Me niin nuuhkittiin kevättä tänään.
Me niin nuuhkittiin kevättä tänään.
10k-kerhon jäsen
Täälläkin keväisempää päivää jo vähän ihmeteltiin
![]()
Postaan tänne, enkä 29er topicciin. Molemmat kävi vuorollaan nuuhkimassa keskiötä.
Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff
"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."
Takku pentuna. katse on edelleen sama.
ÖRM 2021
Tuuh.... Minähän en tästä nouse ylös nukkumasta vaikka tuo toinen tuli katsomaan pyörän rakennusta.
![]()
Rontti-kissalla on aina nälkä. Täältä(kään) ei sitten löytynyt raksuja:
![]()
Tästä tuleekin mieleen jo edesmennenn Nellan mielipide vessapaperin tarpeellisuudesta vaelluksella.
Pakkailin rinkkaa kaikessa rauhassa ja kun ajattelin kaiken olevan paikoillaan aloin ihmettelemään että rulla puuttuu, etsin kaikkialta rinkan syövereistä ja lähistöltä eikä näy missään. Olin aivan varma että olin yhden jo pakannut, pikkuhiljaa alkoi kuitenkin epäilys mielenterveyttäni kohtaan paisua ja rullan pakkaamisen olleen oman mielikuvitukseni tuotttae. Sitten aloin kuulla keittiöstä epämääräistä rapinaa, niinhän tämäkin mysteeri selvisi...
![]()
Kopat kiinnostaa
![]()
Syömishäiriöinen Ronttimme on syntyisin jostain juoppokämpästä, kuulemma. On varmaan emoltaan oppinut, että kun dyykkaa roskikset ja pureskelee muovipussit ja pahvirasiat, pysyy hengissäPaitsi toissa jouluna se sai syömästään lahjanarusta suolistosolmun ja -tulehduksen ja melkein päätyi mirrivainaaksi.
On Rontti pari kertaa pureksinut pöydälle unohtuneen ruoanlaittoviinipussinkin (muistuttaa muuten erehdyttävästi raksupussia, jos ei osaa lukea). Siitä ei ole kuvaa, kun tulee aika kiire punaviinin suihkutessa pienistä rei'istä valkoiselle lautalattialle...
Harjoitus ajettu suljetun oven takana. Ovi auki. Kissa juoksulla läppärin päälle. Eikä ole ensimmäinen kerta.
![]()
Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff
"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."
Tämän olen voinut laittaa tänne jo ennenkin.
Nuori kollipoika tupsahti perä edellä lasivaasiin.
ÖRM 2021
Kissan pesu....
![]()
Laukut on SE juttu tälle neidille.
Jos erehtyy laittamaan laukun, kassin tai sitä muistuttavan esineen lattialle tai pöydälle niin sekunnissa siinä on kissa sen päällä.
Kissakuvat on pop.
Mita Vesan kisulauma puuhailee tata nykya? Joko Pekan pentueet on muuttaneet maailmalle? Takku tanaan?
Ja kaikki muutkin,lisaa kuvia, jookos?
Puolet pennuista on jo muuttanut ja pian lähtee lisää. Muutama olis vielä vapaana (vinkki)
Hermes "Herkku" oli viimeksi punnittuna 3,3kg... ja ikäähän on rapiat 3kk. Eli semmoisen aikuisen maatiaisen kokoinen jo. Herkusta tullee jäätävän kokoinen kolli.
Ja luonne on mitä ihanin. Poika retuuttaa sitä välillä, ei ole millänsäkään. Vapauduttuaan antaa pojan ottaa uudelleen syliin. Aikuisten syliin tulee oma-aloitteisesti paijausten toivossa, eikä se jää ikinä pelkäksi toiveeksi!
Pääsi vähän haistelemaan pakkasilmaa kuvauksen ajaksi. Sinänsä oli huono idea tuo ulkohäkki, isokin pentu mahtuu vielä verkon silmästä...
Emo on katkonut pojan viikset, niinkuin ne usein tekee.
Nyks on narttuna vähän pienempi, mutta sitäkin söpömpi. Tällä hetkellä reilut 2,5kg.
![]()
Kaar ittelles vaa
^Voih! Toinen on niin vähään tyytyväinenIhania kuvia taas. Pekan kisubeibit on söpiksiä! Jos meillä ei olisi koiria meille tulisi toinen kissa Harmin kaveriksi. Mutta nyt mennään vielä näin jokunen vuosi.
Takku on ottanut tavakseen tulla ovelle vastaan ja sitten heittäytyä selälleen eteisen matolle vaatimaan rahnutusta.
ÖRM 2021
Meidän lainakissat. Takun sisko ja Laina-Ahmatti.
![]()
ÖRM 2021
PekkaL, miksi emo katkoo poikasen viikset, onko siihen joku syy vai tekeekä emo sen vain hyvikseen ?
ÖRM 2021
Kun katson näitä meidän kissoja, niin alan epäillä että niillä on joku perjantaipullo jossain piilossa
![]()
Minä ajan pääni jäädyksiin
TeKun kissat ovat aloittaneen viikonlopunvieton mainiosti.![]()
ÖRM 2021
Anyone can ride a bike, I'm riding a pike!
![]()
Kirjanmerkit