Aika farssi oli tämä viimeinen ostosreissu vajaa kolme kuukautta sitten.
Eli lokakuun lopussa tuli tilattua tanko ja takavaihtaja. Takavaihtajassa ilmeni ongelmia asentaessani sitä. Pistin viestiä RCZ:lle ja sieltä vastattiinkin suht nopeasti. Tein kattavan raportin ongelmasta ja se menikin vaihtoon tekniikkapuolen kautta. Palautus piti maksaa itse (tämä oli tiedossa). Tästä meni muutamia viikkoja ja aloin huhuilla tilannetta ja putiikista vastailtiin ehdottaen vähän eriväristä (valkoista) vaihtajaa minkä olin ostanut. Vastasin, että haluan (samanlaisen) harmaan, mustan, vihreän tai jonkun tumman yhdistelmän. Tässä kohtaa yhteyden pito katkesi ja itsekkin hieman passiivisena unohdin asian kun oli muuta ajateltavaa.
Meni pari viikkoa ja otin taas yhteyttä, että mikä on tilanne. Heillä oli ilmeisesti mennyt ohi vastaukseni ja he utelivat taas värivaihtoehtoja. X9:iä ei tuntunut olevan kuin valkoisena ja he ehdottivat sitten X0 vaihtajaa. Olin ihan mielissäni ja värikin oli ok. Lähetystä odottaessa meni taas noin viikko puoltoista ja paketissa olikin täysin samalainen X9 vaihtaja minkä olin palauttanut heille. Mietin hetken, että nitisenkö vai annanko asian olla. Noh päätin kuitenkin kohtealiaasti valittaa. Tämän jälkeen piti laittaa kuva vaihtajasta ja he totesivat, että vika oli heidän lähetysosastolla. Taas piti lähettää vehje takaisin, mutta tällä kertaa pyysin hyvitystä kuluista, johon he kyllä suostuivat. Tänään tuli sitte oikea X0-vaihtaja ovelle ja se tuntuu tomivan ihan hyvin.
Hommasta jäi neutraalimaku. Viesteihin vastattiin välillä hyvinkin nopeasti ja välillä vähän hitaammin. Ja tosiaan se yksi pitempi unohdus pitkitti hommaa. Pienet varastosaldot tietäen, en ostaisi mitään kriittistä nopeasti tarvittavaa osaa. Plussaa siitä, että käyttivät uudelleen lähetyksissä UPS:ia joka toi kotiovelle roinat.
Tässä siis tapahtumat tiivistettynä. Kirjeenvaihtoa kertyi noin 12 viestiä molempiin suuntiin.
The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji
Kirjanmerkit