
Alkujaan tämän lähetti
kolistelija
No mutku mutku... ei se mee sen kovempaa kovilla paineilla.
Joo. Tätähän tässä ollaan opettelemassa. Että millä paineilla ja rengastus ratkaisulla saa maksimoitua pidon vaikeissa paikoissa mutta kuitenkin sellaisilla paineilla ettei vehkeen polkeminen ole kuin marssimista paksulla vaahtomuovipatjalla. Samoin ohjaaminen on tavallaan täsmällisempää jos ei etugumes ole ihan letku, tiettyyn rajaan asti, ja ainakin vauhdeissa.
Mukavuuden takia ei paineita tarvi mun maastovehkeellä edes maastossa laskea, eihköhän 130mm joustovaroja edessä ja 170+ takana tasoita menoa siinä mielessä.
Toisin sitten maantiellä jossa kapea gumes ja sikajäykkä alumiinirunko varistelee paikatkin hampaista kehnolla pinnalla.
Sori mutta alkaa tuntua että ollaan vähän hakoiteillä aiheesta... kun kovemmilla paineilla ei tubeless-ratkaisua välttämättä edes tarvita. Vasta matalammilla siitä alkaa tulla etuja, käsittääkseni.
-Mika :: http://goo.gl/7OtRW
Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010
Kirjanmerkit