HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 55 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 45 53 54 55 56 57 65 105 155 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.621 - 1.650 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

Paremmin sää sillä kapeenakkisella ajoit kun mä sun leveenakkisella :-)
    Takana oli painetta 1,02 bar kun mittasin, edestä en saanut mitattua kun prestan venttiiliosa tuli venttiilihatun mukana ulos, oli jäätynyt kiinni.
    Mulle riitti vajaa tunti kun ei meinannu polulla pysyä. 34,3 km / 1891 kcal siirtymisineen.
    Kiitoksia seurasta.
    ex. OldBeard

Sitäkö on taas levitetty paksutintautia?
    *julmio*

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    Sitäkö on taas levitetty paksutintautia?
    *julmio*
    Nyt oli kyllä pakko sortua kun omalla oli 5 metrin välein eturengas pois polulta. Paksulla meni ainakin 20 metriä kerrallaan...
    ex. OldBeard

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeikkiO Katso viesti
    Paremmin sää sillä kapeenakkisella ajoit kun mä sun leveenakkisella :-)
    Tuo Ardentti ei ollut paras mahdollinen rengas vallitseviin olosuhteisiin, oli IMHO melkoinen äkäinen käärmes.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

mutanaama Guest
    Kiitos ajoseurasta mukanaolleille, ja tosiaan oli kiva yhdistää naamat nimimerkkeihin, vaikka hetken mietittyä olinkin molempiin törmännyt aikaisemmin. Kilsoja mulle tuli hattuvakiogeneraattorin mukaan 22.
    @ HC, juu se oli se sama lenkki kun päätin ostaa paksupyörän.

Öööh, ajoitteko vielä paljon kun lähdin himaan koska mulle kertyi kilsoja Munkkikoski-Paloheinä-Munkkikoski-Tiilerin erkanemiskohta 11,5km

Tattis ajoseurasta. Oli kiva lenkki ja tulihan sitä läskiäkin kokeiltua. Ehkä jossain vaiheessa paremmalla ajalla lisää ja enemmän. Paikoitellen oli tuskaa nakkirenkaalla, mutta aika hyvin se kuitenkin aina välillä meni. Se yksi pitempi alamäki oli ihan hirveä, eturengas vaan haki ja haki. Silloin meinasi saapua orastava ketutus..

Paljon tuli mulle uusia mestoja, hyvä juttu. Kilsoja tuli 24km.

mutanaama Guest
    No ajoin mä vielä siitä paloheinään ja takaisin, eli ei se kauheesti tuosta heitä.

Niin siinä tapauksessa toi sun satunnaisgeneraattorin lukema on varmaan aika valiidi.

Kiitos lenkkiseuralle, on se ihan eri meininki ajaa porukalla kuin kihnuttaa yksin. Ja aina on kiva tavata ihmisiä nimimerkkien takaa. Usko omaan kuntoon meinas loppua ennen tiileriä tunkattaessa, mutta kyllähän meno siitä vielä pienellä puuskuttamisella tokeni.

mutanaama Guest
    Juu, ja muutaman lenkin jälkeen sitä vaan pystyy enemmän. Tai niin mä oon kuullu väitettävän ja yritän ite pitää luulosta tiukasti kiinni. Ei musta silti kisakuskia tule edes ikämies sarjaan, mut voi edes leikkiä urheilijaa oikeen näkösillä vaatteilla. Mut tämä siinä justiin on, porukassa ei aina viitsi jättäytyä jälkeen, jos vaan voi asiaan itse vaikuttaa. Sen sata kertaa mäkin olen tullut lepopaikalle siinä vaiheessa kun vetomies jo hytisee vilusta. Vittumaisen luonteen ja pahan suun takia ei vetomies parin erehdyksen jälkeen kehtaa lähteä ajamaan ennen kuin mä nään taas väreissä.

Ei sillä vauhdilla niin väliä kun jonossa mennään. Koskaan ei ole ollut tylsää eikä vauhti ole häirinnyt. Rauhallisessa vauhdissa voi vähän kikkailla ja kovassa vauhdissa on kivaa kun värinäkö alkaa lähteä.

Yksin kun ei osaa ajaa kuin just silleen että kotiin päästessä on melkein taju lähdössä. Siks mulla on toi tyhmäpyörä, muuten olis aina ylikuntoa. Ja se ei ole kaunista kun tällainen julli on niin kova että ei pääse sängystä ylös.

Tänään se tuli,en ollut uskoa sitä todeksi,toimi kuin unelma vaikka oli kulkenut pitkänmatkan minun luokseni,X-Fusion! rakkautta ensi-silmäyksellä,meillä on ihana kesä edessä.

Kiitokset Marcus-sedälle Fillariosaan.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viesti
    Tänään se tuli,en ollut uskoa sitä todeksi,toimi kuin unelma vaikka oli kulkenut pitkänmatkan minun luokseni,X-Fusion! rakkautta ensi-silmäyksellä,meillä on ihana kesä edessä.

Kiitokset Marcus-sedälle Fillariosaan.

Nonii! Onnea onnelliselle omistajalle. Nyt ei enää flunssat haittaa menoo Onkos samaku PMT:llä eli Vengeance malli?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti St0neyNut1 Katso viesti
    Nonii! Onnea onnelliselle omistajalle. Nyt ei enää flunssat haittaa menoo Onkos samaku PMT:llä eli Vengeance malli?
    Juu mutta viimevuoden malli PMT:llä taitaa olla tää uusi uudella pinnoitteella,mulla modattu 150mm:sex ettei olis ihan tajuttomat kulmat,menee sitten vaikka johonkin projektiin johon voi sen laittaa täyteen stondikseen eli 170mm:ä
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viesti
    Juu mutta viimevuoden malli PMT:llä taitaa olla tää uusi uudella pinnoitteella,mulla modattu 150mm:sex ettei olis ihan tajuttomat kulmat,menee sitten vaikka johonkin projektiin johon voi sen laittaa täyteen stondikseen eli 170mm:ä
    Ok ok. Mitä ymmärtäny nii on hyvä keula. Itekin miettiny et jos ja kun tuo vanha Foxi lopettaa palvelun nii ostan ton saman keulan tilalle Vai saa sen modattua tollaseksi 150mm Enpä ole itse tollasesta edes tiennyt.

Päk tu riöliti. Kanada is sou laast siison. **ttu.

Jos kuta kinostaa talvinen polku-pyörääminen niin huomenna larstaina klo 10 pääsee Munkkikselta kyytiin.
    Tarkoite on ajella lävitte ajokelpoiset polkuset koo-puistossa g-kallioiden ja kehäIII:n välillä. Välillä pääsee
    poies jos ahistaa, vauhti sovitetaan waltaisan* osanottajakaartin keskiverron mukaiseks, tai jotain. Koko setti
    ottanee aikaa 4-5h, enempään en pysty ajalliseti kykenemään.

Mukaan mielivät hihkukoon tänne hep ennen aamu-8:a, niin tiedän kurvata lähtöruudun kautta.

tarkenne: ajokelpoinen = pärjää parituumaisilla nakeilla jos osaa osuttaa etukummin pysymään siinä min 15cm urassa...

* jos entiset merkit jne... mut kyselenpä kummiskin

Oliko kaikki Kanadalaiset oikeasti sen näköiset kun South Parkissa, eli pää kahdessa osassa?

Ontopic: Huomenna ei pysty kykenemään mukaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Oliko kaikki Kanadalaiset oikeasti sen näköiset kun South Parkissa, eli pää kahdessa osassa?

Ontopic: Huomenna ei pysty kykenemään mukaan.
    Offtopic: en pysty vastaamaan ku en nähny kaikkia kanadalaisia, ihan vaan pienen osan. Ja niistäkin valtaosa oli aitoja
    punaniskoja, pää näennäisesti yhtenä palana mut juttujensa perustella isomminkin lohkoina. Hyvejä tyyppejä olivat; kertoilivat
    paksupyöräjuttuja ja tarjoilivat hövelisti nameja paikallisia panimotuotteita.

Ontopic: no hiitu, olisin ajattanu matkalla semmosenkin polun mitä et varmasti oo ikuna ajanu.

Vois alkaa käymään ajohommissa mutta huomiseksi ei kerkiä, Ggl striitmappi meinas että pyörällä 45tuntia ajoaikaa lähtöpaikalle.

Liukastuin eilen, selkä ja polvi otti itteensä samoin kuin työläppäri josta tais vääntyä runko. Onko tähän tuuriin lääkkeitä?

mutanaama Guest
    No mitä sä nyt noin lyhyellä toimitusajalla kerrot tullees takasin ja taas lenkuralle. Ehittiin ja sovittiin jo huomiseksi remppaa, nyrkkeilyä ja anopinvierailua. Kuis se söntaakin victis.

Mää olen menossa wihtiin ässän kyydillä josei mun selkä rupee pahemmin juilimaan.

Mullon semmonen tunne et toi wihti on mulle liika heviä kamaa. Passaan.
    Jos k-puisto alkaa tylsiä huomisen jälkeen niin taidan painua njuukselaan.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Vois alkaa käymään ajohommissa mutta huomiseksi ei kerkiä, Ggl striitmappi meinas että pyörällä 45tuntia ajoaikaa lähtöpaikalle.

Liukastuin eilen, selkä ja polvi otti itteensä samoin kuin työläppäri josta tais vääntyä runko. Onko tähän tuuriin lääkkeitä?
    9mm burana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti St0neyNut1 Katso viesti
    Ok ok. Mitä ymmärtäny nii on hyvä keula. Itekin miettiny et jos ja kun tuo vanha Foxi lopettaa palvelun nii ostan ton saman keulan tilalle Vai saa sen modattua tollaseksi 150mm Enpä ole itse tollasesta edes tiennyt.
    PMT:llä olikin sama qu mulla mutta sillä täyspitkänä ja jousi sisällä qu mulla ilma.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    9mm burana.
    Taidan ottaa elinikäisenä mieluummin, keskiarvon perusteella kuitenkin vapaaksi pääsee öbaut 34v päästä.

mutanaama Guest
    Sitten voi kokeilla buranan tarjoamista huonosti liukkaudeneston hoitaneelle taholle.

Tänään kun en "kerenny" ajamaan lävitte kaikkia koopuiston polkusia vaan toteutin plään b:n*, niin jatkan huomenna samoissa maisemissa -
    jos ketä kinostaa niin Munkkis ja klo 10:00. Hep taas täällä ennen aamu8a, niin tiedän jne.

* plään b = ajaa itteltään jalat alta kolmessa ja puolessa tunnissa. Onnistu. On noissa kinkulapyörissä puolensa...

Kävin sipoonkorven luantopolun laawulla kääntymässä,puut oli loppu ja joku turisti lämmitti vanhalla kaasukeittimellä hernekeittoa,turistiin niitä ja näitä ja palailin pikaiselta tiedustelu rupeamalta kotiin tekemään ruokaa,vähän keulan säätöä ja x-fusionin onnea ja toimivuuden ihmettelyä.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Kävin aikani kuluksi Mokkanokan™ kera lompsottelemassa Katoavanmetsän™ pohjoislaidan polut (se kun tulee DSV:n varikon aidanlaitaa ja se toinen kun laskee Blåbärskärrbergeniltä Tulkintielle) läpi pariin kertaan ja veikkaan että ne huomenissa jo kantavat paksupyörän.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •