ElectrobikeFillariHephaGiant
Sivu 43 / 220 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33 41 42 43 44 45 53 93 143 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.261 - 1.290 / 6586

Aihe: Pahoja Tubeless ongelmia!

  1. #1261
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    596
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti dILETANTTI Katso viesti
    ^interwebistä olen ymmärtänyt, että sähkömiehenteippi eli erkkari olisi käytettyä ghettopuolella. En ole vielä ehtinyt itse testata. Niin joo, onkohan se amerikkalainen erkkari samaa kuin täällä?
    Tässä vähän termistö särähtää ainakin omaan korvaan.
    Sähkömiehenteippi/sähköteippi on sellaista ohuehkoa muovista, hyvin taipuvaa ja venyvää sorttia, ei sovi tubelesjuttuihin.
    Erkkari = eristysnauha lienee sitten taas vähän leveämpi käsite, yleisestiottaen tämän kait voi ymmärtää olevan kangaspohjaista, taipumis- ja liimausominaisuuksiltaan sähkömiehenteippiä hieman muistuttavaa mutta ei juuri veny, käytetään esim jääkiekkomailoihin jne. ei sovi tubelesjuttuhin.
    Jeesusteippi/ilmastoinititeippi/jne.., se hopeinen, ehkä maailman monikäyttöisin teippi, lienee hyvin samaa sittiä ympäri maapallon, ei varmaan tarvi enempää selvittää, soveltuu huonosti tubelesjuttuhin.
    Gorillateippi on liimausominaisuuksiltaan ilmastointiteipin tyyppistä, mutta teipin "runko" on paksumpi, tiiviimpi ja jäykempi, soveltuu tubelesjuttuhin melko hyvin.
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

  2. #1262
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    185
    Gorilla teippiä näyttävät käyttävän monessa ghettovirityksessä. 3,90/rulla Motonetissä, joten kokeilu ei ainakaan tule kovin kalliiksi.

    Edit: Vertti ehtikin ensin.

  3. #1263
    Liittynyt
    01/2008
    Paikkakunta
    Jkl
    Viestit
    713
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vertti83 Katso viesti
    Tässä vähän termistö särähtää ainakin omaan korvaan.
    Sähkömiehenteippi/sähköteippi on sellaista ohuehkoa muovista, hyvin taipuvaa ja venyvää sorttia, ei sovi tubelesjuttuihin.
    Erkkari = eristysnauha lienee sitten taas vähän leveämpi käsite, yleisestiottaen tämän kait voi ymmärtää olevan kangaspohjaista, taipumis- ja liimausominaisuuksiltaan sähkömiehenteippiä hieman muistuttavaa mutta ei juuri veny, käytetään esim jääkiekkomailoihin jne. ei sovi tubelesjuttuhin.
    Jeesusteippi/ilmastoinititeippi/jne.., se hopeinen, ehkä maailman monikäyttöisin teippi, lienee hyvin samaa sittiä ympäri maapallon, ei varmaan tarvi enempää selvittää, soveltuu huonosti tubelesjuttuhin.
    Gorillateippi on liimausominaisuuksiltaan ilmastointiteipin tyyppistä, mutta teipin "runko" on paksumpi, tiiviimpi ja jäykempi, soveltuu tubelesjuttuhin melko hyvin.
    Lapsena oli erkkaa ja lätkäerkkaa
    ---
    Parempi pipo taskussa kuin oksalla.

  4. #1264
    mutanaama Guest
    [todella ot]
    Erkka=eristysnauha, joka oli joskus muinoin kangaspohjaista tervateippiä.
    Sähkömiehet käyttää edelleen erkkaa, vaikka se taitaa olla vinyyliä tms.

  5. #1265
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Työkseni touhunnut teippien kanssa reilun neljännesvuosisadan ja erinäisten kokeilujen jälkeen katsoin huomattavasti helpommaksi laittaa stanin keltaista vanteelle.
    Kyllä lasikuituteippi pohjalla ja parikierrosta merkintäkalvoa päällä toimii ihan hyvin, kunhan katsoo ettei kerrosten väliin pääse litkua.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti dILETANTTI Katso viesti
    ^interwebistä olen ymmärtänyt, että sähkömiehenteippi eli erkkari olisi käytettyä ghettopuolella. En ole vielä ehtinyt itse testata. Niin joo, onkohan se amerikkalainen erkkari samaa kuin täällä?
    En ole vieläkään mieltäni muuttanut.
    Stanin teippihän on sitten tätä

  6. #1266
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Suomen Turku
    Viestit
    1.560
    Mutta hetkinen...
    Jos ton ghettosysteemin tekee leikatulla sisäkumilla, niin sillonhan siihen riittäis periaatteessa sähköteippikin. tarkoitus ei ole pitää ilmaa vaan estää sen kumin pääsy nippelireikiin puhkeamaan.
    Mä vielä mietin vaihtoehtojani, koska tossa rockhopperissa on valmiina bliss2 renkaat joiden pitäis tukea tubeless virittämistä. Pelkkä gorillateippi toimii internetin mukaan myös ja olis varmaan kevyin vaihtoehto.
    Varmaan pitää vilkasta vähän vanteen reunaa ja tehdä päätökset vasta sitten.

  7. #1267
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    355
    Ghetto-tubelessin eli halkaistun sisäkumin kanssa toimii tosiaan melkein mikä vaan teippi. Ite käytin läpinäkyvää pakkausteippiä.

  8. #1268
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Mitäs vikaa on vannenauhassa tai teipissä ?

    Mulla kun on uusissa(kin) kehissä Schwalben (korkeapaine) vanneteipit niin ajattelin jättää pohjalle ghetto-viritykseen. Voipi sitten jos oikein hätä tulee vaihtaa halkastun sisurin ehjään niin ei ainakaan nippojen reikien kohdalta ala puhkeileen.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  9. #1269
    Camoon! Kun täällä on kokoajan puhetta tästä tubeleksesta niin pakkohan tätä on kohta jo kokeilla. Mitä kaikkea voi pitää välttämättömänä jos haluaa tehdä cyclocrossarista sisäkumittoman? Joko CC-renkailla tai maantierenkailla.

  10. #1270
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.113
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti reappear Katso viesti
    ...Kun täällä on kokoajan puhetta tästä tubeleksesta niin pakkohan tätä on kohta jo kokeilla. Mitä kaikkea voi pitää välttämättömänä jos haluaa tehdä cyclocrossarista sisäkumittoman?...
    Etkö sä kuitenkaan ole lukenut näitä juttuja?

    Osta NoTubesin cyclocross-setti: @Yläfemma.

    Ja oikeasti:
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Tubelesskiekot olisi hyvä alku....


  11. #1271
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti reappear Katso viesti
    Camoon! Kun täällä on kokoajan puhetta tästä tubeleksesta niin pakkohan tätä on kohta jo kokeilla. Mitä kaikkea voi pitää välttämättömänä jos haluaa tehdä cyclocrossarista sisäkumittoman? Joko CC-renkailla tai maantierenkailla.
    Tubelesskiekot olisi hyvä alku. Minä en uskaltaisi ajaa tsyklo-/maantietupelessia ilman sitä varten suunniteltuja vanteita ja renkaita.

    Saatan kyllä olla ennakkoluulojen varaan nojaava pelkuri, joten suhtaudu sanomaani varauksella.

  12. #1272
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti El-Carpaso Katso viesti
    Mutta hetkinen...
    Jos ton ghettosysteemin tekee leikatulla sisäkumilla, niin sillonhan siihen riittäis periaatteessa sähköteippikin. tarkoitus ei ole pitää ilmaa vaan estää sen kumin pääsy nippelireikiin puhkeamaan.
    Mä vielä mietin vaihtoehtojani, koska tossa rockhopperissa on valmiina bliss2 renkaat joiden pitäis tukea tubeless virittämistä. Pelkkä gorillateippi toimii internetin mukaan myös ja olis varmaan kevyin vaihtoehto.
    Varmaan pitää vilkasta vähän vanteen reunaa ja tehdä päätökset vasta sitten.
    Gorilla teippiä vaan, saa motonetistä sopivasti tuuman leveenä, sopii Flowehin kuin nenä päähän, kapeammille kiekoille joutuu sorvissa leikkaamaan siivun pois rullasta.

  13. #1273
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Etkö sä kuitenkaan ole lukenut näitä juttuja?
    Toki, jonkun verran... enkä oikein ymmärrä mistä kaikki ongelmat tulee

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Tubelesskiekot olisi hyvä alku. Minä en uskaltaisi ajaa tsyklo-/maantietupelessia ilman sitä varten suunniteltuja vanteita ja renkaita.

    Saatan kyllä olla ennakkoluulojen varaan nojaava pelkuri, joten suhtaudu sanomaani varauksella.
    Entä maastopuolella? Jos rengas pysyy tyhjennettynäkin hyvin vanteella niin voi varmaan suht pienellä varauksella kokeilla tubelesta?

    Tuntuu tuo tubeless olevan vain kallista verrattuna sisäkumillisiin, vai onko siitä tosiaan niin suuri hyöty?

  14. #1274
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.113
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti reappear Katso viesti
    Entä maastopuolella? Jos rengas pysyy tyhjennettynäkin hyvin vanteella niin voi varmaan suht pienellä varauksella kokeilla tubelesta?
    En nyt ihan käsitä.... mutta koklaa ihmeessä...

    Tuntuu tuo tubeless olevan vain kallista verrattuna sisäkumillisiin
    HÄH? Kallista? Sisäkumithan ne kalliiksi tulee (ellei osta Yläfemman 0,10€ sisureita)

    ...vai onko siitä tosiaan niin suuri hyöty?
    Sää et oo ollenkaan lukenut näitä tubeless-keskusteluja, arvasinhan minä


  15. #1275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    HÄH? Kallista? Sisäkumithan ne kalliiksi tulee (ellei osta Yläfemman 0,10€ sisureita)

    Sää et oo ollenkaan lukenut näitä tubeless-keskusteluja, arvasinhan minä
    Kyllähän toi vajaa 70€/pari tuntuu kalliilta jos miettii noita tubeless settejä. Jos haluaa vielä hoitaa homman kotiin tubeless valmiilla vanteilla nekin tuntuvat maksavan jo reilusti. Vai hajottaako ihmiset sisureita ihan viikottain ja pitää sen takia ostaa jatkuvasti uusia?

    Jälkimmäisen kysymyksen oli tarkoitus herättää keskustelua, ei tehdä oletuksia mitä olen lukenut. Mitkä on kokemasi hyödyt sisurittomasta setistä? (jos joku on tuohon vastannut jossain viestissä todella hyvin, voi senkin linkata)

  16. #1276
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.113
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti reappear Katso viesti
    ...70€/pari tuntuu kalliilta jos miettii noita tubeless settejä. Jos haluaa vielä hoitaa homman kotiin tubeless valmiilla vanteilla nekin tuntuvat maksavan jo reilusti.
    No tietty jos aloittaa ihan alusta voi kertainvestoinnin hinta tuntua korkealta. Mutta jatkossa ei tarvii kuin ostaa litkua... Sitäpaitsi jos ostat crossariisi tubeless-kiekot (esim. Ultegra, alle 250€ aina välillä jossain) et tarvitse muuta kuin litkupurkin ja ehkä kumit. Tuollaisen "tubeless-setin" tarvitsee normikiekoille.

    Mitkä on kokemasi hyödyt sisurittomasta setistä? ...
    Ne on mainittu tässäkin topicissa monta kertaa kun niitä aina enemmän tai vähemmän säännöllisin väliajoin joku kyselee ja lisäksi naapuritopicissa "UST ja tubeless"

    Itselle tärkeimmät:
    1. ei rengasrikkoja
    2. alhaisemmat paineet ilman käärmeenpuremia - parempi pito
    3. hyvä rullaavuus

    Painon kannalta itsellä ollut aika se ja sama. Huonoja puolia hieman enemmän askartelua vaativa renkaan vaihto, mutta eipä ole iso tai vaativa homma sekään.


  17. #1277
    Tuo toki selvensi asiaa huomattavasti. Eli tubeless-ready kiekot ovat tosiaan valmiita muuten kuin litkujen osalta. Täytyy siis tutkailla kesää ajatellen kiekkopäivityksen yhteydessä sopivia campa-sopivia tubeless valmiita kiekkoja. Nykyisiä ei minun kannata alkaa vääntää muuksi kuin talvikiekoiksi jatkossa.

    Kiitos kärsivällisyydestä

  18. #1278
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti reappear Katso viesti
    Kyllähän toi vajaa 70€/pari tuntuu kalliilta jos miettii noita tubeless settejä. Jos haluaa vielä hoitaa homman kotiin tubeless valmiilla vanteilla nekin tuntuvat maksavan jo reilusti. Vai hajottaako ihmiset sisureita ihan viikottain ja pitää sen takia ostaa jatkuvasti uusia?

    Jälkimmäisen kysymyksen oli tarkoitus herättää keskustelua, ei tehdä oletuksia mitä olen lukenut. Mitkä on kokemasi hyödyt sisurittomasta setistä? (jos joku on tuohon vastannut jossain viestissä todella hyvin, voi senkin linkata)
    Tubeless hommissa pitää vain muistaa yksi juttu, kiekot ei vältsysti kestä korkeita paineita tubeleksena, maastopuolella Staninkin kehissä on max paineet mitä saa käyttää tubeless käytössä.

    Maastopuolella tubeleksessa puoltaa sen kayttöä jo pelkästään se että pyörivää massaa saa pois 29erista ~400g.

  19. #1279
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Itselle tärkeimmät:
    1. ei rengasrikkoja
    2. alhaisemmat paineet ilman käärmeenpuremia - parempi pito
    3. hyvä rullaavuus

    Painon kannalta itsellä ollut aika se ja sama. Huonoja puolia hieman enemmän askartelua vaativa renkaan vaihto, mutta eipä ole iso tai vaativa homma sekään.
    Juuri näistä syistä sijoitin noin kympin Stans:n litkuihin, ghetto menetelmällä mennään joten en laske kuluiksi parin jo nurkista löytyvän sisurin halkaisua... pakkohan näin hyvin mainostetut edut on itsekin testata. Painoeroa ei tällä menetelmällä juurikaan tule...

    Ja gummien vaihdon tuskaa voi vähentää jos on useempi kiekkosetti. Mulla on ajatuksena kisakiekkoihin heittää litkut ja toiset sitten sisureilla ja tarvittaessa eri rengastuksella (nyt on Contin kitkagumit).
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  20. #1280
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sakuvaan Katso viesti
    Tubeless hommissa pitää vain muistaa yksi juttu, kiekot ei vältsysti kestä korkeita paineita tubeleksena, maastopuolella Staninkin kehissä on max paineet mitä saa käyttää tubeless käytössä.
    Tuleeko tämä vanteen vai renkaan vai molempien puolesta ? Mun ei-tubeless DT-Swiss vanteissa oli 4.0 bar max sekä XR-400 26" että XM-490 29er vanteissa... ja ralliranet ei tykkää yli 3.8 bar:n paineista joita niihin tuskin koskaan tarvii pumpata.

    Maantie kehät ja gumekset on sitten erikseen... mutta joissakin pyörissä voi tosiaan olla etua että voisi käyttää kapeahkoja gumeksia mutta pienemmillä paineilla ilman suurentunutta puhkeamisalttiutta. Esimerkiksi mun MetaPhysic jossa lenkeillä on alla 19mm:n vanteet ja niillä 23mm:n Conti GP 4000 S gumekset sisurein. Ne vois ehkä litkuttaa koska enää ei ole tarvetta jumpata kehille muita gumeksia.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sakuvaan Katso viesti
    Maastopuolella tubeleksessa puoltaa sen kayttöä jo pelkästään se että pyörivää massaa saa pois 29erista ~400g.
    Riippuu mistä roikkuu... jos siis ostaa ne tubeless-kehät ja niihin vain pelkät teipit. Jos taas budjetti- tai muista syistä on päätynyt "normaaleihin" kehiin niin nehän ei juurikaan kevene kun se minkä halkastulla sisurilla painossa säästää menettänee lisätyillä litkuilla.

    Toki voihan tuota vähän keventää ostamalla ne teipit ja tubeless-venttiilit... mutta budjetti kärsii.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  21. #1281
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.113
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti reappear Katso viesti
    ...Eli tubeless-ready kiekot ovat tosiaan valmiita muuten kuin litkujen osalta....
    Ei välttämättä kaikki. Jotkut vaativat teippauksen.


  22. #1282
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mhelander Katso viesti
    Tuleeko tämä vanteen vai renkaan vai molempien puolesta ? Mun ei-tubeless DT-Swiss vanteissa oli 4.0 bar max sekä XR-400 26" että XM-490 29er vanteissa... ja ralliranet ei tykkää yli 3.8 bar:n paineista joita niihin tuskin koskaan tarvii pumpata.
    Ihan kehän puolesta, jos on stanin kehät niin se lukee ihan selvästi kehän tarrassa, netissä onkin näkynyt esmes hiilari rovaleita joissa on ylitetty paineet roimasti ja kehä on muttunut läjäksi hiilikuitusäleitä.

  23. #1283
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.113
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mhelander Katso viesti
    ...Mun ei-tubeless DT-Swiss vanteissa oli 4.0 bar max sekä XR-400 26" että XM-490 29er vanteissa... ja ralliranet ei tykkää yli 3.8 bar:n paineista joita niihin tuskin koskaan tarvii pumpata.
    Katoppa sitten lisäksi Schwalben sivuilta (tai pengo tästä topicista) paljonko se RalliRanen maksimipaine on tubeless-käytössä


  24. #1284
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Katoppa sitten lisäksi Schwalben sivuilta (tai pengo tästä topicista) paljonko se RalliRanen maksimipaine on tubeless-käytössä
    Asiallinen muistutus. Kun ei vielä ole muunnosta tehty... ja tarkoitushan nimen omaan oli saada rullaavuus pysymään samana pienemmillä paineilla...
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  25. #1285
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Miksi pitää olla halkaistu sisuri? Pelkkä teippi ja tubelessventtiili on jees, ainakin hitsatulla vanteella. Toki litku+teippi+venttilit maksaa, mutta ei kai nyt ihan 70€?

    Teippirullallahan saa kaksi kiekkoparia teipattua ja litkupönttö riittää ainakin samaan kiekkomäärään.

  26. #1286
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mhelander Katso viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Katoppa sitten lisäksi Schwalben sivuilta (tai pengo tästä topicista) paljonko se RalliRanen maksimipaine on tubeless-käytössä
    Asiallinen muistutus. Kun ei vielä ole muunnosta tehty... ja tarkoitushan nimen omaan oli saada rullaavuus pysymään samana pienemmillä paineilla...
    Ja mun kumeksethan on seuraavat:



    Eli ei ihan keveimmät vaihtoehdot mutta kaikki mahdolliset suojat ja kohtuu rullaavat pitäis olla. Painetta valmistaja suosittelee 1.8-3.7 bar molempiin, ilmeisesti sisurin kanssa.

    Tarkoittanet tätä eli 35 psi / 2.4 bar max-paine suositusta, toisaalta aiemmin tuolla sanotaan että kun litkut on sisällä pistä 3bar ja ala ravisteleen ja pyöritteleen...

    Ajatus oli että jos/kun litkut ei enää mahlaa pahemmin mistään välistä niin heivaan setin alle ja lähden lenkille... käsityksessä että litkut leviäis samalla tasaisemmin ja paremmin, jostakin olin lukevinani että tiivistyis vannettakin vasten paremmin näin. Pumppu tietysti mukaan (ja 26" varasisuri) jos ei vaan toimi, se kelvannee hätäavuksi 29er takapyöräänkin.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  27. #1287
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Miksi pitää olla halkaistu sisuri? Pelkkä teippi tubelessventtiili on jees, ainakin hitsatulla vanteella. Toki litku+teippi+venttilit maksaa, mutta ei kai nyt ihan 70€?

    Teippirullallahan saa kaksi kiekkoparia teipattua ja litkupönttö riittää ainakin samaan kiekkomäärään.
    Köyhän miehen entry-level metodi. Ei tule kuin kaksi sisurin sutta jos menee reisille. Jos taas pelittää ja keventely polttelee mieltä saattaa sitten investoida siihen teippirullaan(kin) ja tubeless-venttiileihin.

    Mun DT-Swiss (ja myös WTB LaserDisc) vanteet on hitsatut. Toivoa siis on...
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  28. #1288
    mutanaama Guest
    Kuka muuten tarvii maasturiin 4bar paineita????

  29. #1289
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Kuka muuten tarvii maasturiin 4bar paineita????
    Joku hullu maantiekaahari joka yrittää päästä kovaa myös maastossa . Uskoo sitten kun vajoaa hiekkaan tai lippaa hiekalla tai liukkaalla kivellä.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  30. #1290
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mhelander Katso viesti
    Joku hullu maantiekaahari joka yrittää päästä kovaa myös maastossa . Uskoo sitten kun vajoaa hiekkaan tai lippaa hiekalla tai liukkaalla kivellä.
    No mutku mutku... ei se mee sen kovempaa kovilla paineilla.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •