GarminEfatElectrobikeGiant
Näyttää tulokset 1 - 30 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Riippuu vähän kehän kohtalo varmaan siitä mistä kohta menee silmäke katki. Eli onko kehästä kierteet menneet? Eli onko ne löystyneet ja sitten nasahtaneet kierteiltään? Ite lähtisin löysäämään pinnat (asteittain, tasaisesti) ja tutkisin tilannetta eli ottaisin pari ehjän oloista silmäkettä irti ja katsoisin miltä tilanne vaikuttaa. Ja samalla tietty miltä kehä näyttää hajonneiden kohdalta. Jos kaikki vaikuttaisi olevan hyvin, niin irtiotetuista vielä tarkistus, että on kasattu lukitteen kanssa, lukitteen kanssa takas kii ja kiekko timmiin. Tietty ne pari silmäkettä täytyy hankkia. Samallahan tulee kiristettyä pinnat sopivalle kireydelle. Mittari auttaa. Tai sitte se yläfemma auttaa, vaikka huumorihintaiset kehät ovatkin päässeet loppumaan.

Ite en jotenkin pahemmin tykkää tuosta Mavicin silmäkehässäkästä ja laittasin jotain muuta kehää, koskapa Flow ja Aurinkorinkulakin ovat allani kestäneet. Mut se mielipiteistä. Yhet kiekot kasasin vanhoihin jossain määrin sikaa saaneisiin 823:iin eikä se nyt sinänsä juuri normaalia kummempaa ollut, mutta Mavicin silmäkeavaimen joutui ostamaan.

Eyelet, käytin sanaa silmäke. Kun ei se oikein reivireikäkään ole.

Edit: Kuntoilija, jos satut lukemaan, niin se ahdistelija, joka sun vaimolle soitti eräänä päivänä olin minä. Tai sun puhelimeen vastas joku nainen. Mä olisin ollu liikkeellä ja joku tuikku oli ehkä ja tietty läskiä kattomaan (fillari ei niin kiinnosta), mut taisit olla paksuttelemassa. Toisella kertaa tai jotain.
    juminy muokkasi tätä : 16.02.2013 at 22.29

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •