Lainaus Alkujaan tämän lähetti leecher Katso viesti
Kaksi kautta hiihdetyt Madshusin HP carbon tip luistelusuksista runko revennyt siteen kohdalta. Ostettu Häijää sportista toissa kaudelle. Onko kukaan saanut takuuseen vastaavalla vialla? Mikähän suksi kannattaisi ostaa tilalle? Fisukka vai joku muu? Muistaakseni olen jostain lueskellut vastaavista rungon repeämisistä. Harmittaa jos ei kestä kahta vuotta pidempään 500 euron sukset. Tarve olisi yleiskelin ja kovalle pohjalle tarkoitetulle sukselle. Painoa on 97 kg, joten aika jäykät saa olla sukset.
Mulla repesi viisi vuotta vanhasta Madshusista NIS-levy ja meni takuuseen eli luulisi tuossakin tapauksessa menevän jos on selvästi rakenteellinen vika. Häijäästä sain kuukausi sitten uudet Fisukat vuoden vanhojen käyrien tilalle eli asiallisesti hoitavat takuuasiat. Kannattaa mennä näyttämään suksia paikanpäälle.

En osaa oikein ottaa kantaa mikä suksi kannattaa ottaa tilalle, mutta takuusta saadut kovan pohjan Fisut on parhaat sukset joilla olen hiihtänyt. Kokemusta on 3 Matukka parista ja 2 Fisusta. Mutulla sanoisin että kannattaa ostaa selkeästi jäykkä kovanpohjan suksi erikseen ja toiseksi pariksi pehmeän/yleiskelin suksi. Viisaammat voivat tätä vielä kommentoida.