ElectrobikeHephaFillariGiant
Sivu 41 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31 39 40 41 42 43 51 91 141 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.201 - 1.230 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

mutanaama Guest
    Teknisistä syistä johtuen kuvat meni perseelleen.

Olikos se niin, jotta Shimaani, Mutis ja Hc Anderssin tarjoovat "talkooporukalle" seuraavalla kerralla Minttukaakaot tai no, kyllä mulle tippa vaikka jumalten vettäkin passaa.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

mutanaama Guest
    Ei oo ku jotain vanhaa savunmaulla pilattua yksinkertaista mallasviskiä. Mut lupaan ottaa mukaan seuraavalle lenkille.

Mä voin tuoda Jekkua talkooporukalle
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

No huh, sen verta kovat latinkit pääjehut heittää, että pitänee tulla ja mennä taksilla polunvarteen ja jättää pyörä kotiin, ettei se huku

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    ...Bonuksena muutama nic sai naaman
    Kun toi ykkösmarco olisi vielä ollut messissänne... pitäis sopia pisneksistä sen kanssa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja
    Kun toi ykkösmarco olisi vielä ollut messissänne... pitäis sopia pisneksistä sen kanssa
    Naapurilla™ ei o vielä sitä läskipyörää ja sen kuntoutuminenkin on hiukka vaiheessa. Eilenhän se vasta bonggattiin Munkkikoskella niihen hiihimien kaa.

Yhyyhyäääitiii miksei mulloo tommosta hassua pyörää?

Eikun kehveli, ohan mulla. Enää pitäs saada tää toista viikkoa jatkunut yskähtely loppumaan niin pääsis taas möngertämään.
    Ihme tauti kun ei taltu saunalla saati etyylialkoholilla...

Hyvin sedät edusti

[QUOTE=petjala;1958950Hyvin sedät edusti [/QUOTE]
    http://areena.yle.fi/tv/1790000
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Tuossa mun takapihallahan nuo läskit on nyt pari päivää pyörineet, olis kai ne kysyttäessä opastaneet tänne kumipiznezpaikalle... läskiä on omasta takaa ilman läskipöörääkin.

Eilisen urheilin kotona, suksien raswaus (5pr) ja muutama renkaanvaihto riitti liikunnaksi. Yhden takagummin kun jaksaa vaihtaa vielä niin uskaltaa sitten munkille.
    marco1 muokkasi tätä : 07.01.2013 at 09.15

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Eli lakisääteinen munqqi-kaffe kl.12.30 ja sieltä sitten kohti uusia koitoksia, sopii hyvin...
    Vähän myöhästyttiin munkeroisista, mutta Y-kylä tuli tsekattua eka kertaa syksyn jälkeen. Sedät oli valloittanu pöydän Munkkikosken terassin niin, ettei viitsinyt enää jäädä jonon päähän seisomaan, huikka vettä ja lopputempo kotia. Törmäillään taas

PS. kyllähän se seinustalla ollut sininen Muklukki aiheutti pientä omistamisen halua, kun ensimmäistä kertaa livenä näki.
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

mutanaama Guest
    Mä jätin sen siihen tiiseriksi

mutanaama Guest
    Apråpåå. Tänään olis tarkoitus hurrrjastella hirrrmuisesti läskipyörillä syväojalla. Lähtö 18:30 sompiontie 13 vantaa.

Ai niin jo, hyvä kun muistutit.

Kiitti uitusti, kivaa oli Syväojalla.

mutanaama Guest
    No niin oli, vaikka kovin raskasta tuo paikallinen maasto onkin.

Pidin omaa kivaa lähimetsässä ja olin onnellinen Fattyn kanssa peuhatessa. Nyt riittää hyvin metsässä ajoon yksi ainoa kypärään sijoitettu lamppu ja siitäkään kirkkautta ei tarvitse ottaa ulos kuin 300 lumenin verran. Näin ainakin hitaan pulska+pulska yhdistelmän ajossa.

Kiitti uitusti, kivaa oli Syväojalla.
    Näin on. Oli ihan naminami ränniä!!! Aamupäivällä siellä pokkesin ja nyt oli enempi ajettavaa kuin viimeksi käydessäni. Muistoni mukaan lumiukko-kalliolta lasketeltiin pellon reunaan taukopaikalle, mutta nyt ymmärisin seurata teitin jälkiä jä käännyinkin oikealle. Käännyin myös seuraavasta oikealle, mutta käännyin takaisin kun se polku päättyikin tielle.

Kelkkaurat meiltä Syväojan suuntaan on ajeltu mönkkärillä ja traktorilla aikas haastavaan kuntoon. Kyllä siitä ajaa, mutta ei ole ihan helppoa. Samoin kelkkaura motarin vierellä / kirkkovene-niityllä meni jotenniin, mutta hankalaa oli. Siellä oli sen verran uutta lunta että het' kun pohja vähän kallistui niin etunen luisti alta. Olisko Nate tai vastaava sitten parempi? Paras olisi kun saisi vauhtia 5km/h lisää, mutta kun ei ole jerkkua niin sitten tunkkaillaan.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Olihan täällä Keravallakin ajettavia polkuja. Zipolta hautskille ja takas Zipolle. Minä, Zippo ja Kybällä Tsygäilijän voimin käytiin eilen kaatuilemassa vaihtelevan vaikeilla ja kapeilla poluilla. Pakko sanoa, että teki napojen laakereitten vaihto hyvää, ny rullaa nii pe*keleesti Uusi akku riistovaloon ja wider linssi olivat ässä ostos. Huomaa heti kuukauden tauon pyöräilyssä(no olen käyny sentään salilla). Tuli uni illal himas heti suihkun ja ruuan jälkeen
    Nii joo onkos kellään tääl tietoa onko tämä stonga oston arvonen? http://www.eastoncycling.com/en-us/d...y/havoc-carbon

PS: Hmmmm Zippo mainitsi Fättiksen ostosta, odotellaan mitä sille ilmestyy taas internetin ihmeellisestä maailmasta
    St0neyNut1 muokkasi tätä : 11.01.2013 at 19.20 Syy: Kysynpä samalla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti St0neyNut1
    ... Zippo mainitsi Fättiksen ostosta, odotellaan mitä sille ilmestyy taas internetin ihmeellisestä maailmasta
    Tauti on tartutettu koeajattamalla jo pari vuotta sitten, toisilla se vaan itää pitempään ennen puhkeamistaan. Zippon duunikamukin (kylänmiehiä ja koiranulkoiluttelijakolleegoja) oli paksuttimen koeajon jälkeen melko hymyisä
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    Tauti on tartutettu koeajattamalla jo pari vuotta sitten, toisilla se vaan itää pitempään ennen puhkeamistaan. Zippon duunikamukin (kylänmiehiä ja koiranulkoiluttelijakolleegoja) oli paksuttimen koeajon jälkeen melko hymyisä
    Niihän tuo on näyttänyt leviävän, kun tästä palstaa on seurannu Vielä itellä ajatuksena(eli eihän tuo ny voi olla huonokaan Suomi lumi poluilla). Tosin kun omistaa jo täpärin ja jäykkäperän nii jäykkäperästä pitää päästä eroon ennekuin ostasin anyway fätin. On kyllä jo hankinta listalla tosin tän vuoden bonuksista täpäriin eteen 20mm akselilla Chris King etunapa ja taakke 10mm akselilla Hadley napa Joten menee tän vuoden ylimääräset siihen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti St0neyNut1 Katso viesti
    Olihan täällä Keravallakin ajettavia polkuja. Zipolta hautskille ja takas Zipolle. Minä, Zippo ja Kybällä Tsygäilijän voimin käytiin eilen kaatuilemassa vaihtelevan vaikeilla ja kapeilla poluilla.
    Noni! Hmm. Mistähän tuo polku alkaa.. Kehtaiskohan (riittäisköhän kunto) sitä lähteä joku kerta mukaan. jos mukaan pääsee.

OT: mulla on ylimääräinen oranssi (alumiini) havoc tanko. Eihän se tosin oo yhtä hieno ku tuo musta hiilikuituinen.

@stoneyjtkin - hadley taakke ei oo hukkainvestointi, mut CK eteen on. Jos 750mm on must, nii Havoc Carbon ajaa asiansa.
    Jos 10mm vähemmän piisaa, niin ota Syntace Vector.

Sunnuntai suunnitelmia?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kyprok Katso viesti
    Noni! Hmm. Mistähän tuo polku alkaa.. Kehtaiskohan (riittäisköhän kunto) sitä lähteä joku kerta mukaan. jos mukaan pääsee.

OT: mulla on ylimääräinen oranssi (alumiini) havoc tanko. Eihän se tosin oo yhtä hieno ku tuo musta hiilikuituinen.
    Kyllähän sitä mukaan aina mahtuu. Paussithan on AINA sen mukaan mitä ajajat tarvitsee Joten katotaan tuosta sopiva päivä. Tuossa alustavaa suunitelmaa ollut tän viikon Sunnuntai, tosin kattoo mitä tuo sää sanoo. Seuraava viikko on mulla päivystystä, joten sillon no go. Olkaamme yhteydessä(eli YV).

Ei se hiilari ole mikään must, mutta ite kauheesti järjen vastaisesti jotenkin tuo Havoc hiilari stonga puhuttelee ostamaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    @stoneyjtkin - hadley taakke ei oo hukkainvestointi, mut CK eteen on. Jos 750mm on must, nii Havoc Carbon ajaa asiansa.
    Jos 10mm vähemmän piisaa, niin ota Syntace Vector.
    No tuo Hadley on todellakin must Muut hyvä tietää et tuo CK ei ole siis sen arvoinen. Tuo Havoc Carbon on sama kuin tuo tällä hetkel oleva Bontyn RL alu stonga(siis kaikil mitoil). Jotenkin on vaan nii mun silmään(ei mitään vikaa tuos aikasemmas stongas ole, haluu vaan). Onkos tuo Syntace sama kuin Zipolla nyt? Ei meinaa ole mulle se sopiva.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti St0neyNut1 Katso viesti
    Kyllähän sitä mukaan aina mahtuu. Paussithan on AINA sen mukaan mitä ajajat tarvitsee Joten katotaan tuosta sopiva päivä. Tuossa alustavaa suunitelmaa ollut tän viikon Sunnuntai, tosin kattoo mitä tuo sää sanoo. Seuraava viikko on mulla päivystystä, joten sillon no go. Olkaamme yhteydessä(eli YV).

Ei se hiilari ole mikään must, mutta ite kauheesti järjen vastaisesti jotenkin tuo Havoc hiilari stonga puhuttelee ostamaan
    Ok, lähden rohkeasti mukaan! Ollaan yhteydessä

Ja onhan nuo hiilaristongat päheitä. Ei tarvi olla järkisyitä ostaa.

Sunnuntai suunnitelmia?
    Juu. Silloinkin ajetaan niinkus muinakin päivinä, ehken hiukan pidempään ja enempi vaan.

muoks: tää meinas suunnata huomenna ja su njuukselaan, mut toi uusi lumi + koillishiivari ovatten
    kasanneet sen verran pöllyä aukeilla valleiks et näillä taidoilla ja kalustolla joutuu harkihtemaan vielä.
    PaH muokkasi tätä : 11.01.2013 at 21.16

mutanaama Guest
    JOS sunnuntaina ei ole kankkusta, vois vaikka tehdä täsmäiskun jonnekin. Ja jos on, niin vois tehdä siitä huolimatta mutta vähän myöhemmin.

Tuo njuuksela vois olla ihan kiva, mutta sitten mennään ikämiesvauhtia, mulla on muuten Savuhovin Raivoa :drool: valmiina jääkaapissa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •