HephaGarminElectrobikeGiant
Sivu 50 / 171 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40 48 49 50 51 52 60 100 150 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.471 - 1.500 / 5111

Aihe: Hämeenlinna

Nyt oli ihan siedettävä keli, mutta vaikkei palelisikaan niin noi -10 paremmalle tai huonommalle puolelle menevät pakkaset alkavat olemaan vähän riskialttiita ilmaiskareiden kanssa. Ehkä klv-ajelua kestää paremmin, mutta röykytyksessä vaarana on, että tiivisteet falskaavat ja paineet pääsevät pois tai pahemmassa tapauksessa väärään osaan kammiota.

Eli ihan muista syistä kuin itsestä jäi tällä kertaa lähtemättä

ps. jos yleensä joku olisi lähdössä, niin laittakaa viestiä tänne.. mä en ainakaan ole ihan täsmällisesti liikkeellä yleensä jos ei muita ole tulossa (jos nyt silloinkaan)

edit: Kävin vielä illalla heittämässä saunanlämmitysodotuslenkin, tunnin tarkeni just kesäkengillä ja suojilla. KLV:llä meni välillä villari kuin kesäkelissä, mutta toi ABC:ltä motarin itäreunaa myöten etelään tuleva ulkoilureitti oli aika perunapeltoa. Ei varmaan puolta metriä mennyt crossari suoraan.
    edu muokkasi tätä : 20.01.2013 at 22.21 Syy: saunakaljat
    that's life, tough but unfair
    https://www.tawastcc.com
    https://twitter.com/evarjus

Kuka ajaja tuli vastaan lahdesivuntiellä tänään klo 15 aikoihin? Crossailla, punainen ajotakki, asiaan kuuluva kädenheilautus...

Olmi kilometrimäen ylösnousemuksen aikaan saannoksiin. Sain tänään hiihdettyä tuon mäjen yhden kerran päälle 7 minuutin aikaan perinteisellä. Toinen nousu oli minuuttia kovempaa tahtia nousemassa kunnessa 700 metrin kohdilla jouduin heittää haaralle päästäen kirosanan ja todeten jos nyt ei tänään mittaisi sitä kaikkea ulos mitä koneessa on. Eli siis voiden todeta 4.16 aikaasi on melkoinen tekeminen millä tahansa kapulalla sekä tyylillä. Keli ei varmasti ollut yhtä nopia kun sun hiihdon aikaan, mutta ei selitä siltikkään mitenkään tuota suurehko eroa.

Perjantaina oli aika hyvä keli hiihtää. En tosin kellottanut mäkeä tuoreena, vaan alla oli jo pari 20min kierrosta 6,7km valaistua. Mäen kellotin lopulta niin, että pysähdyin pariksi sekunniksi mäen alle ja nappasin sykemittarista kierrosajan käyntiin. Mäen päällä viimeinen sauvantöyntö oli juuri tolpan kohdalla ja kellolle ehdin vähän tolpan jälkeen. Kello pysähtyi aikaan 4:12. Wassupotkuihin riitti paukut siellä tasamaalla ehkä neljäksi potkuksi ja loikkaa en kyennyt tekemään yhtään.

Niinpä arvelin, että tuoreena ja pienellä ylämäkitreenillä ainakin 4 min alitus on mahdollinen. Jos loikkaan pääsisi jyrkille pätkille, niin sitten ropisisi aikaa enemmän pois. Nyt menin oikeastaan koko mäen "kohtuu pitkäliukuisella voimakuokalla".
    http://ollimiettinen.blogspot.com/
    Tarinaa urheilijan elämästä, kisoista, harjoittelusta ja tietenkin fillareista.

Oli miten oli kyllä on ilmeisesti molempien tunnestettava jotta fillari taitaa hieman nopeempi olla tuon mäen kiipeemiseksi

Minä arvelen, että hiihtomiehet menee mäen ylös alle 3:30 aikaan. Se voi kuitenkin olla liian kova aika pyörällä, jos fillarointi ei ole ollut pitempään kesäharjoittelumuotona. Itse yllätyin, kuinka lähelle lopulta pääsin hiihtäen. Oli kuitenkin kauden ensimmäinen veto täysiä, joten kehityspotentiaalia varmaan löytyy. Ainakin fillarilla keväällä ensimmäiset fillarikellotukset ovat aika kaukana kesän huippuajoista.

Juu kyllä sitä harjoitusta hieman säätämällä sekä vetojen lisääntyessä monta sekunttia sieltä täältä tippuu huomaamatta. Pitänee kattoa, jos tällä viikolla ehtisi tuota mäkee viel vapaan vehkeil takomaan ylös.

Re: Hämeenlinna

Mä taidan pitää tavoiteajan kilometrimäkeen vaikka 15 minuutissa.... on vielä ylämäkitekniikassa hieman hiomista.
    Menis vaan tämä flunssa ohi, että pääsis ulkoilemaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vendorjh Katso viesti
    Kuka ajaja tuli vastaan lahdesivuntiellä tänään klo 15 aikoihin? Crossailla, punainen ajotakki, asiaan kuuluva kädenheilautus...
    Minähän se siellä ajelin. Lamppulenkilläkin aiemmin viikolla nähtiin Ahvenistolla , tämän foorumin seuraaminen vain jäänyt hieman vähäiselle.

Tänään vuorossa kevyttä rasvanpolttoa crossarilla iltasella, muita kiinnostuneita?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti suurtumpelo Katso viesti
    Minähän se siellä ajelin. Lamppulenkilläkin aiemmin viikolla nähtiin Ahvenistolla , tämän foorumin seuraaminen vain jäänyt hieman vähäiselle.

Tänään vuorossa kevyttä rasvanpolttoa crossarilla iltasella, muita kiinnostuneita?
    Jees, mä lähden messiin. Käykö kuudelta, niin ehdin vähän syömään ennen lähtöä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti edu Katso viesti
    Jees, mä lähden messiin. Käykö kuudelta, niin ehdin vähän syömään ennen lähtöä?
    Lähtö kuudelta motarin puomilta sopii oikein hyvin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juniper Katso viesti
    Mä taidan pitää tavoiteajan kilometrimäkeen vaikka 15 minuutissa.... on vielä ylämäkitekniikassa hieman hiomista.
    Menis vaan tämä flunssa ohi, että pääsis ulkoilemaan
    Käytetään me vaan tätä sukset kainaloon taktiikkaa..toimii! sais itekin tekniikkaa ees vähä kuntoon ni vois ees lähteä yrittää, tällä hetkellä en edes vaivaudu

Millaisella reseptillä keuhkot saisi oikeesti tyhjäksi tuon viikko sitten lopullisesti ohi menneen yskän jäliltä? Siis ei vaikuta normaalissa elämässä. Mutta kun alkaa lisää vauhtia niin tuntuu limaa irtoovan ihan riittävästi. Lyhyitä vaiko pitkii vetoi? Kuukauden päivät olis aikaa konetta viritellä.

Kyllä sulla taitaa vastaus olla tuossa sinun lauseessa. Limat irtoo sellasella treenillä, millä tunnet niiden lähtevän liikkeelle. Itse ainakin poistan limat mielellään alle viikon kunnon poistolla, verrattuna siihen, että odottelisin sohvan pohjalla monta kuukautta liman "haihtumista" keuhkoputkesta. Monilla tuntuu limat pysyvän pitkään kehossa, kun jatkavat passiivista olemista niin kauan kuin mitään ei tunnu enää lenkeillä.

Tämä ei ollut mikään lääketieteellinen vastaus. Maalaisjärkeen perustuva vastaus, jolla suomalainen pääsee urheilemaan edes joskus flunssan jälkeen.

Tulikos joku vastaan crossarilla Ruununmyllyntiellä 19.30 aikoihin? Koiraa piti käyttää ulkona ja joku tuli suht reippaasti crossarilla, valotkin löyty..

Olmi tämä siis tarkoittaa mulla lyhyitä täysii vetoi. Koska kunto ei päästä pitemmissä vedoissa keuhkoija nopeeseen liikkeeseen

Olet asian ytimessä. Mistähän sanapari: "lyhyt rykäisy" on tullut?

Eli olisiko maanantai-iltana motarille ja leikkii ylämäkiiin vauhti hirmua siis sopiva ratkaisu vähän kuuden jälkeen?

Voe rähmä. Kai se munkin on lähdettävä hiihteleen. Tuli työmalla ilmottauduttua laskiaishiihtoon. Jos sais vaikka 100km kasaan ennen sitä

Edu ei muut ku rinkiin mukaan vaan. Otat ton Juniperin kaveriksi niin tahto on sopiva

Hellou hellou

Onkos tänään kukaan kaavaillut kiristävänsä yläketjua?
    "Ainoa treeni mitä kadut on se, jota et tehnyt." -Michael Jordan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jartsuli Katso viesti
    Hellou hellou

Onkos tänään kukaan kaavaillut kiristävänsä yläketjua?
    Jooh, sopiiko klo 15? Illemmalla sit vielä hiihtämään..

edit: Jartsuli onkin jo matkalla, vielä säilyy mahdollisuus hiihtoon.
    edu muokkasi tätä : 26.01.2013 at 13.02

Joo mä kävin tyypittämässä maasturin rengastusta 2,5" koossa.. Alkoi olla poluilla kantokyky johdollaan ja jopa tuntumaa kapeisiin ränneihin.. Hienoa hommaa :-)
    jartsuli muokkasi tätä : 26.01.2013 at 15.17

Noniin, alku takana, jatko edessä..
    Mutta mitäs sanotte hyvät herrat, huomenna klo 12 maissa fillarilenkkiä? Mulle käy maasto ja cx, pidetään vaan vauhti kurissa.

Kyl mä muuten mut olen pikkasen pojan kanssa jumissa

Tänään ekaa kertaa flunssan jälkeen ladulle nyt löyty keli missä mun sukset ei luista sitten mihinkään....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jartsuli Katso viesti
    Joo mä kävin tyypittämässä maasturin rengastusta 2,5" koossa.. Alkoi olla poluilla kantokyky johdollaan ja jopa tuntumaa kapeisiin ränneihin.. Hienoa hommaa :-)
    Nyt kun kantokykyä löytyy niin miten ois vaikkapa kuvarastin haku?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juniper Katso viesti
    Tänään ekaa kertaa flunssan jälkeen ladulle nyt löyty keli missä mun sukset ei luista sitten mihinkään....
    Koitin kans käydä poistelee kaiken ylimääräsen keuhkoista, luistelusuksi toimi ainakin pirun hienosti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kassu_ Katso viesti
    Koitin kans käydä poistelee kaiken ylimääräsen keuhkoista, luistelusuksi toimi ainakin pirun hienosti
    Mun luistelusukset taas ei menneet mihinkään(se ruho mikä tasapainotteli hassujen hiilikuitukapuloiden päällä ei kyllä myöskään ollut missään kunnossa, kun joutui vähän väliä pysähtelemään puhaltelemaan) . Alamäkiin sai lykkiä vauhtia .Aivan liian pehmeä lumi mun hiihtimille.....tosin paransin aulangon kierrosaikaani vaatimattomat 9 minuuttia

Kas, en siis ollu ainut joka pysähtelee vähän väliä räkimään keuhkoja ulos Lammilla oli ainakin ladut niin priimakunnossa ettei oikeen voi siihen suuntaan laittaa mitään moitteita, ensimmäinen vapaan hiihtäjä koko päivänä..

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •