Näinköhän sitä sitten tänään tilailis ton 800 mallin.. piuhan päässä sitä on käytettävä kuitenkin kun latailee, niin samalla noi tiedot siirtää..
Näinköhän sitä sitten tänään tilailis ton 800 mallin.. piuhan päässä sitä on käytettävä kuitenkin kun latailee, niin samalla noi tiedot siirtää..
Laite on ollut kolmisen viikkoa ja olen kytkenyt sen koneeseen kerran. Firmiksen päivitystä varten.
Jep, varmaan ihan hyvä ominaisuus, mutta hintaero on niin suuri, että uskoisin olevani valmis piuhojen kanssa pelaamaan.
Mites, onko tuon kosketusnäytön kanssa ollut ongelmia kovemmilla pakkasille? varmaan tuolta aikaisemmista viesteistä löytyis, mutta jospa tähän joku jaksaa raapustaa. Meneekö kuinka hitaaksi kun lämpötila laskee?
alkaahan se tahmaamaan.. hitaus on toki suhteellinen käsite..
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Enpä voinut vastustaa kiusausta, eli laitoin Edge 800:sen tilaukseen tuolta BD:stä. Mukaan 3 lisäkiinnikettä tankoon ja muovinen sykepanta. Vanhalla Polarilla on menty 10 vuotta ja vieläkin toimii moitteetta, saapa nähdä miten Garmin selviää..![]()
https://www.instagram.com/xtranza/
mittarin mukana pitäis tulla 2 ja yhdessä lisäkiinnike-pakkauksessa on myös aina 2kpl telineitä, ainakin alkuperäispakkauksissa..
Sellanen juttu, että on tuo syke toiminto temppuillut viimeisimmillä pyörälenkeillä. Käytän myös
mittaria ja samaa vyötä kävelylenkeillä. Silloin ei ongelmaa ole ollut. Ongelma on ollut ilmeisesti
tuossa vyössä. Uuden pariston vaihdoin viikko sitten ja "kontaktipinnat" olen kostuttanut ennen lenkkiä.
Eli tuo syke alkaa yhtäkkiä temppuilemaan esim. jos oikeasti syke olisi 160bpm, mittari näyttää 80bpm...
Voipiko ongelma ilmetä jos: vyö liian löysällä, vyö väärällä kohdalla, kylmä ilma, jokin muu?
Onko muilla sykkeenmittaus temppuillut?
- Numismaatikko -
^Joo on temppuillut silleen että joku 10min käytön jälkeen sykkeet pomppaa äkisti älyttömiin lukemiin yli 200, ja palautuu kyllä siitä takaisinkin ja jonkin ajan päästä toimii ihan normaalisti... on vaihdettu patteria ja putsailtu, eikä muu auttannut kuin uuden vyön hommaaminen, hermot meni.
http://fillari.toimii.net/ - fillarointi päiväkirja netissä..
http://fillari.toimii.net/index.php?alasivu=kayttaja&id=407 - mun päiväkirja
Outoa... mulla on Edge 500:n bundle-paketin ei-comfort vyö toiminut säännönmukaisesti ja hyvin. Samoin CycleOps PowerCal -vyö, ei mitään ongelmia.
-Mika :: http://goo.gl/7OtRW
Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010
Se on tuon tekstiilivyön tunnettu ja tunnustettu ongelma, ei muutakun Garminin kotisivuille, siellä RMA-kaavakkeen täyttö ja vyön lähettäminen Lohjalle, sieltä tulee uus vaihdossa..
Ymmärsinkö oikein aiemmista postauksista, ettei Edge 800:aa kannata tilata Euroopan kartan kanssa jos pyöräilen Italiassa, vaan ilmaisversioilla pärjää? Kartan lisähinta BD:ssä näyttää olevan 50€.
Mulla on Italian osm versio. Ainakin löytyy ne alueet mihin olen menossa, siis alpeille. Löytyy korkeuskäyrät ja muuta pientä. Paperiversio lähtee mukaan.
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Kiitos Grandi66. Eiköhän tuo OSM pelitä keskisemmässäkin Italiassa.
Paperikartta tosiaan mukana. Myös autoillessa.
Jaahas, uusi softapäivitys tullut. Eipä näyttäisi olevan mitään uutta ja mullistavaa, mutta täytyypi päivittää.
Tässä ketjussa on jo aiemminkin mainittu, että Polarin soft-strap sykevyö toimii Garminin kanssa. Piti kanssa kokeilla kun tuo oma vyö on mitä on. Itsellä mennyt kahdessa vuodessa kaksi vyötä epäkuntoon. Nyt muutaman hiihtolenkin perusteella voin sanoa, että Polar toimii erittäin hyvin, ei ole sykkeet pomppineet enää minnekään. Plussaa vielä se, että tuon Polarin vyön voi heittää pesukoneeseen. Toki vyö on uusi, joten sen kestävyydestä en osaa sanoa.
Paikallisessa Intersportissa maksoi 19 e.
Polarin vyö tosiaan toimii, mutta turha olettaa sen pidempää käyttöikää sillekään. Omassa käytössä Polarin tekstiilivyöt ovat yleensä kestäneet sen noin vuoden päivät, joskus vähän vähemmänkin. Tästä viisastuneena tilasin oman Edgen muovisen vyön kanssa, vaikkakaan tuo 19€ ei iso kustannus vuositasolla ole. Enemmänkin ahistaa se asteittainen häiriöiden lisääntyminen, mitä muovivöiden kanssa ei yleensä tapahdu.![]()
https://www.instagram.com/xtranza/
Selventäisikö joku vielä tyhmälle, mikä on tämä BD, jostain näitä saa edullisesti?
Ihan pätevältä laitteelta vaikuttaa. Yksi kuuma pikseli näyttäisi olevan näytössä alareunassa, mutta empä jaksa siitä murehtia, kun ei näy käytännössä kuin käynnistyksen yhteydessä.
Täällä päivitykset: http://www8.garmin.com/support/downl...ls.jsp?id=5237
Jaahas, nyt ei näy enää ilmainen kartat.hylly.orgin maastokartta? Menin vahingossa poistamaan Edgen iMacistä ilman ejectiä... Tehdaspalautukset Edgelle tehty, laite päivitetty, mutta ei löydä karttaa... Muut tiedot kyllä löytyvät? Onkohan laite kaput, vai uusi päivitys hylkii ilmaisia karttoja?
Mikä firmware-versio mahtaa olla kyseessä? En oikein usko, että FAT-järjestelmä menisi tuollaisesta sekaisin, ellet sitten nykäise piuhaa irti juuri sillä hetkellä, kun hakemistolohkoja tai FAT-taulukoita kirjoitetaan.
Edge 705:ssä minulle kävi kahdesti niin, että sisäisen muistin FAT-tiedostojärjestelmä meni pilalle. Onnistuin korjaamaan sen kirjoittamalla binäärieditorilla FAT-taulukot uusiksi, mutta kyllä jännitti. Toisella kerralla oli sitten image tallessa, josta pystyin sen palauttamaan. Kolmatta kertaa ei ole tullut, sillä USB-liitännän datalinjat menivät rikki (laite ei juttele tietokoneen kanssa mutta ottaa sähköä vastaan). Ilmeisesti 705:n firmwaressa oli jokin kilpatilanne tcx-tiedoston kirjoituksessa, joka sitten sai koko tiedostojärjestelmän solmuun. Yhden firmware-version Garmin jopa veti takaisin. Muutaman kerran tcx-tiedosto meni pilalle ja roskat piti poistaa siitä käsin.
Firmware-päivitys voisi kyllä jollain tavalla hylkiä ilmaisia karttoja, mutta ei kai noin tyystin. mkgmap-listalla on ollut juttua pyöräilyreitityksen rikkoutumisesta (activity routing).
Kirjanmerkit