nyt sovituskoppia ookkaan ni hyvin onnistu sovittaa ja mukaan lähti kaikkea kivaa, ja ei varmaan tarvi enää muihin kauppoihin mennä. Että näin.
    Tuokin on vähän kaksipiippuinen juttu tuo, että heti tullaan palvelemaan. Mä ainakin tykkään usein ihan yksin katsoa rauhassa valikoimaa ja sovitella itse ja etsiä. Silloin on jopa hieman ärsyttävää, jos heti tullaan kysymään. Ja jos on vaan katsomassa valikoimaa ja vielä harkitsemassa, niin sitten on aina jotenkin tyhmä olo, kun pitää sanoa, että mä vaan vasta katson... Kai sitä sitten saa suunsa auki, jos ei löydä jotain. Tai sitten vain seisoskelee eksyneen näkyisenä, niin nää yleensä toimii.

C-C pyörään pitäisi löytää uusi mukavampi satula. Osaatteko suoralta kädeltä sanoa minne kannattaa Tampereella kurvata satulavalikoiman takia? Lähinnä Selle Italian mallit kiinnostavat, niistä on parhaat kokemukset takana. (Tai WTB:stä, mutta kun niitä ei myydä oikein missään.)
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    C-C pyörään pitäisi löytää uusi mukavampi satula. Osaatteko suoralta kädeltä sanoa minne kannattaa Tampereella kurvata satulavalikoiman takia? Lähinnä Selle Italian mallit kiinnostavat, niistä on parhaat kokemukset takana. (Tai WTB:stä, mutta kun niitä ei myydä oikein missään.)
    Huhu kertoo, että Sportaxissa ois ihan WTB:n testisatuloita lainattavissa. Harmittaa kyllä kun RTech lopetti spessujen myynnin.

Juu WTB:tä löytyy Sportaxilta, myös koeajoon. Signaturelta saa varmasti myös muutamaa merkkiä, spessua nyt ainakin ja olisko ollut Selle Italiaakin.
    Johannes
    "I want to ride my bicycle
    I want to ride it where I like"

-Queen

Tampereen seudun pyöräliikkeet

Signaturella myös Prologoja jollainen kiinni omassa cyclossani. Saattaa siellä olla joitakin irtomalleja Fizik:kin.

Penkkiasiaan. Nippelissä oli noita PRO:n uusia penkkejä kaikkia malleja (ainakin kun tulivat). Niissä oli joku 30pvän rahat takas, palautusjärjestelmä. Itselle ei tullut tarpeeseen, koska mulla toimii kaikki suoralla istuinosalla olevat. Aiemmin Fizikkejä käyttäny, mutta toi PRO on kyllä tosi mukava Tää ei ollut täysin objektiivinen mielipide, mutta totta joka sana

Sportaxista tykkään kovasti Jani on huippu kauppias! SRAM konsernin tuotteita saa sieltä tosi hyvin!
    www.perttuparssinen.com│www.facebook.com/parssinenperttu/ │www.twitter.com/PerttuParssinen

Signaturella löytyy prologoa, fizikiä ja spessun satuloita. Omaan takapuoleen natsasi prologon edullisimpia malleja oleva kappa.

Olen joskus ennekin kai maininnut jossain langassa, mutta tuo rtech on mielestäni totaalisen perseestä. Ylimielistä palvelua ja "kaiken tietävät" myyjät. Ja hinnat ovat yleensä olleet aika järkyttävät. Valikoima oli aika suppea mutta se varmaan on korjaantunu uusien tilojen myötä. Sportax on mielestäni paras kivijalka missä olen itse koskaaan käynyt.
    -Ei sen tarvii olla niin helvetin vakavaa.

http://ridingmyassoff.wordpress.com/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pööräilijä Katso viesti
    ...PRO:n uusia penkkejä kaikkia malleja (ainakin kun tulivat). Niissä oli joku 30pvän rahat takas, palautusjärjestelmä.
    Signaturessa on paljon parempi järjestelmä, kun sieltä olen saanut haluamani satulan sitoumuksetta koekäyttöön. Jos tykkäsin, niin kävin maksamassa. Jos en, niin palauttamassa.

Siellä on myös ISM:n mainioita jakkaroita. Tämä oli täysin objektiivinen mielipide, ja totta joka sana
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
    Signaturessa on paljon parempi järjestelmä, kun sieltä olen saanut haluamani satulan sitoumuksetta koekäyttöön. Jos tykkäsin, niin kävin maksamassa. Jos en, niin palauttamassa.

Siellä on myös ISM:n mainioita jakkaroita. Tämä oli täysin objektiivinen mielipide, ja totta joka sana

Ostin juuri mulle kalliin etukiekon sieltä. Sano, että tuo takas jos et tykkää Samoin kävi ISM satulan ostossa. Joko tietävät tavaran olevan hyvää, tai sitten se vaan menee heillä noin. Huollon siirsin heille myös, koska oikeesti toimii. Kannoin ensin ainakin 6K€ erääseen toiseen puotiin ja palkaks saan nykyään pelkkää tylytystä.
    Ju$$i muokkasi tätä : 05.05.2013 at 01.51

Uusi pyörä tuli Signaturesta ja palvelu aivan loistavaa, suosittelen!
    Aluksi koitin tehdä kauppaa liikkeessä josta edellinen jopo on hankittu ja huollettu, mutta myyjät eivät olleet myyntituulella - hyvä niin.

Onko keskustan alueella enää muita liikkeitä kun Sportax? Lähinnä maantie/cc-kama kiinnostaa.

Ite voin suositella Nokian urheilupyörää, kävin viikko sitten ekaa kertaa ja palvelu oli hyvää. Tilaakin pikkasen enemmän kun kissanmaan kaupassa, mahtuu useampi asiakas sisälle kerralla ja valikoimaa löytyi hyllystä.

Tampereen seudun pyöräliikkeet

Kun mammalle ja city-käyttöön on pyörää hankkimassa, Suomen urheilupyörä Kissanmaalla (tai Nokialla) on luonteva ostospaikka. Ruuhkaan vähän härdelliä, mutta hinta ja malli on saatu kohdalleen.

Laukkanen ei ole varsinaisesti pyöräliike, mutta kyllä minä Jokkelta kysyisin, jos olisin fillarikamaa ostamassa kysyisin häneltä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juissi Katso viesti
    Ite voin suositella Nokian urheilupyörää, kävin viikko sitten ekaa kertaa ja palvelu oli hyvää. Tilaakin pikkasen enemmän kun kissanmaan kaupassa, mahtuu useampi asiakas sisälle kerralla ja valikoimaa löytyi hyllystä.
    Viime vuonna siellä käydessä näin kun jollekin naiselle myytiin liian isoa cyclokrossaria kun varastossa ei pienempää ollut. Nainen vielä kysyi sitä pykälää pienempää johon myyjä sanoi, että tämä on hyvä kun stemmiä vaihdetaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ju$$i Katso viesti
    Ostin juuri mulle kalliin etukiekon sieltä. Sano, että tuo takas jos et tykkää Samoin kävi ISM satulan ostossa. Joko tietävät tavaran olevan hyvää, tai sitten se vaan menee heillä noin. Huollon siirsin heille myös, koska oikeesti toimii. Kannoin ensin ainakin 6K€ erääseen toiseen puotiin ja palkaks saan nykyään pelkkää tylytystä.
    Samat hyvät kokemukset myös täällä signaturesta, viikonlopuksi pari pyörää vaimolle testiin ja nyt mieluisampi ajossa. Loistavaa.

Kai sitä omat kokemukset voi ilmoille laittaa. R-techissä tuntuu saavan nykyään myös asiakaspalvelua. Alkuun tuntu takuiden kanssa olevan ongelmia. Nyt kun nuo molemmat pyörät on sieltä haettu, ni kai sitä voi koeponnistaa huollon toiminnan.

Laukkasen fillaripaja tarjoo nopeisiin hankintoihin ja huoltoihi edullisen vaihtoehdon.
    Sportax saa pelkät kehut ja kaikki paikalla käyneet tietää miks.

Urheilupyörän myymälöihin kun menee, niin kannattaa kytkee vittuilu suodatin päälle. Nippelin voi unohtaa siltä seisomalta.

Signaturesta ei vielä kokemusta oo, mut kai sieltä tohon cube agree gtc:hen vois kiekot käydä hakeen. Sittenpä tietää paikan ja saa omat maistiaiset palvelusta.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •