FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 54 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 44 52 53 54 55 56 64 104 154 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.591 - 1.620 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

Toi on kyllä niin paljon tyylikkäämpää vedota A-influenssaan kun ei fillari kulje. Mul on "määrittämätön ylähengitystieinfektio", mut jos mä antaisin diagnoosin nii tää olis sikapossulintylehmäinfluenssa. Neljäs (vai olikohan viides?) kuuma päivä ja nyt sattuu aika pahasti selässä kun hengittää normaalisti... tsigamageeta!

EDIT:
    Niin joo, on mulla ihan oikeakin syy olla ajamatta. Maastovemputtimet on molemmat telakalla. Ei oo kuulemma cool ajella maantiefillarilla näillä keleillä (on muuten hienoa ilmaa pidelly...).

Maunulaan muutin ja ajoseuraa kaipaan. Saakohan täältä ketjusta mahdollisesti rentoa ja hidasta ajoseuraa.. Läskiä en kyllä omista siinä pyörän muodossa, enkä ole sellaista muuten edes päässyt kokeilemaan, mutta 26:sia tallista löytyy. Kai niilläkin voi osallistua. Tiedä minkälaisia rasvattuja ohjuksia te ootte.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Human Traffic Katso viesti
    Maunulaan muutin ja ajoseuraa kaipaan. Saakohan täältä ketjusta mahdollisesti rentoa ja hidasta ajoseuraa.. Läskiä en kyllä omista siinä pyörän muodossa, enkä ole sellaista muuten edes päässyt kokeilemaan, mutta 26:sia tallista löytyy. Kai niilläkin voi osallistua. Tiedä minkälaisia rasvattuja ohjuksia te ootte.
    Ukkeleiden menoa kattellessa sanoisin että joskus "valuu kuin jugurtti" ja toisinaan mennään "kuin mutis ilman jarruja". Fillareita on ihan joka lähtöön, ei kukaan tuijota jos sulla on pienempi.

A) ei saa
    B) osta
    C) ei voi
    D) nuoria, komeita ja sika nopeita ja taitavia.

Mutta jos munkki ja kuuma mehu maistuu niin tere tulemast
    Kuntoilija muokkasi tätä : 18.02.2013 at 20.40 Syy: pehmennys ettei nyt sentään peljästytetä ketään
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Osallistunhan minäkin tähän säikeeseen enkä edes aja tai ainakaan en ole yrittänyt lokakuun jälkeen. Hylkeen muotoisia ukkoja suurin osa, paitsi jotkut. Ja minä olen nuorimmasta päästä vaikka four-ou on jo aika lähellä.

Kiva kuulla ettei kukaan tule tuijottamaan ja tuomitsemaan jos mulla onkin pienempi kuin teillä. Mä oon kyllä nähnyt teistä videoita ja jonkun teistä olen kyllä nähnyt ihan face to face, niin tiedän että tuo kuntoilijan D väittämä pitää paikkansa..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Hylkeen muotoisia ukkoja suurin osa, paitsi jotkut.
    Toi oli musta vähän rumasti sanottu, kyllä spandeksiasu sopii musta ihan hyvin vähän pulskemmallekkin kaverille .
    Ride harder - Ride a totally rigid.

mutanaama Guest
    Mietippä nyt kahdesti kumminkin. Mistä edes löytyis ne spändeksit, mitkä mulle mahtuis, ilman että lahkeet pitää sitoa rusetille kengän kärkeen.

Mutta itse aiheeseen, tervetuloa.

Kyllä ne venyy. Terv: Minä 90kg ja M-kokoiset rikootkin on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Toi on kyllä niin paljon tyylikkäämpää vedota A-influenssaan kun ei fillari kulje. Mul on "määrittämätön ylähengitystieinfektio", mut jos mä antaisin diagnoosin nii tää olis sikapossulintylehmäinfluenssa. Neljäs (vai olikohan viides?) kuuma päivä ja nyt sattuu aika pahasti selässä kun hengittää normaalisti... tsigamageeta!

EDIT:
    Niin joo, on mulla ihan oikeakin syy olla ajamatta. Maastovemputtimet on molemmat telakalla. Ei oo kuulemma cool ajella maantiefillarilla näillä keleillä (on muuten hienoa ilmaa pidelly...).
    Kolistelija on nopeasti oppinut setä tavoille, vehkeet ja kuski telakalla.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Mä oon tän viikon lomalla, että jos joku haluaa näyttää arkena esim keskuspuiston polkuja, niin mulle se passaisi oikein hyvin. Edellisessä elämässäni oon asunut Ruskeasuolla, joten gayrocksin polut on mulle hyvin tuttuja, mutta pohjoisempi keskuspuisto on melkein tuntematonta mestaa. Tyyliin Pirkkolasta ylöspäin.

Arkena olis ihan kiva käydä polkemassa mutku tyänteko haittaa harrastamista. Setälauma tuntee keskuspuiston tähtiportit jo vallan hyvin ja silti tulee välillä dejavuu -kokemuksia ja muita ylläreitä, tylsistyminen pysyy kaukana kun randomaattori on päällä ja harrastetaan dynaamista reitinvalintaa. Onneksi lauman perämies osaa laskea että saahaan kaikki mukaan lähteneet myös pois sieltä mettästä.

Hyljelook on pop.
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

mutanaama Guest
    Mä oon tän viikon lomalla, että jos joku haluaa näyttää arkena esim keskuspuiston polkuja, niin mulle se passaisi oikein hyvin. Edellisessä elämässäni oon asunut Ruskeasuolla, joten gayrocksin polut on mulle hyvin tuttuja, mutta pohjoisempi keskuspuisto on melkein tuntematonta mestaa. Tyyliin Pirkkolasta ylöspäin.
    Illat on tälleen semiduunarille vapaata aikaa. Jos saat siirtymän pitkäkosken kaffelaan tai paloheinän majalle hoidettua, niin eiköhän me saada edes ne mehkat ryypättyä, katottua kalusteet ja lähettyä kotiin tai lenkille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Illat on tälleen semiduunarille vapaata aikaa. Jos saat siirtymän pitkäkosken kaffelaan tai paloheinän majalle hoidettua, niin eiköhän me saada edes ne mehkat ryypättyä, katottua kalusteet ja lähettyä kotiin tai lenkille.
    Helposti. Paloheinän majalle vielä helpommin. Mulle passaa esim huominen, tai siis tätä kirjoittaessa tämä päivä.

seuraava YAM(ylästöallmountain) talviralli materiaali on jonnin joutavaa hangessa tarpomista eikä sovi nähtäväksi kenellekkään

http://www.youtube.com/watch?v=Cz0mq...ature=youtu.be
    apa muokkasi tätä : 19.02.2013 at 11.47

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apa Katso viesti
    seuraava YAM(ylästöallmountain) tarlviralli materiaali on jonnin joutavaa hangessa tarpomista eikä sovi nähtäväksi kenellekkään

http://www.youtube.com/watch?v=Cz0mq...ature=youtu.be
    Vihreä hiilarinomad bongattu. *drool*

mutanaama Guest
    Helposti. Paloheinän majalle vielä helpommin. Mulle passaa esim huominen, tai siis tätä kirjoittaessa tämä päivä.
    Tää päivä menee remontellessa, mutta keskiviikko 18:00 paloheinä sopii hyvin.

Mäki haluun. Ehkä on ehkä. Jos yskä helpottais ja laakerin hommais... Hyvää hiihtolomaa mulle!

Onneksi tajusin ottaa toisen lomaviikon parin viikon päähän.

Tää päivä menee remontellessa, mutta keskiviikko 18:00 paloheinä sopii hyvin.
    Yep, paloheinä keskiviikko klo 18, siellä.

mutanaama Guest
    Jos mä oon vetovuorossa, niin vauhti ei ainakaan kasva liiaksi.

Mää kans voisin lähteä lenkkeilemään keskiviikkona jos porukkaan mahtuu mukaan.

mutanaama Guest
    Miksei mahtuis?

Tervetuloa kyprok mukaan.

Miksei mahtuis?
    Metsässä on rajallisesti tilaa...

Mut jos noi mahtuu niin mäkin mahdun.

Perskele menin sit tuhoomaan oman kännyn tänää Tippu ravintolan huolto keikalla vesihaude astiaan. Eip toimi eip, sim kortti sentään pelastu. Tajusin vaan tuos et osa numeroista oliki kännys eikä kortil Eli Kyprok, PMT, Zippo ja muut keneltä olen numeron jo saanut nii jos voisitte laittaa YV:nä numeronne mulle tai soittakaa. Oli muuten mielen kiintosen näkönen känny, kiehuva vesi ei näköjään tee hyvää
    St0neyNut1 muokkasi tätä : 19.02.2013 at 18.45

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mhelander Katso viesti
    Täytyy kyllä ihmetellä että minkälaista ajoa tolle pitää laittaa että moisesta paikasta tolppa alkaa ratketa ?

Ei taida mun täpäri nojarilla olla lähellekään asiaa niihin paikkoihin, tai sitten en vaan osaa niin rajusti ajaa...
    Itse olen ymmärtäny, että toi murtuma paikka on "tyyppivika" ton vuosimallin rungoissa. Toki onhan tuo pyörä lennelly pitkin kallioita, kun ei ole kikkailut menny niiku piti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti St0neyNut1 Katso viesti
    Itse olen ymmärtäny, että toi murtuma paikka on "tyyppivika" ton vuosimallin rungoissa. Toki onhan tuo pyörä lennelly pitkin kallioita, kun ei ole kikkailut menny niiku piti.
    Melkeinpä minkä tahansa merkin pyörä ratkeaa tuosta enemmän ajettuna jossain vaiheessa jos siinä ei ole vahvistuslappua/tukipalaa. Commareissa vissin ollut aika paljon näitä mutta ei tosiaan ole ainoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Metsässä on rajallisesti tilaa...

Mut jos noi mahtuu niin mäkin mahdun.
    Mää kans. Lähtee hakee syndit kotoota...
    ex. OldBeard

Oli makeita polkuja Pirkkolasta etelää kun käytiin tänään Juhan kansssa katsastamassa niitä . Aika lailla kapeita mutta ajettavia ,melkein kaks tuntia saatiin kulumaan aikaa lenkillä.

Oli mukava saada kahdelle nimimerkille naamat, niin ja kiitos seurasta. Olipa varsin veikeetä ajaa talvipolulla kapearenkaisella... viimeksi vissiin 2012 keväällä kun annoin mutiksen ajaa muklutimella kun oltiin ajamassa syväojalla.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •