GarminElectrobikeGiant
Sivu 20 / 107 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 18 19 20 21 22 30 70 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 571 - 600 / 3210

Aihe: Valkeakoski!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korpela Katso viesti
    Kävin pimeän laskeuduttua kellottamassa salaa muutaman kierroksen.
    Tulin varmaan max vartti sun jälkeen siihen "radalle" oli meinaan aivan tuoreet jäljet. Kiitos niistä, nyt on sitten kellotuslenkki hyvinkin selkee mulle. En oo vielä ports-räkkeristä kattonu kierrosaikaa, se tuskin oli kummoinenkaan...

Su kympiltä vois osua munkin suunnitelmiin.

Edit: ensimmäinen kierros 5:02 ja pohjalla melkein tunti ajelua... Pitäisköhän lähtee vielä iltalenkille tuorein jaloin suoraan hiihtomaahan
    Jarge muokkasi tätä : 15.02.2013 at 20.42

3:36. Olo on todennäköisesti samanlainen kuin Usain Boltilla 9:58:n jälkeen. Tai Seppo Rädyllä 96.96:n jälkeen.

3:36. Olo on todennäköisesti samanlainen kuin Usain Boltilla 9:58:n jälkeen. Tai Seppo Rädyllä 96.96:n jälkeen.
    Tai Ippellä 2h35 min jälkeen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    Tai Ippellä 2h35 min jälkeen
    Izmo puski 2h35min suksilla, joilla mä en hiihtäis edes hiekalla. On se vaan kone, ei mitään voi....... Jos joskus liikuttais samoilla kymmenminuuteilla missä lajissa tahansa....

edit: oho, 3:36 on kyllä jo kova aika.
    Musha rain dum a doo, dum a da

Otetaan MTBwb pakkosatanen ensi kesänä jonain kuukautena, niin saatetaan lähestyä izmon konemaisuutta.

3:36 oli kieltämättä aika lailla nappikierros meikäläisen ajotaidoilla. Pyörätieltä lähtö ei vieläkään ollut ihan takuuta, mutta aika lähellä optimikuntoa alkaa rata muuten olla. 3:30 alittuu vielä kevätauringossa. Fantom varmaan ajaisi alle kolmen.

Otetaan MTBwb pakkosatanen ensi kesänä jonain kuukautena, niin saatetaan lähestyä izmon konemaisuutta.
    Joo, eipä tossa muuta mahdollisuutta ole. Tosin on vissiin ulkoiltu yli 2k kilometriä tänä vuonna jo fillarilla, joten on siinä...... tekemistä.

Päivän jälki. Flunssa karsi osallistujamäärää, mutta kolmen ajajan voimin sentään lenkkeiltiin. Naisjäsenkin pysyi helposti mukana.

Päivän jälki. Flunssa karsi osallistujamäärää, mutta kolmen ajajan voimin sentään lenkkeiltiin. Naisjäsenkin pysyi helposti mukana.
    Kellotusta ei näemmä ole tehty ollenkaan. Kävin koiran kanssa haistelemassa jälkiä, mutta eipä niitä näkynytkään

Kellotus jäi tosiaan väliin. Mun piti vielä lenkin päätteeksi käydä hakemassa maksimisykkeet, mutta tänään oli voimansiirron kannalta hiukan hankala keli. Lenkin lopussa takapakkaan oli pakkautunut niin tiukasti suojalunta, että se esti tehokkaasti tehokkaan ajamisen. Korkeintaan 100 W pystyi antamaan ilman ketjun hyppimistä.

Onkos meillä lauantaina yhteislenkki Tampereella?

Vois olla! Joku tekninen spanielilenkki olisi passeli. Ajokoirakyytiin ei pysty.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rokkisukka Katso viesti
    Vois olla! Joku tekninen spanielilenkki olisi passeli. Ajokoirakyytiin ei pysty.
    Siellä taitaa olla vähän jokaiselle jotakin. Katsellaan tarkemmin loppuviikosta ja mennään kimppakyydillä.

Mäkin tuun, jos saadaan lastenhoitokuviot natsaamaan. Mennäänkö pyörillä?

Kellotuspolku on nyt hidas, mutta "pyörätieltä lähtö" on ennätyksellisen nopea. Tai oikeastaan pyörätie jatkuu kapean polun alkuun asti, sillä siellä oli kone tehnyt huolellista auraustyötä.

Mäkin tuun, jos saadaan lastenhoitokuviot natsaamaan. Mennäänkö pyörillä?
    Olishan tuossa fillareilla menossa tiettyä meininkiä, mutta en tiedä paljonko sitä sitten pitää ottaa "taksirahaa" mukaan pahanpäivän varalle

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBwannabe Katso viesti
    Olishan tuossa fillareilla menossa tiettyä meininkiä, mutta en tiedä paljonko sitä sitten pitää ottaa "taksirahaa" mukaan pahanpäivän varalle
    40 km + 80 km + 40 km = 160 km tulis vaan matkaa ?

sunnuntaina varjotouri lännessä 80 km ?

Mun piti laittaa hymiö pyörällämeno-ehdotuksen perään, mutta unohtui. Mutta olishan eestaasajossa kieltämättä "tiettyä meininkiä", kuten MTBwb osuvasti sanoi. Kangasalantien kautta ei kuitenkaan oo järkeä lähteä, sillä kurjuutensa lisäksi sinne ei oikein oo jääpolanteiden takia asiaa ilman nastarenkaita. Ja itte aion kyllä lähteä touriin sumikummeilla, kuten izmo tapaa sanoa. Eli Rutajärven tai Ahvenjärventien kautta tarttis päästä. Ja ainakin vielä jokunen päivä sitten nuo molemmat reitit olivat aika lailla tunkkauskunnossa...

Eli ehkä se peltilehmä on kuitenkin paras vaihtoehto. Mutta jos joku lähtee fillarilla, oon messissä.

Kaikki pyöräilijät, huomioikaa tänään Valkeakoskensanomissa ollut juttu ladulla kävelemisestä (ja pyöräilystä). Maastopyöräilijät eivät mihinkään sikailuihin ole koskissa osallistuneet, ja olisi toivottavaa että näin olisi myös jatkossa. Sanomien jutussa on taas tarina lähtenyt elämään omaa elämäänsä, koska kellotuspolulla ei tänä talvena ole näkynyt yhtään hiihtäjää (paitsi itseni ja lapseni) eikä ladun ylitys noin 30cm kohdasta polkujen risteyksessä ole elämää suurempi asia. Pidetään kaikki kulkijat tyytyväisinä omalla käytöksellämme.

Pääosin meikäläisen tekemiä ovat nuo lehtijutussa mainitut pyöränjäljet. Mutten ole tosiaan lainkaan mieltänyt tuota paikkaa laduksi... Täytyy kirjoittaa juttuun asiallinen vastine, jossa korostetaan pyöräilijöiden kunnioitusta latujen koskemattomuutta kohtaan.

Mutta mitenkäs huominen? Kuinka moni on lähdössä ja millä mennään?

Pääosin meikäläisen tekemiä ovat nuo lehtijutussa mainitut pyöränjäljet. Mutten ole tosiaan lainkaan mieltänyt tuota paikkaa laduksi... Täytyy kirjoittaa juttuun asiallinen vastine, jossa korostetaan pyöräilijöiden kunnioitusta latujen koskemattomuutta kohtaan.
    Kävin tänään katsomassa noita paikkoja, eikä siellä ollut YHTÄÄN meidän aiheuttamaa jälkeä, joita oli kuvailtu tuolla FB sivuilla yms. Eli ei ole mitään järkeä miettiä jatkossakaan tekemisiä, koska olemme toimineet hienosti ja tulemme toimimaan jatkossakin hienosti. Nuo kuvatut jäljet (joista oli kuvakin) eivät edes löytyneet tuolta pätkältä, joten hienoa kynää on väritetty.

Mä lähen. Voin täältä eteläpuolelta kirkonkylää lähteä vaikka autolla ja keräillä muita kyytiin. Neljä mahtuu mun lisäksi. Monelta pitäis Tampereella olla? Kertokaa koordinaatteja.

Mä lähen. Voin täältä eteläpuolelta kirkonkylää lähteä vaikka autolla ja keräillä muita kyytiin. Neljä mahtuu mun lisäksi. Monelta pitäis Tampereella olla? Kertokaa koordinaatteja.
    klo 10.50 kun on paikalla Kaupinojalla niin eiköhän sitten ehdi lähtöön

Hyvä homma! Ilmeisesti meitä on sitten kolme lähdössä. Optimireitti taitaa olla, jos haet ensin MTBwb:n Salomaantieltä klo 9:44, ja sitten tuutte meille klo 9:57. Tosta pitäis kyllä hyvin ehtiä izmon aikatauluun. Pitääkö pyörä purkaa atomeiksi vai mahtuuko kokonaisena mukaan?

Jotain ton kaltaista aikataulua mietin itsekin. Etukiekon kun irrottaa ja satulaa laskee mahtuu sisälle. On mulla koukku ja telinekin optiona. Käydäänkö ottaan löylyt?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBwannabe Katso viesti
    Kaikki pyöräilijät, huomioikaa tänään Valkeakoskensanomissa ollut juttu ladulla kävelemisestä (ja pyöräilystä).
    http://www.valkeakoskensanomat.fi/Uu...roukossa+.html

Jotain ton kaltaista aikataulua mietin itsekin. Etukiekon kun irrottaa ja satulaa laskee mahtuu sisälle. On mulla koukku ja telinekin optiona. Käydäänkö ottaan löylyt?
    Ok. Pyyhe pakattu mukaan. Avantoon mua ei kuitenkaan elävänä saa.

Ok. Pyyhe pakattu mukaan. Avantoon mua ei kuitenkaan elävänä saa.
    se avanto vähän kirpasee... mitenkähän mä saan saunakamat ja mäyräkoiran mukaan sinne Kaupinojalle raahattua vai täytyykö auton tulla täältä hakeen mun saunavarusteet kun oon matkan varrella

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    mitenkähän mä saan saunakamat ja mäyräkoiran mukaan sinne Kaupinojalle raahattua vai täytyykö auton tulla täältä hakeen mun saunavarusteet kun oon matkan varrella
    Mäyräkoirat kannattaa kaataa mahaan jo aamulla, niin ne on sitten valmiiksi mukana. Saunakamppeet voitais varmaan muuten ottaa kyytiin, mutta me ohitettaneen izmolandia vasta puoli 11:n aikoihin. Oot varmaan silloin jo satulassa.

Mäyräkoirat kannattaa kaataa mahaan jo aamulla, niin ne on sitten valmiiksi mukana. Saunakamppeet voitais varmaan muuten ottaa kyytiin, mutta me ohitettaneen izmolandia vasta puoli 11:n aikoihin. Oot varmaan silloin jo satulassa.
    kyllä mä tein kalenterin semmosen merkinnän että lähtö on täältä kello 10.30 ja jos näätte Lempääläntiellä niin ottakaa reppu kyytiin...

Mulla heiluu keskiö, joka pitäisi aika miehekkään kokoisella kuuskoloavaimella kiristellä. Niin miehekkäällä, ettei löydy meidän pakista. Löytyykö Akin pajasta sopiva työkalu?

Multa saattaa melko isoja kuusiokoloavaimia kyllä löytyä. Riittääkö, että katotaan aamulla vai tuutko heti hakeen?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •